.

четвртак, 17. јун 2010.

Lepi decak

Mislim da sam već objavio moj početak i lepi decak,ali to je bio tek nedavno sam se sjetila stvarnom prvi put sam to za nagradu. Imao sam "bliskog" skolskog druga, Derek, a mi koristi za kupanje zajedno, imali smo igrati sa svake druge cocks u svlačionicama, a ponekad u ljeto imali smo naše bicikle voziti duž kanala gdje je bilo nekoliko skrovitih mesta gdje smo mogli milovati jedni druge. Derek je rekao mene taj stariji prijatelj je njegov penis isisan i kako je bilo divno. Mi samo bih bio toliko kupanja Iknew je čist tako da sam neka ga stavi u usta i lizali i isisan ga dok sam svirao sa svojim loptama. On kušati u redu i ja samo što ga volio stenjati i uzdisati u ekstazi. Mi smo bili samo samo zakonski dozvoljeno da imaju seks, ali pogledala sam vrlo mlada za moju dob i općenito dobio odbiti ako sam pokušao kupiti cigarete. To je kako sam počeo to za nagradu-da 'd kupiti ciggies za mene, ali onda bi me zafrkavati i recite mi da ne bi neka mi se jednom dok sam ga isisan off. Nisam umu, do tada sam stvarno uživao u osjećaju da je njegov penis u usta i čineći ga čekati dok ne bih ga pustiti sperma. Čak sam otkrio da bih okus je u redu tako da bih ga pustiti sperma u mojim ustima, iako uvijek sam ga pljune van.
Nakon što mi bi se taj postupak zajedno za nekoliko mjeseci mi je rekao Derek i njegov stariji prijatelj, onaj koji bi ga prvi sisao, htio me upoznati i predložili smo sve mogli ići na kupanje sljedeći tjedan. Pa, kupanje je samo izgovor, a mi promijenio natrag brzo i otišao to neki od naših uobičajenih progoni gdje Derek izvukao paketa cigareta i njegov prijatelj, čije je ime bilo Pavao, izvukao nekoliko limenki piva. Derek je odmah rekao kako sam uvijek morao zaraditi ciggy a ja bi morao učiniti isto za pivo. Oni su me trake desno i kleknite ispred njih i onda su uzeli stavljajući njihove cocks pretvara u mojim ustima. Oni su me zadirkivali o čineći ih sperma i Pavao je rekao da je vrijeme sam naučila kako se progutati (malo sam osjetio da je izdao Derek očito mu je rekao uvijek sam ga pljune van). Rekli su da nema lastavica ni cigareta pa nakon nekog vremena sam pristao i Derek održati glavu dok je njegov penis pumpa i iz mojih usta, to gura prema dolje moje grlo dok sam gotovo gagged. Na kraju sam osjetio toplo izliti pogodak leđa moje grlo i imao sam se boriti poticaj da ga ispljune. Derek zgazi natrag uzdišući sa zadovoljstvom, ali na moje čuđenje Pavao kleknuo ispred mene izvukao glavu svojoj i poljubio me puni na usta, prvi put sam ikada poljubila bih bio drugi dječak. Osjećao sam se svojim jezikom istraživati usta, očito degustacija Derek's sperma, a onda postupno mi je održana u ruke i meni legao natrag na zemlju. Nisam imao izbora nego gutaju sve što bijaše mi u ustima pa čak i onda Pavao ne prestaju me ljubljenje i milovanje moj penis.
On whispered u moje uho "Želim da gledaju Derek zajebavati da je slatki mali magarac djevica od tvoje dok ste sisanje moj penis". Pokušao sam na protest, ali sad sam bio tako očajan da se sperma osobno mislim da bih učinio ništa. Pavao me zadirkivali i bocu piva, "C'mon ukoliko želite pivo prositi za to spreman da zbijeno malo djevičanskog rupa". Ja blushed ali molio kao što je naredio i oni me naginjati i ja braće protiv debla, dok su se prvi put podmazani moju dna i onda Derek gurnuo penis u meni. Jako me boljelo, a ja vikati ali nije bilo povratka, a nakon što je u meni Pavao je došao u krug ispred mene tako da sam mogao sisati njegov penis. Činilo dobi prije nego što su oboje došli i naravno Paul je napravio mene piti svaka kap njegove soka.
Kad su završili oni bih neka mi se piva i par cigareta. Pavao rekao da sam ja bio malo drolja to radiš tako jeftino. Dok su završne pivo koje mi je rekao Icould wank ako sam htjela pa sam počeo sam drkati. Pavao alughed, "nije takav, lezite na leđa", pa su me leđa i laž wank dok sam snimao sve do grudi. Oni su mi ga obrišite s moje prste polizati tada ih očistiti.

Нема коментара:

Постави коментар