.

четвртак, 24. јун 2010.

Zrela zena

Ja sam obličje preko moje Dnevnici i došao na prvi ljetni kamp JA je otišao to. Sjedio sam leđa sjećanja prijatelje sam napravio i odlučio napisati nešto iz nje. Bio sam vrlo mlad i stil tete Maggie počeo reći da su ona i Uncle Eugene je morao otići za par tjedana i da je napravio aranžmane za mene to ići u ljetni kamp za mjesec dana. "Draže mi je otići sa te momački." Ja proested i ona nasmijala i rekla da rješenja je donesena i karte su kupljene od strane tvrtke Eugene je i da je poslovno putovanje ne za zabavu.

Dan je došao i Maggie je uzeo mene to je kamp oko sat vremena vožnje i je uzeo mene to registracije stol i pobrinu se da konačno stvari. Bilo je vruće i bila sam nosio traperice i istrijebit tenk vrhu. Moj 36CC grudnjak je bio pun i spreman za rasprsnuti i Maggie je nekoliko puta pitao o mojoj dobi i ona inzistirala da to je bio ispravan i da je "Ona je zrela zena za svoju dob." Jedan od ženskog osoblja nasmijala se i rekla nešto u drugu i pokrivena lica i razgovaraju međusobno. Ja još uvijek ne samo zrele ali malo plus size i tako sam nije bio stvarno u atletici. Ja kepy mačka čisti obrijane i stvar je da sam primijetio da puno cura mojih godina ne samo da jedva počela razvijati, ali nije obrijati svoju pickicu i neka ih sve dlakave. Bilo kako, JA je dobio moje stvari i otišao u kabinu. i raspakiranje i dobio je sve spremno. Bio sam samo jednom tamo, tako daleko i tako pokupila na kat koji je dolje (dolje spavati) i sjeo za stol da čekati druge da dođu u. Kao što sam rekao Bok i neke došao s prijateljima i tamo je bila jedna druga djevojka, mala i povucena i tako, budući da Laura i ja došli smo sami zakačen kao prijatelja brzo.
Drugi je došao u svemu izgleda kao razveseliti lidera i nijedna prijateljske nam i tako smo samo prihvatili naše sudbine. Ali jedna stvar koja se dogodila je dvoje članova osoblja da "mi checked out" na recepciji su naše dvije kabine lidera. Svaka kabina ima prostora za 10 djevojke na svakom katu. Oni su bili dva kata i nije bilo lijepo kupaonicu i tuš koji je imao 10 tuš glava. Nije bilo privatnost na sve i tako, prvi put kad je uzeo tuš svi znali da ste bili za pravi. Pa, nisam bio sramezljiv što je život s Magge i Eugene neko vrijeme i tako kad je tuš vrijeme prve noći sam moju haljinu na i otišao u tuš sa mojim sapunom i haljina. Ne bih ništa nositi ispod haljina i nije bilo vidjeti kroz pa sam mislio da je u redu. Bio sam u tuš s toplom vodom trčanje nad mojim tijelom i ja čuo, "O moj, ona je topla, provjerite tits, i mislio sam da su krivotvorine." i drugi glasovi počeli smijati, a onda drugi reče: "Pa, postoji način da se vidi ako su lažni." , a zatim nekoliko su bliže. Odjednom moje ruke su se održati i nekoliko djevojaka ispred mene, svi su bili amost stan grudi i gol. "Let's vidjeti." jednog ispred mene, rekao je i počeo moj cijeđenje tits, vučenje bradavice i njih massagging. "Mmm, osjeća readl za mene." rekla je i preselio na taj način još jedan mogao osjetiti moje tits. "Yeh, me too." Rekao je sljedeći. "Pitam se, ako se osjećaju ako su stvarne podbacio." jedan je rekao, a drugi joj je rekla da ide naprijed. Ona je na koljenima i imao jedan sisama u rukama i počela sisa moje bradavice. I moaned i moje oči zatvorene iz pažnju. "Oh Molimo zaustaviti." I moaned. "Zašto?" upita jedna djevojka. "O, samo molim zaustaviti." Rekla sam opet. "Zašto prvi?, Rekla je ona." Uzrok se osjeća tako dobro. "Rekao sam i tada zaustavljen, a djevojke su se svi smijali," Mi imamo lessie u logoru. "Počeli su skandirali. Oni su me ostavio, sama i mokra. I obasuo i staviti na haljinu i ogrtač i otišao to moj krevet na kat, kao jedan će ići oni će šaptati "Les, les." i ja stvarno ne briga jer sam znala da sam Bi.
Sljedeći dan smo imali orijentaciju i jedna od djevojaka smijali spomenuti riječ "orijentacija" i drugi joj se pridružio. Osoblje im je rekao da se smiri. Mi smo svi nosili u logor kratke hlače i t košulje, a na moj su oba pripijen i zaglavi se užasno. Briefing nije bio previše dugo i bio sam ostavio s Laurmoje bradavicea i osoblje me nazvao, "Gospođa Gordon, molimo Vas da dođete u ured." Cure i ja smijali tuned crveni i otišao u ured. I dočekali su gđa Ingold, vrlo trim i atletska još vrlo fem. Stajala je i rekla hello i zamolio da sjedne. Ja sam i osjećao ugodno. "Sada, Brenda," rekla je "Vidim da imate problema s napadaj od najmanje majica. To izgleda malo zategnut. "Rekla je i ja dogovorili s njom. Ona je bacio mi drugi i reče:" Probajte ovo jedan na. "Stajao sam da ide i ona reče:" Vrata su zatvorena, tako ići naprijed. "Te JA je. Ja izdvajali prvom i stajao gledajući Gospođa Ingold da biste vidjeli svoju reakciju. Ona lizali joj usne samo malo i onda sam znao da je kamp koji je bio jako otvoren za djevojka dana djevojka igra. Bio sam početak povući majica na i ona je pitao ako sam imao problema sa mojim grudnjak remeni za rezanje na moja ramena. Kada je to učinio kako bi ona poduzela do mene i bio je osjećaj kako uske trake, a bili su joj ruke dotaknu mojih ramena i napravio osjećaje iz tuš počinju da se vrati. "Pa, ponekad su me smetaju, ali ne obično." rekao sam i ona je stajala tamo, "Pa, uvijek možete pitati za veći broj, mi obaviti imati neki dodataka ovdje." rekla je i još uvijek stajao tamo. sam izvukao majicu i tako sam moje ruke gore i osjećala vrlo izložen i ja čula kako kažu, "Oh moj, kako je slatko." te sam izvukao majicu na. To je bio blazi sada i stvarno ugodno osjećao. "Kako to?", rekla je i rekao sam joj da je u redu. "Dobra, ovdje su 4 više, da mi vrate drugima na ručak danas." i ona sjedne, ali sam vidio da joj je lice bilo crveno. odlučio sam da malo igrati i vidjeti što se dogodilo. "Gospođa Ingold, rekao sam i ona je pogledala gore, "Ja nemam problema sa strane ponekad grudnjak i tako noću spavam i ništa pod mojim haljini, da je u redu?" I ona je pogledala u mene pokušavate vidjeti ako ima je skriveno značenje u ono što sam rekao. "Izgledala je dugo vremena i sam osjetio moje bradavice uzimajući tvrdi i pokazuje kroz grudnjak i majicu, a ona ih vidio znao sam. "Spavaj sa ništa ispod haljina je u redu draga." rekla je i zatim reče: "Ja san taj način sebi", dodala je, a zatim reče: "Ja radije to san potpuno gola." ad sam rekao: "I ja također." i hodio out. Znao sam da je bilo nešto više i bio idući u otkriti.

Dobio sam natrag u kabinu i stavite košulje daleko, a neke od girsl bili tamo i smijali kao što sam ja došao in Les Hej, kako su ya. "Jedan je rekao." Okrenuo sam joj: "Ja nisam les, ja sam Bi, i vi ste samo bojati isprobati ono što znate će vas uzbuditi, pa šuti. " Ona šuti i svi se okrenu. Laura mi se nasmiješio, "Dobra djevojka ide. A mi se smijali. Na ručak sam rekla gđa Ingold sam zaboravio košulje i ona reče:" O, to je u redu, zašto ne dovesti ih je večeras poslije večere? "I ja nasmijala se i rekao bih. danu ode sporo i svaki put sam vidjela gđa Ingold ja nasmijala se i ona nasmiješila leđa i znao sam da je idući u dogoditi. Poslije večere sam promijenio u tanki grudnjak i tange i stavite moj kamp majicu i kratke hlače na i pokupila majice i otišao u svoju kabinu. osoblje kabine su od drugih i tako da sam slijedio put sam tamo i pokucao na vrata i ona je došao na vrata u njezinu haljinu i svjetlo iza nje sam mogao vidi ona ništa ispod njega. "Oh molimo vas da dođete u.", rekla je i ponudio mi mjesto na kauču preko puta nje. Stavio sam košulje dolje i sjedio i reče: "Pa, samo sam došao spadati košulje . "a ona me gledali pijuckajući ono što se pokazalo kasnije vino." Oh, mislim da ste došli za više od toga zar ne dragi? ", rekla je gotovo šapatom." što bi to moglo biti? "rekao sam i sjede na kauču. Ona je ustao i dođe i sjede pokraj mene i pogledala me u oči. "Mislim da ste došli za to." rekla je i poljubila me duboko. ja sam neka opuštanje na kauč i legao natrag tako da ona imao pristup mom tijelu. Uskoro sam se vraćao joj poljupce. "O, da, da." Bio sam rekao kao ona poljubi mi vrat i njezine ruke bile pod moju košulju, a onda moja košulja i grudnjak su off. "Suck ih za mene molim te. "sam je molio jer je pronašao svoj tits i počeo sisanče i oštar.
Stajala je i izdvajali zatvorenu joj haljinu i njezin trim tijelo je opaljen svih krajeva i ona je imala nekoliko tatoos i ona je sjeo do mene opet, a ja neka se moje gaćice i tange, a mi utvrđenim s njom na vrhu s nogu od mina i njezin kreće protiv svoga maca. Pitao sam je: "Oh mogu jesti vas molim?" Preselila i bokovima su se na me i ona spušta joj maca na moje lice i počeo lizanje i sisanje joj polako, a mi ostali na kauču satima. JA je otišao to moj kabina s mirisom seksa na mene i par djevojaka od komentara, "Les joj je dobio neki." i ja se nasmijao i rekao: "Ljubomorni?" Svi su zatvori osim Laura, je prošaptala: "Ja sam ljubomoran." i ja održao svoju ruku gore i ona je, "Sutra hun." Rekao sam i spavao.

Нема коментара:

Постави коментар