.

среда, 28. јул 2010.

Uglavnom, unatoč mom nedostatku entuzijazam za klupskoj sceni, jedan petak navečer moj najbolji prijatelj Elana uvjerilo me da dođu u klub s njom. Stigli smo vani i vidio dugu liniju. "Ne izgleda dobro tako daleko, rekao sam joj, očito manje nego oduševljen. Ona se nasmiješi: "Samo me slijedite." Ona je hodio izvan razdjelnika do pred liniju i mahao izbacivač. On je klimnuo joj: "Gospođa Rogers," unhooking djelilo nas i mašu putem. Mislim da je lijepo da dođe ovdje relativno često.

Elana i nikad nisam imao bilo kakve romanticne setnje uključenost unatoč ponašajući se kao ovaj vrlo često. Imali smo razgovarali o tome dugo, a prije i odlučio da bi bilo ebst ostati pod oznakom najbolji prijatelji, mi ne želimo izgubiti svaki ostali. Sam htio zajebavati joj mnogo puta, nije bila nokautom, ali ona je nevjerojatno sladak, ali u isto vrijeme, bilo je malo brat-sestra odnos u naše prijateljstvo.



Nakon malo Elana me vodio na plesnom podiju, desno u sredini njega. Počeli smo plesati zajedno, ona je uvijek bio jedan od najboljih plesača oko kluba, ona je znala kako da joj dupe pop kao istinski kurva, iako joj nije bio neki. Večeras je bila odjevena seksi, ali sigurno, nosi vrlo kratke hlačice i crne tenk vrhu, njezina duga plava kosa visila niz leđa, ljuljati naprijed-nazad kao ona mljevene na mene. Kao što je promijenio pjesmu je vikao da je morao ići u kupaonicu, ostavljajući me nespretno stoji na plesnom podiju. Okrenula sam se i vidio veliku guzicu leti jedne strane na drugu u okviru mini-suknje, duge noge tan teče dolje na podu. Ja zgazi se iza njega i počeo donje podlaktično odbijanje u to otajstvo djevojka. Okrenula se na tren, dali su mi odobravanju izgled i počela mljeti joj dupe u moje prepone, teško. Wow, ovo je kuja uzimajući mi teško.

Išli smo na brušenje i poskakivanje bumping za par pjesama, saznao sam ime joj Alicia. Ona je nosio navedene suknja i kratki rukav majica, otkopčan na vrhu. Ona je srednje dužine označene plavom kosom koja umočen odmah ispod ramena. Kao što sam isto tako postaviti, da nosi gaćice br. Otkrio sam ovaj vanjska strana za relativno neugodan način. Tijekom brže dijelove pjesme koje često osvrnem na mene kad je pognut, izgled zadovoljstva na njezinu licu. Pomislio sam je bio pravedan težak to izgleda extra seksi dok na oko treća pjesma mi je plesati zajedno, ona je počela razbila joj dupe natrag u mene extra brz, njezine noge tresti, mogao sam se zakleo sam čula vrisak zadovoljstva u preko buka glazbe. Sljedeći predmet JA je znao, na prepone moje hlače je drenched. Alicia skoro pala preko od nje orgazam, naginje se prema naprijed, I grabbed na bokovima i držao stabilno, nastavlja se da će pregaziti protiv nje. Nije bilo sumnje sada sam mogao čuti svoje deranja u zadovoljstvu, bulge u moje hlače šamaranje protiv nje bald pussy joj ispod suknje. Kao što je Alicia savijena prema dolje sam imao dobar pogled na izlazu i vidio Elana pokušava šunjati se, tražite natrag na plesni podij. Sam to znao, ona je samo bio težak da biste dobili mi neki magarca jer je znao da je nekoliko tjedana za mene. Što veliki prijatelj.


Alicia ravnanje natrag gore, počevši za mljevenje me opet, ruku zamotan oko moje vrat, okrenuo glavu u stranu, gleda u mene. Ja namršti i počeo da se s njom strasno. Našim jezicima prevrnuo se međusobno mahnito uvijanje i balav. Ona izdvajali daleko i smirked kroz svoj izgled užitka. "Usporiti ili æu 'cum opet." Ona viknu na mene. Ja namršti i počeo podići tempo. Gledala je u mene sa šokiran pogled užitka, lica contorted, osjetio sam njezine noge počinju mahnito tresti opet, I grabbed leđima jedan od njenih bedara i čvrsto stisnutu ga, od tamo sam ušuljao moje ruke oko nje i bez upozorenja , uz sretan zgrabite, zaplijenila joj nabrekli klitoris između dva prsta i počeo ga trljati kao ludi. "FUCK1 ohhhhh GOD!" ona vrisnu na glazbu kao kombinacija naših divlje ples i sad joj se masira klitoris joj šalju preko ruba, suprot djelovanje leđa protiv mene, njoj pizda spasming.

Još jednom je skoro izgubila ravnotežu, kolebanje u stranu. Sam joj držao oko bokovima opet, ples polako, sada neka se oporavi. Ona se osvrnula na mene u čuđenje. "Holy shit. Ti si loše." Ja smirked, bez upozorenja zabada prst joj maca. Ona bucked i moaned "Ohhh yeah." "Ti si mi claling loše i da ste ne nošenje bilo kakve gaćice," I whispered u svom uhu. Ona namršti. Počeli smo plesati opet, puno sporije nego što smo bili. Tijekom pjesme da bih pola shout jedni drugima preko hte buke. Otkrio sam, koliko na moj užas da je bila maloljetna, gdje živim, to znači da je ispod 18 godina. Ona je bila 17, ide u starijeg godine na prep školi. Primijetila je moja promjena u izrazu, kada sam čuo da je i pokušao da me zaboraviti brzo, već podići tempo s njom magarca trese, brušenje je extra teško protiv moj penis. Ja pushedh je daleko za trenutak, okreće oko svoje da mi lice, grinning. "You're not gonna 'cika si?" "Što?" upitala je, zbunjena. "Mislim da ne idući u trčanje i nikome reći da sam vam jebeno, zar ne?" "Nije bilo tko tko bi zajebavati da sam maloljetna." Nasmijao sam se i izdvajali joj blizu mene, ona je jahao na moj nogu i zaglavi njezin jezik u moja usta, čak i više nego divlje prvi put.



Proveo sam ovu pjesmu hvatajući joj, joj osjećaj i jebeni joj usta sa mojim jezikom. Bila je brušenje protiv mene čak i teže sada nego prije, bacajući joj glavu natrag i vrišti jednom u neko vrijeme. Zgrabio sam jednu od njezinih seksi nogama i to omotan oko mene, ja sam za spuštanje sisati na nju rascjep. Plesni podij bio krcat sada, nitko nije ni primijetio, pogotovo ne osoblje koji je plaćen za patroliranje i pobrinite se nitko nije točno ono što smo radili. Ja izdvajali joj majicu dolje prošlo grudnjak i yanked joj grudnjak dolje, kao, crvene čipke, dopuštajući joj bradavice i disanje. Ona me je gurnula daleko za trenutak, ona može biti dance-floor kurva, ali sam mogao reći da je relativno novi u seksu i očito nervozan o tome javno izlaganje.

Pogledao sam na nju, zbunjen, i ona mi je dala apologetski gledati pred sobom vuče prema natrag u glavu njezine grudi. "Yeah nigga '!" Čuo sam glas iza mene vikati, ja okrenuo i vidio veliki crni čovjek gleda preko njegova djevojka kod nas. Ja namršti ga prije nego što sisa mahnito Alicia je na bradavice i suho humpnig sranje iz nje. Do kraja pjesme bila je oplakivanje non-stop, joj maca spasming. Ona pushedm e daleko za trenutak i pogledao me u oči "Fuck me. Želim da me jebati kao kurva." Rekla je, oči su joj gori s požude.



K

Нема коментара:

Постави коментар