.

четвртак, 3. јун 2010.

Fetisi

Mi svakako sami sebe bacili u potpunosti igranje uloga aspekte naše medjusobni fetisi. Oni su postali više razraditi i kreativno kao našu strast za igre intenzivira.
Jedan od naših tamnije izvedbe (također, jedan od naših favorita) okupljenih oko mene igraju ulogu ljutiti, staunchy vodstvom savjetnika zove 'Mr. Davis 'koji je vodio "pola puta" kuća za upropašćujem teens. On je bio starješina koji su očekivali strogu pravilno provođenje od svoje mlade dame. Kućnog reda, postavljena od strane savjetnika, bili su se slušali bez pitanja, pod prijetnjom teških disciplinskih mjera, ako nisu ispoštovani u svakom trenutku!
Među njegovim brojnim provedbe prethodnih je pravilno obući.
"Mlade dame ovdje će haljini u modi da projekti sliku čistoće, ugleda i dostojanstva", rekao je (ja) bih rekao, "ili oni nikada neće napustiti ovu kuću!"
Također, nošenje make-up i nakit bili su strogo zabranjeni. I, naravno, (scena ne bi bila potpuna bez ovog) ... Pušenje je smatrao najteže djelo! Svatko tko je uhvaćen indulging u ovoj UN-lady-like ponašanja bi brzo biti discipliniran i bavila ozbiljno od strane savjetnika sebe! Ova pravila su upozoravali gospodin Davis neprestane pravilnosti. On (ja) bih podsjetiti Becky je kolega za promatranje ovih ograničenja i postujte kucni red, odnosno ne bi pakao platiti!
Becky lik je bio da uvijek podložni starijih tinejdžera pod nazivom 'Barbara', koji je djavolski duh joj je bio uzimajući vruće vode sa savjetnikom za jedan ili drugi prekršaj. Jedan od nedostataka je njezina pušenja. Volela je pusiti osjećala se starije i seksi.
Becky jednostavno uzeo za ovu ulogu zbog činjenice da paralelno njezina stvarnog života iskustva kao mladost. Njen otac je bio vrlo strog roditelj ju je uhvatio u činu pušenja broj puta. U tim prilikama, da će je predavanje o zala takvog ponašanja i posljedice koje ono može donijeti. On je ukazivao na seksualne aspekte čin pušenja rekavši da ona može privući 'krivu' kakav dječak. Ili, dati pravo dječak krivu ideju. Ona nikada nije pitanje njezina oca na te bodove, jer je bio previše uplašen i htio predavanja do kraja. Kasnije, nakon što bih joj poslati u svoju sobu, Becky bi priliku da jasno razmišlja o onome što je rekao. Njezin otac glas odjeka u njene misli. Nažalost za njega, njegov izbor riječi i izraza imalo suprotan učinak. Vidiš, on nesvjesno zasadio sjeme u Becky glavi da pušenje privukao dječaka ... pravo ili krivo! To samo ohrabriti ju da nastavi pušiti ... da ih koriste kao jedan od njezinih ženske smicalice (znam! sam zvučanje poput seksističke opet! Ali ovo je način na koji je to opisano za mene!). Iako nikada dosegla razinu fetiš, svoju pušenja postao jedan od seksualnosti. Ona ga flaunted, koristeći ga kako bi privukli svoje boyfriends reagirati seksualno.
Nitko od njih nije reagirao onako kako sam učinio da joj pušenje. Nakon što je objasnio sve to za mene, konačno sam shvatio što se događa tijekom našeg treći datum. A zašto je uzeo na moj fetiš tako lako nakon što je na otvorenom. Jasno sam razumio zašto smo bili tako pravo jedan za drugoga na toliko različitim razinama ...
Za nju ... Bio sam 'pravo' dječaka ... s pogrešnim ideja!
To je i razlog zašto je naše malo "pola puta" kuća uloga igranje radio na pobudu nas dvoje. Bio sam joj autoritet predavanje o tome kako zločesta ona je bitak po pušenja cigareta, kao i njezin otac je mnogo godina prije. Samo, u ovoj situaciji, ona će uvijek postići nadmoćnost. Ne bi ga bilo koji drugi način!
Ja ću ti reći, postali smo toliko dobri u ovoj predstavi, i bilo je gotovo zastrašujuće, ponekad! Nikad nisam znao kada joj očekivati da će zapasti ponovo u karakter. Kad god je činila, ja odmah preuzeti ulogu i mi bismo se vruće i teško u našu malu igru. Ponekad branje gore, gdje smo imali stali!
Jedno vrijeme, JA je došao kući s posla, nakon naporan dan i na foulest raspoloženja. Ja normalno probati ne to donijeti iritanse za loš dan doma sa mnom, ali tog dana je neizbježna iznimka! To samo služio za gorivo moju osobnost u izvedbu, koji je o to dogoditi. Ušao sam u kuću sve postaviti na 'žvakati svoje uho' malo o mojoj shitty dana, samo da je nađem pred full-length mirror u spavaću sobu, njen povratak na mene, a odjevena u odijelo SLUTTIEST ide! Znao sam odmah da Becky je planirao za mene to 'uhvatiti ju' kao što je ovaj. Bila je rožnat, i 'Barbara' bila je na djelu! Shvatio sam da je prilično svjestan moje prisutnosti kao što sam stajao na vratima gledajući svaki njen potez, moj penis raste i istiskuje tkivo moje hlače.
Ona je bila vizija iskopali iz mokri san! Kosa joj je bila u pigtails. Oni ljuljati naprijed-natrag preko ramena kao ona borila za podešavanje uske suknje grleći svoje dno. Njezina su uši ukrašene u povećim slutty kolut naušnice, koje je također preselio u tijesnoj s njom pigtails. Lice joj je napravio poput hookerâ , u oštrom kontrastu mlada djevojka ona sported frizuru. Izgledala je samo kako neiskusna tinejdžerica bi se prema gore, s namjerom dobivanja ustati iz lokalnog dječaka u subotu navečer! Lit Benson & Hedges dangled od nje lagano slomljen sjajnim usnama, kako je ona nastavila prilagoditi pripijen materijal oko nje push-up grudnjak, njeno lijepo grudi gura prema vani. Izgledala je baš onako kako je željela ... poput Naughty Girl! Odmah sam znao što učiniti u tom trenutku, a ja pao desno u moj lik.
arbara! Mlada žena!" I povika, potresan ju na držanje tijela. "ŠTO in Hell mislite radiš?!?"
"Sranje". ona je mrmljao u uplašena ton, kao, gledala je wide-eyed na moj odraz u ogledalu.
"OH ... ah ... ja sam samo ... AH ..."
"OH, AH, Ti si samo, ah ... izgleda kao ISPUNITE TRAMP JE SVE" Mala Miss! Â €? I zagrmi. Â € śI znači, Look at You! Samo uzeti dobar pogled na sebe u ogledalo DA YOU LIKE gledajući u toliko! "
Kao što sam bjesnio na moj neuspjeh rasla još tvrđe i ukazao ravno u moje hlače, prijeteći da će potegnuti pravo kroz tanke tkanine. Bio sam stvarno uzimajući na ovu situaciju. Topline pojačala u mom tijelu. Moje srce stopa skočila, a adrenalin pumpa. JA je počeo moj znoj i tijesan, disanje je točka nelagode. Kvržicu u moje grlo počelo utakmicu jedan u moje hlače. Tako je moja supruga efekt imao na mene. Sve o njoj u tom trenutku, svoj izgled, kosu i make-up, način na koji je odjevena, njezin stav, vrisnula sirova seksualnost! Moj penis vrisnula za releaseâ € | sve nad njom! Moj apetit za nju povećao sa žarom skoro izvan moje kontrole, kao što sam gledao na ovaj vizija požude. Mogao sam jeo živu!
"Žao mi je Gospodin Davis, ona whimpered, držeći cigaretu dolje na nju. "Bio sam planiranje za izaći večeras i samo sam htio da izgleda lijepo."
Pre-cum oozed obiluju vodom iz moje glave i penis počeo krvariti kroz moje Tented hlače. Moja topla stare reket nad njom slutty slike. Dima cigarete uvijen oko nje tits, a zatim na nju lice.
"Izgledati lijepo ... izgledati lijepo!" I povika. "Izgledaš kao jeftina prostitutka spreman za sisanje off prvi dečko sa dvadeset shvaćeno u ruci! Pa, nije li vas upozoriti O PUŠENJE prije? Ha?!? JE loša navika. I to je neprikladna predmet za mlade dame da se radi! Internet pomoć za nuždu te izgledati kao jeftine drolja! Pa, to sigurno ne uklapa svoje slike upravo sada! Imate li kakvih ideja što mlada dama Prikazujem Ovakvo ponašanje može donijeti IZ u čovjeku? ... Pa, zar ne?!?
Njezine oči lutala do natopljenom šator u moje hlače. Moj prick je guranje ih ravno van i sperma je oozing kroz tkaninu. Tamna mrlja mokro polako širi od protruzije kaplje glave moje lupanje pijetao. Znajući osmijeh igrao na njene usne dok je otkrila novu hrabrosti da polako donijeti filter vrha cigareta na sluznici usta. Ona je dugo obraz-izdubljivanja drag, sve dok se zavodljivo gleda na sramotan grumen krut kurac oteklina još veći u moje hlače. Ona izdišu dim prošlo blistave usne iu pohotne ton rekao je,
"Hmmmmmm .... mislim da sam mogao venture pogodak. Ali, ah ... zašto ne doći ovamo i pokazati mi iz prve ruke, g. Davis."
"Što?" I upita u strukturi iznenađenje.
"Ok ... samo ću doći tamo vidjeti za myself.â €?
Ona sauntered više, zatvaranje udaljenost između nas. Stajala je vrlo blizu. Njezina teško grudi su gotovo dirljiv moje grudi. Ona je donijela ruž bojen-cigareta kako bi joj usne da se još samo povucite centimetara od mog lica. Ona je tada pao dolje i ruke isto otečene stisnutu, podnaduo šef mog strše penis kroz moje hlače! Mljacav mokri zvuk mogao se čuti kao rezultat te akcije. U isto vrijeme, ona je puhao strašan gustom oblaku dima od seksi desno u moje lice. To mi je gurnula na rub odjednom. Počela sam da se sperma nasilno pravo tada i tamo.
"Što to radiš Barbara! AAAAAUUUUUGH!" Ja stenjali, kao moj bolne neuspjeh throbbed bolno i snažno pucao off u ruci!
Tijekom tog prvog spurt, moj znojne ruke odletio u koljeno-pizdun refleks. Sam joj oduzeti njezin gornja ramena i počeo tresti joj cijelo tijelo nasilno. Ovaj prisiljeni joj ruku na jack in i vanjska strana na strše, ukočen šator strše iz moje hlače. JA je otišao divlje, moj hips jebeni moj eksplodirala člana u njoj čvrsto drži šake. Ona squealed, glas joj kolebanjima zbog mene joj trese od ruke tako intenzivno. Njezina pigtails tučeno naprijed i nazad i okolo ispred lica. Situacija je bila potpuno izvan controlâ € | JA odmahnula kao tvrdo kao JA mogao, jer je to masivna orgazma uhvati!
"Ooh! MR.DAVIS ... Aah? Vikala, osjećaj prikrivala glavu mom neuspjeh u njezinoj hvatanjem šake, lupati i izbit vrijeme i vrijeme opet kroz tkaninu.
Njezina squeals odustati od dalje, dok sam jeben moj hips unutra i van. Jism spurted cijele svoje jacking šaku i cigaretu filter kroz moje hlače. Ona je tkanine povucite kako se stišću preko glave, da je pucao nakon što je pucao erupting spermija coursed pravo kroz. Hot užad skrenut cum kliznuo duž ruku. Neke mahunarke pucao preko njezine suknje, kako je mahnito fuck-pumped platno-pokrivena neuspjeh gore i dolje od vrha do baze u mokro joj šake. Njezina uskoro crpne postaje spastična kao orgazam swept preko njenog tijela. Ona je tada drzi moju vulkan kurac za život draga, dok joj pička ritmično i natopljene gaćice skolska devojka. U jednom trenutku, ona je preselila svoje ruke u ruku preko hvat, na dlanu samo jedan dan savjet. Ona spasmodically stisnutu, dok jerking off bolan, squirting glavu preko moje mokre hlače, dok sam htjela vrištati! Konačna eksplozija bila prilicno intenzivno zbog te akcije. Više cum od nje dripped stišćući ruku.
Grčevi konačno oslabio nakon što činiti kao vrlo dugo vremensko razdoblje. Sam polako prestala tresti svoje tijelo, ali je zadržao opušten čvrst zahvat na rukama. Njezina glava odmarao protiv ramenu kao i mi buljila u jedni druge, naše disanje čupav. Gledala je u mene kroz poluzatvorena oči i govno jede na nju smiješiti zacrvenio lica. Ona je dao dojam kao da su potpuno kamenuje.
Vodnjikav sperma, koja je ballooned u moje hlače, i dalje mulja iz zasićenih tkanine. Joj ruku, i dalje čvrsto stezanje moj penis glavu, dripped poput sluzave vodopad s jism pregorio kroz moje hlače. Moj penis je ostao hard rock. Ona je pogledala dolje, pogled nevjerice na njenom licu na činjenicu da je moj kurac činilo čak i više krutih nego prije. Osjećao sam se kao da sam još uvijek mogao cum hard u bilo kojem trenutku! Nisam mogao vjerovati da ja osobno, ali ja bih iskoristiti ovu situaciju za moj puni prednost.
"Vidiš što si učinio, YOUNG LADY!" Ja rasped, pada natrag u karakter. "U redu, tako da želite pušiti i izgledati kao kurva? Ha? Ok onda ... Idi naprijed i dima! Ja ću samo da vas naučiti lekciju HARD! ... Ja ću vam pokazati što se događa kada čin kao što je ovaj! "
Jaukati straha i uzbuđenja pobjegla joj usne na misao stvari koje dolaze. I dalje joj je do oružja kao što sam ju dovesti do ruba kreveta i njezin sjede. Spermija isprepleteni i dripped iz njezine ruke i pušenja. Ona moaned opet, doveo kaplje filter za usnice i lizali prije uzimanja drugog lisnatog. U međuvremenu, ja izdvajali iz moje neuspjeh lepljive gace čim sam mogao i energično grču off ispred nje dok je ona pursed usana izdišu dim na gotovo prštala glavu. Njezina druge strane fingered joj kroz njezin klitoris natopljene gacice dok je gledao širi čelu moj penis.
"Tako je Barbara. Sebe spasavati! Prst svoj pussy, dok čovjek jerks off na svoje lice! Dokazati što drolja ti si za mene! Torbicu one djevojčura usnama i puhati svoje skitnica dim preko moj kurac. Iâ € ™ m gonna pucati sve nad njima. "
"OOOhhhh AAAAhhhhhh ... DA gospodin Davis! III sam kurva!" ona je mucao. "Molim! ŽELIM da biste vidjeli svoju sperma! OOOOooohhh! MOLIMO shoot off tvrdo na moje lice! JACK YOUR ukočeni izbosti u lice!"
"Evo što se događa ... ah ... kada ... OOOooooh ... to gadno stvar za aa-AH čovjek!" Sam mucao u pre-bjesnilo orgazma, dok jerking off ispred nje zadihan usta.
Moj kurac je proširio požude-iznenada eksplodirala. To počela pucati off tako teško, ispred svoje lice, kunem se vidio sam joj glavu natrag iz ugriz snagu eksplozija! Tri hica u brzom sukcesije squirted preko nosu i obrazima. Treći kliznuo duž desnog obraza i pogodak svoje uho. Tok iz strasti sluzi kaskadna dolje na režnju, a dripped na njoj kolut naušnica. Ona cooed i okrenuo glavu, stavljanje filtera cigarete između njezinih usta uzeti drugi povuci. U međuvremenu, nakon što je čvor neuredan čvor vruće JIT nastavio pucati iz mog krutih tijela, prskanje u redovima diljem joj zacrvenio obraze. Spurted je na ruku i cigareta, kako je okrenuo da se povuci. Onda kad se okrenula natrag prema mom squirting penis izdisaju, ja nagnuo i pozicionirana u glavu da u roku palac joj ruž-coated usta. Cum spustile silom protiv nje pursed usana u bijelom pulsiranje mlaznice, jer je puhao dim diljem erupting glave. Konačno, uz kruta jab, JA pravedan izbo moj ejakulacije probadanja kroz njene usne i stenjali. Prugama od crvene usne premazani dolje krute osovine. Sa mojim spurting penis plugging tu rupu, sam prisiljen ostatkom njezina djevojčura dima za izlazak joj nos! I jebeno joj seksi usta za nekoliko trenutaka cumming tvrdi, prije nego čupanje pucati jizzy impulsa na njenom pigtails i naušnice. Njen hit orgazma dok sam bio jebeni joj usne, a ona drmati i drhti kroz kost zveckanje sperma vlastite. Ona moaned, gotovo vičući, kada sam izvukao iz nje kaplje usana. Njezina pička spasmed nekontrolirano u svom Učenica gaćice, kao što sam nastavio žbuke joj lice s spermija. Njezin lijepi, slutty lice masku kaplje sperma. JA je napravio pointcast od trljanje moj penis krut, što je onda samo oozing sperma, diljem joj lice i usne, što je njezina orgazma intenzivira. Konačno, sve se činilo da spor.
Osjetio da me kao da mi se utroba su izlazili tijekom tog vrhunca. Ja dvajuina Očekuje se da će vidjeti moje cipele vrcati out of there!
Čak i nakon što sam se smirila malo više, ja još uvijek ostao prilično tvrda i rožnat dovoljno za nastavak 'sat' u mokro joj maca dok smo bili i potpuno odjeven! Izgledala je tako vruće, raširenih nogu na krevetu, svježi cigaretu u svojoj shvatiti i moja sperma struji niz lice. To dripped u gobs od nje naušnice i kosa mi je snažno tuklo kao što sam joj nabrekle maca neumorno ... Mi smo vodili ljubav satima na kraju te noći i nastavio igrati dok smo oboje pao u gomilu na krevet. Nisam bio u mogućnosti to držati Internet gore koja je dugo otkad (iako, Ive 'pokušao).
Do danas, moja supruga i ja i dalje uživati u ovim medjusobni fetisi. Zašto baš jučer, ona mi je probudio iz sna puhanjem dima u lice. Ja se probudi u očima dim prolazi kroz usta rastao, tako sjajan i mokro, sam mogao vidjeti moj odraz znojan! Bog! Nadam se da ovo mucenje nikad ne prestane.

Нема коментара:

Постави коментар