.

четвртак, 30. септембар 2010.

Velika kurcina

To je bio sredinom jutra u utorak, a izgradnja skoro završena. Zoe i sam bio idući u plaža tijekom dana, Katie vodi rad kod kuće, a Beth, dobro, ona još uvijek radi na bazenu. Za mene, izgledalo je kao projekt je sve završio, ali mislim da ne. Električar je tamo svaki dan, ožičenje i stvari, kad napokon sam mogao vidjeti što je on radio na. On je bio stavljajući u velikom ispušni ventilator na jednom kraju strukture. To što je bio ogroman. Pružio je uvjeravanja Katie da će to zadržati miris klora na minimum. Za najdulji vrijeme, upravo sam shvatio on je gledao u prozore, on stvarno činilo da provedete puno vremena na ljestvici ocekujuci karanje. Mislim da sam bio samo jedan zabrinuti o njemu, a sada, mislim to je sve za ništa.

Dakle, to je oko 4 u popodnevnim satima u utorak. Zoe i ja smo bili čineći naš put natrag od plaže. Kad smo stigli do kuće, Katie je dolje po bazenu s električar. Ostatak posade bio je izvan branje gore. Beth je vani s onim što je izgledao kao neka vrsta malog valjka ide sve preko dvorištu s njom. Poslije sam saznao da je valjanje magnet da bi bilo nokte koji svibanj imati pp od GO lete. Katie i električar su išli preko svih prekidača i takvih, i izgradnja šef je bio idući u do kraja stvari s njima. Beth gledao preko na mene i Zoe, nasmijala se, odrekla i čuva valjanje zajedno. Zoe i ja ode u kuhinju i gledao s prozora i vadi kurcina.

Zgrada je toliko stakla, ali to je bio poput obojen. Ovaj, rekli Katie, će zadržati toplinu u ljeti, ali neće biti tako tamna da ne bi mogao vidjeti van. Osim toga, to će zadržati toplinu kad je hladno. Me? Ja ne mogu čekati da test it out tijekom cijele godine.

Katie je došao u kuhinju, električar i izgradnju posade lijevo, sve osim Beth, a ona nam se pridružila u kuhinji. "To je gotovo završeno" Katie najavio. "Graditelji su završeni i električar ima još nekoliko stvari koje žice gore, a onda je sve učinjeno, osim za inspektora. Mi bi trebao biti plivanje do sutra navečer." Zoe pregazio i dao joj mama ogroman zagrljaj, i zahvalio joj toliko. Beth i ja se nasmiješio i obje nas je komentirao kako je velika bila. Katie nas izvukao za Grand Tour. Kao što je dobivanje tamnije, ona je okrenuo na svjetla i oni su bili veliki. Svi kanister svjetla, usmjerena svjetla na klizna staklena vrata. "To će upaliti u sobi, a također će učiniti tako da ljudi ne mogu vidjeti u, održavanju malo privatnosti. Ventilator ne ožičen još, ali on inzistira da je većinu tih, na raspolaganju, i da će držati zraka kreće i miris kemikalija out ". Onda Katie otišao u skrivene ploču. Ona je otvorila vrata i počeo okretanja ručice i prekidače, a zatim, glazba. Sada to nije bio veliki glazbeni, ali kvaliteta zvuka je bio fantastičan. "To će biti velik za bazen stranke. To je 10 mjenjaču sa satelitskim i HD radio. Ima 10 zvučnika u stropu, i 2 sub wooferi, po jedan na svakom kraju sobe. To bi trebalo raditi zar ne?" , rekla je ona. To je bio velik. Jedan od tih dana, JA će stvarno voljeti znati koliko novca Frank ih ostavi, ovaj mali projekt nije mogao biti jeftini.

Otišli smo natrag u kuhinju i Bet inzistirao na kupnji večeru. Pozvala je lokalne pizza shop i imao pizza i salate dostavljena. Jeli smo i smijali i sve nas se složili nismo mogli čekati da se vrati u bazen na tucanje i uzivanje. Nakon večere, Zoe je otišao na tuširanje u svojoj kupaonici, a Beth odlazi u tuš na Katie je majstor kupku. To lijevo Katie i ja u dnevnom boravku. Katie joj okrenuo pozornost na mene. "Mislim da sam vam zanemarujući i ja želim učiniti nešto o tome", rekla je ona. Ona je tada dosegla preko i masira mi penis kroz moje gaćice. Ona je dosegla i nježno je uzeo moje gaćice prema dolje i dala mi je fantastičan popušiti. Ja stvarno je to uživanje, iako sam nije bio spreman da se sperma još. Beth izašao iz Katie u sobu, i iskoristio priliku da Katie malo zadovoljstva. Kao što je Katie bila pognut sisanče moj penis, Beth je duboko ronjenje, lice prvi u Katie's ass. Mogao sam vidjeti Bet gurajući joj jezik duboko u Katie, i ja mogao reći Katie je volio, kao popušiti se činilo da zaista dolaze u život velika kurcina.

Zoe je izašao i pravedan je došao preko i činilo se rado gledati. Ona je sjela na stol za kavu kako bi mogla vidjeti moj penis uzimajući konzumira od svoje majke, i ona mogla vidjeti Beth je jezik koji rade na Katie je šupak. Sam rukom za Zoe doći preko mene, i ona nije. Sam dosegla preko i vođene Zoe i pomogao joj se gol da nam se pridružite. Donio sam joj mlada maca nad moje lice i njen lizali kao nema sutra. Zoe je bila pred majkom i dosegla do širiti joj dupe guzovi, dajući Bet bolji pristup. I neka moj jezik otići iz Zoe's maca joj zbijeno šupak, koji Zoe poslao u svoj prvi orgazam noći. Sam mogao osjetiti cum izgradnji, pritisak što moje loptice zbijeno. Dospio sam dolje i uzeo Katie za uši i kosu, prisiljavajući moj penis duboko u njezina usta i ždrijela, i neka najprije moja sperma ide duboko u njezinu grlo. Katie gagged malo, i izvukao protiv moje ruke i bobbed glavu gore i dolje, sisa svaku kap iz moje pijetao i loptice. Beth mora biti igranje s Katie's vagina dok je jeo joj dupe van, i Katie je otišao u veliki grč orgazma, koji me jebeni joj lice teže i teže. Zoe je dobio od moje lice gledati, i kao što je učinio, majka joj je iz vatrenog oružja maca sok od cijelog Beth, "Mama" Zoe povikao, "ti si pišaju u cijelom Beth lice, koje je tako vruće."

Ja nikada nije vidio Katie, ili bilo tko drugi ikada cum kao što je to. Bet čuva ide na Katie, i Katie konačno propali. Zoe i ja gledao na Bet, i ona samo nasmijala. Katie ležao na podu zadihan, te znojenje kao što je ona imala trčanje maraton. Ona je dosegla gore i izdvajali Bet dolje na nju, i poljubi joj sve više, lizanje soka s Beth lice. Zoe pridružio u, želeći da ga okus kao dobro. "Jeste li učiniti ako se osjećate dobro?" Beth pitao Katie s đavolski osmjeh. "Nikada nisam osjetio ništa kao da je prije u mom životu, ali ja sam tako žao, nisam mogao sebe kontrolirati, a ja vam natopljenom, a nakon što su svi bili čisti i prilično", rekao je Katie. "Možemo tuš kasnije" Beth ponudio. Zoe je otišao dolje i pokušao lizanje joj majke maca, ali Katie bi se ništa od toga, rekavši da je bio način da se osjetljiva. ali Beth ponudio joj maca Zoe, i obećao da će joj naučiti kako da joj mlaz vode.

Zoe položena na podu, i širiti njezine noge, a Beth smanjili joj maca na Zoe's lice, onda je uzeo njezinu ruku i počeo masaža Zoe's vagina. Katie i ja sjela na kauč i gledali ovaj prikaz prije nas, i prije dugo moj penis je bio hard rock ponovno. Bet je otišao na to objasniti što je radila, i umetnut joj prst u Zoe's mokro rupa. Zoe moaned Bet stručno fingered joj mali prorez. "Tu je malo naletjeti ovdje, Zoe možete osjetiti me to trljanje?" "Da". "To je ono što je napravio vaš mama briznuti kao da je to G točka", objasnila je, i dalje prst Zoe's ćelav maca. Kao što je Beth fingered ona je također grickaju na Zoe's klitoris, i Zoe zauzvrat lizali Beth je maca za sve što je vrijedno, ali nakon kratkog vremena, Zoe zaustavio lizanje Bet, i činilo se da se gubi fokus, on je disanje postaje super luta, a zatim joj kukova došao do poda, a oni ostali gore, a ne brušenje ne samo suprot smrznute gore. Krikovi bili su poput Ive 'nikada čuti od Zoe prije, a ja sam napravio joj sperma toliko puta, ali ovaj je bio drukčiji. Beth zamahnuo oko i stavi joj se usredotočiti na masažu Zoe's maca, joj prst unutra i van, ali nikada ne dolaze svi put out, i Zoe vrištanje i vrištanje kao što nije bilo kraja. Konačno, Zoe kukova pala nazad na pod, a ona je izgledala kao ona skoro onesvijestila. Beth odmaknuo od nje i rukom za mene doći i zajebavati Zoe. Sam učinio.

JA je dobio moj penis na Zoe's otvaranja, ali je bila tako čvrsto nisam mislim da sam bio idući u dobiti u. Bet grabbed moj penis i pomogao mi dobiti u, a kada sam učinio, Zoe je vrišteći počeo sve više ponovno, ali ne kao što je ona bio ozlijeđen, to je čista pohlepa. Zoe posegnuo i grabbed moje bokove, povlačenjem me duboko u njoj, ali ona je tako čvrsto da mi je ranjavanje. To je napravio nikakvu razliku, Zoe me htjela sve u njoj, a to je bilo sve što je na njega. Sam bio težak da biste dobili dublji i Beth je masirati Zoe's klitoris, ali ne mislim da su mi pomogli na sve, kao i svaki put Zoe imala orgazam, ona je dobila toliko tighter.

Katie je prišla i zasadio poljubac na usnama Beth. Beth odselila i Katie smanjili joj maca na Zoe's otvoriti usta. Zoe je počeo lizanje joj majke mokro maca i zaglavi prstima u pronaći svoju G točku. Ni u kojem trenutku na sve, Katie je prskanje u Zoe usta, i to je bio tako nevjerojatno za gledati, poceo sam dobivati sve dublje i dublje u Zoe, dok sam bio sve na putu u. sve dok, Zoe je izrada Katie sperma, bio sam lupanje Zoe teže i teže, dok nisam mogao držati na bilo koji više. Morao sam da se sperma. Imao sam izgubio sve kontrole i pritisak je bio strašan, ali, bez obzira koliko teško mi je trebalo da sperma, ništa je coming out, Zoe's maca je tako čvrsto prianjanje na mene, ništa je došao vanjska strana. To je doista počinje boljeti, pa sam izvukao iz Zoe's stezanja maca i sve u jednom špricati, moram imati sperma galon.

Kao što sam pao natrag, a daleko od Zoe i Katie, Beth ode i lizali cum off Zoe's želuca i njena mala titties. Zoe nastavila je napad na Katie's vagina i konačno sve srušila u blaženstvu.

U jutarnjim satima, svi smo se probudili u dnevnoj sobi, što je gledao kroz prozore kuhinja, po električar, no to nas vodi na drugu priču ....

Нема коментара:

Постави коментар