.

понедељак, 6. септембар 2010.

Gospodje

Biti 35 godina stara gospodja udana žena koja je iznimno seksualno i stalno rožnat, htjela sam isprobati neke nove stvari sa svojim 50 godina stariji ljubavnik. Nešto sam uvijek htio napraviti, ali moj muž nikada neće ići. Tako sam odlučio napraviti upravo to ......

Stojim u dnevnoj sobi tik do ulaznih vrata nosio moj crne cipkane carape, kratke crne i crvene škola djevojka tipa kariran suknja, bez gaćica, bijele bluze gumb koji pokazuje off moj hard bradavice i moje bradavice prstenje, s parom crvene visoke pete. Moja kosa u vitičastim pigtails i par naočala. Ja zgrabiti moj vladar u desnoj ruci i čeka njegov dolazak, spreman za igru!

Kao što sam mogu ga vidjeti prošetati do voziti, lopta nervoze i uzbuđenja nastaniti u mom grlu. I teško progutati. Bio sam spreman za njegove prljave učitelj! Bliži on dobiva više moje tijelo i moje pussy počinju peckati. On zakuca na vrata i ne sumnja u moje najslađe glas kažem "dolaze u".
Nakon njega ulazi Ja sam stajao u mojim odjeću, pljuskanje ravnalo u ruke i države "Vaše zakasnio! Znaš li kazne za bitak zakasnio Mr.kurks?"

Kliknite ovdje!
Izgledao je zapanjen i zadivljen! On nije sasvim siguran što da kaže, ali uspijeva se promrmljati "ne".
"Nema što!" Kažem u seksi krmi glas.
On odgovori "Ne gospođo".
"To je bolje, osigurati te imati što protiv svoje manire. Pa budući da ne znate da kazna za zakasnio mislim da ću morati pokazati prve ruke". "Sada ispustite vaše hlače" Ja naredba. On je rado to čini. "" Sada naginjati i stavite ruke na rame kauču. "Ja naredbu ponovno i ponovno je učinio kako su mu rekli!

JA uzeti ravnalo i trčanje dolje njegov povratak na svoga magarca.
"Jeste li spremni za svoju kaznu?" Pitam!
Njegov odgovor "Da gospođo"!
"Dobar" sam odgovoriti!
Ja čvrsto, ali nježno pljesak njegovu zbijeno magarca mišićave sa plastičnom ravnalu tanak nekoliko puta dok se malo crvene oznake se pojavljuju.
"Mislite li da ste dovoljno kažnjeni Mr. Kurks"
"Ne gospođo gospođice"
Dakle s tim, sam stavio dolje vladara i uzeti moje ruke, a ona se proteže kroz izvan mojih maca i klizanje 2 od prstiju i. sam mrdati ih sve okolo da bi bili sigurni da dobijete lijepo i mokro. JA uzeti moj odriješene ruke i stavite ga na magarca počinju širiti njegove obraze, osim, JA maknuti prste iz mojih maca i polio ih gurnite dolje njegov ispucati dok ne dođete do rupe magarca njegova, zafrkavati sam ga malo prije sam slajd prst u. Moja druga ruka ide prema dolje i hvata loptice mu čvrsto. On Let's out glasno stenjati.
"Volite li kažnjeni Mr. Kurks"
Čvrsto i uzbuđeno on odgovara sa "Da gospođo"!
Nakon nekoliko minuta stroking unutrašnjost svoga magarca, sam se na koljena i početak ližu i puše mu jaja, ja premjestiti gore i lizati svoju magaricu sve između. Ja mogu ga čuti jaukanje pod njegov dah "fuck yeah, znate što mi se sviđa" i ja mogu vidjeti da je njemu vožnji luda!
Kažem strogo "odmah ustati i okrenuti"
Još uvijek na koljenima još jednom sam se čvrsto mu jaja u jednoj ruci i njegov penis u drugu. Ja klizanje moj jezik gore i dolje njegov hard penis nekoliko puta prije nego ga klizna rezervirati ja sisanje hard onda se sve to u moja usta. On počinje crpljenje moje lice, i sa svakim potiskom osjećam da ide dolje leđima moj vrat, ja malo začepiti usta, ali ne smeta.
pod njegovim daha jauk "Oh yeah, you fuckin 'drolja učitelja, sisati moj penis"

Moja ruka sklizne njegove loptice i dolje u moje maca, počnem se igrati s mojim klitoris. On može osjetiti moj jauk žubor s leđa mog grla kroz svoj hard penis lupanje.
Ja više ne mogu izdržati, moram biti jeben.
"Sjedi gospodin Kurks" Ja naredba!
Opet on čini upravo ono što mu je rečeno.
Bio sam pun ljubavi u svakoj minuti ovog, bio sam uživajući svoju moć nad njim.
Sam ga zažali i staviti njegov penis u moj jebeni maca i početak sranje od njega! Brže i brže sam pokupiti brzinu.
On zgrabi moju tits i počinje sisanje i grickanje mojih bradavica grubo.
"O Bože, da, čini mi sperma!" Ja vikati
On stavlja svoju ruku na moje dupe i mene tjera na njega jače i brže. Ja mogu osjećati moj klitoris trljati njegova sjajna stvar na seksi tijelo.
"I'm gonna cum" Ja jaukati, a time i moje noge, zategnite oko njega i ja početi tresti. Moja sperma kaplje dolje na njegov penis i njegove loptice. Kad je moja grčevi povuku sam uspon od od njega i brzo početi sisa njegov penis, brzo i teško.
Ja gledati u njegove oči i reći: "Volim okus moja sperma na penis".

Ja mogu osjećati ga tensing gore, on je spreman da eksplodira. I mjesto njegov penis u moje ruke i moždanog udara ga brzo.
"Cum na sisama" Ja Mutter, A on spurts ga cum all nad mojim hard rock bradavica. Ja početi utrljati sa mojim slobodnom rukom. Onda sam ga lizati off moje bradavice. Ja ustanem.
"Sada, g. Kurks, što ste naučili svoje lekcije?"
On odgovori s firma "fuck no!"

Нема коментара:

Постави коментар