.

четвртак, 29. јул 2010.

Zlocesta

Hi meda. It's me, a ja samo da bih vam napisati nešto malo da biste dobili tvoj srca gore. Škola danas je tako dosadno, nisam mogao prestati razmišljati o tebi, pogotovo nakon što smo učinili u subotu navečer. Ono što sam osjetio da noć ne vjerujem da nikad nisam osjetio prije. Prije nego idem dalje, moram priznati bio sam malo zlocesta danas. Ja ne mislim da bi smetalo mi vam govorim o tome bi ti? Ne? Dobra. Udobno se smjestite, a ja ću vam reći sve o mom danu.

Valjda sam se probudio na ovaj način. Must've imao sam dobar san, osjećaj extra slutty danas, kao što sam je dobio spremna za školu. Stavio sam zbijeno, crveni, nisko rezano majicu s Jean suknja, i crveni bič da odgovara mom košulju. Znate kako se osjećam kad sam nositi japanke sa suknjama. Čini da se osjećam tako prljav. Te Znam potajno ga vole. Cijeli prvi dio dana sam zadržao uzimajući više uključen, misli na vas i stvari koje smo učinili zajedno. Kunem sam mogao mirisati miris moj uzdižu ispod mene sjedi u razredu, ne obraća pažnju na ništa što je bitak je rekao. Siguran sam da neki od drugih oko mene je mirisalo da, ali oni su svi ljubomorni da imate djevojku poput mene okolo bilo kako. Uglavnom, bio sam samo sanjao dan daleko u razredu, osjećaj topline bude okrenut gore između mojih nogu, i moje bradavice postaju osjetljive kao što su poked protiv šalice moj grudnjak. Dobio sam mnoge neugodne misli. Ja bi sisao svoj penis pravo tamo pred svima. Znaš pijetao gladan sam se kad sam maštati od vas u razredu. Čak i moja usta zalijevanje je na misao Vaš veliki mesnati penis bulji inča udaljen od mene.

Kao što sam napredovala kroz moje različitih klasa kroz dan, je dobio Internet gore i gore. Ja sam zapravo počeo osjećati vlage zgrade u mom maca. To je bio konačni Lyin 9. razdoblje kada sam pitao profesora da ide u kupaonicu. Vi znate gdje je to ide zar ne? To je točno. Vaša mala kurva je otišao u kupaonicu i sama zaključana u štand voditi brigu o poslovanju. Ja sam potrčala u zahod i brzo sjeli i ističe moje noge do stranu pašu sebi stabilna kao što sam nagnutom prema natrag na stražnje WC. Ja zvjerski izdvajali moje gaćice na stranu i počeo sam trljanje, onda liže ruku, a zatim sebi trljanja, lizanja i natrag u svoje ruke da biste dobili moj vagina mokro usisavanje. Nakon dosta sam dosadan napokon pala prste duboko u moja pička, ugrubo prst jebeno mi slutty maca. Jedino što sam bio mišljenje o tebi je bio iznad mene, karanje govno živi van mene, što mi je malo drolja znam da sam za vas. JA je zadržao dodajući prste dok sam bio do četiri, i čak sam uzeo moje druge strane, počeškala šupak s nekim prstima, daje mi dodatni osjećaj znate ja volim.

Došao sam tvrdi. Osjećao sam se tako lakše. Kao što sam završio, netko drugi je došao u za korištenje kupaonica. Tako sam brzo ustao i napravio siguran JA nije 'izgleda da je messed up, ali ne prije nego shvativši kako mi gaćice mokre bile, pa sam ih skinula. Nisam imao sam torbicu sa mnom da ih stavite u njemu, tako da sam oslanjao na wc, i nastavila da stvari moje gaćice u mom maca. Handy skladištenje kontejnera ako mene pitate. Nakon što je posljednji nadjev od toga u njemu, vratio sam se u razred.

Saznao sam da je moje putovanje u zahod nije bio od pomoći, jer moj um još uvijek utrke neugodne misli od vas i I. Na sreću, danas je bila gotovo potpuna je put sam napustio 9. razdoblju. Čim sam doma, išla sam u tuš igrati više. Znam li mi dati zapovijedi što trebam učiniti u tuš, ali mislim da danas je bilo potrebno za mene staviti na odgovornost u svoje ruke, a ja ne mislim da bi se slažete, da? Hmm, to je ono što sam mislio.

Ja usisan šampon boca sanjaju svoj penis, ja rammed moja maca do vrha mislili na vaš penis, ja moaned kao glasno kao što sam mogao bez čuti. Došla sam više puta, više nego dovoljno za dobru priču za vas kasnije. God dammit trebam vibrator. Moj tuš sjednici je tako dobar, i čak sam uspio ušuljati par prstiju do moje dupe za vas. Mislio sam da vas posebno željeli da je dio moje priče za vas.

Pa to je sve što imam za vas za danas. Nadam se da ste uživali u moju priču kao i obično. Nadam se da ćete završiti jacking off i sperma uskoro, ali vaše potrebe drolja horny joj san. Nakon što sperma, bolje pospremiti u neredu koje napravite. Hmm, nestašan cutie snova. I love you.

Нема коментара:

Постави коментар