.

среда, 19. мај 2010.

Masturbiranje

Kao što sam završio moj rad sinoć, imao sam problema s koncentracijom. Tvoj mi je stavljanjem na cum ograničenje me u stanju misliti na ništa drugo! Sam završio moj rad i ode u krevet, samo nisam mogao spavati. I masturbirao i odlučio ispuštati ograničenja, ali promijenio mišljenje kada je bilo gotovo prekasno. Ja sam prestao i nije se sperma. Važno je da me uzeti vrlo ozbiljno i slijedite upute za moje kazne. Uostalom, ne slijedi pravaca je ono što me u ovom nevolje na prvo mjesto.

Ja moje zagrlio jastuk i čvrsto stisnutu moja bedra zajedno i na kraju nanijet off to sleep. Sanjao sam o zene na mom krevetu, držeći moje noge i lizanje klitoris i sisa moje grudi i bradavice. Oni su ljubljenje najosjetljivija područja moj vrat i rad svoje ruke na mene. Nikad nisam sperma u snu, ali da je vrlo blizu. Ne reljef, čak iu snu!

Kada sam dobio ovaj jutro, JA je uzeo tuš i nije moj prvi 5 minuta na dan. Čekao sam dok sam bio učinio za kupanje, a zatim sebi prst za 5 minuta. Imam tuš radio sa satom na njoj tako da sam bio u mogućnosti to sebi vrijeme.

JA baciti moj lijevo stopalo gore na greben i fingered moj klitoris sa moje lijeve ruke. Ja ga masira vrlo gorljivo na prvi, jer sam bio toliko uspaljen, ali onda sam shvatio da ako JA je zadržao taj tempo bih cum prije 5 minuta bio je spreman.

Sam usporio i osvijetljen moj dodir, i umocen u mojim srednji prstu pickicu nekoliko puta. Kad sam imala tek nešto više od minutu lijeve, ja samo polako masirati moj klitoris području s moje ruke vrlo stan, a ne direktni pritisak primjene bilo. To me potiče nevjerojatno, ali nisam mogao sperma iz nje u minutu sam otišao. Kad minuti je gore, stao sam i cijeli moj vagina / jajnici su bili prilično spasming sa željom.

Ja isprati moju slutty pička sa hladnom vodom iz ručnih masaža tušem, ona ubio, ali je imao željeni učinak - to mi je očišćeno i ugušila moja želja mala.

Moram ići sada, ja ću dati izvješće o masturbiranju pauze sam se tijekom dana. Neću sperma.

Prvo izvješće poslao sam vam je za 08:00 sata (Pacific Time). Sam otišao u moje odredište at 920: am i stigli na 09:47. Zaustavio sam na putu da kupi mini jastučići, jer već sam bio uzimajući mokro, razmišljajući o moj sljedeći "break". Znao sam da će to biti događa da me cijeli dan i tako mi je potrebno tih jastučići.

Ja parkiran na metar i postaviti kupaonica u restoranu pored moje odredište. Srećom to je bio jedan od onih zahodi gdje je samo 1 osoba moglo ući u sobu na vrijeme (samo 1 wc i sudoper u 1 sobi sa Zaključavano vrata) - ne soba sa mnogim štandovima.

Nisam imala puno vremena, pa sam morao da se pravo na to. JA baciti moj stvari dolje, otišao do WC-om, i stavio moje lijevo stopalo gore na sjedalu. Zgrabio sam bar na zidu za podršku i skliznuo moje lijeve ruke niz moje hlače. Ja naginje moje pravo ručni zglob i prema meni, a još uvijek drži na traci vidjeti moj gledati i to je bio 09:51.

Počeo sam osobno ukazivanje nestrpljivo, kao i prvi put, ali je bio spreman da se sperma u oko 12 sekundi! JA je zadržao brzinu isti, ali se preselila svoje ruke podalje od moje klitoris malo smanjiti intenzitet. Bio sam još uvijek osjećaj kao da bi sperma, ali sam usporen moje disanje. Uzimanje dubokih udisaja i promatranje moj sat. Ja umočen u moj moje prste za neke pussy sok i vratio i masira to sve nad mojim klitoris.

Sada moj klitoris je tako skliska da sam morao stvarno raditi za trenje. Imao sam prije manje od minute da ide, i bio je prilično krkljanje u ovom trenutku. Za ostatak minuti, sam usporio i jednostavno zaokružena moj klitoris sa mojim srednji prst vrlo polako i lagano, disanje je duboko i polako.

Kad je do 5 minuta, ja shakily izvukao ruku iz moje hlače, izvukao mi je noga dolje od od WC sjedalo, izdvajali moje hlače prema dolje i obrisa (dva puta) i primijenjene mini jastuk.

Нема коментара:

Постави коментар