.

понедељак, 28. јун 2010.

Oralno zadovoljstvo

Nisam gay kao što sam ja redovite seksualne odnose s mojim ženu i povremena lutanja s puta kad priliku javlja, ali sam povremeno uzivam i oralno zadovoljstvo wanking i puše s drugim ravno tip.
Sam bio vlasništvo pauze u primorskom gradu i uživaju šetnja duž šetnice kad sam otišao u javni wc za wizz.When Hodao sam tamo bio samo jedan tip je tamo na štand, pa sam unzipped i nastavila da se propuštati . Od kutu moga oka sam mogao vidjeti da je on polako stroking njegov penis i potajan pogled na at mine.
Ja sam ne ogroman, ali ja to imati oko 71 / 2 inča lijepih glatkih cock.Anyway kao što sam završio i bio je stezanje posljednjih kapi iz preselio nazad malo, tako da sam mogao vidjeti njegov penis potpuno uspravno, to je bio barem 8 ili 9 inča i sa ljubičasta glava stoji gore i throbbing.I preselili na to štandu pokraj njega i nastavila da moždanog udara moj kurac u punoj erection.He gledao zadivljeno i prošaptala "Što ti se sviđa?"
Odgovorio sam "Wanking i sisa i da se wanked i isisan, ali to je previše rizično ovdje" On je rekao: "To je ono što mi se sviđa previše i ja sam kamp prikolica na mjestu nedaleko ovdje ako ste zainteresirani." Rekao sam: "Zašto ne" i mi zip gore i napustili together.Sure dovoljno nakon kratke šetnje došli smo do site-a i karavana u krajnjem kutu mi je pokazao svoj kamp, koji je bio jedan od onih lijepih novih Vrlo lijepo ispunjavanja van.
On je otvorio i ušli smo i on zatvorio vrata, a mi je pokazao da su sve rolete bile zatvorene pa iako je bio prilično svjetlo nitko ne bi mogao vidjeti in.Then je raskliman njegov remen i pao mu traperice i hlače tako da sam mogao vidjeti svoju pijetao i loptice i da je bio bez dlake koje volim kao što sam ja previše.
Imao je teško na pola i kao što sam ispao moj hlače i hlače njegov penis počela čupati, došao je preko i nježno uhvati moj penis i počeo moždanog udara ga dok sam učinio isto da mu i oboje smo počeli otvrdne gore.
On je rekao: "Idemo i leže i mi možemo doći do jedni druge bolje"
Pristao sam, a mi svuče desno i leže u dnevnim boravkom, ali u 69 položaja, tako da smo mogli dobiti pun pristup to svaki drugi pijetao i loptice.
On je počeo da teče svojim jezikom oko do sada lupanje rub moj penis dok je nježno milovati punoj dužini, tako sam i uzeo njegov veliki penis u ruci i lizali na dugme, i zajedno smo skoro skliznula duljina svaki drugi cocks u naših usta dok stroking svake druge lopte.
Povećao tempo polako i sam mogao osjetiti njegov penis rasti čak i veća i pokušao sam ga uzeti desno dolje u grlu koji je bio što je radio na mine.It sve izgradili i prilično brzo sam znao da ću pucati moj učitavanje kao što je bio sisanče i lizanje na moje nabrekle lupanje pijetao.
Sam osjetio da i on bio uzimajući blizu cumming i povećanja sisa i lizanje na njegov svez penis, a zatim uz istovremeno stenjanje mi smo oboje naše spurted come.I proguta koliko sam mogao i tako je učinio s minski onda mi leđa ležala dahtanje .
"To je bilo super", rekao je on i odgovorio sam da sam stvarno uživala je previše dobio par ručnika kako bismo mogli očistiti višak hrabrost i mi sjeli i je dim i on je dobio nas par piva.
Kasnije kada smo imali odmor otišli smo na to opet, ali on je inzistirao da on mene isisan prvi i onda sam mogao sisati ga i wank.

Нема коментара:

Постави коментар