.

четвртак, 20. мај 2010.

Na mom srcu

JA nađi prema ja osobno mišljenje od vas
Više nego što sam ikada iako bih.
Imate tako držati na mene
Htio biti spremni da vas molim za vecnost.

I blaga svaki Vaš poljubaca
I mrzim osjećaj da su sami
Budući da sve što mogu učiniti je sam dodir
I tiho želju da bi bilo u meni.

JA prelazenje mojih ruku preko mojih grudi sjećanje
Način na koji ga je prošle noći milovala.
Osjećam vatru medju mojim bedrima
Još jednom s tobom na mom srcu.

Moram završiti ovaj uzitak odjednom.
Ne mogu ga zadržati zaključan gore bilo koji više
Inače ću eksplodirati s tuga.

Sam postigao stupanj zadovoljstva u ovom trenutku.
I moje srce leprša od uzbuđenja, znajući uskoro
Ja ću biti u mogućnosti da imate opet,
Poznavajući Ja nikada ne može dobiti dosta od vas
Budući da je tako u ljubavi s vama.

Нема коментара:

Постави коментар