.

недеља, 19. септембар 2010.

Seksualna energija

Mira sljedeći dan nije ustati iz kreveta. Nasmijao sam se i ja ustala. JA je otišao dolje za doručak, ali je dobio iznenađenje. Moji roditelji hodio kroz vrata koja drugi. To je dobra stvar koju sam namjeravala uzeti tuš pa sam nosio moju haljinu. Ako mi je da se u samo moje uobičajene boksači bi vidjeli neuobičajeno velik oticati u njima, ne zato što sam bio težak, ali zato succubus sam ležao u krevetu na kat je dao mene na nesreće.

"Dušo, dobili smo do zračne luke u Londonu i tamo je nešto krivo s našim ulaznice, pa ćemo biti doma za tjedan dana, a zatim letjeti natrag tamo i ostati na tri." Moja mama je rekao kako zagrlila me. Ja bi gulped, ali da bi mi dao daleko da nešto nije u redu.
Ništa je zapravo u krivu. Voljela sam demona. Pa ja više onda sviđa moj demon. Voljela sam demona. Ali što se događa ako su je vidjeli? Ja sam joj sakriti za tjedan dana? Kako jebati ću to učiniti?
Mi smo pričali oko pola sata i onda sam otišao do moje sobe.

"Mira". Prošaptala sam. Ona je otvorila jedno oko na mene. "Moji roditelji su kući!" Je otvorila i oči i dobio do premjestiti, ali neka se izdisaju. Sam je uhvaćen od pada s kreveta. "Što ćemo učiniti?"
"Ja sam trebala biti tvoj bratić, sjećaš se?" Ona nije imala loš ton, a znam da ona ne znači da se vrijeđa na bilo koji način, ali njezin izbor riječi je napravio mene misliti na drugi je bio ljut na mene za neki razlog.
"Ja zapravo i ne imati bilo koji rođaci!" Položila natrag dolje na krevet.
"Samo reci im da ne dolaze ovdje." Ona je rekla i zapravo je otišao natrag na spavanje. To je ono što sam jebeni dobiti za zabavu s njom! Ona ne reagira i ne zna da je iznos od problema ja ću biti ako se moji roditelji joj ulov ovdje. Sjedio sam i mislio. Njezin rep je mašući okolo slobodno. Na njezina div krila su draped preko jedne strane kreveta i pokriti prostor od mog poda do zida. Drugi krilo bio presavijeni i pokrivaju lice od svjetlosti.
"K vragu!", Rekao sam naglas. Odlučio sam bih da se pokorite mojim roditeljima okupirana, kako ne bi došli u moju sobu dok se Mira oporavio.

Bio sam niz stepenice u razgovoru s njima o uobičajenim, arheolog stvari. Sam ih išao u svoju sobu, na način da se mina. JA je napravio siguran da su prije nego što sam otišao u svoju sobu. Mira je
Sjedeći na mom krevetu s mojim bijelu košulju na. Njene noge su se obje strane na nju i rukama odmarao na krilu. Ona me pogledala sa svojim izuzetno slatka lica. Njezina malo očnjake i rogovi dodan u sliku.
Opet, jesam li spomenuo kako je slatka joj je rep?

"Jarbola", ona je počela, ali sam stavio prst gore moje usne.
"Shhh, moji roditelji još uvijek ne znate da ste ovdje i želim ga zadržati na taj način." Ona namrštila na mene
"To znači da se ne ide da se zabavite večeras?" Ja sam odmahnuo glavom dva puta, ali tada uvukao na krevetu s njom.
"Ali možemo biti zajedno." Držao sam ju zatvorite pa vrata do spavaće sobe otvorena.

"Što je, dovraga? Moja mama, rekao je. Fuck! I onda šapnuo u uho Mirin.
"Slave To je zapovijed, želim vam dati moje roditelje sjećanja da blizu arheolog prijatelj mojih roditelja umro i da ste bili njihove kćeri. Moji su roditelji zakonski su staratelja, kao što je to svojim prijateljima posljednja želja. "
"Gotovo", rekla je, a mi gledali da moja mama.
"Max što radiš spava s Mirom? Ona će živjeti ovdje, ali sada to ne znači da vas spavati s njom! "Nasmiješila sam se i ustala.

"Bio sam samo žele joj laku noć, joj se trinaest i sve i tek gubljenja joj mama i tata u to kobno kolaps na zadnji iskopa." Nisam ni svjesni kako brzo imao sam samo mislio u toj situaciji.

"Oh, da je tako zamišljen od vas Max, ali mi ćemo pronaći mjesto za vas da spavaju na kraju, ali za sada samo uzeti kauč." Rekao sam laku noć Mira, koji je dao mi je smiješno gledati, a zatim je napustio. "Laku noć Mira." Moja mama, rekao je i zatvorio vrata moje spavaće sobe. "Max će vam biti u mogućnosti brinuti o njoj, dok smo mi otišli?" Moja mama je pitao, dok stavljajući ruke na moja ramena. "Naravno mama. Vaš prijatelj koji je umro je bio što je više od prijatelja da vas kao što je bio za mene. Ja ću uzeti dobru brigu o njoj. "Više ili manje ona će se brinuti za mene. Moja mama me poljubio u čelo i rekao laku noć. JA je otišao u smjeru dnevni boravak. Spavao sam sama na kauču te noći.

Kad sam se probudio Mira je spavao pored mene na kauč. Njezina rogovi, rep, krila, a očnjake bili skriveni, pa je izgledao baš kao nevina djevojčica. Sam ustao i otišao u kuhinju. Moji roditelji su došli dolje nekoliko minuta nakon toga.
"Našao sam mama Mira spava pored mene kad sam se probudio, mislim da je bila u strahu pa je spavala na kauču sa mnom." Moja mama je kimnuo kao moj tata je dobio vanjska strana doručak. "Vjerojatno. Max, da li vi mislite da za tjedan dana ste mogli spavati s njom? Znam da puno tražim od dječaka vaše dobi, ali ona je uplasena djevojcica. "Nasmijao sam se i pogledao na moja mama. "Naravno, mama." Ona se nasmiješio i poljubio me na čelo opet. "Hvala ti toliko!"

Idućih nekoliko dana Mira je bila u središtu pozornosti. Moji roditelji i ja smo bili igranje board-igre s njom, igrao sam neke video igre s njom i gledali neke filmove. Četvrti dan doma moji roditelji su joj i ja sam u kupovinu. Ona je dobila neki mali-girl odjeću i pidžama. Dobio sam sebi par majica. Nisam bila tip odjeće.

Nekoliko dana kasnije moji roditelji lijevo. Otišao sam gore u moju sobu i nasmiješio se Mira. Bila je gol, osim za nju crna bič i ona uncurled joj krila. Njezina izrastao iz očnjake i njezina rogovima prema gore. Njezin rep polako ranu iz njezina donjeg dijela leđa. Ona pao naprijed i sama je uhvaćen prije nego što sam učinio. Ona zakašljao.

"Što je Mira?" Trčao sam do nje i nježno uhvatio je.
"Ja sam succubus, mi smo stvorenja seksualne i ti mene aktiviran nakon što zaglavi svoj kurac u mene i zaželio sam nategnuti maca."
"Pa zašto vam izgledati kao da ste bolesni? Ne razumijem. "Njen rep je došao oko i mene poked u želucu. "Što je to za?"
"Najmanje jednom dnevno trebam seksualna energija u meni izdržati, da je i sperma. Nismo učinili ništa u tjednu, iako ste došli toliko i mi jebeno s takvim veliki penis da je trajao četiri dana ili tako. Ja sam bio trčanje na pričuvne snage od. Sada moj rep vas mrzi jer je bolestan. "Moja usta širom otvoren.
"Zašto ne reći ništa prije?" Pitao sam i podigla do brade jednom rukom nježno. Ona opet zakašljao.
"Vaši roditelji su bili doma, ja ne želim da biste dobili je uhvaćen jer nikad ne znate tko je tko u ovom svijetu. Vidio sam tri demona lovci u trgovačkom centru jučer, nitko od njih me primijetio srećom, ali ako vaši roditelji me vidio s tobom bih se loviti dolje netko ili vratiti u taj okvir. "Sam klimnuo i njezin održan u mojim rukama.
"Pa što vam je potrebno da biste dobili bolje onda?"
"Trebam vaš penis i sperma Master". Kimnuo sam pouzdano.

Нема коментара:

Постави коментар