.

недеља, 11. април 2010.

Ja sam jedan od tih pustolovina na svoje i bilo je stvarno kinky i perverzna! Ja stvarno volio previše! Na bilo koji način uz opis onoga što ćete naći u ovoj mjesecima avanturama: S & M, BDSM, oralni seks, vaginalni seks, igračke, šaka karanje, sportovi na vodi, voće, povrće, threesomes, lezbijstvo i smrti! ... Morat ćete da pročitate kroz drugi avanturu kako bi saznali o tome, neki od vas su čuli o tome, ili možda vam se neće!

Na moj zadnji posjet moj omiljeni jebeni spot sam govorio da neki od ljudi koji su bili tamo i oni je rekao mene o vrlo tajnim & BDSM seksi klubu sama na sceni, dobio sam jako rožnat na misao bitak je vezao gore i koristi za cijelu noć! Bilo je nešto iziskivalo dosta uređenja kao što sam morao otići tamo na svoje i biti spremni da se daleko za cijeli dan (večer za večer! Dave i rekao sam svoje kćeri da sam morao otići na tečaj za cijeli dan i noć, i da bih ostaviti na radu vrijeme jedne noći i povratak na oko radnog vremena sljedeće noći, koje će im bi značilo da sam bio usamljen na putu u djelima vrijeme, tako da će mi se plaćati. Uz to izdvojiti Ja odjeveni u udobnu odjeću, koja je u mom slučaju značilo traperice, remen, grudnjak, T shirt majica i znoja. navršilo vrijeme da napustim i osjećao sam se sve trembley iznutra kao što sam vozio na mjesto susreta. Sve sam znao je da sam bio je parkirati svoj auto na parkiralištu pridržana, idite u klub kuću i otići do bara i pitati za piće zove upalu bum! To se pokazalo votke i koks, koji mi je bio nepoznat začinjena nokautiran od neke vrste droga. Svaki put sam uzeo piti i sjeo na jedan od stolova i pogledao oko na druge stanare u sobi, nitko od muškaraca izgledao vrlo lijepo, svi su izgledali računalo nerds! Osjećao sam se nelagodno i sam namjeravao niz moje piće i otići, sve što sam radiš sjećam se Downing moje piće, osjećaj svjetla na čelu, a onda ništa.
To je sve dok sam došla krugu, ne znam koliko dugo sam bio bez svijesti, ali ubrzo sam shvatio da sam bio drogiran i da nisam znao gdje sam bio! Ubrzo sam shvatio da sam bio povez preko očiju i da sam bio više ne nosi svoje odjeće, u stvari, sudeći po tome što sam mogao osjetiti sam potpuno oduzeta i ispravljene u ostale odjeće. Ja mogu samo nagađati što zaista sam bio obučen u ali se osjećao kao da sam bio isprepleten u korzet, imao sam bluze na više od toga, dugim rukavima i rukavice sam mogao osjetiti različite gaćice na mene, čarape, kratke suknje i Dužina bedra čizme od nekih vrsta pasa okovratnik taj pogodio Oh i, naravno, vezanih očiju. Bio sam svezan je moj ručni zglob i gležanj u stolicu s drvenim rukama i nogama.
Kao što sam okrenuo glavu za slušati bilo koji zvuk, on mora imati bio čekivanje za znakove života od mene, jer kad je govorio da me skok milju,
"Dobro napokon si budan. Bilo koja žena koja dolazi u naš klub i traži bolan bum se smatra kao kurva, igra stvar za naše zadovoljstvo. Ti si mina za noć i dan za napraviti sa što ja molim. "
On je rekao.
"Gdje sam ja?"
Uspio sam reći prije nego što je vikao na mene
"Zaveži, te govoriti kad si govorio."
A on me preko moje slatko tits, nije teško, ali dosta teško za to da Sting! (Tada sam čuo poznati zvuk polaroid kamere uzimanje dvije slike od mene)ako jednom budes sama koji sjedi tamo sam bio osjećaj toliko seksualno ranjivi da sam mogao osjetiti moje pussy Sokovi se već počinju propuštati izlaze između mojih usana.
Ja mogao čuti njegov dah dolazi u kratkim bori kako je postignut naprijed i ripped otvoren bluza, JA pravedan stenjali. Potom je smanjila samo moje bradavice iz grudnjaka šalice steznik i kako je upletena i izvukao je svaki od njih, nisam mogao pomoći, ali vape u užitak, samo biti nagrađeni s još jednim vezivanja preko moje sada izložena bradavice i još jedna kazna . Onda je otprilike rastao moja bedra i gurnuo suknju do mog struka, polako je pratiti svoje prste preko moje nabrekle humak maca, ja ne znam kako ali sam uspio ugušiti krik zadovoljstva koji je započeo graditi kao on gura materijal gaćice na jednu stranu i skliznula par svoje prste u mene, zadirkivanje, nekako znajući da sam već bio blizu climaxing. Onda je prestao i grubo je uhvatio materijal gaćice te ih ripped off mene, taj je jednostavno previše za mene, a ja je došao glasno. On je tada zareži na mene
"Upozorio sam vas da se smiri, sad sam idući u morati kazniti neke više."
On je pušten iz moje ankles noge stolica i zatim ih vezao uz kratki komad lanca, (znam da je lanac od zvuka koji je napravio kad me dvoličnost preko sobe za noćenje.) I on je pušten mi ruke & clipped one zajedno za to kratka udaljenost preko sobu. On je tada grabbed moje ramenima i okrenuo oko mene prije mene bacanje dolje na krevet. On je tada grabbed moje ankles i mene podiže tako da je moja guzica je bila samo na rubu kreveta i on unclipped moje ankles i njima vezan za neki tip visok ograničenja, tako da su gore i održao otvorenim. Bili su tako čvrsto da sam pružio nije se mogla kretati.
A zatim me ostavio za ono što mora da je bio oko sat vremena. Kad se vratio sam ga molio da mi koristiti wc jer mi je trebalo malen. On je rekao ne, i da moram sebe kontrole ili bih biti kažnjen! Tada sam čuo zvuk swishing u zraku u blizini moje noge, i znao sam da je imao neku vrstu bičem opet! Zatim me pljusnuo preko moje izložena bum guzovi, loveći također završava mojih maca usne kao što je učinio tako, ja flinched i ja mokra.
"Vi prljavi malo drolja, rekao sam vam da ne radite to!"
On je rekao i kao što ni ja još bio weeing počeo je šlag moje bum tvrdi, ubrzo se osjećao kao da je na vatru i on je prestao. (Čuo sam kameru uzeti još dvije slike). On je tada rekao: "Stavite vaše ruke na vašem pička, te djevojčura."
Ja sam kao što je rekao i ja ga čuli prebaciti na nešto i on je stavljen u mojim rukama i on je rekao
"Wank svoj klitoris s ovim dok ne svršiš."
To se osjećali kao ak oblika kao što sam to istraživao sa mojim prstima, onda sam osjetio kraju da je koji se kreće, to je električna četkica zub! Ja dahnu out
"Ne mogu to će boljeti!"
Sve što sam dobio je oštar podsjetnik preko moje tits opet. Pažljivo sam je stisnutu protiv izvan mojih maca usne, on je ubrzo zareži iz
"Pull otvorite ih s jedne strane kuja, i dobiti ga na klitoris!"
Apprehensively sam kako je rekao i bio sam iznenađen da nije ozlijeđen na sve, u stvari, to je vrlo lijepo i sam ubrzo trljanje to sve preko moje klitoris, izgradnji bliže i bliže orgazma i ja učinio. Kao što sam počeo podignite off on zareži na mene da radiš to ili drugo! Moj klitoris je tako osjetljiva do tada da je svaki dodir me čupati i kreten. Tada je započeo moj prst upaljeno bum rupu. Tada sam osjetio nešto cool i teško se guraju u moju bum. Dublje i dublje gurnula je dok sam osjetio njegov prst banging protiv mene kako ga on baci i od mene, ja pustiti jedan jecaj užitka kao drugi vrhunac počeo graditi u mene iz mog stimulacije bum rupe.
"Kurva voli svoj rod ne ona?"
On je pitanje, ja samo stenjali out
"O, da ovu kurvu voli banane."
On je zaustavljen na trenutak i izvukla iz mene i kako ga on ljušteno što mi zapovjedi da zgrabite moje Bum obraze i povucite ih otvoriti za njega ili drugo! Ja sam kao i on mi je rekao da i osjetio sam ga gurnuti peeled banane natrag u moju Bum i počeo me jebati s njim opet. (Opet sam čuo zujanje kamera dva puta). Uskoro je počeo da se mekana i kašast pa on jednostavno prisiljen sve to duboko u moj bum i ga ostavio tamo.
Ostavio mi je opet sama za neko vrijeme, a zatim se vratio. Mora da sam dozed off, jer sljedeća stvar koju sam znao da je njegov penis osjeća zabadanje u moj i dalje vrlo skliska maca. On nije trajalo jako dugo, a kako je i došao u meni tako brzo, nisam ni imao vremena da se sperma. Nakon što je prestala disati teško ga morali razviti ono što mogu reći samo je jako gusta sužava mekana gumena dildo koji je počeo raditi u moj skliskosti, kao što je počeo da se širi plakala sam u zanosu i boli kao što je započeo poticajno moj osjetljivi G točka, onda je napravio mene koristiti električna četkica za zube na moj klitoris u isto vrijeme i to je bio previše za mene, ja tek počeo da višestruke orgazme, sam nije mogao zaustaviti. Tada sam osjetio mu dati dildo snažno guranje i sam osjetio da mi se protežu čak i šire za nekoliko sekundi a zatim se činilo da bi tanji, nakon toga sam pogodio da je to morao proći preko najširi bod i sada moj rožnat pička je držeći u svoj isti. (dva puta zvučala kamere opet) JA zaustavljen koristeći četkicu za zube i on mi tvrdi ošamario po mom bum sa svojom rukom, moj prisilnom udaljavanju od svoje Slap je napravio moj maca mišiće obujmica na dildo i sam mogao osjetiti kako čudesno puna sam osjetio! Onda je vikao za mene da bi ja osobno wanking s njom sve dok on mi je rekao da se zaustavi. Ne znam koliko dugo me držati to radi, ali osjećao sam se apsolutno iscrpljeni.
Na kraju je uzeo četkicu za zube od mene i ostavi me sama opet, uvijek s gustom vibrator zakopano duboko u moje dobro rastegnut pička, ali on je obuzdati mojim rukama trake sa sličnim osjećajem za one oko moje ankles. Opet ne znam koliko dugo sam sama, ali sljedeća stvar koju sam znao da je penjanje na krevet i onda on grubo grabbed moje obraze i naredio mi je da otvori usta, ja sam kao što sam bio rekao i kako je prisiljen njegov penis u usta sam počeo da se skliske i uključen opet! (kamere whirred dva puta opet). Iako je bio jebeni usta došao je do dolje i izdvajali iz dildo moja pička i onda je počeo jebati mene i prst protrljati moj klitoris u isto vrijeme. Tada sam osjećao da odlazi umišljen kako on počeo špricati mu sperma niz moje grlo, a kako je njegov penis izdvajali iz mojih usta sam dahnu out
"O, hvala ti majstor, ja ljubio svoj okus sperma u mojim ustima, da li sam ga sisati dovoljno dobar za vas?"
On nije rekao ništa onda. On je samo popeo od mene i krevet i sam mogao čuti ga dolje između moje noge opet. (Kamere whirred dva puta opet).
"Znao sam da si prljave drolja, pička je vaš razjapljenih tako širom otvoren da mogu vidjeti u svoj djevojčura's pička. JA kladiti se ja još mogu šakom zajebavati vas previše! "
Tada sam osjetio njegov stisnutom šakom gura u mene, dildo je ostao u meni za tako dugo da moje mišiće je rastegnut, i bili su boraveći opušteno i počeo šakom mi jebati. Sam mogao osjetiti leđa njegove zglobove trljanjem moje G točke kao što mi agresivan, ubrzo su me hvata i oplakivanje, nisam mogao sebi pomoći iz moleći ga da mi šakom brži, on je pozvao mene sve i svašta i onda je on nakratko zaustavljen i opet pušten moje ruke i dao mi četkica za zube opet. On ne treba da mi reći što učiniti s njom i bio sam skoro davanje sebe višestruke orgazme kao što mi agresivan i ja počeškala klitoris. (Kamere whirred opet). Kad mu je bilo rožnat opet i spremni da zajebavati mi je uzeo od mene četkice za zube, šakom klizila iz moje pokisao mokro pićka i on je uzeo obje ruke i gurnula ih na taj način leđa moje ruke su polaganjem ćelav nasip iznad moje razjapljenih maca usne, zatim je gurnuo obje ruke na moja pička.
"Osjetite kako širom otvorena te su sada ti drolja."
On je rekao, ja se glasno dahnu u čuđenju kao moj prst pao u moj široko razjapljenih maca, on se nasmijao na moje iznenađenje, a zatim je skliznuo moj prst van dok su bili na skliskim usana mojih maca i on je rekao
"Držite svoje pička širom otvorene kao da je sada za mene ti drolja, a ja ću vam sad jebati." On je gurnuo penis u meni, nisam mogao to osjetiti na svim, a ja počela plakati kako je rekao
"Ti si jebeno dobro ni bilo tko bilo koji više, da ste previše jebeno širom otvorena za svakoga da se osjećaju ništa kada su jebi. Ako želite da se osjećaju više ništa, bolje da se sami jebu velika magarca tako da možete osjetiti nešto kad ga zajebavati! "
Onda je gurnuo ruku u mene opet i onda je gurnuo penis u ruku i mene jebeno sam wanking off na mene. Kad je završio lijevo mi plakati za nekoliko minuta. Potom se vratio.
Prvo je objavio moje noge, oni su od ograničenja, a on mi sjeo, a oko ruke mi ruke vezane lisicama iza mojih leđa i grubo rekao,
"Zaveži, došli ste ovdje od vaše vlastite slobodne volje, te je znao što bi moglo dogoditi. On je tada mi je hodio putem do kupaonice, a nakon objavljivanja moje ruke on me ostavio tamo da ide na zahod (Moja Pooh je izgnječen do banane!) I imaju tuš, dok sam bio u tuš je došao natrag u sobu s masku na lice, noseći šalicu čaja za mene. On mi je ostavio tamo brzo i zaključana vrata iza sebe, bio sam osjećaj prilično klimav pa sam pomogle sebi nekoliko spoonfuls šećera, imao sam se smirila već kao kad sam bio vlasništvo tušem sam imao osobno pregledao i otkrio da je moja maca dobro nategnut je već počinju da se vrate u svoj normalni skliske self! Uf, mislio sam da moje samo, sljedeća stvar koju sam znao je da sam sjedio u svom automobilu u privatnom parkiralištu gdje sam ga ostavio. Otkrio sam da sam bio natašte pa sam otišao u cijelu noć Tesco's za kuhani obrok prije nego što sam otišao kući.
Prva stvar koju sam učinio s Dave kad sam hodao kroz vrata te noći će ga odvući u krevet, a ja ga mi jebati i recite mi kako se osjećao, trebao sam ga čuti mi reći da je moja maca je još uvijek lijepo i zbijeno za njega, a on mi je rekao to je bio kao on je došao njegov vruć ljepljive sjeme u mene! Jedina stvar koja je došla ove epizode je da nisam sam izlazak na moj posjedovati da imaju sex opet, sad svaki put kad sam osjećati u raspoloženi za seks s strancima, Dave i uvijek će doći sa mnom, ne nužno da se pridruže u, ali samo držati na oku na stvari, te ih zaustaviti ako oni izaći iz ruke! Sljedeći dan u dnevnom svjetlu sam pronašao omotnicu s tim slikama u, ja im je pokazao da Dave i ja dobio toliko topla i uspaljen ih vidim da sam ga zadržao off posla taj dan i da ga jebu dok njegov penis je bio toliko bolan da je on mogao t golom ništa dirljiv to!

Нема коментара:

Постави коментар