.

понедељак, 21. јун 2010.

Vruce devojke

Radeći kao financijski direktor u firmi. Ovo je istinita priča o minskim 2 godine kad sam bila u shopping centar. Bila je subota popodne, a ja moram kupiti neke hlače za uredsku uporabu. JA je otišao do robne kuce, te u dućan kad sam pokušao hlača, kao što sam izašao iz sobe sudjenja za pogledati moje neuklapanje u vanjskom ogledalu, vidio sam djevojka dobi oko 22 godina, vrlo atraktivna i pametna. Bila je potpuno sama i odabiru majica za nju. Kad je ona mene vidjela, stavila Majica na njenom tijelu i pitao me kako sam dobro draga? Upravo sam bio šokiran da čuju da je od djevojke koji je potpuno nepoznat za mene. Ali sam odmah odgovorio, ur. obličje vrlo preety je osmijeh i rekao hvala. Tada smo počeli govoriti o jedni druge aktivnosti, kada sam obavijestio da sam m raditi kao financijski direktor u tvrtki je impresioniran puno. Mi smo se preselili izvan shop zajedno, a zatim je pitao me da ona želi kupiti neke traperice i je li moguće da ja mogu joj pomoći u odabiru lijepo Jean.
Bio sam jako uzbuđen do tog vremena, a preko nje gesta shvatila sam da je uzimanje zanimanje za mene to imati duboko prijateljstvo. Smo išli na levis shop i tamo je jean odabrane plava i bijela jedan, ali vrlo zbunjena što neki kupiti. Tada sam rekao, ići u suđenja sobi i nositi, a zatim nakon gleda u ogledalo lako odlučiti. Ona je pristao odmah i otišao u suđenju sobi na kraju trgovine u kojima ne postoji prodaja osoba. Ona me je zamolio da ostane izvan suđenja vrata, tako da nitko drugi ne može pokušati ući. Stajao sam vani, kad sam čula kako slatko tihim glasom u kojem je pitao mene doći iznutra vidjeti da li joj dolikuje je ok ili ne. Ohhhhhh moj Bože .. Ja ne mogu zamisliti da slatko ponudu u samom prvom sastanku, ali ja nisam toliko glup da odbije taj vrući nude vidjeti vruce devojke u suđenju sobi sama. Pogledao sam okolo, ali kao što je bio popodne nitko drugi gost bio je tamo i samo prodaja osoba je i predaje gotovinu tako stoji na šalter na drugom kraju suđenja sobi tako da nema šanse da me uhvatiti ulaska unutra, ali i prodaje osobi misao mi smo par pa nema problema.
Ušao sam u sobu i onda suđenju ona odmah zaključana vrata. Ummmmmmmmmmmmm Vidio sam ju nosio s Jean gumb i zujanje otključana i njezina majica je valjani upto njezine grudi razini, otkrivajuci pupak i malo više naglavce. Ona se okrenu oko sebe i pokazati mi sve i pitali kako ona gleda, rekao sam ur obličje vrlo vruće i seksi na kojima ona mi je dala osmijeh i rekao ako je ura pravi čovjek, a djevica u dobiti seksi djevojka u zatvorenoj sobi, zašto don tu ništa učiniti, da se povećava sve moje energije i zagrlila sam joj zbijeno i strastveno poljubac na usne. Ona je isisan moj usana i ušao joj sočan jezik u mojim ustima. Mi Francuski poljubi za 3 minute i onda je rekla otvoriti moj traperice i promijeniti pomoć mene in nosio svoje nogavica. Ja srušena svoju novu jean i tamo sam je vidio golu obrija maca. Ona je ružičasta vagina usnama i verytight i seksi maca. Ja počeškala ruke u usta joj maca i umetnuti moj lik, ona je ohhhhhhh oplakivanje i kreće puno i uživanje u slici zajebavati. Ona je postala mokra ni u kojem trenutku, onda smo shvatili da je prekasno, a mi moramo iseliti.
Onda smo izlaz centar i tamo me je zamolio da joj kap u svoj stan koji je u na bahadurabad. Otvorio sam vrata na prednjem sjedalu mog automobila i ona se iznutra. Onda smo postigli svoj stan, ona mi je ponudio da dodje iznutra i imati šalicu čaja, rekao sam što ako njezini roditelji pitaju o meni, ona nasmijala se i rekla da sva obitelj ode u Lahore za funkciju i da će se vratiti u 4 dana. To sa zelenim signal za mene, ušli smo u apartmanu s Tania. To sa dobro uređen stan, ona mi je u njen krevet sobu i zaključao vrata iznutra i rekao mi je da ona dolazi nakon mijenjanja odjeće. Tania je otišao u sobu kupka, a kada je bila leđa, sam je vidio u crnim transparentan spavaćica u kojima nije bilo rubljem i njezin mliječno breats i ružičasta vagina u 80% vidljiva. I odmah skočiti prema njoj i zagrlila ju vrlo tijesan i njezina ljubljenja na njoj socne usne vruce devojke. Mi poljubi jedni druge, tada sam je držati u naručju i njezina ležao na krevetu.
Tada sam maknuti svoju odjeću i dolaze nad njom. Bio sam u nju i ljubljenje znači da prilikom uklanjanja njezina spavaćica. Nakon nekoliko minuta smo bili dva polaganje gol na krevetu u svake druge ruke. Ja usisan njezine grudi i gristi joj bradavice otvrdnuti. Ja rollover moj jezik circleing joj bradavice. Ona uživa puno, Abd jednako sudjeluju. Ona drži uspravno mi teško, novčana jedinica u ruci i jerking off, što je stvaranje mene više izvan kontrole. Ali kao što sam nikada nije bilo jebeno djevojka i ja ne namjeravam to učiniti, samo sam počeškala penija protiv svoje djevičansko maca i poljubi joj zbijeno i ja kreće na njoj golo telo, sve moje objavljen cum nad njom maca. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh da s nevjerojatna iskustva prijatelja. Nakon toga smo se upoznali nekoliko vrijeme kad god smo imali priliku. Ako tko zainteresiran za prijateljstvo može kontaktirajte me ovdje, ja ću biti više nego sretni ako mi primiti ur odgovor nakon što je pročitao moje priče.

1 коментар: