.

понедељак, 27. септембар 2010.

Incest

Bio sam u bolnici posljednjih mjesec dana čekaju rođenje četiri od moje djece. Moja supruga je bila Greta poroda. Moje kćeri Amanda i Anna su bili također u rad, kao i moja nećakinja Monica. To su bili ne samo članovi moje obitelji koje sam imao stečen trudna. Moja majka je rodila blizance u mjesecu prije. Mi smo bili uzimajući tiho poznati u ovom bolnici izabrana jer je njihov labave norme na očinstvo. Moje kćeri i bio oženjen razmaku od mjesec dana da dečki su mislili da ih je volio samo da bi saznali u istom tjednu da su se prevarila.

Tako su došli kući. Moja supruga i ja ih pozdravio dva dana nakon što su se nastanili u moja supruga je došao do mene i rekao mi je da su djevojke htio imati spolni odnos sa mnom moja sestra, a ne samo imati spolni odnos sa mnom, ali se trudna po meni. Bio sam šokiran da si moje kćeri sam se žalio. Da, ali oni su i odrasli i oni znaju što žele. Kako se osjećate o tom sam pitao? Sretan je rekao kako zapravo mislim da je lijep ideja za njih da imaju svoju djecu. Što o Mariji i Gina sam upade, ako oni vide njihove sestre trudna neće oni žele biti trudna također. Ako oni rade. Sada večeras spavati s Amandom sutra Anna. Dakle, ići ona čeka vas u podrumsku prostoriju. Na taj način možete napraviti sve što želite buke. Nisam mogao vjerovati situaciji da sam našao u. Moja supruga mi je htio jebati i impregnirati moje kćeri. Zašto stojite tu sam samo rekao da zajebavati svoju kćer sa mojim blagoslovom većina ljudi bi skočiti na priliku. Idi rekla mi je da je čeka moja supruga je rekao, mi gura prema vratima.

Pa sam otišao jer je tamo stvarno nije bilo izbora u tom trenutku. Popeo sam se niz stepenice u podrum da smo imali staviti u za tvrtku i posebne noći, kada smo se osjećali kao da se glasno. Ušao sam u sobu koja je dobro izolirana biti suočena s moje crvene kose kći Amanda u gotovo ništa. Wow sam rekao. Volite li tata je pitao? Da sam rekao uzimajući u blizini golotinje moje najstarije dijete. Dobro tata, ja sam drago što ste mi se sviđa. Ona je prišla meni uzimajući moje ruke u njezin ona me je dovelo do krevet mrda vrata zatvorena s nogu. Sjeo sam na kralja veličine krevet sam joj početi svlačiti mene. Ona undid gumbe na moju košulju ga povlačenjem off me. Onda mi je poljubio za prvi put. Bilo je lijepo, a ne ono što sam mislio ljubiti moja kci bi se zelela ljubiti. Onda je ona unzipped moje hlače i sam podigao moja stražnjica pokazati ona ih mogli sići. Ona izdvajali moje papuče off i onda povukla moje hlače off jednom nogom u isto vrijeme. Jednom sam bio dolje u moje gaćice je dotaknuo pijetao koji je dao svoj život. Želim ti tata mi je rekla. Sklizanje moj brzo raste muškosti kroz letjeti u moje gaćice. Ona je napala glad ga sisa kao njezina majka nikada ne bi mogao.

Shvatio sam nakon što je činjenica da smo otac i kći dodano u toplinu. To je sve što sam mogao učiniti ne da se sperma. Držao sam off dok ona diže me gura natrag na krevet, ona montirati mene ostavljajući mene znati tko je bio u kontroli ove situacije. Osjećao sam joj zbijeno maca vruće skliznuti iznad glave. Bila je tako vruće unutra i tako brane čvrsto kao što je majka bila kad smo bili tinejdžeri. Ona mi je jahao s će žele sperma i sisati beba tijesto iz moje penis. I neka joj se uživajući jebeno moja mala djevojčica iznenada sam imao viziju svoje mlađe sestre na vrhu mene. To je onda Marija i Gina napokon Anna prije nego što je opet s Amanda joj savršeno devetnaest-godišnji tits i duge kose Auburn. Uvijek sam volio dugu kosu, zbog čega je njena majka uvijek čuva njezine duge kose. Konačno je došlo vrijeme za napraviti neki sjetve sam joj prevrnuo saginjanje joj hodanje gore na krevetu dok sam zaista mogao dati da joj nikada ne gubi vezu naš otac kćeri. Sam preuzeo kontrolu nad beba odluka od tog trenutka. Ja joj hammered u madrac prijeti da razbije krevet. Oh da tata da ona moaned si toliko bolji od Eric, njezin bivši, jebi me, jebi dijete u meni je ona vristala kao što smo i mi došli u nju i njezine na mene. To je bio topliji od bilo kojeg sex sam ikada imao i da je govorio nešto, jer joj mama i ja imao, imao neke prilično vruće seks tijekom godina. Nakon što smo oboje ležalo pokušava uhvatiti dovoljno zraka da postane koherentan. Volim te dijete Rekao sam joj valjanja na mojoj strani. Mi smo tako imaju uporište opterećenje djece ona mi je rekla kako smo zagrljeni. Kasnije smo spavali samo probuditi i učiniti ga opet i opet. U jutro smo bili podvrgnuti znajući izgleda moja supruga i njezina sestra kad god mlađe djevojke nisu plaćati pozornost.

Sljedeće noći je Anne moje plave dlake kćeri okrenuti. Bila je nosio satenske medo koji je dvije veličine za male za nju. Ona je obdarena najviše u obitelji sa bračnim dd ih je dobio od velike bake pokopan u obiteljskoj lozi. Ona ima punije tijelo zatim njezinu sestru, ali ona nije bila manje željni seksa tata kćer. Ona ripped off moj krpe ipak. Idete na mene kao na stimulirane ona mačka. Bio sam pod njom se voziti teško prije nego što sam shvatila da smo čak bili jebeni. Ona je toplija onda pakao a ona pravi mogao voziti penis. O Bože, tata ja te volim toliko se uda mi da me mama molila Ja želim biti tvoj vjenčan kuja molila ramming joj zbijeno breskva jama gore i dolje vratila da joj je napravio. Bog Volim ovu penis nije ni čudo mama uvijek ima osmijeh. O Bože ona moaned o Boze, i na i na. Na kraju kao i sa sestrom sam preuzeo joj valjanje na leđima. Sam dao joj s dugim dubokim potezima ubrzanje s svaki ciklus sve dok je ona plakala u orgazam i bila sam crpne svoj Grand dijete u svoje kćeri. U jutro smo imali malo konferencije i nije bilo govora o zavjete i prstenje, koje nam moja žena najbolje da bude legalno. Nisam ponuditi moje je mišljenje da nije bilo načina da se to tako uglavnom zbog toga što kao klinac po mom mišljenju nije želio ili zaista potrebno samo moje pijetao i loptice.

Sada kao što je seks bio super sam bio zauzet gotovo svakodnevni, iako su i učinili mi u nedjelju poslijepodne isključen. Onda je došao stranke. Djevojke nisu bile trudne a tako su odlučili da je stranka bila što je bilo potrebno. Beba izradu party sam mislio samo orgija s tri nama, a možda i moja supruga nije velika stvar. Nope to je nešto što nisam očekivao. Bio sam s obzirom na tjedan dana off za izgradnju svoje rezerve i hranjene meso i mlijeko kako bi se s proizvodnjom spermija.

Petak Gina i Monica su pakirane off prijatelja u kuću. Sam kasnije bi saznali što je postignut dogovor za to. Mislio sam dobar mladi su zabit više zabave za odrasle, ali kad mi je mama pojavio sa sestrom i rođakom Mislio sam da stvari ne idu na skriptu sam napisao u mojoj glavi. JA je pitao moj supruga zašto su oni ovdje da biste dobili trudna, rekla mi je zašto drugo. Ali ... ali ono što sigurno volite svoje mama i sestra dovoljno da im daju dijete i znam da vam se sviđa vaša nećakinja. Vidio sam vas pogled na magarca dovoljno često. Gledaj ja ne znam. Slušajte su ovdje ćete jebati ih oni će imati svoje bebe jednostavno. Zašto uvijek morate napraviti to komplicirano? Tako da sam imao šest žena moja majka moja sestra i nećakinja svi goli i mene očekuje da jebati i mene oploditi. Mama se nasmiješio i na taj način njezin britanski je uzeo moj penis u ruci. Oh imate lijep jednog sina, rekla mi je da je uzimanje u usta njezina. Moja majka mi je dao glavu pred obitelji, a onda smo jebeno na kauču, dok druge žene čavrljao. Osjećao sam se moj penis skliznuo u moja mama joj maca me uhvatio u smrt zahvat radi moj penis kao da su u ruci umjesto njene vagine. Ja jebeno joj to uživajući kao nikada nisam uživao u seksu prije nego što je veza koja je dublje onda moj penis u pička. Ljubav je bila toliko savršena da je napravio još bolji seks. Završili smo nosily onda je moja sestra na red. Ona se nasmiješi kao moj penis skliznuo u i izvan nje cumming iznova i iznova dok sam dosegla orgazam onda njezina kćer mi je dala svoje djevičanstvo. Bio sam iznenađen, jer je ona starija od moje cure. Moja sestra mi je rekao da Monica uvijek mene ljubio tako da je ona sama sprema na off priliku da je ikada dobio priliku kada vaša supruga je pitao mene ako sam želio imati svoju djecu ja rekao Monica i ona me molila da dođu zajedno. Dakle ovdje smo brat sve svoje kuje. Zauvijek moja kćeri, rekao je zauvijek su se svi složili.
Tako da je kako sam se u bolnici dok je nekoliko obitelji žena rodila. Moja mama je zatrudnila te noći, ali Monica, moje kćeri i moja supruga zatrudnila sljedećeg mjeseca. Moja sestra je zatrudnila, tako da posljednja dva mjesec oblik sada će joj okrenuti. Ja ću biti ovdje za koji se također naše priče je da sam ja samo u pitanju član obitelji, jer djetetova oca skinula. Većina medicinskih sestara su previše zauzet da se brine medicinska sestra, ali jedan mislim da zna jer su sve bebe izgledaju vrste podjednako većinom djevojaka do sada. I neka joj misliti što želi dokle god ona ne čini ništa kao što je početi raditi DNK test za otkrivanje sve bebe imaju istog oca. Oh well mislim da ćemo prijeći most da kad smo došli do njega. Za sada ćemo morati brinuti o Gina i Marije oba od kojih samo okrenuo se trudna po svojoj dragi stari tata.

1 коментар: