.

среда, 16. јун 2010.

Skolska ljubav

Nakon godinu dana nakon što je došla u našu dragu srednju školu mi smo se razbijali oko nije a ona nije mnogo govorila. Ona je sa svojim djevojkama, a mi s našim proviruje. A onda jednog dana dobijem tekst koji kaže "dolaze u park ovdje smo i igramo loptom.", koji ... oh ok ja ću sišao dajte mi par minuta. Ja sam dolje u parku, a ja i ona se igra ide i ja zgrabite praktično sve, bude vrlo oprezan u neki momak na drugom kraju od suda koji vodi daje "prljavo" izgleda. Mi smo tada dobili pravi igru ide, a ja slučajno joj lakat u bradu i ona pada. Svi nagli tip teče prema dolje i dobiva u moje lice u lice vičući "Koji kurac se dogodilo?" Kažem "Hold on braco, bolje zamotana iz moje lice." Zatim kaže: "I ako ja ne znam? "I onda reći:" Ja ću ležao yo ass out, ne dajte zavarati osmijeh bro! "Ona je tada dobiva gore i viče na njega" Baby ", JA uzeti jedan korak nazad, ne znajući da je njezin muž, ona i dalje "to je bio jebeni nesreće povucite se." Rekao mi flips kraj i ona mi drži leđa ona kaže "Ajde idi,ovo je moj zaručnik, tako nazovite me down." Idem u šoku i kažem sebi: "Oh sranje sam prošao gore , na tome! "I tako smo na kraju napustiti i otići do njezin zaručnik i ispričavamo se, rukovali smo i otići našeg zasebnog načine."

Tako nekoliko tjedana prolaze i idem "Ja imam 18 godina, djevice, moram izgubiti ovaj prokleti V-Card!" Tako sam naći ovaj prekid djevojka u mojoj školi, a mi kuka gore i radi mi dobro i uzeti moj V -Card, ali mi nikada ići van, tako da koristite ovaj na moj prednost i koristiti kao nekakvu plijen poziva skolska ljubav. A ja vijak svaka djevojka sam mogao preko 2 mjeseca. Do 19. svibanj 2009 sam imao seks 25 puta sa 13 različitih djevojaka. Tako sam otići u Bretanji jedan dan u autobus luku stavio sam ruku oko nje sam reći: "Pa kad ste gonna let razbila mog?" Ona se smije ", kažem zašto ste smijati?", Kaže ona "Uzrok vaše smiješno!" I onda reći " Ja sam ozbiljan ", kaže ona" Ja uzimajući u braku "kažem" Pa mi moraš dobiti to Poppin 'prije nego li u braku ", kaže ona" U redu ", kažem leđa" JA zalazak dan i vrijeme se pojavite i to 'll biti na! "
Dobro došli pronaći taj tjedan je bio tjedan dana karnevala pomislim "Perfect timing!" Tako sam odlučio sljedeći dan da ću ići i odmarati s nekim ljudima, a sam susret s njima i onda vidim Brittany i ja odlučiti 'll ići odmarati s njom. Tako mi i vožnja svaki voziti i oko 10 se odlučim idem doma, i kao idem doma pomislim "subotu! Mi ćemo dobiti u subotu! "Tako sam ostati doma sljedeći dan i tekst njena prijateljica da joj subota u 3:30. I ja sam stoked i mislim da "Shit moram kondoma!"
Kad subota dobiva ovdje sam spreman za ići. Sam glavu out bout 3 i ide vožnja 2 vožnje i shvatiti da sam zaboravio kondoma sam tada zamijetiti 3:30 i idem "Nadam se da ima jedan" Pa ona dobiva ima pravo reći da kao što sam i ja gledati i reći " Pozdrav, dama ", kaže ona" hello, gospodine ", kažem joj u uho" Nada donio kondoma jer sam zaboravio mina "Ona kaže" Kondomi?? SHIT! Vi ih ne treba Ja sam na kontrola rađanja i dobio sam test prije 2 tjedna i ja sam čist! "Kažem" Iight Idemo showty! "
Mi onda ići u park pored karnevala, gdje se nalazi staza, a ima ovo malo mjesto nekim dudes mene i izgradio par godina natrag i imala Made prilično lijepo unutra i dobio neki struju počeo se u njemu i sam je dovesti u ovdje . Sam joj zgrabite je struka i njezin zaokret i početi ljubiti strasno i jako smo na kraju pada na jednom od kreveta imali smo postavili kad smo izgradili plus zbog toga. Ona pada na mene i ona uzima moju košulju i ona uzima njeno isključivanje i vidim ova crvena cipka grudnjak s ovim prekrasnim sisama u njima sam dosegla da ih osjetiti ona onda uze svoj prst i potresla je da označi br. Tako ih natrag dolje i ona ukazuje na moje hlače i ona silazi i ja ustanem. Ona kaže: "Pa izgleda kao velika trbuhom u njima hlače" I osmijeh sramežljivo. Ja Srušit moje hlače i korak izvan njih dođe ona do mene i ide dolje na koljena i počne trag moj kurac u moje bokserice i ona kaže "Vau, Big Boy ha?" Kažem "mislim", kazala bull niz moje boksača i trljati gore-dolje na moj penis i kažem "To se osjeća tako dobra Brit!" Ona kaže "Tell Me kako to osjeća!" Ona je tada uzima moj penis u usta joj mokro hot i stojim tamo i zgrabite leđa glavi i guranje na i od moj penis. Kažem "Sranje, kako se osjeća slavna!", A ona gleda u mene i stavi osmijeh na! Nakon oko 5 min. Kažem joj da "Stop ne mogu puhati ovo brzo!" Ona je ustao i počeo da poništi svoje hlače i kada se ona dobiva joj bič Kažem joj da se zaustavi i reći joj "ja ću se pobrinuti za ove i one! "pokazujući na njoj grudnjak. Ja posegnuti i uzeti joj grudnjak i početi poljubiti nju, a ja polako poljubio dolje joj vrat i prsa, a kad sam doći do njezina pupka, ja sisanje na svakog od njih. A onda dalje dolje joj poljubac lijepog tijela. Kad sam napokon doći do svoje bič sam ih skinuti sa mojim ustima otkriti najljepša maca Vjerujem u svijetu, a ja joj kažem: "Oh, moj Bože da je najlepša stvar na svetu!" Ona se ponovno smije sam ležao leđa i reći joj "Sjedi na moje lice Brit" ona to radi i ja početi lizati joj maca. Ona jauk olako i oni postaju glasnije kao ona dolazi do vrhunca. Joj maca sokovi idu po cijelom licu. Ja ustaje od mene i ja reći: "Mislim da smo spremni." Sam je legla na krevet i ona se penje na vrh. Ona zgrabi držite moje pijetao i sjedi na njemu. Ona počinje voziti polako i onda nagne prema dolje i mene poljubaca duboko. JA dobiti hipnotiziran na gorgeousness njenog tijela i ne shvate pitala me "Kako se dobro osjeća da je" kao 5 puta kada dođem na sam reći "da se osjeća odlično. Ti si tako mokra i uske Brit "" Damn! "Kažem joj da se gore i nagnuti se nad. Ona radi, a dobili gore i sam cilj za nju pička i ja početi idući u teško je ne počne Moan tiho ponovno. Onda se svi od nenadan ona cura gore na rukama i kaže: "To Fuck PUSSY, tata! Harder TATA! "Tako sam početi idući u teže i teže onda sam reći:" Bože, ovo je neke dobre picke! ", Kaže ona back" Fuck BAVI Pussy "Ja kažem" da gospođo! "Oko 5 minuta kasnije sam krik" Ja sam o da se sperma Brit ", kaže ona" Cum Tata, cum Inside My vagina! "I onda svršiš duboko unutar joj najveća opterećenja vjerujem. Ja izvući i sve nagle vrata otvoriti i poprsje njegova Tara sa kamerom, 5 drugih djevojaka, i Willie poprsje kroz vrata i Tara kaže Bretanja "Brittany sam svaku minutu!" I ja odlazim Owww, sranje!

1 коментар: