.

понедељак, 12. јул 2010.

Istetovirana

Stajao sam pred posljednji klupu, kutak sjedalo po centru prolaz, s moje kćeri moje pravo, a preko prolaz bio je gospodin Cazares stoji uz svoju ženu.
Njihova teen kćer, Amanda, stajao na drugoj strani gđe Cazares. Amanda je bila sramota lica, kao što je bila za kasno - ni približno toliko ponosni i arogantan kao što je bila - i drži u naručju bebu dječaka je rodila izvan braka.
Zbor je pjevao, kao što sam učinio dok sam napravio radi krišom pogleda preko prolaz kod gospodina Cazares 'cipele, ne usuđujući se gledati izravno u njega.
Biosam 31, i moje kćeri bile su 11 i 7 godina. Što sam sjetivši se sada dogodilo prije četiri godine.
Gospodin Cazares bio ženskar, ali to nije bilo poznato. Ono što je poznato je da je bio đakon u našoj skromna crkva, i on je opaki grešnik prošlosti.
On je proveo šest godina zatvora. On je izjavio ljudi osuda za krijumčarenje narkotika. To nije bila istina. On je vrijeme za kenjkav. Bio je 'reformirao' kurve kavu, također laž. On je još uvijek vrlo je strast za okretanje pristojne žene u kurve.
Za javnosti, on je napravio pošten dnevni ovih dana. Bio je izvođač radova konstrukcije. On je imao posadu i on položio betonske temelje.
Ali on je jebeni svoju tajnicu i kenjkav nju i njezina kćer sa strane. Ispalo je, iako sam nije znao taj dan, da je on bio i užasna utjecaj na njegov vrlo vlastiti kćer.
Oh, on se nije zajebavati joj sebe. Ali on nije mogao odoljeti joj iskvarila. On je otišao protiv njegova supruga kada je došao do discipliniranja djevojku. On je zagađivale joj dobro znajuci da će se u duboku nevolju.
Bio je uobičajeno Enabler. On je zaposleno jednog od svojih zaposlenika - 20-godišnjeg muškarca zbog bolesti reputacije - do danas njegov tada 15-godišnja kći. Njen "dečko" bio je potaknuti Amanda otac joj da podučava životnom Party Girl, drolja. Njegov zaposlenik uspio reče Gospodin Cazares 'wildest dreams.
Na očevu upute i sa svojim financiranjem, Amandin dečko će platiti motelu, gdje bi se seksati. Amanda je majka mislila da je potrošnja ove večeri s kćerkom gospodina Cazares 'tajnica, ali da je još jedan trik. Tajnik kći bi obavezno izgled uči Amanda se, zatim joj uručiti joj 20-year-old dečka.
Dečko ju je odveo jeftini motel preko autoceste od kamiona zaustavi. Motel je navraćati prostitutke koje 'aktualizacija' ljudi na kamion prekid. To je praktički bordela i ranih Amanda u odnos sa svojim dečkom bila je upoznao nekoliko istetoviranakurve s namjerom da bi se razvila prijateljstva, prijateljstva i te nisu ostvarile.
To je sve dio g. Cazares 'plan da okružuju njegovu kćer sa zlim utjecajima.
Dok otac joj je pomogao sakriti svoje aktivnosti i boravište od majke, Amande pretvorio u divlju djevojku - dobivanje kamenovaše i jebanje. I ona sama uvjerena uz pomoć svoje nove prijatelje da nema ozbiljnih posljedica za to što višekratnika seksualnih partnera s muškarcima svojim dečkom doveo do njihove stranke.
Nakon što je neko vrijeme, i pod takvim lošim utjecajima, to nije ju fazi kada njezin dečko predložio da proda svoje tijelo. Njezina prostitutka 'prijatelja' hvalio novca mogla napraviti i to je bio previše mami. Neposredno prije, pružila je 18. rođendan, ona je podlegao mamac novca i vlastitim požudama sada nezasitan za prljave seksa.
Bila je jebeno sve kamiona da joj je loš ljubavnik dječaka i eventualno svodnik, svoju postrojilo se s, sve do trudnoće.
Trudnoća je velik udarac Amanda's ego. Bila je tako lijep meksičke djevojku. Ona je imala zelene oči, bio je 5 stopa i 6 inča visok, 128 £ prije trudnoće, vrlo tamno smeđe kože. Ona je imala 36C-24-36 lika i ramena ravna crna kosa.
Dobivanje Zalomilo se nije dogodilo odmah. Ona je imala dobar osjećaj da se na pilule. Ona nije imala dobar osjećaj da zapamtite svoju dnevnu dozu kad je bio uzimajući kamenovan.
Ali ona je jebeno oko za gotovo četiri godine - dovoljno dugo da su srušene svoju reputaciju i ponižen od svoje majke vrijeme ona je 19 i osam mjeseci trudna. A ona je imala 19, a dva mjeseca nakon poroda i natrag u crkvu. Ona je željela pobačaja, ali joj majka ne bi imala za to.

Ali ova priča nije toliko o njoj. To je o meni. Moje ime je Isabel Manchada. I imao sam poznat sve o Amanda život i njezina oca ulogu u tome, ja ne bi dobio uključeni s njim.

Udata sam na dostojan čovjeka, ili bih trebao reći da sam bio u to vrijeme. On je pravedan dogoditi se za imati interes u crkvi. Bio je i masnoće, lijeni muž bez ambicija, sadržaj na otpad svoj život u srednjem menadžmentu na loš tvrtka sa ušljiv platiti i nekoliko pogodnosti.

Dakle, ja ga uzeo na sebe da se naše kćeri u crkvu na miru. Naše crkve - Ja bih to nazvao smeđe smeće crkve. Mi smo uglavnom sa niskim prihodima, meksički Amerikanci u malom mjestu nedaleko južnog Teksasa San Antonio.

Te obitelji žive ogrebotina radi na farmi u blizini, ili u izgradnju ili usluga obrta. Mi smo siromašni, a za veći dio nije dobro obrazovane.

Završio sam srednju školu, a ja završio 18 mjeseci studija u Junior College dobiti certifikat za uredske poslove. Taj pomoć za nuždu mene jedan od najviše obrazovanih članova Crkve, ali ne i najmudriji!

JA naviknut funkcionirati u uredu. Ali sada, u dobi od 34, ja sam samo prostitutkom - da, zajednički uličarka .. Izgubio pritvoru od mojih kćeri u razvodu. Ja živim sama.

Uvijek sam otišao u crkvu, iako ne uvijek na toj crkvi sam se odnose na. To je protestantska crkva - nisu katoličke, što većina ljudi samo pretpostaviti bi bio slučaj, jer ja sam evo.

Ja sam 5 stopa i 5 cm visok, a ja vagati £ 145. Imam dugu crnu valovitu kosu koja teče prema dolje do male mojih leđa, i tamnosmeđe kože. Moj lik je 38d-30-38. Imam pune crvene usne i visoke široke jagodicama i širok nos moje Native American baštine. Imam mjehurić uporište i debela, čvrsta bedra smeđe. Nosim veličine 8 cipela. Moje oči su smeđe.

Ja Sredite mi obrve i koristiti matrica obrve. Ja sam smatrao tetoviranje u obrve, ali mislim da izgleda previše, previše Chola. Ja trim moje stidne dlake u trokut, a ja imam tetovažu crvena jabuka moje lijeve strane magarca obraz, od jabuke drži glavu zmije s jezikom račvast liže ispucati od moj magarac. Dobio sam da je tetovaža nakon g. Cazares me stavio na ulici da kurva za njega.
Imam i tetovazu malog križa na desnoj strani moj vrat.
I nosim jezik bar za sada očito razloga - ljudi poput dojam da protiv svoje penis kad dajem oralni seks. Ali ja sam imala Piercing naušnice osim kada je naš seksualni odnos počeo.
Malo ljudi prerušiti se u našoj crkvi. Čak sam vidio udane žene s djecom pokazuju se tamo ukratko cut-off bluejeans, sandale i cijevi vrhovima. Ozbiljno!
Bio sam nije tako loše. U stvari, prije nego što sam dobio uključeni s g. Cazares sam odjevena vrlo lijepo u crkvu. Ali nakon što smo počeli karanje, počeo sam klizna u sleazier self-image. To je ono što je želio više od onoga što sam htjela. Zašto sam držati davanje u njemu? Kako nije imao takav snažan držite nad mojim emocijama? On mi je upropastila potpunosti!
Na ovaj poseban nedjelju sam bio self-svjesni da je on uvijek bio mi checking out kada je mislio nitko nije tražio. To me toliko uspaljen!. A on je bio vrlo uporan oko pokušava uhvatiti moje oci.
Bio je 45 godina, 14 godina moj stariji. Ja ne bi bili pogođeni da nije činjenice da, unatoč svojim godinama on zrači zemljani muškosti. Bio je visok, crn i mišićava.
On je bio 5 metara - 11 cm visok, oko 200 funti, te je zadržao njegov ošišam kratko. On je obučen kao gospodin - nikada ne dođe u crkvu na T-shirt ili polo majica. Bio je uvijek u lijepoj, dugačkoj, rukav-haljina košulja i haljina hlače, a on je imao iznenađujuće tih debelih bedra koja ispuniti one hlače - OMG! Kako sam volio to pogledati bedra i zamisliti šamaranje protiv mene.
Njegove crne kožne cipele uvijek sjalo i činilo se da me nazove da mi koljena, pjenušava onih ražnja-polirane cipele činilo da govori za mene, "Kiss mojim nogama, klanjaj mi se!"

Ja priznajem odjeću moju mogao biti malo provokativni. Ja obučeni da bude zapažena i uvijek čeznula za komplimente o svojoj ljepoti. Bio sam uzalud žena! Volio sam zbijeno-dolikuje suknje i bluze. Ali ja ne pokazuju da velik dio kože. Bio sam samo ponosan na moje lik i htjela oblačiti u suknjama i topićima koji su bili veličine premalen. To je bio moj taština, pretpostavljam, ali on je volio me gleda više nego što je volio gleda u svoju ženu ili bilo koje druge žene u crkvi. To mi je jasno.
On bi mi šaptati, "Ahh, Isabel. Nalazite se lako na oči - sssuch prekrasna zena!"
Ne znam kako je dobio moj broj telefona, ali počeo me zvati u uredu. On bi flirt na telefon i pozvati mene to bilo gradilište je bio na - "Za nešto što se brzo, što da kažem, slatko dijete?"
Ja bih ga odbiti. Ja bih mu reći da je oženjen, i tako sam bio, i da je to nemoguće. Ali nikada nisam imala živaca reći moj muž, ili bilo tko drugi. Ja ne želim da se uzrokuje više problema.
Ali on je imao utjecaj na mene. Morao sam priznati da sam bio pobudila. Sama ideja imaju priliku da imaju extra-marital avantura, biti nestašan s takvim muževan čovjek - koji je zadržao mene misleći o njemu i zla djela, rekao mi je.
Oh,to nije kao da sam svetac. Nisam bio. I bilo je seksualno aktivna od 15 godina. Pa čak i nakon što sam se udala za mog muža u dobi od 19 godina, imao sam podlegla napasti.
Imao sam posao rano u mom braku, gdje sam dao u mom supervizora zahtjevima za sex, a on mi je ponudio novac za seks i to uzbuđeni mi se da se njegove osobne prostitutka.
Moj mjesečni 'bonuse' uvijek uključeni putovanje u svoj ured sa vrata zaključana iza mene, i mene skidanje gol za njega, mene osobno savijanje preko njegov stol tako da je mogao mi je jebanje u šupak jer mu je supruga ne dopušta mu da se radi kako.
Za dodatnih 400 dolara mjesečno, dao sam se na moj šef šest do osam puta mjesečno. To je bio uvijek isti. Idi na njegov ured. Get naked. Nagnuti se nad stol. Uzmite njegov penis do magarca, a zatim kleknite i sisati njegov penis shit nauljenu-sve dok nije došao na moje lice. On je volio da mi lica i čine mi obrišite mu sperma s hokus ja čuvao u svojoj torbici.

No, nakon što je seksualne odnose s njim za šest mjeseci, krivnje napokon me osvaja i ja zatvoriti moj posao. "Kako sam mogao biti tako prljava kurva?" Pitao sam se.

Bio sam posramljen kako je on jednostavno me uživati način na koji je mi je degradirana. Self-gađenje završila nekoliko mjeseci nakon što sam prestati, ali poriv za napraviti prljav izvan braka oklijevaše u meni.

Na moj sljedeći posao, imao aferu sa suradnikom. No, suprotno se dogodilo - iako, bio sam uzbuđen da šunjati okolo i varati s njim, on je dobio hladne noge jedanaest mjeseci u aferi. Njegova supruga je bio sumnjičav i on završio posao.

U vrijeme kad gospodin Cazares počeo udarajući na moj, ja bio sam ponaša šest godina. Bio sam tako jebeno dosadno u seksualnom životu sam imao sa svojim mužem. Bilo mi je dosadno u životu uopće. I možda previše predisponirani za to što opaki avanturu.

Ipak, da imaju seksualne odnose s nekim sam otišao u crkvu! To me slobodno. Izgledalo je strašno komplicirano.

Bilo je toliko mnogo ljudi okolo da primijetiti, i da ima za manevar oko moje kćeri! Ja nikada nije imao aferu bilo gdje izvan radnog mjesta. Osjećao sam se vrlo neugodno o preuzimanju priliku sa ovim čovjekom.

Ali ja ne bih odbiti njegove pozive telefonom. A on je znao. Svaki put kad me zvao na poslu, pokupila sam telefon. Slušao sam njegovu prljavu prijedloge. On je govorio prljavih u mene, a ja bih slušati. I sam više slušao, više odvratno njegove seksualne opise postala.

Postao je toliko drzak da će me vrijeđaju od prvog pozdrava. Telefon će prsten, a ja bih podignite slušalicu i rekao bi, "SOS cachonda por mi, puta? Ya estas mojada, verdad?" (Jeste li za mene rožnat, kurva? Vi ste već mokri, istina?)

A od početka našeg razgovora, ja bih crvenjeti i moja maca bi boljeti. Mislim, nema sumnje, ona ga je ohrabrio da ide dalje, znajući da ne bih objesiti se - barem ne odmah. Znao sam bio ostavljajući njegov razgovor grub glas govoriti zlo u uho dok sam bila toliko uzrujan da sam morao ići na zahod i masturbirati.

On će ići u razradu i grafičkih detalja o tome kako je on htio da me luda za njegov penis, o tome kako je on htio da se okrenem na drolja. On je zadržao govore mi da sam bio jedan, da je mogao jednom mjestu kilometar daleko i znao sam bio jedan. JA pravedan je potrebno priključiti se pravi čovjek za "izvedeš moj unutarnji kurva."

"I ti si čovjek za to? Hah!" Ja bih rekao, pokušavaju zvuka skeptični.

JA je dobio u zaigran telefon šala s njim, njim deriding, nazivajući ga prljavi starac, izvrće pravo. Ali iz nekog razloga, ne bih mogao donijeti ja osobno inzistirati na tome da mora prestati zovete, ili da mora molim vas da me ostavi na miru.

Njegovo predavanje bi me probuditi. JA će misliti o njemu kad sam bila u krevetu noću s mojim mužem. Mislio sam gospodina Cazares kao što sam lizali i isisan moj muž je penis. Mislio sam gospodina Cazares kao što sam jahao na moj supruga penis.

Bio sam klizi. Osjećao sam se ja sve više i više orijentiran prema g. Cazares potrebe. Kad bi bio blizu mene u društvenoj dvorani u nedjelju poslije ručka-servis, ja bih naći svoju ruku na moje koljeno, a ne objekt. U prilikama gdje je bio blizu mene u crkvi, on je sramotno sloboda - štipanje moj magarac, četkanje hard-on protiv moje bedro, klizne ruke moje suknje do - sam, u panici, - da zgrabite ruku i gurati ga daleko.

Mi smo prošli međusobno zahodi jednom. Sam bio ostavljajući žene zahod, a on je navodno o unesite onda muški zahod. On je stavio ruku na moje dupe i mene pozvao na muški zahod sisati njegov penis. Stajao sam tamo dok je crvenjenje iscijeđen moj magarac.

On je rekao, "Let's go. Dozvolite mi da sperma u ustima, Isabel. Now!"

Sam mogao vidjeti bio je njegov penis hard i lupanje protiv debljine bedrom, a on je prilagoditi svoje orgulje napraviti penisa pada iz svoje gaćice samo za moje gledanje.

Ja sam htjela dati u, ali sam smogao snage volje da izvadi bez njega i vratiti se nedjelja uslugu. Oh, ali kako sam bila mokra, misleći da su na koljenima za njega, mužnja njegov penis. Kako moje srce mi je snažno tuklo u grudima! Žene su samo ljudi, a tijelo je slabo.

Na ovaj poseban nedjelju, na dan kad sam napokon popustio ga, moj je imao volju smrvljenih daleko. Imao sam odlučio dati na njega na samom sljedeći priliku. Mi smo imali bio vlasništvo tih razmjena tjednima. Bio sam umiranje otvoriti bedra njemu.

Bili smo u pjesmi, a ja sam bio obličje vanjska strana od moj himnu knjige stalno, gleda svoj put. Trebalo mi je neko vrijeme da biste dobili živaca da se presele moje oči gore od njegove cipele na njegove oči. On je uhvaćen moj poglede i osjetio sam poplavu tople krvi u mojim tamnim grudima. On je klimnuo u mene, upitan: "Da?" sa svojim izraze lica i pokrete glavom.
I malo moje donje usne u njegovu smjeru. Mora da sam gledao pred sobom! Tako potrebitima.
Ja pritisne dlan svoje ruke na moj trbuh i dosegla dolje ispod jeftini crni pojas vynil na moj struk, i ja i scrunched tkivo moje suknje u moj mahanje šakom. Ja izdvajali gore na moje kratke uske suknje, a zatim prema dolje. Gore i dolje, gore i dolje, tkivo moje suknje u pokretu, kao da su se preselili okolo po fizičkom molestations od horny čovjeka. JA je napravio ovaj pokret četiri puta.
To je bio znak da me je uputio da mu, "Kada ste spremni da se moja kurva," on je rekao više i više i više.
Bio je pobudila. On je dosegao za svoje prepone i prilagoditi mu orgulje. JA mogao podnijeti tu napetost više nije. Stavio sam dolje himne i rekli kćeri moje ja bih se vratiti nakratko, da mi je potrebno za korištenje zahod.
Hodao sam prema zahod s gušenja kvržicu u moje grlo i moje lice crveni od sramote, znao sam da ne bi se prema meni kao ljubavnika. On ne bi bili nježni i slatki. On je uvijek bio jasan da bi se prema meni kao whoring kuja, i dajte mi "hardcore jebanje!"
Hodao sam na stražnji dio svetišta i čekala iza krštenja bazen u hodniku koji je doveo do zahodi. G. Cazares pojavio iza mene trenutaka kasnije. Imao sam takav leptira! Sva moja osjetila bila roiling i moje cijelo tijelo bilo u previranjima donio je na mom bijesan požude i znanje da trenutak moje predaje bio pri ruci.
Uzeo mi je ruku i vodio me prošlost zahodi i na korisnost ormar. On je gurnuo na stranu krpe, metle i otrti sić. On me grli u tami koja nas obavijen kad je zatvorio vrata.
Imao je jednu ruku na moje iza, cijeđenje moj kava smeđa stražnjice obrazu, on je svoju drugu ruku unbuttoning moju bluzu. Nije bilo ljubljenja, iako sam se nadao da bismo mogli.
On izdvajali moju suknju i radila njegova desna ruka unutar elastičnog moje visoke rez ružičaste gaćice. Njegova ruka je na golom tijelu moje stražnjice. On je stisnuo i stisnuo i napravio me žele za više. Njegova lijeva ruka spretno undid moj grudnjak i on je stisnuo moju 38-D smeđe desne dojke.
"Što ti treba?" upitao je.
"Vi," odgovorio sam.

Нема коментара:

Постави коментар