.

уторак, 29. јун 2010.

Bivsa supruga

Ja sam rastavljen otac prekrasne trinaest godina star djevojka.
Bivša supruga se zive Madison.
Madison je dugu svjetlo smeđu kosu, velike smeđe oči, i anđeoskog lica.
Madison je nosio 34 B-cup grudnjak veličine, a ona je stvarno slatka guza.
Jednog vrućeg ljetnog dana sam došao kući s posla ranije. Posao je jako sporo, a nema smisla čuvanje trgovina otvorena.
Kad sam doma sam bila tretirana u jako lijepo iznenađenje.
Madison je i sama sunča naš bazen stark naked.
Na polaganje je bila licem prema dolje u bazenu, dnevni boravak sa svoje nevjerojatne uporište za moje oči blagdan na.
Grand očima otišao ravno u moj mali glavu, i promjene u rastu jedan.
Mislio sam da bi bilo lijepo vidjeti golim Madison kao što je ovaj sve vrijeme.
Pa sam skinula svoju odjeću i vrlo tiho uvukao se uz bazen lounge.
Ona je imala dozed off, pa sam uzeo puni prednost ove prilike da provjerite moje zene stražnjicu, te joj maca kao što sam bio u mogućnosti vidjeti ga između njenih bedara.I onda se zove njeno ime.Madison stavila svoju ruku prema dolje i uze je za ruku daleko od nje maca, i sjede natrag dolje na dnevni boravak prema uputama.
"Naravno da ne. U stvari sam reći da od sada možete ili se ne mogu nositi odjeću po kući više. Deal?""Ok da. To je posao."
Pogledao sam dolje na nju, i hvata joj bulji u moj kurc dignuti.
Sjeo sam kraj nje na dnevni boravak, i stavio mi ruku na bedro.
"Sada želim vam da ležala leđa i raširila noge za mene tako da mogu dobiti pravi dobar pogled na svoje lijepe tijelo."
Kao što je Madison ležeran i širiti njezine noge sam joj eyeballing slatko maca. Ona je samo imala samo fina magla u stidne dlake niti nešto iznad njezine savršene, roza šlic.
Njezina pickica je bila vlazna, i tako tantalizingly poziva.
Ja pokrivena joj maca sa moje ruke, i počeo trljajući dva prsta gore i dolje baršunasto mekog usne njene sex.
Gledao sam njezin izraz ići od šoka, na čisto blaženstvo. Njezino disanje je postao sve više i više kao što sam brzo nastavio trljati duljina joj mali twat.
Njezina vagina je tako vlažan nakon oko minute da sam počeo moj prst klizi unutar nje, a ona je bila tako široka sam mogao osjetiti unutarnji zidovi sisa samo u tome.
Sljedeća stvar ići unutar nje će biti moj vrlo posjedovati penis.
Kako bi osigurali da će se dogoditi daljnje stimulacije će biti potrebna. Tako sam nagnuo, i moj jezik klizila gore, dolje, i sve oko nje maleni klitoris, a ja sam i dalje nastavio da zajebavati joj prst.
Ovo je vozio njezin kraj bjesomučan. Ja usisan, jezika, i manipulirao njen klitoris za gotovo dva, ili tri minute. Činilo se kao da gubite kontrolu nad svim bokovima kao i ona njih bucked off dnevni boravak, i ravno u moje lice.
Tu je točku koja nije mogla sperma više, a oko mene molio da prestane, ali nisam bila s njom kroz yet.
Dao sam joj maca break. JA je zadržao moj prst u nju, ali prenosi moj tonguing od nje da joj maca slatko, malo naborano šupak.
Sve o njoj okusio dobro, ni to. Stvar je kćer mu je jedini supak sam ikada dotaknuo moj jezik to. To je uvijek bio način da se tabu za mene čak i razmišljati ove s tuđim. Sa svojim Internet pravedan je došao, naravno.
Sam je ispunjen s toliko čiste požude u ovom trenutku da sam mogao vjerojatno su joj ispunjena podmornice.
Ja slatkorječiv joj maca za samo malo duže nakon moje analni jezik napada, onda sam se nagnuo nad nju i opet prvi isisan lijevom sjenica, pored desnog.
Onda smo zaključane oka zajedno, kao što sam pozicioniran moj penis glave na ulazu u njoj maca. Nakon što je osjećaj taj me izdvajali u Madison za ljubitelje poljubac koji bi mogao rastopiti fiberglasa off Corvette.
I neka se skliznuti u nju malo, i dopustio je da pop nazad kao da joj neke zafrkavati.
Ubrzo je ona moli sa mnom gurnuti moj kurac u nju.
Dao sam joj posljednji put poljubio kao što sam je ušao sa svim će se sam mogao prozivka da je ne Slam u njoj i rizik njezina ranjavanje.
Bila je tako zbijeno sam ne ide na zadnji dugo.
Osjećao sam joj glavu djevojačko potegnuti kao moj penis prolazila. Kada se to dogodilo Madison sisao njen dah, i whimpered malo, ali onda je htio više.
Ja polako pumped u, a iz kojeg može samo opisati kao čista neba polako kao da se pokušava prilagoditi moj kurac da je to pritisak trajna.
Pogledao sam u Madison lice. Oči stisnute blizu, flopping glavu natrag i naprijed, jedne na drugu stranu. Ne mislim da je znala tko je ona ili gdje je u ovom trenu.
Pijan sam joj polako sedam minuta ili tako, ali to je bilo sve tlaka moj penis mogao stajati.
Počeo sam ga ramming kuće kao da joj maca bi se zatvoriti do zauvijek, ako nisam.
Dao sam četiri od najjačih udaraca koji čovjek može dati. Na peti i konačni udarac izbio sam kantu sperma duboko unutar joj trbuh, a zatim srušila dolje na vrhu joj, dok joj maca muzu svaka kap soka čovjeka u meni iz moje šepao kurac.
Pet minuta kasnije sam se probudio malo osvježena. Moj kurac još uvijek unutar Madison.
Samo malo malo kretanje unutar joj zbijeno procjep je to uzeo da donese moje jedno oko leđa to život.
Nekoliko udaraca sporo, i Madison je bio spreman za više previše.
Ja izdvajali out i oko preden Madison pa joj je glava bila na najnižoj točki od lounge. Ja straddled glavi tako da je moj kurac bio suspendiran samo preko usta.
Nisam čak ni reći joj što sam htio, ona je otišao pravo na lizanje, i sisa joj kurac Daddies. U međuvremenu vratio sam se isporučuje napregnute jezik vezao za svoje fenomenalne degustacije maca, i šupak.
još jedan prvi, degustaciju svoje sperma. Ima okus malo slano, who cares. Bio sam sisanče moj osobni cum od trinaest godina olds maca pripada mom vrlo vlastiti kćeri, i sve dok moja zena je meni sisa. Što više mogao tražiti dečko?
Sljedeći sam preden Madison oko opet, ali prije nego sam dobio zauzet sam naletio na kuću. Brzo sam se vratio s nekim vazelina.
Madison pitao me što je bilo za, ali sve bih reći je da će saznati kasnije.
Sam joj pognut dnevni boravak, i gurnuo mi kurac u nju odpozadi.
Dok sam jahao sam joj gurnuo moj palac u njezinu rupu uporište, a dobila ju spremni za što će doći sljedeći.
Sljedeći JA primijeniti ky mliječi da joj šupak koristeći moj palac kao aplikatora.
Onda kad sam znao da je spremna sam izvukao kurac iz moje picke i polako ga umetnuti u svoje aureolom.
Madison je počeo guranje nazad uzimajući više i više moj kurac joj šupak.
Uskoro cijeli moj vratila je pokopan na balčaka u draga moja kćeri sladak magarac.
Počela sam čupanje, a kada je to samo moj kurac u njezinoj glavi, ja bih polako gurnite natrag u. Njen otvor je bio toliko čvrsto sam bio blizu spremna da se sperma nakon deset udaraca.
Ja duhati moj teret, pa izvukao.
Dao sam Madison poljubac i rekla sam bio idući u uzeti tuš.

Нема коментара:

Постави коментар