.

недеља, 13. јун 2010.

Ostrvo snova

Vode oko mog ostrva je duboka, poput jarka. To je kao Majka Priroda je izdubila sve stijene i stvari oko ostrva i pokazala ih na uscua zaliva.
Za 12 godina naivni, nevini dječak, to je bio raj čist i jednostavan. Jedino što nedostaje su neki drugi dečki za igru, za ribarenje, družiti se daleko sa mijim narodom. Moji roditelji su bili veliki, ali znate što mislim. Jezero nije imalo djecu mojih godina.
Mnogo mladji, i nekoliko tinejdžera koji ne bi me na doba dana, ali nitko mojih godina uopće.
Bio sam na mom ostrvu pokušavao odlučiti gde ići za taj dan, kada sam iznenada čuo glas koji je rekao "zdravo".
Ono što me stvarno cudilo je spoljnja strana glas se cuo na vodi. Brzo sam se okrenuo i vidio djevojka nosi kupaći kostim majica nad njom, sjedi u kanu i napeto gleda u mene.
Ja pogledah u nju, ta djevojku je dobraaa !
"Što želite?" I viknu na nju.
"Ništa" odgovori ona "samo je rekla hi"
Ona veslali daleko i sam gledao zadivljeno dobila svoju kanu na obali u zaljevu!
Misteriozna devojka nesta u grmu i ja sam pokušao shvatiti što ona radi ovdje.
Ako je našla put u, ona bi ste na čelu za usta, ne obali.
Možda je morala piškiti ili nešto.
Gledao sam u kanu više od jednog sata i nije se vratila.
To nije dobro.
Vratio sam se na moje ostrvo svijetle i rano ujutro i prije nego je dobio u svojoj kanu i veslali više.
"Zdravo", rekla je ona opet, a zatim sletio na moje ostrvo i hodala do mene.
"Ja sam Jana", rekla je tiho. "Sava" rekao sam.
"Što ti radiš ovdje?"
Ona ode na to objasniti da joj je otac bio prilično uspješan pisac koji je želio mjesto gdje je mogao nesmetano raditi.
Imali su kupili cijelu istočnoj obali zaljeva, jedini obale koja nije bila krunska zemlja, te su idući u izgradnji vikend tamo.
Dok sam bio probavlja ove informacije sam studirao nju. Jana je oko mojih godina, imala je plavu kosu koja je virila iz njezine bejzbol kape u konjski rep.
Ona je nosila istu vrećastu majicu koju je imala jučer i od onoga što sam mogao vidjeti žute bikinni ispod.
Oči su joj bile zelene i imala je prilično lijepo svjetlucati u njima.Imala je sjajan osmeh, zubi bijeli i savršeno ravni.
Izgledala je lijepo dovoljno. JA mogao reći što joj tijelo je kao zbog majica, ali njezine noge bile preplanule i vitka linija. Nisam bio zabrinut zbog svoga tijela bilo kako.
Nerado, počeo sam razgovarati s njom, i našla sam kakve ukusu nju. Voljela ribolov, iznosila je 12 poput mene, i mislio sam kul jer sam bio jedini koji je podoba vanjska strana kako da biste dobili u zaljev.
Proveli smo cijeli dan zajedno i imali velik vrijeme. Mi smo lovili i doplivao i razgovarali o svemu pod suncem.
Ispalo je bila čak moj omiljeni fan.
Kad sam napokon otišla kući te noći smo bili prijatelji.
Ostatak ljeta smo bili zajedno svaki dan. Upoznao sam ju narod i oni se svidjela me.They nas ostavi na miru i ode o njihovom poslovanju nadzire izgradnju svojih vikendica.
Mislim da su bili oslobođeni svojih djevojčica imala nekoga za igru, tako ona ne bi bila na putu.
Mi smo izgradili svojevrstan mršav-u na mom otoku.
Bilo je zabavno i dao nam vrsta baza ako znate što mislim.
Rekla sam narod o tome i dobio dozvolu za prespavati na mom otoku. Znali bih biti sigurna jer nitko drugi nije mogao doći do nje!
Jilly upitala može li spavati na otoku, ali nije dano dopuštenje.
Njezina majka ne mislim da je to bila dobra ideja. Bili smo oboje iznimno razočaran, ali što bismo mogli učiniti?
To popodne sam postaviti moje stvari.
Jana i ja smo kuvali i stavili moj tiganj i lonaca gdje bi bili pri ruci. Onda smo lovili.
Jeli smo ono što smo uhvatili za večeru da noć (barem majci neka ostane za to).
Kuhani nad vatrom, s našim vlastitim rukama neiskusne, ništa ikada okusio tako ukusna.
Jaba veslali kući samo prije nego što ga je dobio mraku. Kao ona je o da biste dobili u njoj kanu se okrenula i poljubila me vrlo brzo na usnama.
"Vi budite oprezni večeras", rekla je crvenjenje
"Nema kamen oko u mraku".
Zapanjen po poljubac Ja sam šutio.
Bio sam užaren kao ona veslali daleko.
Također sam bio zbunjen i zbrkan i zbunjen zbog poljubca.
Kasnije te noći dok sam ležao u mojoj vreća za spavanje pod mršav da sam čula moje ime zove se u otežanim šapat "!"
Sjedio sam gore i nije bilo Jana izlazi iz jezera u svom žutom bikinni. Ona je ostavila kanu natrag na svoje mjesto i doplivao na to mi se pridružite.
Dok je išla do banke u svjetlu titranje požara Ja samo mogu otvoriti stare glasan.
Njezina titties koji sam nikada nije stvarno primijetio prije nego što su bili jasno vidljivi kroz mokro žuto materijala. Njezina bikinni gaćice vjerni joj mala pickica jasno ocrtava njene usne i razrez pickice.
Bio sam hipnotiziran.
A za prvi put sam znala zašto sam odjednom imao stečen neuspjeh.
Janino tijelo je napravio da moj penis poraste.
"Hi" Rekao sam uzbuđen "Što ti radiš ovdje? Jeste li orasi? Tvoja mama će ubiti nas oboje!"
Jana pogleda "ona nikada znati", rekla je.
Mi smo sjedili uz vatru i ona je počela drhtati. Sam stavio na više drva onda je rekao, "bolje da biste dobili vanjska strana od taj mokro odijelo"
JA je dobio moj jedini joj extra odjevnog ... veliki majica i moj tata.
"Ovdje stavi ovo na prije nego što uhvatiti upala pluća"
Pogledao sam daleko kao što je vučenje na onda iščašenje zatvorenom joj bikinni Najica visio na koljena gotovo kako bi mogla traka ispod njega bez mene vidim ništa.
Kad sam smatrao je sigurno izaći sam ju spojila na vatru.
Zvijezde su se, loon zove od negdje dolje jezero. Da sam bio stariji to bi bilo romantičnih kao pakao.
"Nije bilo onako kako sam bio idući u pustiti te biti prvi koji će ovdje spavati", rekla je ona.
"Imam samo jedna vreća za spavanje", rekao sam joj, ne uzimajući ga na sve. "Mi možemo dijeliti zatim".

Нема коментара:

Постави коментар