.

понедељак, 3. мај 2010.

Moj mentor.

Kao mlada teen dečko, ja bih pronašao mentora koji je puno interesa za sve što sam našao od interesa. Motorbikes, nogomet, baza i naravno ženski oblik. Ne mogu se sjetiti kako je postao moj mentor, ali da je bez posljedica ovdje. Barem reći moj korak otac i nismo imali ništa zajedničko.
Stjenoviti prilično visok čovjek u svom 40/50s sam doznao u razgovorima s njim o prirodi decki ce smo sjedili, kako je rekao oko malo sa znanjem svoje supruge. Nadalje je malo ugleda bliski kod kuće kao womanisor. On mi je rekao kada smo radili popravak bicikla ili plivanje ili pub oko koje od svojih susjeda on bih pijan. Mislio sam u početku sve je bilo bika, ali se saznati kod gledajući je u stvari vrlo istinito. - Sve to.
Također je čudno, ali smiješno prisustvo uma da sam našao zanimljiv za reći najmanje. Na primjer. Njegov motocikl pokvario, njegov usklik bio je ... Ahh, veliki bog strojeva govori mi otvoriti mjenjač i zamijeniti proljeće. - Bastard zna svoj shit od posla jer mu je na stražnjem dijelu prijenosnika vlaka. - To je bio.
Drugi put kad je moj vlastiti bicikl bio gori ulje ... Aah, veliki bog zauljenih dijelova preporučuje mi da vas odvesti da vidi Georgea čudesno Turner ponovno svih bušotina u ovom vrat šumi. George ponovno dosadno mi lonac i zamijenjen klipa i prstenova. Posao ispunjavanja.
Bilo je mnogo više primjera! ali u odnosu na ovu priču moram odnositi ... Iako kupanje jednu nedjelju, kupanje ljepuškast na leđima dozvoljeno jedan od njezinih grudi djevojka dovoljno za bijeg od vrha njezine nošnje. Odmah je bio moj mentor na to ... Aah, znak je došao, nimfeta dojke poslao signal. Moram objasniti sve stvari o žene grudi na vas i na temelju izgleda nabor - vidi dječaka kako ona diže poput sirena, vidimo se tamo, pogledati između nogu, vrlo nabor koji nas je stvorio. I SAW i volio PLAN.
Inače, on mi je pomogao u odrastanju tih zajedničkih interesa. Ovaj poseban događaj došao o sasvim slučajno, a vi svibanj mislite da čudno. Dakle ovdje ide;
---------------------------------------------
Bio bih je jasno na vrijeme taj je interes za moje razvod tetka i tvrdio je da joj je svaka pomoć u njezinu sati potreba. Nisam bio glup i zna savršeno dobro je značilo da joj jebeno. Do tada nisam bio oko i nikada nije vidio uzimajući ga, ali sam imao vidio jednog od svojih susjeda supruge uzimajući ga ili barem njezine vučna joj gaćice natrag na vlasništvo pravedan je dobio Internet. Kao što sam rekao od supruge gdje je bio na. Ušao sam u potrazi za njega. Nema komentara je izradio komsijina zena, ali ona sigurno znala bih vidio joj maca krzno prije nego što ga je dobio skriven svojim lutanjima gaćice. - "Hoće li to biti u redu?" - Da! Yeah! Yeah! On je u redu, zar ne kauboj, upravo vidjeli malo, ali to je sve wunnit? "- S diže stiffy sam uvjerio sve nisam stvarno vidio ništa. -" Vidi Ivy, zvuk kao funta ovaj jedan "slap na mog ramena, - "Hajde onda, What's up?" - "Ništa, samo pitali gdje ste bili, ne događa se dolje da vidite kako se biljke radi, sjetite" - "Oh yeah, nisam zaboravio, je li to vrijeme već? "- Nije za moje uši mi se, reče: -" Imaš go Ive '- Tiho sada s njom - Bio bih vam drmusati, fancy probati sa svojim? "- jasan odgovor je došao natrag, - "Get off s vama, vi prljavi stari SOD, ja bih ga ispuhati kao mjehurići" ogorčeno sam mislio kao pakao, ja bih vas vrisak za mene da se zaustavi!
"Aah! Veliki bog ljubavi, - ona je u iskušenju da Vas ispunite svoje čizme ima! Nasmijao sam se kao što samo mladost može," She's stariji od mama "-" To je jedan je dječak, oni s pijeska mladih trčanje vanjska strana ima, bez scrupples. Vi nikada imao jednu JA kladiti? "- Klimnuo sam NE! -" AHH! Za bogoslužje vagina nije sramota, želite da mi to popraviti, veliki bog seksa rekao je u svoje vrijeme ... Hajde da vidimo biljka, sjećati se na našem putu natrag sam za preusmjeravanje, još jedan poziv s koje god se osjećam.
Proveli smo nekoliko sati u tvornicu, a posebno zanimljiv je razgovor čaj sobi. Velik dio koji je o ženama ili više vole svoje seksualne atribute. Moj mentor je vodeći roll i da je vrata za reći, svoj gospođa bi trebao biti sve bolje za iskustvo. Nisam mogao vjerovati svojim ušima mu samo bih rekao jedan drug je on samo bih jebu svoje žene. Štoviše znao sam da je istina jer sam samo bih ih vidio u tome. "Ahh, ona je pijetao lud, ja nikad ne bih nositi bez vaše pomoći, nabavite nam piće za to kada smo vidjeli u pub"
Moj penis otvrdne opet, bio je šapat stvarniji od vic kao što sam mislio, bio je moj mentor preusmjeravanje da bi mi jebati s njom?
Jahanje zadnje sjedište off smo otišli, ali razočaranje sišao kao što smo prošli kuća sa ženom u od ranije. Naglo zaustavljanje okrugli kutu na moje tete. - "Aah, seks Bog kaže čekajte ovdje, ali ući u desetak minuta. Potrebno je vrijeme koje vidite, vrijeme to je sve što je potrebno" - Čekala sam na rubu, pa sam htjela da ga vidi jebeni tetkica. Zauvijek Ja bih proveo vrijeme težak da biste vidjeli svoju pubes i par puta sam dobio bih sretan i proveo mnoge trenutke masterbating iznad slike tog maca krzna i skrivene šlic.
Ja više ne mogu čekati, ulazi na vrata, povoljno lijevo na zasun. Znao sam točno što se događa. Moja tetka je vlasništvo ili bliži orgazam, pretpostavio sam da je ona bude jebeno. "Vi ćete! Vam zapovijedam" - NE! NE! Nemojte da se što će moja sestra da li je ona ikada saznala? "-" Ja vas uvjeravam da neće, ona je ionako prezadužen za dobar podižući "-" Hajde žene, to će biti dobro za vas! "- Frantic squealing i pretjerana bori da slijedi, -" Ne! Ne! svoj na taj način krivo! Ok! Ok! Ja ću ... Kada? Kada? Kad sam dobio previše "-" Sada, upravo sada dok ste još uvijek topla i spremna "- Sluh kretanje stepenicama sam se preselila iz stubišta na ruci mjesto u dnevnoj sobi. Oni su se pojavili, moja ujna je obličje naljut i usplahiren, - "Vi ste ovdje, ste nas čuje?" - klimnuo sam NE, vide zvuk kao funta "-" tamo onda, sjesti! " - Moja tetka sjedio i držao haljinu dolje na koljena. Imao sam pun hard na iz slušanja i bio da moja tetka je dogovoreno da se moj inaugeration.
Dječak svoje vrijeme, teta misli kao ja, morate provaliti u ljubavi kao i svaki deran nema previše sedlo. Ha! Ha! bitni slični zaista, njegova sve o jahanje nakon svih "Osjetio sam glup sad, ne zato što nikada nisam sanjao moja strina će biti jedan, ali više jer nisam imao pojma kako početi raditi svoje. moj mentor je mislio na to što se čini." kauboj, teta je već jako vruće, Vidio sam to, Ne nisam joj jebeno, sam Brenda? "- NE je klimnula glavom -" Pa podmirenje nazad Bren 'i neka se to dogodi "Ja sam nije siguran tko je najviše prestrašen, nju ili sebe. JA mogao vidjeti je imala noge čvrsto zatvorena, ali ne, moj mentor stavio ruku između njih i pokušao ih pritiskom na komade, malo ih je odgovorio prije nego što je pokrila oči rukama zatim kao ako ona mogla sakriti ona grabbed jastuka i to je zadržao na licu. Ovo mora da joj pomogli, jer kako je pritisnuta joj bedra sada s obje strane čime je otvorila moj prvi pravi pogled na nju maca. Bez riječi moj mentor naznačeno za mene da se bliži i kao što sam učinio je prvi podigao jednu nogu preko ruba stolice ruke i tada iako je otpor na njegov pokušaj staviti iznad drugih, kazao je, "Hajde Bren 'ne biti teško on je već gleda na vaše rupa je samo mu je potrebno više prostora da se između bedra "Haljina je bio put do sada prikazuje bijeli trbuh i bedra s mliječnog natečenost i tamnije nijanse ju labias sa svojim vitičastim pubes mase.
U wonderment sam pogledao i otišao na dodir joj maca. Mentor klimnuo, ali za mene je naznačeno da se svuku niz moje hlače i stvari. Nisam imao problema tamo kao moj neobuzdanim hardon došao na svjetlo dana. "On je dobio pravi lijepo veličine jedan za vas Bren 'Bacite pogled" - Glava joj kimnula NE kao na dodirivanje njoj pizda raspor po prvi put, ona grču i otpušten dribling ljubavi soka koji trickled prema njoj dupe ispucati. Imao sam previše to osjetiti pravi, samo sam volio kako joj meka štavljena unutrašnji labias su, sve naborano i toplo. Moji mentori prstiju otvorena latica roza bojom napravio moj penis precum driblati, i dizanje napa, škakljati ju na taj mali grah. I on je dotaknuo klitoris i njezin magarca tresla kao što sam počeo igrati oko nje. Jastuk dobio prešani u teže tete lice kao njeno tijelo koje je pokrenuo reagirati na moje dira. Mala whimpers krenuli od jastuka i kao njezino tijelo preselio u ritmu moje dotakne, - "Ona je spremna za vas, ide na moj koker, ispunite svoj čizme. Preuzeo wanking joj klitoris kako sam se preselio između njenih bedara pravilno. Moji hardon dotaknuo joj maca usne i ona je znao točno što je to što je nosila jednom rukom prema dolje i osjetio moj penis dok je pokušavao da ga pritisnite da joj šlic. - "Ram ga u, ona je gladan ne može se vidjeti"
Bez dodatnih teškoća sam rammed moj penis u moj prvi mokra topla skliske, Oh, tako sklizak vaginu. To je bio iznenađujuće, kao što sam osjetio dodir mog dlake njeno i moje loptu u vreći slap joj dupe guzovi joj bedra i omotan oko njezine teladi zavladala mojim obrazima bum kao ona humped u mene sve je bila vrijedna, Negdje moj mentor je unwrapped joj tits i kao što su flopped o tome sa bradavicama kao organ prestaje sam zavladala na njezin struk rukama kopali oko bokovima za kupnju i bombardirali moj prvi pucao sperma u svoje tetke. Osjećaj vagine okolo moj penis je sve što sam ikada zamislili i više kao svoje mišiće sami radili na mom lupanje hardon.
Nije zaustavljanja sad sam trčao i kosini moj penis u njezinu sploggy seksa rupu dok ona screached FUCK ME! FUCK ME! Čine ga jebati mene ne jebu perv 'Njezina sve vi krivi, vi jebeni perv' Aah! Aah! Ooh! I'MMM CU-MM-INGGG! Ona je kao i I. Mi smo sada mi je ležao na vrhu joj kako je ona nastala pod jastuk, OO OO Ti Randy malo svinjske, nikada nisam sanjao si sposoban od događaj taj za mene. OO OO OO! Moja maca je sve zujanje u uhu, nikada ne smije nikome reći, niti ste vi perv 'Njen pokušaj tražite ojađen nije nikoga prevariti, jer njezine noge još uvijek su bili obavijeni krug mene mi drži u njoj pizda.
Ona ih je pao dolje i sam izvući iz nje. Cjevčica od moja sperma pratili moj penis out. Ona stavi joj ruku da joj pička i to nacrtao preko proreza onda gleda na prihod na to izbrisala moja sperma na njoj haljinu. Sve to vrijeme sam bio marveling na njoj još uvijek ostavljajući mene studija njezinu vaginu.
"Pretpostavljam da ću morati pustiti ste došli u krevet sa mnom večeras sada" - "Vidiš dečko, baš kao što sam vam rekao!" Ona je ignorirao ovu, ali sam znao što misli, - Omladinski bijegu, te žene izrezati na juriti. Ja nasmijala kao što je učinio. - "Hajde pervy, vi svibanj kao i ostavite ga ovdje sada sam 'spose"

Нема коментара:

Постави коментар