.

четвртак, 16. септембар 2010.

Koketiranje

Nedostaje povezivanju let bio je upravo ono što sam nije jeftino za, ali to je bio samo jedan od mnogih stvari zrakoplovne industrije čini nam platiti za redovito koriscenje. Nisam imala izbora nego da se vrati kući u praznu kucu sa svojim mislima, sam tražio pomoć da se tjedan off jer ću biti daleko u Keniji za narednih 5 dana. Ja sam pustiti i otišao ravno do hladnjak za veliku čašu soka laced s votke.
Ja posrnuo u dnevni boravak i uključen TV, a ja prokleto je bio umoran i potreban topla kupka sa svojim pohotnim mislima koje sam planirao da se nakon utapanja moj čašu soka. Ja šutirali off moje cipele i gol upravo u dnevnoj sobi, pao u kauč, a ja sam pogađate dozed off drži sok i daljinski upravljač.
Moj šef dao mi je tjedan i imala sam kamo otići, to je vrsta neočekivano, putovanje nije bio planiran. Odlučio sam se druziti sa plavusom na putu, ali sve barova sam otišao do mjesta gdje previše prometan sa toliko ruku groping ništa s dojke. Bio sam tako ljut off, samo da lijepo izgleda klinac sam uživao koketiranje s po sobi je poduzeti još jednu djevojku. Na putu van, dobio sam skočio djevojka na vratima koji je pitao da li mi je potrebno voziti, i nasmijala zavodljivo me, nježno miluje joj veliki boobs. Nikad nisam napravio vanjska strana s djevojkom, ali ona mi je dala ideja, uvijek sam smatrao da bih uživati bitak lezbijka. JA je uzeo mamac i pitao gdje joj je ona na čelu, i ona je rekla gdje sam bio idući bila dobra s njom.
Što je, dovraga, ja mislila da sam te možda odvesti ju kući i isprobati remen na dildo sam zaključan gore. Ona je bila prokleto pravo seksi plavusa, veliki silikon grudi implant u mono remen koji je o to prosuti ih po cijelom mjestu, njezina struka je slatka, a imala je i zavodljivo veliki magarca da bi bilo velik ako ona audiciju za okrugle i smeđe. Ona nije imala auto, ali vlast biciklom, jahanje doma s njom je zabavno, vjetar je bio hladan i raznio teško, čineći sve moje tijelo peckati teško. Morao sam ju držati s leđa na biciklu, moje grudi dira joj leđa, dok joj dupe izgleda kao da se posvuda, bio sam osjećaj stvarne rožnat.
Getting dom nije bio ono što sam pogađa za, bilo je svjetlo u dnevnom boravku, netko je u. morao sam da se izjasni s bicikla djevojku da napuste kao što sam nije mogao uzeti u kad je moj šef bio, nije bila ljut, ali me obećanje da će joj sljedeći put zvati, ona mi je dala olovke i donio joj lijevoj dojci i me je zamolio da napiše moj broj iznad njezine bradavice. Moje ruke drmati kao što sam uhvatio dojke od ispod i napisao moj broj, kao što sam završio, moje noge quivered malo kao da sam bio idući u dogoditi. Primjetila je to i uhvatio me za kosu, savijanje moj vrat unatrag i mene ljubila. Skoro sam se onesvijestila. To je najseksi poljubac ikad, počeo sam kaplje i moje bradavice udvostručen u veličini. Moj dojke tingled više, sve moje osjetila je došao živ. Ona je prestala iznenada, dobio na svoj bicikl i šapnuo mi da nikada ne nosi gaćice na noć.
Trčao sam unutra kroz vrata usluge, i savjet vrhom u kuću kako bi saznali tko je i zašto, sam uhvatio kuhinjski nož za sebe zaštititi u slučaju da je uljez, TV je na i sam vidio moj gazda spava u kauč. Nož pao iz moje ruke kad sam vidio njegov penis. To je bio opušten, crne i velike. Uvijek sam imao iskrao poglede na oticati u traperice i pitali, ali ja ne trebate to učiniti opet, bio sam gleda na to. Ja ću vjerojatno tamo stajao vežu za kao 5minutes razmišljanje što učiniti sljedeći. Bio sam uspaljen, mokro, moje bradavice ached iz raste sve veće i teže, moja prsa bila extra ponuda, moj klitoris bio lupanje.
U transu sam skliznuo moje prste u moje hlače i hodao prema njemu, je dobio na koljena i dotaknuo kurac, bilo je hladno od toga da bude izložena AC, ali osjećao dobro, htio sam da se više živ i gurati ga duboko unutra mene, nisam briga što će on misliti, nije briga, ako bih dobiti otkaz, ali mi je potrebno kurac duboko u moja maca cijelu noć. Imao sam malo novca spremljene i mogu preživjeti za 6 mjeseci u tijeku kad sam dobio drugi posao. Dick je bio poput 3inches dugo i ne bih mogao završiti moj dlan oko nje. Sam ga stisnuo malo i to odgovorio dobivanje tople sve odjednom, to grču dvaput i počeo raste u dužinu, jednostavno sam izdvajali moje suknje off i otkopčao košulju prije nego što sam savijen glavu na njega i polako sisanče kurac.
Sobnoj temperaturi činilo se da promijeniti, ali ne sve okolo, to je samo iz mog struka prema dolje, osjećao sam se toplo tamo, ali na lijep način, toplo i mokro koji je napravio mene osjećam dobro. Osjećao sam se moj kurac raste tvrda i uspravno i nešto lizali pod glavu moj kurac i ja otvorila oči da vidi Ezinne, moju pomoć, vješto mene sisa.
Nakon sisa Setan's penis za oko 10 sekundi, on je počeo rasti u veličini i što je najvažnije u dužinu. Gusta krv tekla iz vena mu jaja okrugli glavu njegov penis, mogao sam osjetiti krv šiklja kroz vene, a ona vrsta masaža krovu mojih usta. Nisam mogao uzeti sve u usta bilo više, to je bio živ, topao i oko 7inches dugo.
Bio sam kaplje mokri, a moje bradavice su odrasli tako teško su povrijeđeni, JA koji je potreban netko da ih masaža, imao sam ruku zamotan oko Setan je kurac i ostale duboko u moja maca. Trebao sam drugom rukom da miluju moje bradavice, a ja sam pitao ako Setan će se samo probuditi i pomoći.
Gledajući dolje, kao Ezinne glavu bobbed gore i dolje, ja sam htjela da zgrabite joj kosu i njezin povući oko na moj kurac i jebanje pakao vanjska strana od njoj. Kako je mogla to učiniti za mene, bio sam njezin šef, imao sam ju poštuje kao dama tirkizna cica, a ne za jednom pokušao iskoristiti nju. Sam mogao vidjeti bila je uživa i bio sam ga uživajući također, bila je vješt, ali je izgledao tako krhko tamo dolje između mojih nogu. Uplašio sam se kreće tako da ona ne bi primijetiti sam bio budan, a možda i zaustaviti.
Odjednom, ona je zaustavio i otišao dolje brzo na moj kurac, duboko throating sve to, osjećao sam glavom udario joj grlo i mišića tamo geg, cijeđenje šef moj kurac, ja ne mogu podnijeti osjećaj, izgubio sam kontrolu nad stakla u mojoj ruci, pao i razbio se u tisuću komada.

Нема коментара:

Постави коментар