.

недеља, 30. мај 2010.

Vencanje

Kao što smo šetale u klub mojih drugarica Kev istaknuo grupi starih kolegama. On me upoznao s njima jedan po jedan, i oni su lijepi ljudi.
Ali onda me uvodi u Vanju. Nije bilo sumnje da je bio instant iskra izmedjuu nas i kao noć otišao na to mi je jasno pričini hlače off jedni druge.
Dao sam Kev prijevoz kući, a Christina je bila moja sljedeća stanica.

"Stani na vrhu ceste", pitala je.
Ona je objasnila kako ona bi rado da me zajebavati, ali ona je bila angažirana, i njezin zaručnik je bio u kući. Sam predložio mi ići negdje vani, ali nije htjela, "Ne mogu to učiniti, to nije pravo .... ali"
Ona leant iznova i poljubio me, usne su joj meke i tople, a ja osjetio ruku na moj nogu. Ona slid gore i zaustavio na moj penis. Ona fondled moje loptice, a zatim počeo otvoriti moj slic. Ona izdvajali moje letjeti otvoriti i klizila joj ruku u moje hlače, nježno stiskanje moj kurac pre izvlacenja.
Počela mi je wanking polako, i ja bi bili sretni s tim. Ali ona je pognut i mi je u usta, meni siše, bobbing glavu gore i dolje. Ona je neprestano događa, a ona je dobro. Mislio sam na njezin zaručnik i kako sretan je bio da se udaja seksi djevojke i željeli bi to moglo biti mene. Bila je uzimajući moj kurac duboko u usta i klizi usnama svojim toplim soft gore i dolje, a ona nikad nije prestala. Bila je tako prokleto dobro da sam brzo došao, poplave usta sa toplom ljepljiva sperma i ona je usisan i posljednju kap.
Nikad nisam uzeo njen broj i ne vidjeti što je otišla u kuću pa kad Kev donesenih na vencanje pozvati od nje do mene, ja radije bio iznenađen.
Vanja je bila velika vjencanja u hotelu, a ona je izgledala posve prekrasna. Gledala sam ju sa svojim novim mužem i opet dosjetio, kako je bio sretan.
Kasnije navečer sam nabasao na nju sam, vani. To je bio pristojan razgovor i ljudi prošlo od nas, bez indicija o našoj povijesti zajedno. To nije ni spomenuo, ali onda je rekla "Upstairs. Želim ti gore sada"
Kad nitko bio oko mene je zgrabio i mene vuku unutra, a gore stepenicama do Svadbeni Suite. Unutar ona mi je odgurnuo na krevet i prilično doslovno ripped moje hlače prema dolje. Ona nije gubio vrijeme uzimajući moj penis out i usnice oko nje. Bilo je sve tako iznenada sam nije bio ni teško, ali da će uskoro promijenio jer je sisao na njega. Još jednom je bila dobra i ja gledao prema naprijed da se ispuni joj usta kurac.
Ali ona je ustao, i izvukao vjenčanicu gore i dobio na krevetu, na vrhu mene.
"Htjela sam vas jebati tako puno prošli put, a on je tako jadan da me kada sam dobio u, želim sam imao"
"No, na dan vencanja ...?"
"On je bio pička da me za godine, ovo je farsa, ali moja mama je platio toliko ja ne mogu ju spustiti"
Kliknite ovdje!
Pogledao sam na svoje profesionalno primjenjuju make up i pažljivo styled kosu s prilično malo cvijećem u kao ona vođena moj ukočeni probadanja u njezinu vrućem maca. Osjećao sam se Christina 'skup gaćice bračnu noć od moj penis kao što sam skliznuli u njoj. Ona su jahali moj penis guraju duboko u njoj, a onda gotovo ostavljajući ga potpuno izaći, samo škakljanje joj klitoris prije uspravljen u, opet i opet. JA ran ruke do svoje bijele čarape, bijele naramenice prošlo, na njoj glatka bedra pred cijeđenje joj lijepu okrugli magarca. Ona shuddered kao što sam ja izvukao duboko u nju.
Ali ja ne želim je da me zajebavati sad, ja sam htjela da joj jebati. Ja joj gurnula sa strane i na vrhu je dobio, shoving joj haljina s puta. Ja gurnula natrag u moj penis nje i ona moaned. Sam je jebeno polako ubrzavali. Ona je omotan oko njezine noge mojih leđa, a osjećao sam petama joj cipele kopaju u.
"Trebao sam ti jeben prije", rekla je ona, "Tvoj kurac je neverojatan, a vi ste toliko bolji onda ... fuck aaaahhh ....."
Ja gurnuo hard na nju i zadržao lupa joj mokro pićka. Ja nuzzled joj vrat i poljubio sa strast. Dobila je svoju ruku na leđima moj vrat i izvukao mi lice u njezin dekolte. Ona je mirisala slavno, čist i lagano mirisne.
Osjećao sam njezino tijelo početi napet i prstima ukopane u moj vrat. Njezina uzimajući glasnije krkljanje i brže i onda .......
"Oh moj, oh my, oh my ..... jebeni pakao .... Ahhhhhhh ... fuck fuck fuck ... ooooohhhhaaah ......."
Ona su došli teško i sam usporio kako je opušten. Ali ona leži ovdje, usmjere prijem, njeno lice pune zadovoljstva. "Hajde onda, na redu"
I jebeno joj sebično, ne razmišljajući njezina užitka, ali samo moja. Bila je obličje pravo u oči i ona je bila ljubiti ga, "Hajde mi ispune, želite ispumpati sperma na mene"
Kao što sam osjetio da dolazi joj lice zapalio i onda sam došao. To objavljena kao čepovi šampanjca ranije u dan i sam mogao osjetiti da teče u njoj, punjenje mokro joj maca toplo.
Mi ležao nekoliko minuta nakon toga, toplo, bez daha i ispuni.
"Congratulations", rekla je ona.
"Što?"
"Na prvi se zajebavati novu mladenku"
"Niste to učinili sa svojim mužem još?"
"Nope, večeras kada je njegov pijani fumbles način, mogu ležao leđa i mislim na tebe i kako jebeno dobri ste bili. Treba mi pomoći, kroz nju"
Mi ustao i otišao sam u kupaonicu da ispraviti. Vratio sam van i imala je uređeno krevet.
Ona mi je otišao do vrata i poljubila me s takvom strašću sam htjela to obaviti sve više ponovno.
"Idem za osvježiti i ja ću se vratiti dolje"
Pogledao sam još ne lijevo, njezina sretna me lice gleda dopust i ona zatvori vrata.
JA je dobio piće iz bara i ode van, razmišljajući nad onim što je upravo dogodilo.
Kev je došao gore, "Gdje se jebati si bila, hajde, oni će imati prvi ples, ne možete propustiti da"
Mi smo otišli natrag u kojima Christina i njezin novi muž je omotan oko ruke jedni druge kao što polako seli na plesnom podiju.
"Nikad vidio tako sretna nevesta", najavio DJ.
Od iza mene stara draga promrmlja, "Sretan? Pogled na nju lice, njezina uma negdje drugdje"
"Vjerojatno s nekim drugim" drugi odgovorio.
A ja samo nasmiješio u sebi. Što još mogu učiniti?

Нема коментара:

Постави коментар