.

понедељак, 7. јун 2010.

Vrela recepcionerka

Zdravo,
Moja Daniala iz Karachi, 30 godina. Ovo je moja istinitoj priča o pleasureable interakcije s moja devojka recepcionar devojkal.Any zainteresirana za vlasništvo dobro prijateljstvo. Njeno ime je fari. Ona je 22 godina stara, vitak, pametan i AV atraktivna i seksi figuru. Dana kada sam se pridružio kompaniji ona mi je dala vrlo ugodan osmijeh i pitao puno na portafon se odnose na sebi. Bio sam cijeli incharge tvrtke u odsutnosti vlasnika i da je ona vrlo dobro zna i ona žele unovčiti ovaj.
Koristim sjediti u kasnim večernjim satima dok su svi djelatnici ureda lijevo na 5:00. Primijetio sam da je započeo sjedeći kasno i kada napustim oko 19:00 joj odmah završiti svoj rad i stajati na vratima ureda tražiti auto rikshaw. Nakon nekoliko dana od ove prakse sam bio siguran da ona treba dizati od mene i nije imajući hrabrosti reći. Taj dan sam namjerno ostao v kasno i kad je bio oko 08:00 sam naručio moj kmet da on može otići i ja ću zatvoriti vrata po sebi. Bio je v sretni napustiti i kod 815: poslijepodne mene i fari su samo 2 osobe sjede u uredu 1000 četvornih metara bungalov u blizini izolirani. U može zamisliti koliko sam uzbuđen bi trebao biti u to vrijeme. Dopustite mi da objasni te lik fari, ona je v fer, 5'4 "visina, sa savršeno magarca i 34 C veličine dojki (pretpostavljam). Kad kmet Arshad napustio ured, pozvao sam fari u mojoj sobi i tražio da je r ugodno sa mnom sama u uredu, ne imati bilo koji strah? Nasmiješila se i rekla nema Sir Imam puno povjerenje u vas, a ja nemam strah ja sam vrela recepcionerka. Tada je rekla mogu potpuno moj rad u sobi, recepcija je vruce. Rekao sam najviše dobrodošli u može sjediti na mom stolu u iz t od mene i ne ur funkcionirati, i ja sam joj savjetovao da se ona može zadržati svoje duppata na strani stolici ako je ona osjeća toplo, ona je pogledala moje oči dajte mi seksi osjećaju ya i rece njegova prevruće i stavite ju dupat na strani (iako je savršeno AC) radi.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh draga bio sam samo na nebu kada sam vidio velike grudi pokrivene u svjetlu roza košulja sa dubokim av vrat. Ona sjedi ispred mene i pokazao se kao da ona radi i premjestiti grudima i duboko vrat downeards prema meni. Bio sam rad na moj laptop, ali moje oči su lijepe na nju mekom i fluufy grudi. Njezina dvijeina bradavice su lako vidljivi, a ona je namjerno prikazuje ih na mene. (Ako djevojka iz Karachija zainteresirani prijateljstvu ona svibanj mail me at silent_magma at hotmail.com) Onda smo započeli razgovor osobni tijekom chat sam dotakla nogu od moje noge i utrljajte nježno, ali uzimajući nema prigovora fari. Tada sam imao hrabrosti, a ja stavio ruku ispod stola na njoj bedro. Počela sam trljanje moj dlan nad nju bedra i polako oving prema gore, ona je nasmijana i zatvorene oči. Sada je početak oplakivanje. Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh. U tom trenutku sam cant odoljeti, sam se preselio iz moje sjedalo i doći na leđima, zgrabite ju s vrata i poljubio joj vrat i onda ustati i zagrlila me v zbijeno. To je pravi užitak sam dobio. Onda smo poljubila na svaki drugi usne, i ja pokupiti njoj i leže na kauču u mojoj sobi. JA ganut moj ruke joj pod majicu s dubokim vrata i počela trljati svoje grudi. Ona je totalno out now. Onda sam joj majicu puul prema gore i kroz njega daleko. Ona je nosio crni grudnjak što je vrlo istaknut na njenom mekom fer ten. Otvorim joj grudnjak brzo i njezin imovine ispred mene. Što velik scena je bila, ona leži ravno na kauč sa samo njoj hlačama i njoj velikim grudima su u potpunosti vidljivi, mogu početi sisanče i rezak joj bradavice a ona se kreće poput riba na suhom. Ja sisati obje dojke jedan po jedan i trljanje drugi koristi moj dlan. Zatim je sjesti i otvoriti moj dahtati i uzeo mi 8 inča kurac u njenim rukama. Ona je trljanje ruku na moj tiho vratila, a ja m osjećaj vrlo gud. Do vremena moja penija u potpunosti podignut i postao hard rock. Onda sam ga stavio u nju između dvije vode mealon veličine dojki i klizanje moj penis između joj meka dojke i zajebavati joj grudi. I nakon nekoliko minuta sve moje učitavanje izašla i širi joj grudi i vrat.

Нема коментара:

Постави коментар