.

четвртак, 2. септембар 2010.

Gola ispod haljine

Moja zena voli da pokaže i kad idemo na moteli ona ne samo to. Organizirali smo vrijeme za naš doručak ručak i unutarnje dostavljenim u sobu kad je taj ipak joj stvar. Za doručak ona će biti u kupaonicu s vrata otvorena goli s ručnikom preko glave. Ill su prednja otvorena vrata za osobe bez obzira na dob ili spol ući i posmatrati kradom. Kad su ona počinje kucati na suhu kosu u punom prikazu za osobu. Im na dnevni boravak, ali licemjerje vidjeti tko je to, ali ja mogu reći po tome kako dugo su se ući ako su prestali gledati. Ovaj put to je žena u tridesetim godinama, a ona je prestala za dobar izgled, pa čak i dulje dok je lijevo. Kad je moja supruga vratila u ona mi t.old što se dogodilo. Ona je vidjela ženu zaustaviti i uživati izgledaju kao preselila ručnikom oko. Kada je otišao u sobu s doručkom moja žena dobila na klupu i širiti njezine noge i počeo da pored prst zajebavati joj sebe pa kad je žena ide ona prošla opet će dobiti veliki show. Taj zašto vrata nisu zatvoriti na neko vrijeme.
Ona mi je pokazala kako je bila mokra i tako mi jebeno teško i znojav. Onda smo spremni za izlazak na jutro.
Vrijeme ručka i mi vratiti na vrijeme za nju da se u njoj otkriva bikini. Kucati na vrata konačno dolazi i ja odgovoriti na to. Mladić u ranim dvadesetima dovodi u ladicu i stavlja ga na stol, kao i on joj šetnje u toplesu iz kupaonice i on stoji ravno gore u horor, ali s
oduševiti. On cant stop bulji u njezine velike grudi i kaže mu da ide naprijed i osjetiti. U jednom trenu mu ruke i jezik su svi nad njima. Ona stavlja joj ruku preko leđa njegove glave i gura svoje lice u njezin tits. On se osjeća njegov put prema dolje da joj maca i ulazi joj mokro maca.
Ona sjedi na dnevni boravak i on slijedi, ona polako otvara joj noge sire nego ikad pozivajući ga u nju. Njegove hlače su dolje i njegov penis je u njoj tako brzo nisam dobila da se vidi.
Došao je brzo i snažno i spermija ode sve nad njom. On je imao mnogo nakupili. On je tada ju lizali do došla.
Kao što je otišao, rekla je nešto da ga što bih naći odgovor na kasnije dinner.We onda je otišao vanjska strana za nekoliko sati i onda natrag spremni za našu večeru isporuku. Bila je u njoj vidjeti kroz spavaćici. i bila sam u mojoj haljini, ali gola ispod haljine. Kucati na vrata je došao i mladić je došao u slijedi ženu od jutros. Taj što moj supruga ga je pitao za napraviti. nađi njoj i razveseli. Moja supruga je otišao ravno za čovjeka i masira njegov već hard penis izvan njegove hlače. On je počeo ljubiti moja supruga kao što je žena počeo igrati sa svojim grudima supruga. svi smo počeli popusta na našu odjeću i počeo sam prsta ženi kako je sada je ukazivanje moja žena. Mladić je stajao iza mojih ženu i zabili svoje duge thins penis u njoj maca još jednom. Ja sam isto s ženi dok je još uvijek igra s mojim tits supruga opet. Moja žena prestaje sve akcije i vodi žena na dnevni boravak onda ona počne lizati ženska klitoris. Mladić je pozvan natrag u moja supruga i ja stojim na dnevni boravak sa moj penis isisan sada je žena. Znoj i buka su upravo fantastično i na kraju mladi čovjek cums cijele moj supruga leđa i preko glave na moje noge. Toliko sperme. Žena sa cika vrhunac i ja sperma sve nad njom tits. Mladić lizali moja žena dok je došao sa velikom vrhunac i sokovi špricati po cijelom licu. Moja žena je još bio bez teško na taj način ona ga je gurnula preko od kolege radniku i on ušao nju. W sub gledajući u ove dvije ko radnici su jebeni jedni druge s takvim strast i požuda. Obojica su došla i zagrlila međusobno teško. Oni su se očistili dobio odjeven i kao oni su odlazili i žena mi ih je pokazao vrata su oboje prestali i podigla je svoju spavaćici i umetnuta dva prsta na svakoj mokro joj maca kao hvala za jedan velik vrijeme. Oni ju je gurnuo na zid i thrusted njihov prst unutra i van dok ona dođe i squirted još jednom. Onda su otišli. Mi planiramo drugo putovanje u Melbourneu uskoro. Mi smo razmijenili brojeve pa ćemo se zove našim novim prijateljima još jednom.

1 коментар: