.

петак, 1. октобар 2010.

Drolja u krevetu

Život je samo ne radi se za mene. Moja devojka prekinula sa mnom i ja dobio otkaz od moj posao, jer neke glupa kuja me optužuju za seksualno uznemiravanje za reći prljavih šala. Mrzio sam žena oni nisu učinili ništa, ali boli me moj cijeli život sve to tlak čuva zgradu u stranu od mene i ja mogao to mnogo dulje. Onda jedno jutro moj zvonce na vratima zvoni i gledati vrata i vidjeti ovaj tinejdžerski plavokosa djevojka stoji na moja vrata bila je oko 5'2 "s dugom jagode plavu kosu. Ona je vjerojatno oko petnaest. Kažem vrata rekla joj je ime Aley i ona je bila pokušava prikupiti novac za maturalno putovanje. Baš kao sve žene, pomislio sam previše sam uvijek tražeći novac gledajući je kako stoji ispred mene i počeo uzimajući ljut off vrlo sam joj rekao da sam imao neki dodatni novac u mojoj spavaćoj sobi i ona mogla čekati iznutra drolja u krevetu. ona je pristala i ulazio Moj penis je dobio teško bulji u njeno tijelo ona je nosio žute tanktop koji čvrsto držala da joj mala kupa grudi je imala na par pamuk gaćice da jedva pokriva joj zbijeno magarca. JA je otišao natrag u svoju sobu i zgrabio nož i mirno otišao natrag u mojoj dnevnoj sobi je bila bulji u sliku od mene i moj ex djevojka da sam zaboravila uzeti s polica. sam došao gore iza nje i staviti svoju ruku preko usta i nožem joj vrat Rekao sam joj, ako ona nije ono što sam rekao ja wouldnt povrijediti, ali ako ne ona nikada više neće vidjeti svoju obitelj opet. ona je počela plakati i rekla joj da se spustite na koljena. kao što je učinio i unbuckled moje traperice i izvadio moj osam inch penis. Njeno lice zamrznula u užas kao što je shvatio što sam imao u planu za nju, ali ona nije znala pola od toga. Rekao sam joj da sisati moj kurac je pokušala jedva u stanju da za prva dva cm u ustima nestrpljivo sam uhvatio leđa joj glavu i udario moj penis u njezinu grlo zbog čega joj se geg, ali ja nije briga što sam bio uzimajući sve moje frustracije na ove mlade djevojke lice nakon deset minuta Rekao sam joj da ustane. ja koristi moj nož za rezanje trake joj tanktop i povući ga u sam uzeo joj male grudi u ruci, te ih grubo fondled suze kotrljale niz lice i izdvajali joj gaćice off i rekao joj položiti rekla mi je da je djevica i molio me da ne to samo mi je dobio više uzbuđen i bezbrižno staviti glavu na moj penis joj zbijeno pička usnama i naletio na nju cijepanje himena nju i njezin uzrok vrištati. puched sam joj i rekla joj da šuti i dalje funta daleko u njoj zbijeno pićka izvukao iz nje i njezine predale šireći joj zbijeno magarca, osim obraza. sam zaglavi glavu moj penis joj šupak i počela vrištati opet sam stavio nož na grlo joj ponovno. Ona šuti i ja počeo u magarca. Bilo je tako zbijeno znao sam wouldnt trajati dugo sam uhvatio je za kosu i povukao ga na magarca sam eksplodirala u magarca sam izvukao van i gledali moja sperma curiti iz magarca. sam joj pokupila i ju je odveo na moju kupaonicu gdje sam joj očistiti od tamo sam ja uzeo moj fotoaparat i uzeo nekoliko slika njenog golog tijela sam joj rekla ako to nekome kaže ja bi stavio slike na internet i poslati ih previše sve svoje prijatelje u školi ona stavila natrag na odjeću i ode otići magarac je otišla do za kvaka prvo iskustvo Zgrabio sam je izvukao joj gaćice prema dolje i opet uzeo sto dolar zakona i odgurnuo joj zbijeno šupak. Otvorio sam vrata i gurnula joj da sam joj rekla da su zabavno na njen put i zalupio vrata u lice.

Нема коментара:

Постави коментар