.

петак, 24. септембар 2010.

Drugi brak

Travnja i ja smo u braku 15 godina. To je drugi brak i za nas i mi smo zadovoljni i imaju veliki seksualni život, i mislim sjajno. Ona je tigar u krevetu. Ali ono što ja najviše volim je njeno ponašanje prema svijetu. Ona je inteligentna, obrazovana i profesionalnih žena. Ona je velika žena i mama joj dva odrasla djeca, a kada iza zatvorenih vrata, ona je kurva kao nijedna druga. Volim da je o njoj.

Unatoč prirode travnju, njena seksualna licnost čuva se u tajnosti na bilo kom mjestu, osim u spavaćoj sobi. Kada vrata zatvori svoja vrata Katie traku. Ona je vruće izvan vjerovanja, i tako smo strašno što se gdje smo danas. Pitala sam je da li ona želi da pokuša imati seks sa drugom ženom, a ona je sve za to. A kada je dobio priliku da je nevjerojatno, da ne spominjem da sam Fuck suviše malo chickie, tako da je sve dobro, ali onda je došlo vrijeme da se okrenu tablice. Sajam je fer i travanj su željeli imati seks sa drugog muškarca, dok sam gledao ili sudjelovao. Odlučili smo se za izvodljiv formula za nas.

Kada je imala seks sa ženom, na svoju udobnost zahtjeve, ona mora biti žena koju sam ne bi inače privlači. U ovom slučaju 19 godina koledž djevojka. O, koledž djevojka je topla i tehnički savršen u izgledu, ali ja nikada ne bi odnos s dijete, bez obzira koliko toplo je bila da pogledate. Travnju je bio prijatno da ja ne bih joj vodi, a za dobar razlog. Ja volim moje žene na malo bucmast / BBV strane. Ne masti toliko kao u izobilju - velike grudi, struka, pravi beba uskoro kukove i dupe. Kao što i sam volim debele butine - ne masti i Blubber, ali gusta, dobro formirana i mišićava. Naš prijatelj je djevojka College ništa od tih stvari, tako da je bilo odlično i sjajno vrijeme je imao sve.

Kada je došlo vrijeme da pronađe čovjeka da nam se pridruže za sekunda, travanj je inzistirao na iste parametre. Ona je rekla da nikada neće biti privučen nekim mršava, surfera kao klinac, tako da smo naselili na pronalaženju jedan od tih. Sa eksplozije seksa za prodaju lokacije diljem Interneta, bilo je veoma lako. Testirali smo momci na netu i ona naselili na mladić 0,23, sorta longish kose i bez i jedne dlake na svom tijelu, uključujući i obrijan pubes. Bio sam sve za nju žele jebeš ga, jednostavno ne želi biti s njim, tako da smo bili tada odlučili.

Mi smo napravili uspješan kontakt sa "Jesse" i sreli, volio jedni drugima i nastavili pravo pravo u hotelskoj sobi za svečanosti. Ne mogu opisati koliko toplo je bilo zamisliti moj 52 godina, BBV supruga ljubljenje dijete. Travanj je značajan žena - ne masti, ali izobilju, dobro građen, krivudavim i 110 posto žena. Za ovaj prvi scenarij travnja želio biti žrtva. Ja sam sjedio u fotelju u kutu sobe i promatrao kako se sve desilo, moj fotoaparat podesiti i snima sve vrijeme.

Jesse zakucala na vrata, a ona odgovori ona. On se pretvarao da bude zvono-hop šalje na recepciji da uradi sve što je bellhops uradi. Ona odgovori vrata u njenom otkrivanju i vrlo kratak ogrtač, njena masivna dekolte prosipanje u izobilju. On se pretvarao da je branje gore neke stvari željela kemijski očisti. Kako je "pretres" sobu za stvari ona je željela očistiti savijenom preko otkriva mnogo nogu i bedra i naravno dekolte. Ona je djelovao kao da je bila nevina i nesvjestan, ali Jessie dobio potaknut vidim toliko meso, a on počinje se sila na nju.

Ona se pretvara da se odupre i on postaje uporan, marljiv i prisilne. Kada je pokušava probiti svoje shvaćanje ju je uhvatio za zadnje kosu i primoran je vratiti glavom. On je gurnuo svoj jezik da joj grlo dok je pocijepao joj haljinu. On je povukao od nje da otkrije steznik i bic i ništa više. Ona pokušava probiti od njega a on joj snage da joj koljena od šačice njena kosa je on čvrsto drži. Jesse spretno otvorio hlače i otkrivena velika, lijepa polovina hard penis da je on počeo da šamara njeno lice. Ona pokušava da joj usta zatvorena stisne, ali on je snage da prihvati njegov penis.

Jesse ju je za kosu dok je hranio njen sve njegove kaljenje penis. Kada je zapušio, a on joj povukli snažno, udario njenog obraza i kritizirao njen natrag na nju. dobio tako da sam uključen gledajući njegove kukove snagu njegov penis u njezinu prelepe usta. On je jebeno lice joj za oko tri minute, izvadio. Rekao joj da diše duboko i utonuo natrag u svoju toplu usne informiranje joj da će dokrajčiti oralno, onda je trebalo biti zajebano u roku pedalj svog života!

Mogao bih reći njen govor tijela je bila uključena Beyond Belief. Pogledao je da me za odobrenje i ja sam samo klimnula glavom je bio na pravom putu i da ga drži korak. Još jedan minut, ili tako da i on izvukao i naredio joj da hoda njegov penis s obje ruke dok joj je pokriveno u svojoj sperma. Ona je ispunila i nestrpljivo čekali njen nagradu, koja je dostavljena pravo na šlagvort. Njegov opterećenje je moćan i spurted diljem njeno lice, kosu, vrat, ramena i dolje u njenog dubokog dekolte. On je zatim udario natrag u usta i naredio joj mozgova mu meso, a ona nije. Njegov penis smanjila svoje polovice teško stanje i on je povukao i pohvalio njezine na tome što dobar mali kurac sisa kurva. On je tada joj je obavijestio da joj pičku i dupe su o tome da budu zlostavljani, a ona bolje bih se previše!

On je naredio da skine bič i povuci joj sise od pozadi materijala steznik što je ona odmah učinio. On je povukao joj noge joj kosu i udario joj sise dok su crvene i otečene od njegovog zlostavljanja. On ju je zatim koristite joj sise da uništi njeno lice čisti, a ona se lako smješteni da bi, kao je ona u stanju održati i bradavice u usta u isto vrijeme. On je zatim napravio joj liže joj sise čist njegove sperma. Sljedeća je bila ponovo na podu, na leđima joj je radio i voki-up u usta. Tako je bilo jebeno vruće da vidi svoju veliku sise tresti jer će pokušati sahrani njegov penis dolje joj grlo, a zatim povući i ponovite.

Kada je dovoljno bilo teško ponovo je konačno povukla i ona je mogao duboko udahne. On je naredio da se povuče nogu otvorena prostrana kao da idu i da se držite ih otvori za njega. uradio dok je naloženo. Bilo je vrelo iznad bilo čega što sam ikada vidio kako je on postavljen moju predivnom ženom i udario njegov penis u nju bez predigre uopće. Njegov mišićne dupe je bilo lijepo dok je upumpava joj pičku. Aprila je razbijen od strane kreveta, on je vozio u njoj i gurajući joj čak i dalje u podu i protiv krevetu. Travnja počeo doživi orgazam, a on joj zajebano još teže. Ona je počela vrištati, a zatim jauk i on ju je ošamario i viknuo "Umukni pička!", Kako ju je zajebano još ljutito.

Travnja je u valovima, kao ona Thrashed glavu sa strane na stranu kako je došao moćan gasps. Kada je ubrizgan tekućine na svoje stidne kosti skočio i gurali natrag njegov penis u usta i ližu ju je on čist. On je tada čaj joj vrećama i napravio joj lizati njegov šupak. Bio sam preko vrha kao što sam mogao vidjeti travnja rukama držeći joj butine kao usko dok je mogao. Jesse se nasmiješio u mene i namignula dok je pojeo svoj šupak.

Onda Jesse odlučila za završni čin, da Pena joj šupak. Ona je ležala na svom trbuhu i povukao joj dupe guzovi, osim kako je šlag joj dupe sa svojom golom rukom dok je bila svjetlo crvena i osjetljiva. On je pratiti Voditelj njegov penis preko crvene obraze i magarca travnja gasped u bolnim zadovoljstvom. Onda lubing joj šupak, ubacio njegov penis i polako ga sahranili svoje lopte. Travnja Groaned kao njen šupak ga dočekali, ali koliko je ona moaned je bilo lako vidjeti bila je podizanje njenog trbuha sa poda da dobijete više od njegov penis u nju magare. Jesse se održava na madrac i počeo se zaista kilograma travnja je dupe.

Jesse je nekoliko njena kosa u ruci i opet povukli teško kada se vozio u njoj. Njene oči valjani vrati u glavu kao pljuvačka kapala oblik joj otvorena usta i Jessie joj završio. Kada je počeo da svoju deponiju tereta izvukao iz njenog dupe i došao sve nad njom leđa i steznik. On je također pokrivena joj trese i dobro dupe zajebano obraza. Kao što je završio Cumming ustade i stade nad njom.

"Ne zovite pandure Bitch!" On je najavio, i dalje igra ulogu Dogovorili smo se da. Ona je ležala na podu i valjane preko na leđima i gledao u njega. Ona je potrošen i polomljene, ali dobro zajebano, to je sigurno. "Ne mrdaj", rekao je zapovijedao. On je obučen i onda je otišao u svoju knjigu i džep rifled kroz nju, kao što bi uređen da će do kraja scenariju. On je bačena su joj novčanik i uzeo $ 200 gotovine za njegove usluge. Onda ju je povukao na noge i još uvijek karaktera, joj je rekao ako ikada željeli dobru siluje ponovno, to bi joj koštati više u budućnosti. On je završio svoje napore od strane njenog držeći pod bradu i govori joj što veliki kurac i lijepa žena je ona. On je strasno poljubio, a ona se vratila, tražeći njegov jezik.

Jesse prekinula poljubac i ostavila bez riječi više sa njom. Otišao sam u salu i rekao mi je da su uživali u susret te će biti oduševljeni da nas ponovo sresti. Rukovali smo se i ja sam mu zahvalio za to što je odličan posao na moju ženu. Kao što je dobio na liftu sam se okrenuo i otišao nazad u sobu. Šta Ia Think sam našao?

Travnja, leži na krevetu, cijelu svoju desnu ruku u punjena joj pičku, njene bradavice teže nego što sam ikada ih vidjeli, oči vratio u glavu dok joj trepavice fluttered i ona je došla kao ona samo-agresivan. Ja iščašenje moje hlače off i uzeo moj penis 7 inča i otišao sa njom. Došla je i došao, a zatim povukao ruku od njenog pičku, lizali ga i pokušao pesnicom usta s njim, lizanje joj pičku sok i piša iz njene ruke, prsti i zglob.

Stajao sam iznad nje i počeo sperma. Ona otvori usta i sjede. Prvi špricati udarila sise, ali ona je zahvatila moju Hardon i isisan me je suha. Sam pao na krevet i leže tamo dahćući. April zatim snuggled do mene, položio joj glavu na moje znojav i podizanje grudi i tepao koliko ona mene voljela. Spavali smo ostatak večeri, a zatim probudio i zajebano kao nikad nismo imali Fucked prije. Razgovarali smo o događaju i naše uživanje u sve to, ispravljanje to ponovi, s varijacijama naravno da nam odgovara kako vrijeme i želju diktira.

Нема коментара:

Постави коментар