.

петак, 16. април 2010.

moja stopala

Jack i ja znao svaki drugi za godine, jer smo oboje putovali iz različitih gradova u naš dom uredu u Philly za sastanke tvrtke. Ljudi putuju u susretima uvijek ići van na večeru u malim grupama, a kasnije da je u osnovi gdje smo zaista upoznati jedni druge. O prije dvije godine, tko zna zašto - možda je to bila sudbina - samo Jack i ja bili u mogućnosti otići van te noći.

Uvijek sam volio Jack i ne misliti dvaput o odlasku u tapas mjesto s njim. Mi svaku naredio izbor predjelo veličine ploče - sirevi, voće, meso - i bocu vina Rioja. Večera je otišao glatko i uistinu su je udaranje off. Razgovarali smo o našoj djeci - mina dječak i djevojčica, njegova dva dječaka oko godinu dana stariji - i naš zajednički interes za trčanje. Uvijek biste se dijeliti svoje porcije na tapas mjesto, au jednom trenutku, rekao Jack probati ovaj - cokolada s jagodom umocen kurac. On je stabbed s vilicom i stavite ga u moja usta. Dao sam mu komad dinje isti način. Nastavili smo tako dok pijete vina i jednostavno uživanje osjećaj intimnosti koji je u porastu.

Shvatio sam da smo bili posljednji ljudi u restoran i osoblje je ljubazno mi nadi će ostaviti. Ja ne znam što je došao iznad mene, ali ja to dotaknu moja stopala na nogu i rekao, jedva u šapat: "Ne mislite da bismo trebali biti ide?"

On je pogledao u mene, šokirani valjda, i promuklim glasom reče: "Da, u pravu si." On je signalizirao za provjeru, mi naselili se na našim posebnim American Express kartice, te izišao da iznajmljuje Bik je prešao u nas iz hotela.

U automobilu, pogledala sam tamo kod njega i on expectantly odgovorio s dubokim strastveni poljubac. Puno je bila gotovo prazna, pa nije prošlo dugo prije nego što je imao otkopčan moju bluzu i ruka mu iznutra moj grudnjak. Ubrzo sam pronašao tvrdi se u njegove hlače i bio mu je tamo kao trljanje ruku gura pod suknju i počeo mi trljati moj panty crijevo izmedju mojih nogu. Onda je nezgodno je klizna svoju ruku pod pojas pokušavate dohvatiti moju pičku.

"Ovdje, samo minutu, rekao sam. Ja iščašenje off moje panty crijevo te ih punjena u mojoj torbici. Sam položio preko klupa - Ja nikada cijeniti ovu značajku u Biku je sam imao iznajmljuje taj način mnogobrojan vrijeme - Â i opušteno kao njegova ruka nježno mi je gumiran. Bila sam tako mokra, a aroma moj spol je bila jaka. Njegove ruke su nježne još insistant kako je prvi počeškala po usnama, a zatim pronaći slatkog spotova između nabora. Bio sam Cumming kao njegov prst je počeo voditi ljubav za mene unutra.

Bio sam na grickanje trbuha u njegove hlače, ali nije mogao doći do tamo da ga unzip. On je imao da se njegov penis za mene. Bio sam toliko sretan liže mu jaja i njegov vratila kao njegov prst umočen u dubini mene. Konačno, sam ga uzeo u usta i napravio slurping zvukove između moj jauk kao moje usne klizila gore-dolje nad njim i moj jezik gumiran protiv njegova kaciga. On je okusio tako dobra kad mu dođe spermij gađanje van u usta.

On mora da je bio u potrazi, jer, samo tada, on je rekao, "Nemojte sjediti do. Netko dolazi. Mi bih bolje ići."

Brzo sam progutao sve što je usta i pokušao sebe sarađivati kao on šped iz parkirališta. On je uspio ugurati natrag u i poštanski gore, a ja sam napokon u mogućnosti to sjediti uspravno. Ja ga krug hotela dva puta sam brushed moj kosa, izbrisala sliniti sliniti koja nije off moje brade i dobio moj tipke desno. Panty crijeva ostao u mojoj torbici.

Kao što smo izdvajali do hotela zemljišta, pitao sam ga: "želim Vam mogli ste došli u moju sobu večeras?"

"O Bože, rekao je on. Ja nikad nisam učinio ništa slično ovom prije."

"Me ni," odgovorio sam istinito, i gledao dolje na noge. "Trebam neko vrijeme na poziv doma, prvi u redu." Kao što sam hodio kroz predvorje, bio sam svjestan vlagu curi niz moje unutrašnje bedrima.

Zvao sam kući, govorio je na dvije vrlo pospan djeca već u krevetu i rekao moj muž, istinito opet, how koliko sam ga voljela. Večera je završila kasno, rekao sam, pa mi je žao djeca bi vjerojatno ni ne sjećate mom pozivu. Ja sam osjećam krivim. On je predivan suprug i otac i veliki ljubitelj, ali ovo što se događalo bilo kako.

Odgovorio sam Jack's kucam u mom spavaćica. To je bio jedan Koristim putuju i ne osobito seksi, ali ne mislim da je važno. On je skliznuo kroz vrata i odmah mi je pala jedna u drugu ruku ljubljenje. Trebala mu je svlačenje više nego što sam učinio, a ja uživao otkriva njegov dlakav, misicava prsa i snažne noge njegove, i trbuha u njegovom jockeys. Sam kleknuo na pod, povukao svoju kratke hlače off i dao mu malo BJ, ali ovaj put sam htjela ga završiti negdje drugdje.

On je skliznuo moj spavaćici dolje nad mojim ramenima i ja wriggled preko moje bokove. JA je srušena, a mi pokriva skliznuli u krevet.
Njegovi poljupci na mom vratu započeo i lutala do vrhova mojih grudi. On je poljubi oko njih u potpunom krugu prije nego je uzeo moju bradavicu u usta. Bio sam u ekstazi u ruci cupped moju maca i on je isisan na moj tit. Ubrzo on me liže između nogu i bila sam cumming od prstiju na moj g-točka i jezik svoj, na moj klitoris. Bog Boga Bogu.

Na kraju se popeo iznad mene i legne s njegov penis na moj trbuh i mene ljubila. "Ne morate to učiniti ako ne želite," rekao je. Ja malo nježno na ramena i Hisa kopali moj prst na leđima. Uskoro ovaj prekrasni čovjeka penis je klizna do gore u meni. JA omotan moje noge oko njega i osjetio ga pritiskom na moga vrata maternice. Nisam mogao kontrolirati svoju oplakivanje kao on Pomilovala duboko u meni iznova i iznova. Trebalo mu duže da se sperma nego što je imao u autu i bio sam na nebu svake sekunde. Ne znam koliko puta sam došao, ali sam bio cumming opet kad je pušten u meni. Nismo bili u mogućnosti da biste dobili kondome i bila sam na tabletu anyway. On je duboko stenjali kako je i došao.

Mi ležao tamo, s njim još uvijek unutar mene kao njegov penis izgubila svoju čvrstoću. On me je ljubiti i milovati mi grudi. Počela sam se derati kao što sam shvatio što sam učinio.

Jack je rekao: "Žao mi je. Ja sam tako žao. Ja ću ići."

Ali sam rekao, između sobs, "Ne, ja vam potrebne. Molimo ostati. Ne želim biti sama. Želim voditi ljubav da me opet kada ste spremni."

On je činio.

Mi smo vodili ljubav tri puta te večeri i sam vidio što muževan, vješt i inovativan ljubavnik je was. Jedno vrijeme je čak me je ležati u fetalnom položaju na mojoj strani, a on je stajao i mi ušli postrance, kao da je.

Mi smo postavili alarm za 5:00 i uzeo tuš zajedno očistiti. Mi soaped i čistiti međusobno i za neko vrijeme on je samo stajao sa mnom u naručje, a njegov penis ide od naprijed prema natrag između mojih nogu. O, kad bi osjećala dobro.

Zatim me okrenuo i sam održao na slavine dok je on napravio prekrasna ljubav da me od iza.

Jack ušuljao natrag u svoju sobu a mi smo oboje išli na naš sastanak tog dana. Bilo je teško ne priznati što se dogodilo u našem izgleda i geste, ali ja ne mislim da bilo tko sumnja.

Mi smo uspjeli vidjeti i svakih nekoliko mjeseci i ja ga volim. Ali ja volim svoju obitelj više i nadam se šire nadu da nikada neće biti poznat.

Нема коментара:

Постави коментар