.

среда, 28. април 2010.

Povez za oci i tilt

Ja sam lagano stavljen u auto, jake ruke zgrabiti moj struk, koji gori u meni gdje se dodiruju, i osjećam pritisak na vrhu moje glave kao što sam ja, ali pažljivo vođena assertively na prednjem sjedalu. Ja mogu osjećati mumljajući prstiju oko pojasom kao što je to iskrivljeni na mjestu na moje bedro. Moj dah uhvati u osjećaju svoje ruke skimming protiv moje bedro. Sam nervozan čovjek u moje sjedalo, ruke dršću.

Kao što se vrata dobro zatvorena klikova, ja sam ostao sam. Ja ne stavim svoju ruku na moje krilo i deformacija čuti njegove stope okrugli automobila kao on čini njegov način da se strani vozača. Moj je udoban kao povez za oci sam čekati malo trese, pitajući se što je planirano za mene. Čujem vrata vozača strane otvorite i ja okrenuti malo u njegovim rukovodstvom, širok osmijeh na moje lice kao što sam pokušati prenijeti moje uzbuđenje i zbunjenosti k njemu. Osjećam meko prstima moždanog udara moj obraz i ja tilt glavom u njegove tople ruke, nježno trljanje kao mače. Ja sam skoro Predenje. Otvorim usta pitati kamo idemo, ali prije nego rijeci padaju sa mojih usana on dočepa moje lice teško, kopanje svoje prste u šupljinama u moje obraze. Želim se kloniti natrag od bola, ali ostaje i dalje.

"Nije riječ malo neki ... ne dok ne kažem. Razumjeti? "

Ja klimanje tiho i njegova prianjanje omekšava da miluju ponovo prije okretanja ključa za pokretanje automobila. Kao što motor izražavati zadovoljstvo u život osjećam ukusna vibracije kroz moje tanke bijele haljine, napravio sve intenzivnije i činjenica sam bio upute da ne nositi bilo donje rublje. Ja meškoljiti malo u moje sjedalo, pokušava generirati malo više trenja, ali i zabrinut sam na kaznu mogu dobiti ako sam mrlju svoje mjesto.

Ja gotovo da možete osjetiti ga smirking na moj nevolja. Ja sam se zavalite u svoju stolicu i baskijski u toplom bazenu svjetla tuče kroz vjetrobran, pokušava sebe mirno. Nakon kratkog vremena, osjećam auto trom to zaustaviti i prije nego što čak i ja mogu registrirati što se događa čujem njegov automobil slam vrata zatvorena. Ja sjediti ukočeno, čekajući moju sudbinu. Volim ovaj malo ... nepoznat, anticipacija, i njegova sposobnost da me zafrkavati na taj način učinkovito.

Moja vrata otvara i ruka ide preko poništiti moju pojasom, odugovlačeći preko moj trbuh dulje nego je potrebno za posao. Mogu osjetiti njegov dah na mom licu kao on poseže za mene, uzimajući moj struk u svojim rukama i opet mi je dizanje s povjerenjem iz automobila.

Osjećam svjež povjetarac odmah prodrijeti moj tanka haljina, materijal billowing malo, uzrokujući peckanje ukusna nad mojim tijelom. Moje bradavice reagiraju na hladno, nego i na okolicu i na njega. Ja mogu reći iz blago navlažene miris mahovina i paprat da smo u nekoj vrsti šumovito područje. Moje bose noge protiv ostatka tvrtke, grube površine tla ispod njih. Nadam se da on ne bi mi hoda daleko, ali znam ja bih prošetati do nakraj svijeta za njega, ako on to naredio.

On me vodi nježno za ruku, ne mogu ga čuti udaranje stvari daleko ... možda što mi put nešto lakši, što je njegova tvrtka shvati me vozi prema naprijed. Kao povez za oči poprima narančasti sjaj kroz crni materijal postao sam svjestan da nismo više pod krović stabala, ali okupan u toplom suncu opet.

On me vuče prema naprijed nekoliko koraka, a mi još uvijek stoji. Mogu ga osjetiti hodanje krug mene i osjećam njegove oči gleda me gore i dolje. On pomiče bliže, pritezanje krug, pljačkaški i siguran. Osjećam svoje tijelo, moja pička, reagirati na njegovu blizinu. Bez upozorenja da je ispred mene, toliko blizu da mogu miris njegove suhe daha, ustajao i drvenog. JA uzeti dubok dah, piti ga u, prije nego što je zgnječi usnama protiv mina, našim jezicima ples i spajanja naših duša. On koraka dalje brzo, ostavljajući me bez daha i žele puno više. Osjećam se odmah upražnjena, sama ... a ja ga mrzim.

"Mine", je sve, kaže, skoro sam glasno stenjati na tu riječ.

On je krugovima neki više, prije nego što stoji iza mene i stezanje zbijeno na moja ramena. Ja trgnuti se u tvrtki iskoriste on je na mene, onda je za tisak kao i iznenada. Osjećam duh i svoje prste u moje kopanje u tijelu dugo nakon što je otišao.

"Mine", on ponavlja.

Opet, kao što krugovi mogu osjetiti moje sokove pocureti niz moje unutarnje strane bedara, tako nešto. On se držite mojih ruku.

"Mine", on šapće nježno.

On mi je krugovima opet, ja sam sada cvileci, oduševljene na način da tvrdi moje tijelo kao njegov ... svaki dio njegova. Osjećam svoje tijelo s trešnje žele i trebaju kao što je on odjednom iza mene opet. On me spanks ... tvrdi, jednom na desnom obrazu, a onda opet na lijevoj strani. Sila je gotovo šalje me gimnastika naprijed, ali ja šuga sebi zaustaviti samo prije gubljenja moj saldo.

"Mine".

On zvuči tako mirna, tako da se sastoji u odnosu na svoju očajnu oplakivanje. Ja sam dugo da vidi njegovo lice, pročitajte njegov izraz. Želim znati gdje je to naslov, ali sam uživati u očekivanju nepoznato.

On stoji ispred mene sada, samo inča iz moje lice. On se svakom od mojih bradavica uspravno između prstiju i pletiva i vuče ih kroz tanki materijal moju haljinu. Sam ih držati pogled prema njemu, ponosno sebe prikazujući za njega. On ih je tako teško izvlači suza početi dobro u mojim očima. Kao što ih je javnost da dlanove moje grudi, trljanje i miluje ih ... lagani ublažavanje boli.

"To su ... Mine", on naviješta, tako da stvar-od-factly, ja zgroziti njegovim riječima, mi sada sokova teče slobodno od moja pička i uticaju niz moja bedra. Prije nego što sam imao vremena da znam što drugo bi mogao tvrditi, zgrabi njegovu ruku čvrsto na moja pička, rastanak moje usne i vođenju svoje prste preko moje natopljenom klitoris.

"Mine". On trlja jednom.

"Mine." Njegov prst pronalazi moju otvaranja.

"Mine". On svoj prst thrusts duboko u meni kao što sam glasno stenjati.

"Što ti kućnog ljubimca?" On Coos u moje uho, njegov dah škakljanje tamo.

"Gospodine, Ja sam tvoj ... uvijek tvoje. Imate moje tijelo, moj um i moje duše. Ti si čuvar moje tajne, moje strahove, moje unutarnje demone većina. Posjedujete moj smijeh, suze, moj frustracija. Sve što imam je tvoj ... za napraviti sa i korištenje kao što vidite stane ... i uvijek, "odgovaram bez daha i samopouzdanja.

"Vi ste moji. Moj posjed, moj anđeo, moja kurva, moja kurva. Ja ću vam koristiti kad god želim. Ja ću vas, vas naučiti, vi držite, točno te i te kazniti. Ja ću svoje blago dar kao najdragocjeniju stvar na cijelom svijetu. Vi ćete mene slušati, a ja ću slušati, kada vam treba od mene. Ja ću biti tu za vas, baš kao što će biti tamo za mene. Mi smo jedno, neraskidiva i povezani. Trebat će vam nema druge ... kao što ću trebati niti jedna druga. Vi ste moji. Sada i uvijek. "

Kako kaže one zadnje riječi koje sam osjetiti nešto hladno zmija okrugli moj vrat, hladne metalne choker nekih vrsta. Ona je tada da sam shvati što se događa i suze toka slobodno sada ... razumijevanja njegove riječi, osjećajući uvjerenje od mina.

On uklanja povez za oči, a ja iskosa na svjetlo. Vidim crnom siluetom preda mnom kao sunce sja iza njega. Njegov tamni lik lebdi iznad mene kao što sam posegnuti za njim s jednom rukom i doći za ovratnik s druge.

"Onda su svoj gospodar."

Нема коментара:

Постави коментар