.

среда, 6. октобар 2010.

Grupnjak sa prijateljima

Mi smo bili u braku tri godine, i naš seksualni život je nevjerojatan. Ron stvarno voli me za show off moje tijelo, a posebno mojim grudima, drugim ljudima. Prije nekoliko tjedana, otišli smo moj najbolji prijatelj Marie kući. Ona i njezin suprug bili su Alan bacanje party subota noć, i odlučili smo da to vikend putovanje. Ron i ja stigao nakon večere u petak navečer, a nas dvoje opušteno oko jebanje na kuhinjskom stolu, igrao karata i pio pivo.

Kada igraće karte dobio dosadno, Marie stavi neku dobru glazbu i počeli smo plesati dok su naši muževi promatrali. Tijekom druge ili treće pjesme, Ron rukom za mene otkopčati neke gumbe na moju bluzu. Ja otkopčao prva tri gumba, dajući dečki lijep pogled, budući da nisam nosio grudnjak. Onda je došao na sentiš i Ron plesala sa mnom i Alan s Marie. Dok Ron i ja smo bili ples, on je otkopčao još dva gumba, pa sad mi je bio otkopčan bluzu ispod mojih sisa grupnjak sa prijateljima.

Mi smo svi uzeo zavrtač ples jedan s drugim i piti više piva. Jednom u neko vrijeme sam stvarno bih dobiti u pjesmu i šimi da tuku. Bilo je tijekom jedne od onih pjesama koje mi bluze odvojeni, izlažući grudima u potpunosti. To je dobio zviždaljke iz svakoga, uključujući i Marie. Bili smo svi smijali, a Ron me izvukao dolje na krilu i poljubio me. On je otkopčao moja bluza sve na putu i skliznuo s mojih ramena. Tamo sam sjedio za kuhinjskim stolom, u toplesu, s mojim mužem miluju moje grudi dok je moj najbolji prijatelj i njezin muž gledao na. Ron napravio točku patiti moje bradavice pa su tvrdokorna me prikazuje off za Marie i Alan. Zapravo, ja nemam lijepe skup tits. Oni su vrlo čvrste i oni stajati uspravno i ne objesiti se, iako su oni veliki. Bio sam ne stidi od njih, ali sam se osjećala malo neugodno s Marie tamo. Ali ona je bila smijeh i imaju dobar provod, tako da me stavili na jednostavnost.

Još jedan sentis došao na, a Alan je ustao i uhvatio me off Ron krilu. On je izvukao me blizu tako da je moj golim prsima je protiv njega kao što smo plesali. To me stvarno uzbuđen, a moje bradavice otvrdnu čak i više. Sam mogao osjetiti vlažnost saturating moje gaćice, a nije mogao čekati da se Ron u krevet te noći. Kada je pjesma bila gotova, Alan sagnuo i poljubio jedan od mojih sisa, hvala-ing me za ples.

Marie želi da ga zovu noć i ode u krevet, ali je Alan rekao je da postoji horor filmu želio vidjeti, pa smo otišli s njim na den. Ron i ja rekao da bih mu se pridruži čim smo stavili naš pidžami na. Soba je pravo off den, a kada smo iznutra Ron rekao da sam ja stvarno bih ga uzbuđen. On me je zamolio da pokušava skrenuti na Alan. "Ali prvo", rekao je, "Imam nešto za vas."

Bio sam nagnuti nad krevet, a Ron grču moje traperice i gaćice dolje u jednom pokretu i skliznuo njegove rock-hard probadanja u mene, lupa u moju maca pseće stilu. I počinu moje laktove na krevet i uživali seksati, pokušavajući gušiti moj jauk tako Alan ne htjedoše poslušati. Ron je došao brzo i ostao u meni, dok je postignut oko i masira mi klitoris pa bih došao previše. Nakon što je moj vrhunac, ja osvježen, i skliznuo u moje svilenkasto ružičast haljinu. Osjećao sam se tako seksi nakon što je imala spolni odnos s mojim mužem samo nekoliko metara udaljen od Alana, da sam odlučio nositi ništa ispod mog pidžama. Onda sam otišao u den i privije između Alana i Ron na kauču.

One su nosile vrećaste pyjama dna i sam mogao vidjeti kroz fin materijal koji su oboje teško. I neka moja haljina dolaze otvoriti malo više, samo da ih zafrkavati. Film hostesa na TV-u je prikazivao puno dekoltea, pa Ron okrenuo mi se i otvorila vrhu moje haljine da bi se otkrilo moje tits oko bradavica. On je rekao da Alan: "Moja supruga je dobila pobijediti, ne mislite li?" Alan je rekao: "Da, ali zašto je ona tako skroman?" I dosegla preko i izvukao ruho otvoren čak i više, izlažući cijelo moje grudi. Ron dosegla preko i gurnuo mi grudi zajedno, rekavši kako su se osjećali lijepo i pozivaju Alan imati stisnuti.

Čim Alan je dobio svoje ruke na mom tits, Ron je ustao i rekao da je idući u dobiti neki više piva. Kada je Ron bio izvan vidokruga, Alan nagnuo i staviti njegov jezik u mom uhu i to lizali, a moj štipanje štipanje-ples sa svojim prstima. Dospio sam u svojim pidžama dna i osjetio njegov hard penis otvrdne još više kao što sam počeo da se stisnuti i moždanog udara ga.

Onda sam nagnuo i odveli ga u moja usta. On je bacio glavu protiv kauč i gurnuo kurac sve dublje u moje grlo, oplakivanje da sam dao najbolje glavi je on ikada imao. Nastavio sam duboko njemu cijeđenje throating i njegove lopte, dok je on igrao s mojim sisama. Ja bobbed gore i dolje njegov lupanje prick dok je potopljena usta s njegove sperme.

Mi smo samo imali sami preuredio na kauču Ron kad je sišao s piva. Sjeo je pored mene, a ja se privije uz njega. Poljubio me puno na usta, strelovit svojim jezikom oko Alan gdje su došli samo nekoliko minuta prije. Misao da je uzbuđen mene, pa sam se pretvarao sam bila umorna i odmarao glavu na Ron krilu. Sam ga uzeo u usta i počela ga lizati. prije dugo njegov kolac je stajao visok. Alan se pretvarao da ne primjetiti kad Ron cijelo tijelo ode krut i on je pucao njegov doći u moja usta. Ron i ja smo oboje još uvijek vruće, pa smo odlučili otići u krevet i ostavio Alan gledajući TV.

Mislim Ron morali prilično malo piti, jer on se onesvijestila minuta nakon što smo dobili u krevet, ali nisam mogao odmoriti. Moja ljubav za parenje okvir je lupanje tako loše ozlijeđen. Sam provirio u den da vidi da li Alan je još uvijek gledajući TV. Vidio sam ga milovati njegov penis recharged na kauč i odlučila osloboditi moj bolan maca. On je potapšao mjesto pored njega na kauč, a ja sam sjeo. Alan se nasmijao kad sam mu Ron je imao onesvijestila. On je izvukao moju haljinu off, tako da sam bio posve gol, i mene gurnuo na kauč, ljubljenje usta, vrat, grudi. Moje bradavice napete željno, čekajući svoj jezik, što ih nije razočarao.

On je imao jedan sjenica u usta, a drugi u desnoj ruci. Otkrio je moja maca s lijevom rukom, i polako krenuo je svoje prste i od mene.

Sam otvorio moje noge malo da mu lakši pristup. On je dobio na vrhu mene na kauč, pao mu pidžama dna i proširila moje noge daleko, osim što je gurnuo penis u mene. Ona osjećala tako dobro, samo mi ležalo za minutu i uživali osjećaj jedni druge.

Zatim je krenuo prema gore i dolje, njegov penis ide i od mene kao što sam upoznao svoju thrusts. On je održao svoj palac na moj klitoris kao što je pounded daleko. JA je došao brzo, ali je radio moj klitoris i dalje pumpa svoje meso u mene dok smo climaxed zajedno.

On je ostao na vrhu mene sa njegov penis u sebi dok on počeo da biste dobili tvrdo ponovno. "Dakle, uskoro?" Pitao sam ga. "Ti me stvarno uključiti", rekao je i počeo charg-ing u mene bijesno. Njegov kurac je bio poput klipa i on je dobio moj motor ide prilično dobro previše! To nije dugo prije nego što smo oboje climaxed opet. Alan je otišao do kreveta i pomislio sam, "Nadam se siromašni Marie ne želi bilo koju od ove kada on dobiva u krevetu, jer postoji samo neće biti bilo lijevo!"

Nažalost, nikada nisam dobio zajedno sa Alan opet taj vikend. Bilo je previše za napraviti za stranku. Ali Ron i ja volim govoriti o tome kada smo voditi ljubav ... to dobiva nas oboje tako vruće. We're planira još jedan put da ih vidim i tko zna što će se dogoditi onda?

1 коментар: