.

понедељак, 31. мај 2010.

Lizanje sperme

Sjedio sam na kauču, više rožnata nego zgrožen sam. Znao sam da sam trebao biti ljut na putu je Iana mene koristeći, ali iz nekog razloga sam nije mogao pronaći mjesto za tu ljutnja.
Iako je Ian cum prerano oba puta sam bio uključen neizmjerno onim što smo mi učinili. To je zabavno ga je dosadan i postavljajući ritam za jednom. Također je pomogla da je veci kurac nego što bilo koji tip sam ikada jebeno prije.
Tko zna, možda još nekoliko puta i on će trajati puno duže ...
Sjedio sam na svom kauču, piće i sve ostalo koksa kao Ian fiksna nešto za jesti. On svibanj su me ucjenjuje na spol, ali on je puno ljepši od uobičajenog Gvido JA je otišao vanjska strana sa.
Ian se vratio s nekim sendviče i predao mi tanjur.
"Hvala, rekao sam, uzimajući ploče.
Mi smo sjedili i rekao ništa za nekoliko minuta.
"To je bio iznenađujuće," rekao je Ian napokon. "Nikad nisam mislio ..."
Nisam mogao pomoći, ali smiješiti. "Što? Vi nikada pomislio da bi bilo dobro da je? ", Rekao sam, grinning.
"Da," rekao je. "Bilo je tako ..." Izgledao je na gubitku za riječi.
Ja udarao zavodljiv oko na njega. "Je li to vaš prvi put?"
Ian blushed nešto. "Aha ... to je bio ..."
To je čak i bolje! On mene ucjenjuje za seks, a on je bio djevica. To je bio idući u biti lakše nego što sam mislio.
Kada smo završili jedući, Ian je dobio gore i očistiti stol od i otišao u kuhinju. Sjedio sam na kauču i dalje, moje sklopljene ruke u krilo. Imao sam stavio moju košulju i hlače leđa, ali je ostavio moj grudnjak i gaćice na pod.
Upravo tada došlo je kucati na vrata. Sam skočio.
Tko je, dovraga je to bilo?
Pogledao sam okolo za Ian i kako je došao u sobu, ja sam mu dao uznemiri pogled.
Ian nasmijala i smireno otvorio vrata.
"Hej Ian," glas, rekao je. "Jeste li govori istinu? Je li ona stvarno tamo? "
Sam promijenio moje sjedalo, težak da biste dobili bolje izgledati. Sam mogao vidjeti Ian razgovor s nekim. Odmah sam prepoznao osobu kao Nathan Peters. Također je bio klinac koji je otišao u moju školu. On je bio u mom razredu Engleski. Bio je lijep jare, malo pretežak i prilično nerdy.
Ian je došao u dnevni boravak slijedi Nathan. Ja pucao šokiran pogled na Ian. Nathan samo pogledao me šokiralo za trenutak. Onda oči pucao na katu gdje moj grudnjak i gaćice laika i on okrenuo crvena.
"Amelia", kazao je Ian, "Vjerujem da znate Nathan. On će se pridružio nam se. "
"Hej Amelia", rekao je Nathan sramežljivo, gledajući me s izrazom ispunjen strahopoštovanjem.
"Ian to nije ono što smo govorili, rekao sam, lijevanje pogled na Nathana.
"Znam da nije", rekao je Ian. "Ali ja sam zovete metak. Nemam ništa pokrenuti prošlosti vas. Osim toga, bili ste prilično uživate temeljito prije nego ovaj, ako se sjećam. "
Nathan namršti vidljivo na ovom i dao Ian maloljetnika izgled.
Ian namršti leđa. "Dobro Amelia, Nathan bih neke pozornost. Skinite odjeću. "
Sam oklijevao ukratko, ali na kraju je kao što sam bio rekao i prugast dolje dok sam bila gola. Stajao sam tamo, prije dvije od njih i sam mogao vidjeti Nathan. Njegove oči su gotovo iskakanje iz njegove glave. Moj bijes i gađenje polako izblijedjele. Ja ne znam zašto, ali igra s tim neiskusna djevica me horny. Voljela sam biti u kontrolu nad njima.
Nathan disrobed brzo i skoro pala preko toga. On je stajao gol, njegov penis hard rock kao. Imao je tamnu kosu i nešto akni, a on je bio malo izvan svih mjerila. Njegov kurac je bio i nema gdje blizu velik kao Ian's.
"Pa Nathan", kazao je Ian, kao i svlačenje. "Što želite? Dovoljno je reći joj, a ona će to učiniti. "
Nathan pogledao u mene i blushed. "Želim to učiniti na ... na ..."
Samo gledajući ga tako usplahiren i živčanog me uključen i dobio mene mokri gotovo odmah. "U mom što?" Sam rekao, šetnju do njega i gripozan njegov penis u ruci.
On flinched na moj dodir i zatvorio oči. "Želim to učiniti u vašem maca ..." rekao je napokon.
Sam polako počeo da ga jack off i utrljati moje grudi od prsa. "Dobro, rekao sam. "Ali ako ne svršiš prebrzo, morat ću vas kazniti."
Moja maca počeo peckati kao što sam rekao te riječi.
"Idemo u spavaću sobu", kazao je Ian, vodeći na putu.
On nas je vodio u spavaću sobu i na to sam išla krevet i padne natrag na njega, splayed van preko krevet. JA iskorišten moj prst i širenje mog pussy otvoren. "Dobro Nathan," Ja purred. "Dođi staviti ga u meni."
Nathan je skočio za pozornost i klečala u između mojih nogu. Sam ga mogao čuti disanje jako.
"Samo se opusti, rekao sam.
Nathan održan njegov penis u ruku i polako ga vodio u moje maca, koja je do sada natopljenom. To je u osnovi ponavljanje onoga što se dogodilo s Ianom. On je sjedio tamo, drhti kao što je moje mokro maca obuhvatio njegov kurac.
Ian je u međuvremenu, subota kraj moje glave i stavio njegov kurac kod mojih usta. Počeo sam sisati njegov kurac, čeka Nathana za početak mi je jebena.
Nathan konačno krenuo je i sam mogao čuti ga snažno disanje sa svakim potiskom kako je dobio brzinu. On nije bio kao velike i Ian, ali on je vjerojatno bio redovito masturbiraju, pa je traju dulje od Ian imao prije.
"O Bože Amelia", on moaned glasno. "Vi se osjećam tako jebeno dobro ...."
Nastavio sam sisanče Ian i moaned kao Nathan mi je jebeno. Sam mogao osjetiti Nathan znatno ubrzavaju i znao sam da je o to sperma.
"Jebi me i sperma u meni, rekao sam, oplakivanje.
Nathan grunted i osjetio sam njegovu spermu ispuniti moje maca. Ja shuddered kao njegov vrući sjeme pogoditi moj maca zidovima. Bilo je tako vruće.
Nastavio sam sisanče pijetao Ian je kao Nathan oporavila i Ian izvukao njegov penis iz mojih usta.
"Želim vam da sisanje njegov penis dok sam te jebati s leđa", rekao je.
Ja sam rekao i kako je dobio na četiri noge. Dao sam Nathan mig kao što sam umočen u između bedra i uzeo njegov kurac, koji je bio prekriven sperma i maca sok, u usta i počela mu lizati spermu tesko.
Ian nije gubio i roniti golubice ravno u moju pičku. Ja gasped kao što je učinio, osjeća u punoj veličini na njega u mojoj pussy sve odjednom. Ian je počeo zabadanje u velikom brzinom, a ja squealed sa Nathan's penis u usta kao Ian me jebu kao niko nikada nije me jebu. Osjećao sam se prst unijeti moj magarac i ja zaključili me oči kao Nathan zavladala moju glavu i počeo se kreće gore-dolje njegov penis.
Ian's penis je nevjerojatno! On mi je savršeno ispunjena i ja moaned i thrusted leđa na njegov penis. Nathan je imao oči zatvorene i bio na nebu kao što sam slid moj jezik u cijelom njegov kurac.
Ian zaustavio me jebu i izvukao. "Što dovraga!" Rekao sam, postaje bijesan.
"Ustani," rekao je. "Mi lice."
Ja sam ustala i pred njim. On je stavio ruke oko vrata i pokazali njegov kurac natrag u moju pičku. Ja dahnu i pokopali svoje lice u u rame. "Volim svoj kurac," I whispered.
Ian namršti. "Nathan, uzeti stražnja vrata."
Nathan zaustavljene na trenutak i nasmijala se. On je ustao i stajao iza mene.
"Pobrinite se da bi joj šupak lijepo i mokro sa svojim sokovima prije nego što joj jebati", rekao je Ian.
Osjećao sam se Nathan's ruku sezu i protrljati moj maca, prikupljanje što je više sperma i sokova koji su curi iz mojih maca, koliko je mogao i to premazani na moj šupak.
Natan polako usao u moj cmar.
Ian je bio ispred mene, moj jebeni maca, i Nathan je bio iza mene, jebeni moj magarac.
Oni su oboje započeo zabadanje u, a iz mene i to je bio nespretan do oni počeli graditi ritam. Bio sam na nebu. Bio sam oplakivanje i deranja iz zadovoljstvo da je Ian penis mi je davanje, a wincing malen kao Nathan pokopan njegov penis u moj magarac. Jako me boljelo, ali osjećala dobro. Bio je to čudan osjećaj, nakon što je njegov penis u moj magarac. Napuni mi šupak i rastezanje.
Sam ja sahranio svoje lice u Ian rame kao što su nastavili da me jebati. Sam mogao osjetiti moje orgazma montažu i samo nadati da će trajati dovoljno dugo da me sperma.
Nathan lizali mom vratu kao on moje dupe bušenih i morao sam osjetiti malo ponosa. To nije dugo uzeti te za uključivanje sramežljivi, nerdy dječaka na zakonit seks prijateljima.
Sam mogao osjetiti moje orgazma, to je bio skoro tamo. "Ja sam cumming!" Plakala sam, zatvaranja oči.
Samo onda sam osjetio Nathan's penis izbit u moje dupe, on se napuni cum. To me je poslao preko ruba, a ja je došao brzo i teško, sa Ian je pijetao još kucalo daleko na moju pičku.
Nathan se povukla iz moje dupe i Ian mi je dolje na krevet, tako da je ležao na leđima i bio sam ga jahanje. On je stavio ruke na mojim bokovima i počeo zabadanje na mene.

Bila sam tako osjetljiva nakon samo dolaze i uskoro sam bio oplakivanje i odskakanje gore i dolje na njegov penis, pripremajući se za još jedan orgazam.
Kad sam napokon došao opet, ja ga računa kao moždani udar od sreće kada je Ian cummed u mom maca na točno isto vrijeme.
Bio je to nevjerojatan osjećaj. Osjećaj orgazma povezano sa osjećajem da njegovo vruće cum spreju unutrašnjost mojih maca je upravo fantastičan.
Pao sam naprijed na prsa i disalo i izlaziti kao sperma pukotina vanjska strana moj maca i moj magarac.
Čuo sam oba dječaka uzdah i ja namršti. To nije bio ni šest, a ja već cummed u ili na oko pet puta. Naše malo vikend je bilo idući u kraj rano, ili sam bio idući u trebate više dječaka ....

Нема коментара:

Постави коментар