.

понедељак, 14. јун 2010.

Belo donje rublje

Sljedeća stvar koju sam znala da sam u mračnoj sobi. Moje noge su se zaglavi, kao što su, vezan dolje, u klečećem položaju, a ruke su lisicama na polovima. Nisam mogao vidjeti puno ostalo, prozor blizu ruba stropa u moje lijevo samo zasja svjetlo dolje na mene. Zatim vrata u desno kutu natrag od mjesta gdje sam bio klečanje otvorena, a svjetlo na trzanje u sobi. Olivia je tamo u školsku uniformu, i dolazi preko u svom štake. Ja istražiti ostatak sobe. Čini se kao što sam kleči na neku vrstu platforme, uz neke ograde vodi do samo drugi lik u sobu, malu pozornicu stvar, s dva pola, baš kao i one koje sam bio vezan lisicama za odrastao u sredini. Olivia tijekom šetnje na nju štaka za tih stupova i uzimanje zatvoren joj štake i pomoću motke, kleči sama dolje. Sam odlučiti da je vrijeme za početak postavljanja pitanja.
"Livije, što se dovraga događa?"
"O, Ben, ti si tako topla kad si ljuta." Ona je kratak san.
"Što? Ozbiljno sad, ono što se događa? "One se smiju, što me više ljuti.
"Vidiš Ben, sa mojim 'stanje' ne mnogi dječaci smatraju me atraktivno. Ljepušan velik dio nitko od njih ni početak zamisliti seks sa mnom. Tako dakle ja sam još uvijek djevica. Ali to je sve o za promjenu. "Ovaj šalje odvratan misli kroz moj mozak, ali onda glas razuma koraka i kaže" Kao i ona želi imati spolni odnos s vama, vi ste kao najbolji prijatelji. Tko bi zamku vas i to učiniti? "Ona nastavlja:
"Ja naći vrlo atraktivna Ben. Ali ja vidim način na koji gledaju druge cure. Vi ne daju prolazne ipak o meni jebeni, a vi pitate vjerojatno ne bi radili. Tako da je došlo do ovoga. "Odvratan misli vratiti. Ali nije je završio još.
"Samo uživaj. Znam da ću. "Uz to, ona počinje kliženje off joj hulahopke, a zatim ih baca u zid. Moje misli vrištati na mene 'Što je ona radi? Gdje je ovo? 'I ja panike. Ona je tada počinje ukidanje joj majicu tipke jednu po jednu u vrlo seksi način. Ja mogu osjećati početak neuspjeh i moj penis podiže malo. Ona je nekako vidi samo ove najmanja promjena, i nasmijao se. Sve tipke su joj majicu poništiti sada, i ona traka off majicu, otkrivajući joj grudnjak. Neuspjeh stvrdne. Njena se iza leđa, i grudnjak postaje malo labav. Još uvijek drži na grudnjak s jedne strane, ona gura gumb na vrhu jednog od polova. Platforma Ja sam zaglavi se počinje kretati prema naprijed, ravno prema njoj. Ja zaustaviti samo prije nje, ali ne mogu reći koje dužine željeznicom da nije otišao pun način. Ona omogućuje grudnjak ići, otkrivajući njezine pune grudi i mjesta grudnjak preko moje glave. Ja ne mogu učiniti ništa o tome i sa očima njezine grudi, neuspjeh stvrdne još više. Onda je ona doseže iza leđa opet, i ja čuti zujanje. Ona je samo jedna nosi komad odjeće. Njena suknja. Ona padne na pod. I odmah kažem:
"Ne nosiš belo donje rublje." Ona duhovito odgovara:
"Yeh, to će biti brže taj način." Ona je tada stavlja na djavolski smeh i povici "Eat Me" i zalupi joj ruku prema dolje na tipku. Platforma puca ravno naprijed brzo, a moja glava je odgurnuo ravno u njezinu gola maca, nalijevanje dvojeina moje lice sa sokom. Ona screams opet
"Mi jesti van ili ćeš biti kažnjen!" Već uplašeni onime što se dogodilo do sada, sam zastrašujuća da mislim ono što bi moglo biti kazne, pa mi je kao što sam bio rekao i počeo da sonda joj maca sa mojim jezikom. Njezina sokovi su slatke i vruće, a ona miriše mošusni. Ona počne stenjati "oooh oooh yes! DA. DA! Harder! "I da je thrusts bokovima naprijed ispijanje moje lice opet sa svojim sokovima. Oplakivanje je konstantna sada. Iznenada, ona prestaje oplakivanje, ali ja ne usuđuju zaustaviti sondiranja. Tada joj tijelo počinje tresti i grč i ona cums cijele moje lice. Ona je uzdahnula, a zatim gleda mene.
"Dobro, sada ližu sve to." Radim najbolje što mogu sve svoje uzimajući cum off moje lice i jesti. Okus gorka, ali sam se bojao kazne jednom jedan više nije što je rekla. Uskoro prilično mnogo sve je to od od moj lice. Nasmijana, naizgled zadovoljan s mojim radom, ona je gurnuo još jedan gumb. Platforma počela dizati prema gore, dok sam bio na razini s licem.
"Sada je kad sam izgubio svoju nevinost", kaže ona, i, povlačenjem kondom niotkuda, ona poništava moje hlače i gaćice da iznad moje još uvijek teško penis. Sam početak mjerenje spreman kako loše kaznu mogao biti. Ona šapuće
"Jebi me seksi kuja i mene vuče u za poljubac. Dug u to. U mene je također povlačenjem u vuče moje tijelo i moj kurac klizi u njezino već mokro maca. Ona počinje oplakivanje u poljubac, a počinje u pohodu na mene sama. Još uvijek sam u strahu kazne potisak nazad. Iznenada, ona gura drugi gumb i remeni na moje noge i ruke dolaze besplatno. Sam pao na na vrhu joj, a ona počinje povlačenjem moje odjeće dok sam bio gol previše. Ja darted oči o, u potrazi za mogući bijeg, ali ona je drži na preuzak. 'Ah dobro,' Mislio sam da 'kao što bi i uživati u njoj "i počnu zaista dobiti u nju. Ona je oplakivanje više sada, a ja joj se pridruže. "Ooh Yeh Oh, oh ben teže teže teže! Trebam te, trebam te sada, brže "" Da Da Livije baby, I'm dajući ga na vas, teže i teže! "I otišao na i na. Počela sam se osjećati sperma uspon i orgazma početak, i znao sam da se dogodilo jednom this'd biti iznad, tako da sam stvarno počela ga dati moje sve. Guranje i guranje, a onda sam povika, a unutar nje dođe, dobro, u svakom slučaju kondom. Nekako, došla je u isto vrijeme. Tako smo bili oboje vičući joj sperma squirting iz kruga rubova joj maca, od kojih su preuzeli moj penis. Uskoro smo bili oboje dolje, a mi ležao zajedno na podu goli. Zatim je okrenut i reče:
"Ben, ja požaliti da to učiniti." I mene je udario po glavi kriket palicom. Bio sam previše umoran i iscrpljen previše seksualno u borbi protiv toga, tako da sam se onesvijestila.
Sljedeća stvar koju znam, ja sam na moj kauč kod kuće. to je bio san?

Нема коментара:

Постави коментар