.

уторак, 13. април 2010.

moja sestra

Ovo je priča o tome kako sam imao spolni odnos sa sestrom. Bila je bio 15 u to vrijeme, sam imao 17 godina samo svoj. Mi smo samo dvoje djece u našoj obitelji ...

Sve je počelo jedne večeri kada su moji roditelji išli van na večeru. izlaze često, ostavljajući moja sestra i ja doma naručiti večeru i pogledati film oci boje srne. Na ovaj poseban noć, moja sestra, Vanessa, bio je prilično umorna jer je došao iz velikog Sleepover noć prije praznik za oci. Mi smo iznajmili film, ali Vanessa je zaspao na kauču. Kada sam završio s filma, JA je otišao to ići raditi na nekim zadaću i onda sam igrao malo za Xbox. Sam završio s Xbox i otišao dolje to ček na moja sestra i otići u krevet. Kad sam je vidio, to je bio prvi put je ikada dao mi neuspjeh. Ona je ležala na kauču pala, joj majicu jahanje sve do ramena. Vidio sam joj leđa i gola koji je bio prvi put sam želio nju. Također sam primijetio ona nije bila \ 't nosi grudnjak. Gledajući unatrag, shvaćam da ona nikada nije nosila grudnjak kod kuće kad zatvorim oci.

JA stvarno ištanje vidjeti njezine grudi u ovom trenutku pa sam joj polako prevrnuo. Vanessa je notorno težak spavaš, pa sam bio prilično siguran da sam bih \ 't ju probuditi emocije. Sam to učinio vrlo sowly ipak, pravedan u slučaju. Oko pola puta preko roll Vanessa promeškolji. Sam odmah prestao i darted do krevet emocionalna inteligencija.

Oko šest mjeseci kasnije, ja još uvijek hadn \ 't imao spolni odnos s Vanessom još zaljubljenost. Sam često gledao snu po njoj otvorena vrata ili ušuljao u njezinu sobu da gledaju svoje oblačiti. Kad sam bio doma sam, ja bih šunjati u njezinu sobu da njuškanje joj gaćice. Ona nikada nije dao bilo kakvu naznaku od mene primjećujući.

Imao sam plan. Te noći, moji roditelji su išli van na večeru opet. Bio sam jako znatiželjan to znati ako Vanessa bi me jebati i Nisam \ 't ištanje to izraditi premjestiti ako ona bi se to gadi. Ja odjeveni u moje teretane hlače koje stvarno pokazivanje moj kurac ako imam neuspjeh. Tada, kao i uvijek, Vanessa i ja sjedio na kauč u dnevni boravak gledati film. Nakon odabira filma, ja startied fantisizing, ostavljajući moje mašte idu divlje, i ubrzo sam imao neuspjeh. To nije \ 't da je teško s Vanessom u njoj izlažu tenk vrh koji mi je pokazao obrise njezina bradavica.

I onda legla i pretvarao da zadrijemati, držanje jednog oka malo otvorena tako da sam mogao vidjeti gdje Vanesse bio obličje. Naravno, ona je bulji wide-eyed uspravno na moj kurac. Ona čuva bulji u to desetak minuta i onda tiho, rekao je moje ime. Nisam \ 't odgovoriti.
Njezina ruka polako doći u moje krilo i ona lagano Pomilovala moj kurac preko moje hlače. To je sve znak da mi je trebalo.

Ja se zaključa i skočio na vrhu Vanessa, suzenje off moje hlače dok je gledao u mene s iznenadila izraza na licu.

"Mi \ 're idući u imati seks. Now." Rekao sam.

Ona je odgovorio grinning i izvrsno off joj tenk vrh, otkrivajući joj boobs da weren \ 't previše ogroman, ali weren \' t maleni bilo. Počela sam malo sisa na nju nipples i sretno čula oplakivanje. JA je napravio moj put dolje na nju maca i trzanje moj jezik i izvan nje. Vanessa vrisnula "Do it! Želim sada".

Ja polako klizila moj penis i izvan mokro joj maca i jeben mi.

Нема коментара:

Постави коментар