.

недеља, 11. јул 2010.

Cizmice

Upravo sam bio planiran unijeti svoje odredište. Bilo je 23:00 i upravo prije nego što sam platio naknadu za prijem, prestao sam gledati na sebe u Zrcaljena zidova.
Ogleda prije mene bio je seksi, ako se malo neuredan potrazi žena u tridesetim godinama. Samo diskrepancija se u tome da sam zapravo bio 37-godišnji muškarac, sretno ozenjen i, ovdje na precizne instrukcije o ženi sam volio i bio oženjen za.
Ona se vratila kući dan ranije, iz posjeta njezine sestre mjestu, u zemlji. Ono što je pronašao dok je išla u, bio je njezin suprug nosio joj donje rublje i, u potpunosti je spreman za dizanje. Ona je inzistirao na tome da, ako sam htjela ostati u braku s njom, ja bih se slažete da ravnati za nju, kad god i gdje god ona mi zadaću da. Bio sam zapanjen i uistinu izgubljen riječi. JA nije 'ištanje to izgubiti nju, ali sam znala da bi mogao biti osvetnički kravu, kad je htjela.
Pristao sam na ovu meekly aranžmana, koji je razlog zašto sam ovdje, namjerava ući transvestit klub na Earls Court Road, u potpunosti transformira u moj ženski persona, Pippa. U ruci držim papiru, i imaju upute kako da ga moram pokazati svima da sam govoriti, jednom unutar club.The radu glasi:
Ja sam bio upućen da pokazati da svatko sam razgovarati.
Molimo Vas pročitajte ga temeljito. Imajte na umu da žena s kojom razgovarate je zapravo moj muž. On je poznat kao Pippa kada su odjeveni kao ovaj. Ja sam ga zamolio da ispuni misiju za mene. Ona je u četiri dijela, od kojih prva je on / ona završiti do ulaska u klub. Ona ne mogu otkriti svoje poslanje dijelovima dok ih je izvedeno, ali, ako je zatraženo jednom oko ona ih je ispunio, ona mora odgovoriti na sva pitanja potpuno i istinito. Blokiranje njezin identitet, Pippa mora odgovoriti iskreno na svako pitanje postavlja, a ona je tražio da ga se opravdano smještaj za ljude zahtjevima za nju. Ona je ne biti povrijeđeni ili označeni na bilo koji način. Zabavite se!
Ja platio i otišao dolje bar i plesa katu. Konobar nije bio zauzet pa sam otišao naručiti piće, jer je prišao sam shvatila da sam bio idući u morati razgovarati s njim. Gotovo sam izgubio moju bocu, ali on je već molba mene!
Kao što sam osjećao ponižen, ja uručio mu komad papira i gledao blushingly kako je pročitao sve. Njegov osmijeh je rastao kao on pročitali tekst, te ga ponovno upitao je hendikep što sam htjela piti. Sam naručio vino i uručio mu novac. On je nestao na suprotnom kraju i bara, vidio sam ga govori animatedly s malom grupom vrlo uvjerljiv cross dressers.
On je naglasio pravo na mene i 2 'djevojke' hodio desno preko do mene i, markantnim gore razgovor odmah. Ja uručio im papir i rastao nervozna što bi moglo dogoditi. Jedan od njih je potvrdio da je to istina sa mnom, da me pita da li su bili vjetar gore. Ja ih uvjeravanja valjanosti i da sam bio voljan sudionik u cijelu ovu aferu. Jedna od dvije whisked daleko moju pouku listu i preuzeo na ostatak grupe u kojoj, položila ga oko na njih sve. Vidio sam je svaki od njih pročitati kroz nju, povremeno Bacimo li pogled na to gledati lecherously na mene. Onaj koji je ostao sa mnom leant naprijed i posadi brzi poljubac na moje usne, joj jezikom liže rudnik kratko.
Ona me drži podlaktica nježno milovati mi svilenim rukavicama kako je rekla, "Mislim da je vrijeme da se sastao nas ostale Pippa, jer imam osjećaj da sve ide da biste dobili da ste prilično dobro znate večeras." Nasmiješila se jer je svjesno pogledala me ravno u oči.
Bio sam nosio neki ozbiljno otmjenu odjeću koja stvarno mi je dao izgled visoke klase prostitutka. Duga crvena svilena rukavica sjajna, tanka crvena jelenja koža choker oko mog vrata i crno-narančasta zmijske tri četvrtine dužine plastičnu ceradu su stavke koje uokviren moj torzo. Ispod sam nosila vidjeti kroz crveno bluza sa patentom bedra duljine crna kožna suknja, prikrivanja krvavo crvene antilopa Baskijski koji su bili opremljeni posebno sa strukom lakirane kože smanjuje steznik i da se zatvori popucali pomoću debele preklopom koja je nastala kao kabelom koji čvrsta moje muškosti u mjestu, daleko skriven izmedju mojih nogu.
Moja žena u potpunosti je depilated moje tijelo, mene ostavljajući kao glatka kao bebina dno od glave do pete, a imala je inzistirao na kupnji me par silicija umetci za grudnjak koje sada su zaglavi na moj ćelav prsima, dajući dojam da sam pravi budala koja održana su čvrsto na mjestu koje Baskijski tri četvrtine šalice. Također je napravio siguran taj struk-smanjujući korzet je kao zbijeno moguće prije bih napustio kuću, povlačenjem iz mog struka u bucmast 36 "u mnogo više privlačan i ženstveno 26".
Tijekom dnu režanj, bio sam nosio par tanga gaćice i čipkasti, pokriva moje noge bio par od crvene svile zastoj čarape s kubanskim pete i čipkasti uzorkom vrhu. Moj obuća sastojao od par kozne cizme, koji su stigli na samo iznad koljena i sported prilično tanki 4 "pete, što je teško, iako ne i nemoguće za mene da bi mi se stanje i prošetati uz prilično ženstveni hod.
Moje obrve su iskopali i oblika i moja žena je mene čine, vrlo uvjerljivo, trošiti puno vremena na oči, što ih čini vrlo smione i oko-hvatanje. Moje usne su pune i sjajna, u jarko crvenoj oblikovana s usana tamnom olovkom. Na vrh se sve to off, moja žena je inzistirala nosim svijetlo crvena kratka vlasulja, styled u moderno rez koji je bio swept naprijed iznad moje uši i dio moje obraze.
Iako nisu mogli vidjeti dok sam bio odjeven, svoje gospodarice i dao mi je pedikure ukljucujuci slike moje nokte i grimiz, imao zaglavi lažne nokte u moje ruke superglue, pazeći da nisam imao nade da se uklone, oni su slikano u istom živahna scarlet nokte.
Steznik napravljen mene stoje vrlo ravan, poduzetan vanjska strana moj grudi i guzica, a naglasili moje krivulje, dok je prilično tanka peta na moje čizme značilo da sam morao biti vrlo oprezni moje stanje dok sam hodio, što mi se njišu moj hips malo vrlo seksi i mami način. Kao što smo hodali prema ostatku grupe, stali smo staviti kaput daleko i dobiti ulaznicu u povratku, ostavljajući moj gornji dio tijela pokazuje seksi korzet kroz baskijski i obična materijala mog bluze.
Kao što smo bliže shvatio sam da nisu svi u grupi su bili crossdressers i da dvije stranke su zapanjujuće lijepa mlada žena. Ja osobno uključen je bilo 6 od nas u svim, a svaki član ovog malog skupa imala veliki široki osmijeh pijan nad svojim licem, sve što je osim za mene.
JA je počeo plašiti situaciju i cijelo vrijeme raste napaljen na prospekt navečer na come.The skupina sastojala se od bračnog para Melanie i Alphonse, poznatiji kao Alison u svojoj državi i TV, troje sastavljena od vrlo na krmi, ali obličje lijepa žena u tridesetim godinama, zajedno s dva 'djevojka' koji je napravio početnom kontaktu sa mnom. Oba ova su transseksualaca, jedan pre-op TS druge potpunosti transformira post-op-TS. Sve pojavio se vrlo seksi i ženstvene žene, s izuzetkom Stefanie pre-op TS koji je izgledao točno kao model, ali, bio je sportski polu-uspravan penis koji je bio svezan u kožni oklop, jasno vidljivi u obliku kroz Lycrom suknja je bila nošenje.
Davinia, post-op TS je bio prvi za početak uvod objašnjavajući svoje TS status i površno za Stefie, koji je, pak objasnila je ona TS i da su ona i Davinia su ovdje kao trio s njihovim gospodarica Marikka. Impozantan lik Marikka odmah prilazi mi, me gleda gore i dolje appraisingly kad je to učinila. Prestala je samo centimetara od moje lice i mene glumi pravo u očima, rekla: "Nice to meet you, Pippa. Ti su stekli odgovarajuće norme. Ti si Gospodarica mora biti vrlo zadovoljan s vama. Hoćeš li se slažete da postane moj treći pokornog za ovu večer, u nedostatku svoj pravi ljubavnica i, pridržavajući potpunosti obavljen je prije uputa, naravno? " Zapanjeni i iznenađeni ovim neočekivanim obratom događaja, našla sam pristao to učiniti, bez razmišljanja kroz doista posljedice svog djelovanja. "Dobra djevojka". Je li sve to, odgovorila je.
Prije nego što sam mogao misliti Alphonse je i sam predstavlja, kao Alison naravno. Objasnila je da je ovdje sa svojim suprugom Melanie i, da je rekao da su sestre kad je bio "obučen" u javnosti. Također je objasnio da će to biti njegova 21. rođendana u točno tri minute prošlosti ponoći, zbog čega se slavi, nisu bili zajedno. "Nadam se da moj ulazak ćete biti u mogućnosti to izraditi Internet više doživljaj još uvijek." Ja blurted se nervozno. "Oh, to će mi vjerovati!" usklikne Melanie je, kako je leant na to da konačni uvod.
Svi su se namršti kao oni okrenuli gleda na mene. Mi chatted za neko vrijeme i pio dobar nekoliko koktela, kao grupa me osjećam ugodnije i, manje elastičan! Melanie je došao gore sa idejom da kao što smo bili svoje igračke ovu večer, mi bi trebao biti njezin zabavni, zahtijevate da tri plesa, dok. "Ja ne mislim da može plesati u tim pete." Rekao sam bez razmišljanja. Marikka pogledao tamo kod mene i odgovorio: "Bolje da onda i brzo naučiti, jer to nije prijedlog!"
Shvatio sam da sam samo bih izdana naredba s moj prvi i, teturao na za plesni podij, 2 djevojke egging mene na putu. Bilo je nekoliko minuta za mene da biste dobili moj saldo, ali kao beat počeo da popuni mene dobio sam hrabriji i hrabriji. Shvatio sam da sam se spojenoj u sendvič djevojke, Davinia ispred mene i iza Stefie, svaki tako često omogućuje joj strapped u penis očetkati na moju stražnjicu. Kao što je sendvič dobio nategnuti sam osjetio Dee's boobs brushing protiv mene i, da me gura natrag u Stef je ikada-rastući član.
Počeli su prikazivati svoje ruke sve više me do Dee grabbed moje lice i poljubio me duboko. Kao što je to učinio, Stef je valjanje moja suknja se preko mog struka, koji su omogućili njegov penis u džaku moje dupe kroz remen moje Baskija. Ono što mi je bio užasnut da sam bio napaljen na sve kako javno sam bio radiš sve to i sam mogao osjetiti moj vlastiti penis postaju sve veći, guranje nazad protiv baskijske's remen, prostire svoj arsehole.The skup završen i krenuli smo natrag prema grupa, niti djevojka dozvoljava mene to niže moju suknju i ja prilagoditi.
Marikka odmah primijetili i mene naručio iz moje suknje. Rečeno mi je da ga u mom torbicu i dalje ostala bez stranke. Ja blushed pod make-up, ali nije kao što bih bio upućen. Izbočiti pod mojim nogama bilo očito i Melanie odlučio da je vrijeme da se pridruže u. ona hiked joj suknju do otkrivanja njezina gola vagina i, naslonjen na bar stolica je rekao Alison za početak jedući! Ali je dobio na koljena i počeo lizati sa svim svojim moć, cijeđenje Mel desno gore.
Bio sam vrlo zadovoljan što je aktualno pala daleko od mene i na rožnat par. Mi smo gledali kao Alija doveo svoje 'sestre' off sa svojim jezikom, Mel je zvjerski šiklja joj ljepljivi sok od cijelog Ali lice. Ona je pogledala dolje na njega i nasmijala se.
"To zaslužuje povratak naklonost mala sestra, ustati i maknuti tvoj gaćice moju ljubav." Ali je to učinio odmah, oslobađajući svoju neobuzdanim lupanje 8 "hard-on, koji izniknu naprijed zabadanje u ispred svoga tijela." Lean back protiv stolicu kao što sam učinio kad ste jeli me Darling. "Ali je presretan na misao njegova supruge usne oko njegove dugme, ali je bio iznenađen kad Mel naredio Pippa na koljena pred njegov penis. "tebi je red Pippa, jesti i jesti sve to sada, čujete?" Marikka gura šuplje mojih leđa, meni pogon u pravom smjeru i što mi je skoro pasti na koljena.
Ja nikada nije dao glavu da čovjek prije i, ovaj mali pastuhu iznosila je jednako teško kao i rock i trza na moje lice. Počeo sam je lizanje loptice i radio je moj put do tanka dugom osovinom, za gomoljasti obrezane glavu na vrhu. Stabljiku pulsira izradu lupati glavom gotovo do pucanja. Zgrabio sam sve moje hrabrosti i omotan moje usne oko njega, sisa i lizanje kao što sam spustio prvih 6 "ove ispupčen mase mesa. Počeo sam crpne gore i dolje matičnih dok konačno sam uspjela otvoriti svoje grlo te ga odvesti / ju u potpunosti. Kao što sam to učinio sam osjetio poteći od ljepljive goo pumpe u moje grlo. skoro sam pokušao, ali gagged besciljno da pije to sve dolje, ja bi previše da nije izvukao i spunked nad mojim bluzu.
Stajao sam odmah imala je završio i cumming, izjavio je da skupina koja sam upravo postigao drugi dio moje misije. JA je bio upućen da ima najmanje jednog pijetla hrabrost u moja usta i, bio sam piti što više hrabrost što je bilo moguće ovu večer. Marikka leeringly nasmijala na mene i kimnula za sebe satisfyingly.
Bluza pridružio moje suknje što moja torba trbuhom nespretno. Također mi je ostavio samo moje donje rublje i javno to čizma. Marikka je odmah odlučio da jednom nije bilo dovoljno i napravio mi da ponovim moj uspjeh s obje Stef i, posramljeno s barman, otvoreno iza bara, tako da svatko tko je htio piti mogao vidjeti što se događa. Tako sam trenutno u moje donje rublje, odjeven kao žena s moj penis hard rock, ali su se u između mojih nogu, a imao sam samo pio sjemena od tri čovjeka da sam samo bih samo susreo!
Ono što sam pitao mogao eventualno dogoditi sljedeće? Tek što misli da je pao na pamet, kako sam čuo Mel uzviknuti glasno: "Alison želi kušati Pippa's 'klitorisa' djevojke! A budući da joj je rođendan brzo približava, mislim da bi trebali imati svoju želju. Prigovore dame?" Marikka ga je dao svoju punu odobrenje i naredio mi da izgubite gaćice. Nakon što su otišli osjetio sam njezine ruke jer mi unclipped i baskijski, objavio moje muškosti još lupanje iz mat zatvora. Sam otvorio moje noge malo i dozvoljeno ga da stoji ponosno na punu 7 "kapacitet.
Marikka naredio Stef i Dee mi pripremiti i, počeli ljubakanje moje lice, usne i vrat intenziviranje moje uzbuđenje i izradu moj kurac vibrirati zla. Moj bum postaviti stolicu, a ja leant leđa kao što sam moj prvi dozvoljeno čovjeku da mi glavu. Ali bio je stručnjak, ona je stado mene divlje kao ona bucked glavu gore i dolje moj kolac. Kao što sam počela vrištati osjećao sam se nekome gurati moje gaćice u usta, mi quietening kako ne bi postali smetnja u klub. Došao sam u kantama, ali Ali nekako uspio popiti sve u, onda je ustao i poljubio me ostavljajući zalogaj od moj posjedovati sperma curi niz grlo.
Ja opet izložene da je treća uputama moja misija je bila potpuna. Da bi pregorio od barem još jednog partnera, po mogućnosti čovjeka. Stef uspjela vrlo brzo da mi se teško ponovno kao Marikka naredio mi da zajebavati Dee i da se sperma u svom TS maca. Trebalo mi je puno duže da se sperma i ovaj put, to mi se događa iznenada kao što je učinio kad sam osjetio Stef je kurac probijajući se u moju guzicu. To je, konačno dio moje misije! Nisam mogao držati leđa kao što sam osjećao pritisak mi je zgrada do vrhunca potresnom, duboko u Dee's zbijeno maca zagrljen. Trenutak kasnije osjetio sam topli i ljepljivi iznutra, kao Stef slijedili odijelo.
Bili smo gotovo svi nosili ističe kao razveseliti ode proslaviti Ali rođendan. Pili smo neki više, a ja objasnio grupu koja mi je misija bila potpuna, a nakon stroge upute, ja sada mora vratiti svojoj ženi i grafički opisati svoje večeri, a ona je pokušao nagovoriti drugu erekciju iz mene. Sam brzo popravljanje moj PVC kaput i stavi je na moje donje rublje, budući da je prvi postavljen moj 'bitova' natrag u baskijski.
Bio sam nesmotren sa svim što se dogodilo za mene, ali osjećao sam se ispunio u činjenici da sam završio moje misije u cijelosti. Moja žena i ljubavnica pozdravila me nestrpljivo kao što sam se vratio kući, brzo mi je vodilja u spavaću sobu, ali to je druga priča ...

Нема коментара:

Постави коментар