.

среда, 8. септембар 2010.

Rasna plavusa

Sex do sad je uvijek misterija sexa za mene kao što sam bila devica i trebao sam da se uči što učiniti.
Bio sam u redu s mojim prijateljima da biste dobili u ovaj novi klub i bio je provjera da sam izgledao u redu prije nego što sam dobio u. Ja sam brineta, rasna plavusa naglašava, 5 m, a ja sam dobio zelene oči. Bio sam nosio zbijeno ružičasta ukrašen haljina koja je upravo došao do koljena, između Obje moje 36 / b dojke postoji širit da je napravio moj grudi izgledao većim i sam nosio crne visoke pete.
Dobili smo u klub i otišao kupiti nešto za piće. Mi oboren naš pića brzo i otišao na plesnom podiju. Moji prijatelji uskoro naći druge ljude na ples sa i otišli u druge dijelove kluba. Uskoro sam bio samo jedan lijevo, a kada sam imao nikoga da pleše s, vratio u bar da bi dobili još jedno piće.
Bilo je puno ljudi, ali ima je ovaj jedan određeni tip koji čuva me gleda. To je bio početak da me izvući. Ovaj tip je 5 m 5 smeđe oči, plava kosa spaljena, opaljen kože i nosi casual vrh i traperice s converse shoes. Pokušao sam zaustaviti bacivši pogled preko sobe ga u slučaju da je dajući mu razlog da bulje u mene. On je došao na to mi je ubrzo nakon i pitao ako sam htjela plesati pa sam rekao da.
Uz neke nevoljkost sam otišao na plesnom podiju i počeo plesati. To je bio povremeni ples na početku, ali onda je počeo brušenje protiv mene i sam opirao, ali ubrzo sam opuštena i mljevene s njim kao dobro. Što mi radiš?
Mogao bilo tko znao sam vidjeti što sam radio?
Ubrzo me dira gore i bio sam počinju uživati u njemu. Bio je milovanje moje grudi, igranje sa svaki bradavicu te je propast mog uvezivanje na moj haljinu. Sam mogao osjetiti njegov penis raste ispod njegove traperice i koji žele izaći. On je pitao da li želim ići negdje drugdje više privatnih, ja sam rekao da. Na taj način JA je otišao to naći moj prijatelj i rekao im što sam bio događaj. Dobio sam neke čudne izgleda, ali su rekli da će me opet vidjeti neki drugi put.
Tip prilagođen sebe u automobilu i otvorio mu hlače i prisiljeni svoju ruku svome bijesan penis. I onda sam prilagoditi i počeo bobbing glavu gore i dolje. On je bio me ljubi kao što sam bio dong ovu, ali i tjera moju glavu prema dolje i daljnje stvaranje mene
ići brže. On mi izdvajali off, patentni zatvarač do njegove hlače i počeo voziti automobil. Znao sam da ću morati čekati.
Mi je dobio to Gvido kući i on je otvorio vrata i otišli smo unutra. JA nije 'imati bilo vrijeme da pogledamo gdje sam bio, jer sam dobio povez preko očiju i odveden u drugu prostoriju. `Imam mali test za vas babe, omogućuje vidjeti koliko daleko možete ići večeras. Onda je moj undid slijepo '. On je bio brušenje protiv mene, a ja opet nemoćni učiniti nešto drugo.
On me je ljubljenje dok je bio propast ostatak moje uvezivanje na moj kratki haljinu.
Njegov penis je harala teško svojim casual traperice i ištanje da biste dobili vanjska strana onda je on rekao: 'Ja želim da se svuku, za mene i bebu samo ostavite svoje rublje na, pokazati da mi je da ste dobili ono što je potrebno' Bio sam polako stripping, to je teško dobiti moj haljini off, tako da je dobar razlog da to napravite polako.
Onda sam skinula moje visoke pete i stajao tamo u samo moj grudnjak i gaćice čeka moj sljedeći naredbu. Onda je polako skinuo za mene ali on je uzeo sve što je off. Tamo je stajao visok i ponosan sa svojim 9 inčni kurac kao da je trofej.
On nije rekao ništa ovaj put, on je samo me vodio preko na krevet i legao na mene moj povratak i početak me ljubi strasno i sam to učinio jer nisam imao poljubac poput ove u dobi. On je u mojim grudima i on sada undid moj grudnjak. On nije rekao ništa, tek počeo igrati sa svojim bradavice, jedan oštar i uvijanje druge te ih izmjenjuju tako da svaki bradavice da bi bio zadovoljan. On je uskoro na mom maca. Širiti noge široki je gledao na moj maca i rekao
'Vi ste stvarno mokro ovdje babe' Samo sam se nasmiješio i nastavio. Igrao je sa mojim maca usne, liže ih, te ih vuče kao životinja. Tada je 2 prsta zaglavi u i radio s njima, mojim sokovima letio sve preko lica i on ih lizali off appreciatively. Bio sam uživajući ovo, ja ne usuđuju mu reći bio sam djevica.
Bio sam na koljena sad nakon što je bio gore i dolje moje tijelo je nekoliko puta u nadi da će mi se učiniti nešto da ga sada. 'Uzmi ovo', rekao je on. Tako sam počeo da mu dobar provod u usta, liže svoje osovine, liže glavu svoje kurac i na kraju sam ga stavio u usta. JA je otišao gore i dolje polako, onda sam otišao svi put dolje u grlu i bio sam oplakivanje cijelo vrijeme `uživate ovaj komad 'Nisam
odgovoriti, JA pravedan je zadržao na idući. Bio sam na moj jezik umatanje okolo njegov penis. Odjednom ju je izvukao 'To je dovoljno da za sada ", rekao je on. Tada sam bio u doggy položaja
i on mi je dosadan s vrha njegov penis `Želite ovaj komad 'Nisam odgovor. Mislio sam da je upravo će to učiniti bilo kako. `Hajde da li vi ištanje ovaj ili ne 'Da' odgovorio sam
ovaj put. On umočen ravno u. JA pokušao to zaustaviti od sebe vičući u boli kako je umočen njegov penis u. idem gore i dolje njegov penis sada, polako, polako, bio sam wriggling na kretanje tada povećao brzinu i bio sam pun ljubavi njega. On je htio loptice dubok sada, oni su
šamaranje protiv mene. `Ohhhhh boga 'tip činilo sretan da sam se pleasured dovoljno. Bio sam oplakivanje i on je igrao s mojim bradavicama opet. On je vikao: 'U redu momački je spremna odmah ", i on je izvukao njegov penis out. JA pokušao zgrabiti na njega ali on je ošamario moje dupe i ja pustiti.
U sobu došla 4 drugih crni, tanki muškarci s što je izgledalo kao iste veličine cocks. Igrali su sa svojim cocks ispred mene. Kako mi je trebao za 4 druge kurcem. Oni su prilazi mi i pogledao me kao da sam bio primjerak onda gurnula mi je stan na leđima na krevetu. Dao sam im svaki na svoj svaku priliku da me dira i igrati sa mnom. Bio sam na nebu. Svaki tip je imao vlastiti priliku igrati sa mnom, svaki koji žele bolje od drugih. Bio sam sisanče, lizanje i pleasuring svaki kurac koji je bio potisak na me. Bio sam naviknut da je treći čovjek i raskliman gore. Mislim da onda su znali da je vrijeme za finale
`Pravo babe koje ćete nam pokazati što ste vrijedi sada i vožnju našim dicks kao da nikada nisu vozili neki drugi kurac prije '' Da 'rekao sam i umočen u velike crne dicks, plugging u svakoj rupu koju sam imala i bilo sok da sam mogao dati. Sam mogao osjetiti dicks svugdje. Nije bilo spora način ovo vrijeme i bila sam pretvara u stroj.
`FUCK ME, FUCK ME TVRDI 'sam vrištala i oni heeded taj poziv. Svi su se tresak daleko na mene. Jebeno me me pleasuring i mene ljubi. Osjećao sam puna, jedan u usta, jedan u mom maca i dva u moje dupe, bio sam sretan kao djevica. Bio sam na njih od davnina, ja bio bolan, ali je potrebno da će biti zadovoljni. Moje bradavice su tvrde i sve što sam mogao učiniti je zadovoljstvo tim ljudima. Nisam mogao vidjeti tamo cocks samo svoje lopte kao što su one odlazile na taj način tvrdo i duboko u meni, moje grudi su odskakivanje gore i dolje, ubrzo sam bio orgasming. Imao sam nekoliko ljudi i znali da sam ih ima. Ubrzo nakon što su vidjeli mene orgazam, oni cummed njihov pečat odobravanja na mene. Bio sam učinio. Ja
pogledala dolje da vidi sam bila mokra i moj magarac rupa bio rasparan na komadiće, a bio je veći od mog starog.
Svi mi se nasmiješio i zaspao. Bio sam više nije djevica, a ne biti ponosni.

1 коментар: