.

среда, 1. септембар 2010.

SMS poruka

Prvi put poster.
Sve je počelo se s nevaljao tekst!
SMS poruka poslana na ženu dok je na poslu u 11:00:
Samo sam mislio jučer, a jutros o tome kako sam želio poljubiti niz vrat a zatim ići niže na prsima a zatim na vrhove svoje grudi, nego poljubac bradavicama i lizati i sisati na jednoj dojki kao što sam koljena i stisnuti s druge moje ruke.
Vaša bradavice uzimajući tvrdi, ja ih sisati u usta a zatim početi da poljubi dolje želudac, ljubeći svaki spot dok ne dođem na vrhu vašeg maca, ja tvoj miris uzbuđenja kao što sam početi poljubiti Vašu lijevo bedro, možete mrdati s anticipacija kao što sam poljubac pomoćnik tvoj bedro, a zatim poljubac tvoj klitoris i zvrčka moj jezik van.
Vi jaukati van, i onda sam polako lizat duljinu trajanja maca, maca usne svoje oproštajne sa mojim jezikom, vaš slatki sokovi premaz moj jezik. Ja početi lizati brži na klitoris, Vaše moans postaju glasnije, vaša vagina postaje vlažnija sam krilu svoje sokove i lizati i sisati na tvoj klitoris, sve brže i brže. Lizanje i pusenje.

Vaša maca postaje toliko mokro, a ja jednostavno pritisnite 2 prsta duboko u svoje maca, kao što sam lizati i sisati. Vaše tijelo squirming, žele eksplodirati. JA držati lizanje i pritisnite treći prst u vas, punjenje maca. Vi jaukati, tako glasno, kao što vaše tijelo eksplodira na moj jezik i prste. Vaša maca gripozan na prstima kao što ste i vi orgazam teško stenjanje u zadovoljstvo. JA prisutan moje prste duboko u svoje maca kao što sam lap na maca, vaše sokova tako slatko.

Vaše tijelo propada a vi ležati disanja teška, ali opuštanje ne traje dugo dok se osjećate nešto pritiskom na svoj maca, te pogledati dolje i vidjet ćete svoj omiljeni ljubičasti vibrator polako nestaju u nedostatku svoje, mokro, otvoren maca. Zatim, pedalj po pedalj polako popunjava svoj maca, ti stenjati se kao što sam početi da se pumpa i iz vašeg mokro maca, to pritiskom na tako duboko, punjenje maca tako dobro. I zgrabite svoju ruku i neka vas preuzeti.

Možete početi ispumpati vibrator i iz vašeg maca tako brzo, ukopavat cijeli 8 inča duboko u nedostatku maca. Vi prestati sa svojim vibrator prešani u što duboko kao on će otići, a zatim početi trljati svoj klitoris slobodnom rukom. Vaše tijelo squirming na krevet, kao što sam gledati sebe zadovoljstvo. JA MU moj hard penis gledajući vas, vaše jauk postao toliko glasan. Ja bacate na svoju ruku i koljena, gaćice vibrator iz vašeg ispunjena maca i sam ga zamijeniti sa svojim hard penis. to lupanje u što duboko kao Ja mogu ići, a zatim početi da se pumpa tako teško i brzo u svoj ispijanje mokro maca, naše tijelo je šamaranje jedni protiv drugih, vidim vaše tijelo početi napete i eksplodiraju na orgazam još jednom, tada moje tijelo vremena se i ja da eksplodiraju u vas, oplakivanje se tako glasno kao moja sperma ispunjava svoje maca, sa svakim sam pumpa mlaz vode vanjska strana nešto više, dok sam kolapsa na vas.

Moj penis omekšavanje gaćice od svog mokro maca i sperma teče iz vašeg maca na otvorenom listova. Mi ležati nekoliko trenutaka, a zatim premjestite zabava za tuš ...

Sjedim tamo gleda na odgovor na moj telefon: "Ti si bezobraznica! " To je to? To je sve je to da će odgovor leđa to mene sa? To nije poput nje, ona je obično voli seks tekst u jutro!

Ja razrješava svog kratkog odgovora i shvatiti ona mora biti zauzet s radom. JA primiti moj dan razmišljam malo priča poslao sam joj morao joj je dobio prilično uzbuđeni iu jednom trenutku počeo sam sanjao dan, zamišljajući nju u kupaonicu štand na radu trljajući joj klitoris tako brzo da biste dobili olakšanje. I snapped natrag u stvarnost i bila je stvarno obličje naprijed to što je viđena kod kuće kasnije te noći, u nadi da iskorištavanjem svoga uzbuđenja.

Uzet ću brzo drugi da vam kažem nešto o nama. Ja sam 31, a ona je 30, mi smo u braku 11 godina i imaju jedno dijete. Sastajemo se u srednjoj školi i oboje smo imali spolni odnos, za naš prvi put, na našim bračne noći. Koliko ja znam nitko od nas ima griješili u našem braku. Mi smo vrlo prosječni par i dovesti vrlo prosječni životi. Čak i naš seksualni život je prilično prosječan, sa samo povremenim, dozvoljava 'probati nešto drugo u krevetu, scenarij se događa svaki tako često. Znaš kao što su igranje uloga, prljavi sex razgovor, dijeljenje igračaka i fantazija. Jedan od kojih je, naravno, da sam ju vole zajebavati drugog čovjeka ili ljude, ili za taj tvar bi ona vole zajebavati drugog muškarca ili muškarce, kao istinski drolja ženu.

Tako 16:30 Role okolo, to je kad moja žena obično dobiva od posla i da će tekst ili me nazovite to pustiti mene znati ona ide doma.

Tekst iz mog supruga u šesnaest i 31 : "Baby, izgleda da ću morati raditi nešto dulje danas.: (Ja bi trebao biti dom na vrijeme napraviti večeru. Oh, usput, mi smo se ljubili svoju priču ranije, Ive 'je dobio nešto za reći vi večeras o jednom od naših maštanja. Love You "

Misleći na sebe, to je čudno ona obično ne radi kasnije od 4:30. I što znači ona je "mi", nije ona prikazati moje malo priča da je netko drugi, ili je ona samo tekst krivu riječ. Hmmm, dobro barem to zvuči kao moja priča dobila SMS poruku uzbuđen.

Sam odgovor da je tekst na 4:35 : "K, Love you"

Više doći, ako želite, uz obećanje više seksa u pričom. Molimo ostavite komentare, jer to je prva priča koje sam ikada objavljena.

Нема коментара:

Постави коментар