.

петак, 23. јул 2010.

Zene i seksa

Sjedili smo oko druge noći u mojim omiljenim pojilišta. Taman sam stečen moj drugi Coors i bio sam uživajući u opuštenoj alkoholno piće na ovom vrlo vruće ljetne noći! Mi smo imali bio automobil koji govori o našim omiljenim temama, zene i seksa. To je Stoney je pogledao tamo kod mene i rekao "Duke, obavijestite nas o vašem prvi put!" Nasmijao sam se i reče: "Nitko ne želi čuti o Ole dana!" Sam bio idući u ga riješiti se promjenom razgovor Lynn i lijepe tits. Tada Lynn je govorio prije sam mogao i reče: "Da, čujete naše priče cijelo vrijeme, a vi slušajte naše nevolje previše! Tako proliven bakra!" Svatko se nasmijao na primjedbu da je posljednji.

"U redu, vi doista želite čuti" Ja pitao. Svatko u dvije tablice, uvijek postavljen u stražnjem dijelu mjesta i mi zauzeti posljednje dvije tablice, u dogovoru kimnula. Ubrao sam sjedio vratiti ovdje, jer ne mogu sjediti sa svojim natrag do zida, a ja sam na stražnja vrata kod mene previše! To je policajac stvar, samo ne mogu podnijeti da sjedi s leđa na vrata. Pa, ja naselili leđa i uzeo još jedno piće. Tada sam počeo da zapamtite natrag u dan krajem svibnja.

Bio je četvrtak poslijepodne u koncem svibnja. To je bio pravi lijepo, sunčan dan, toplo, ali ne vruće. Bio sam tada samo 18, ali mi je velik za moje dobi. Mnogi ljudi koriste da mislim da sam šesnaest ili sedamnaest. Bio sam visok, 6'-1 ", i sam iznio svoje mišljenje na 185 funti. Nikad nisam znao ništa zapravo o seksu ili veličinama penisa. Nisam znao da je moj kurac bude više od sedam inča je velik posao. Međutim, saznao sam taj dan!

Bio sam hodanje na to moj prijatelj, Harvey's, kuća. Bili smo idući u obaviti neki posao i za oca i bili smo plaćeni za to. To je velika stvar za mene! Bio sam samo u prolazu Ridgelin kući kada sam čuo glasovni poziv mojim imenom "Duke, ne mogu vam reći Bog!" Pogledao sam okolo, jer nisam vidio nikoga, a onda sam čula glas ponovno nazvati "Ovamo!" Pogledao sam prema kući i vidio sam djevojka waving od vrata garaže strane. Bilo je Patricia Ridgelin, razreda od mina. Bila je četrnaest previše, ali ona je kao mršava kao željeznica i ona je crvenkaste kose koji je izgledao više kao žičanom četkom a zatim kosu. Ja mahao nazad, ali sam zadržao hodanje.

Ona je tada pozvao da me opet "Možete li pomoć mene i moje sestre za minutu? Moj bicikl je razbio, a ja sam trebala ići čuvati dijete." Pogledao sam na sat i poziva ih "Ja ne mogu stvarno, ja sam da se na to Harvey u kuću, njegov tata je nas plaćaju za napraviti neki posao", ali sam zadržao hodanje. Zatim još jedna djevojka iskočila iz bočna vrata garaže. Skoro sam prestao mrtvih u moje pjesme. Ova djevojka je lijepa za mene. Imao je dugu crvenu kosu i da nosi bijelu t-shirt i kratke hlačice. Ali ona je tits, tits ne mislim! Ja nikada nije vidio prije nego što ju onda opet jedva sam ikada doći ovaj način bilo. Vidjevši njezin me se predomisliti brzo. Tako sam na čelu na to vrata.

"Na taj način ćete mi platiti popraviti svoje bicikla" upitao sam. "Vi ju popraviti bicikl u vrijeme za nju da ide čuvati dijete, a ja ću to učiniti vrijedan vaš trud", rekla je s osmijehom. Sada kao što sam rekao sam znao ništa o seksu i djevojčice, osim što su zabavne za pogledati i oni odrastao je izbirljiv obličje previše. "Dobro, da vidimo u čemu je problem", rekao sam kako sam prošla gurnula ih oboje. Okrenuo sam se bicikl preko tako da je naopako. On je uzeo mene samo nekoliko sekundi da se vidi da je došao lanac od bicikla. Bilo je izgubiti, pa sam raskliman orasima i staviti na lanac i onda sam izvukao gume naplatak natrag tako da se lanac je zbijeno. Tada sam zategnite matice leđa i sam preden guma okolo, to izrađen prekid. "Dobro, to je sve učinio", rekao sam. "Mogu li oprati ruke", upitao sam. Patricia mi zahvalio i uzela bicikl i na čelu isključeno da je briga o djeci posao.

Tada njena sestra govorila "možete oprati ruke u kuhinji" kao ona vodi me u kuću. "Tako da su vojvoda, čuo sam neki moji prijatelji govore o vama", rekla je. "Ako je to loše onda mi nije bilo", rekla sam uz smijeh. "Ne, sve je bilo dobro stvarno", rekla je ona. Ja oprala ruke i ona je skočio i sjeo na šalter pored mene. Bio sam stroj za pranje moje ruke, ali sam bio na stareing njezina velika tits. Ja nikad, ikad vidio djevojka gola osim moje sestre, a ja nikada nije imao bilo kakve seksualne iskustva. Zatim je govorio "moje lice se pojaviti ovdje Duke" Pogledao sam gore i znao sam mi je lice bilo crveno. "Sorry" rekla sam uz nervozan smijeh. Ona je samo nasmijao i rekao "Moji prijatelji me zvati Val, njegova kratica za Valerie." "Lijepo ime, ja kao Val", rekao sam. Ona se nasmijala i onda je rekla "Pa, imate li djevojku?" "Ne, rekao sam bez oklijevanja. Smijala se opet. "Pa, ja bolje da se ide", rekao sam. Bio sam sretan da sam stečen u susret i da joj pogled na nju u redu oblik.

"Ne možete otići još" rekla mi je "ne ste platili kao što sam obećao!" "Ne, ne dugujete mi ništa", rekao sam kako sam suhe ruke o ručnik. "Pa, ja uvijek platiti dugove mister", rekla je kroz smijeh. Ona je tada skočio dolje od šalter i ona je pogledala u mene i rekao: "Vi ikada vidjeti djevojku go?" JA znati moj licem crvene kao što sam ja odgovorio "Naravno, vidio sam moje dvije starije sestre gol pred, nije velika stvar!" "Pa, mislim da netko ne odnose na vas", rekla je ona. "Ne" rekao sam sad pitate gdje je bio idući u vodstvo. Ona je tada hodio putem na stranu vrata i zatvorio ga. Zatim je okrenuo i ušao natrag u kuhinju gdje smo bili. Kako ona nije došla dolje i izdvajali joj shirt off! Tamo su sjedili, dva prekrasna tits! Mislim da su 34C i stadoše pravo vanjska strana.

"Prokletstvo", rekao sam. Ja ne znam što da kažem stvarno. Ona je tada postignut dolje i klizila joj bele gacice i gaćice prema dolje i zgazi izvan njih. Bila je gol! Ja o govno moje hlače pravo postoji. Nisam ni primijetio da sam bijesan na hard! Njezina stidne dlake je iste boje kao kosa joj i to formirao trokut. JA nije 'znati što učiniti! Potom je pogledao u mene i rekao: "Zašto, ti si djevica zar ne?" Ja potresao moje glave da. Nisam mogao govoriti! Ona je tada hodio putem do mene i poljubio me u usta! Ja nikada nije poljubio djevojku prije, to je tako lijepo i meko. Zatim je zaustavljen i pogledao u mene i onda me je poljubila opet. Ovaj put bi došla dolje i undid mi odsiječe traperice te ih gurnuo na pod. Ona je tada izdvajali moje tighty Whitey gaće dolje. Cijelo vrijeme smo bili još uvijek ljubljenje! Prestala je i rekao mi je da otvori usta, a neki da sam mogao staviti na moj jezik u usta previše. Ja sam kako je rekla, a ja sad stvarno uzimajući u ovaj seks stvar.

Sljedeća bi došla dolje, dok smo bili još uvijek ljubi i ona stavi svoju ruku na moj hard on. "Oh, Duke, to je tako velika povikne ona. A ona me gurnula natrag prema countertop. "Ustani ovdje", rekla je ona. Tako sam sjede na countertop, goli sada od struka na dolje. Ona me je poljubila opet kao što je igrao s moj kurac. Onda je ona lagano me gurnuo natrag i ona je počela sisa moj kurac. Mislio sam da sam umro i otišao u nebo! Ona je isisan za neko vrijeme i uzela vremena da joj jezikom oko njega nekoliko puta. Napokon sam ju povukli tako da sam mogu li je poljubiti i sići. Onda sam joj sjeo na countertop. Počeo sam joj ljubiti tits i sisanje na njima. JA dont 'znati zašto JA je Internet, Internet pravedan činiti se poput stvar za napraviti.

Нема коментара:

Постави коментар