.

петак, 21. мај 2010.

Moja boginja

Ja se probudi iz mog sna iznenađujuće, želeći da sam se vratio, u mom svijetu stvarnosti, gdje je djevojka Voljela me je pleasuring na načine na koje ona nikada nije.
Nisam mogao tresti misli u glavi, svoje sićušne ruke jacking off moj penis, njezin maleni usta engorging je stvaranje mene stenjati. Moj penis je stajala na svom skromnom mestu, a samo molio za mene da ga zgrabi i igra s njim. Tako sam sretno obvezan.
JA je bacio natrag doona i otpušten iz zatvora. Tu je stajao, čekajući da se fondled. Zgrabio sam ga i polako počeo trzati se, zatvara oči i sjećanja natrag u moj san.
Tamo smo bili, sve sama u njezinoj sobi, moja boginja stoji preda mnom, naše oči zaključan i naš prst susreo, mi je uzeo korak prema svaki ostali i konačno sastao se naše usne. Naše emocije poplave od nas u strastveni poljubac, što je skinula moje vrh i ran rukama gore i dolje leđima, gura svoje tijelo bliže minski kao naš jezike nastavio susret.
Ona me je gurnula na njen krevet i legla na vrhu mene, brušenje bokovima protiv mene kao što smo još jednom poljubio, moj penis je sada uzimajući hard i ona mogla osjetiti, počela je otvoriti moje hlače i skinula ih, zajedno s moje donje rublje. Ona je postavljena joj ruku na moj kurac sada potpuno uspravno i polako počeo trzati se, uzrokujući da mi je uzdisanje u zadovoljstvo. Ona me je poljubila i opet počela polako poljubi putu niz moje tijelo. Zaustavljanje na svakoj bradavici kako bi ga uspravno. Sve dok je još uvijek me jerking off. Soba silent osim za moje povremene stenjati.
Kad bi došla moj penis, ona ga je uzeo u usta. Samo glavu na prvi, sisanje i lizanje glavu uzrokujući mene da se oštro diše. Ona je polako počela da se sve više i više sve dok nije udario u dno, ona je počela polako kreće glavu, gore i dolje, izgradnji tempo i onda zaustavljanje, uzimajući daleko usta i počeo se polako jerking mene opet. I bez upozorenja ona engorged moj penis opet, uzimajući to sve u i počinju da Bob gore i dolje u bijesan brzinom, zbog čega mi je uzdisanje glasnije nego ikad prije.
Ona nije bila dugo dok mi disanja počeo da se sve dublje i shvatila je ovaj i prestao i čeka dok se i počeo ponovno. Najprije polagano, a zatim u punoj brzini još jednom. Ona je jedva je bilo za moje disanje se duboko opet i moje jadikovanje povećati i ja orgazma približavali
U ovom trenutku u vrijeme kad sam početak to blizu pravi orgazam što su ove misli jurnu kroz glavu. Počeo sam ubrzati moj jerking kao moj orgazma prilazi.
Moj orgazam bio približavaju i brzo, a ona nije pokazao znakove usporavanja sisa. Ja vrisnula out, i eksplodirao u usta i nastavila da se to i progutati sve.
Kao što se to dogodilo i ja došao, tvrdi. To splurged svugdje i ubrzo oslabio.
Nisam mogao čekati do bilo je vrijeme za spavanje te večeri.

Нема коментара:

Постави коментар