.

уторак, 31. август 2010.

Misteriozno

Bio sam zauzeće sebe mijenja moje obitelji posteljine. Prolazio sam moj osamnaest godina star sin vrata nekoliko puta kao što sam se bavila sa svojim sestrama u krevet. Svaki put sam imao osjećaj da stvari otišao miran kao što sam prošao. Ali na namjerno sluša, pomislio sam. Little prosjaci making out on još uvijek spava. - "Oi vas! Znam da si budan, ja želim svoju posteljinu" - Ništa, idem tako dalje sve do njegova samo njegova soba nije učinjeno. Sam oklijevao, slušanje van, misleći dobro, možda on još uvijek spava, sve sam čuo ga je sanjala neke!

Sada moram spomenuti, ovaj moj sin ima svoj krevet teško protiv boku u njegovu sobu. Sada obzira koliko puta kažem da ga čini teško za mene raditi ništa oko njegovog kreveta. Krevet uvijek se vratio na ovu zida - krvav štetnika! - Siguran sam da on nije clostrophobic bilo, ali njegova vrata nikad je dosta zatvorena, ali ne i pritvorena - dobro da je, osim ako on čuje njegove dvije sestre čiji je prvi razmatranje za tuš. Onda misteriozno postaje vrata pritvorena. Ja također znam da nisu previše metež o sebi obuhvaća između kupaonice i spavaće sobe.

Nisam glup! Ne pitam se zašto! Dakle, zaključuje on zaista spava, tiho sam gurnuti vrata. Zamislite mog šoka! Prije mene je moj sin, grčevito Wanking njegov penis - više, ja sam gleda na penisu oko devet inča dugo i rukom ide gore-dolje tako brzo govorimo blurr ovdje! - Frozen na licu mjesta, ruku usporava gotovo do stop kao što sam ostvariti želim da ga vidi sperma.

Šef je otišao duboko crvenkasto-ljubičaste zbog zatvorenost njemu cijeđenje i sa grunty-gasp sam gledati moj vlastiti sin je pijetao izbit pucao sperma koja puca se iz kraj i udari natrag preko svoje prste slijedi drugi briznuti sperma da mladice van i drži na zidu sam rekao o tome. Budući da je poluvrijeme Više na svoju stranu okrenuti daleko od mene, ja gledati kako magarca njegova obraza koči i opušta uz svaki kadar cum ubrizgavanje iz njegova mladog penis.

Moj instinkt je previše puca daleko prije nego što me vidi. Ali ne mogu ostati promatranje. On je promašaja natrag na leđa sa svojim očima kako je zatvorena cijedi posljednja njegova sperma iz oka. Tu je njegovu loptu sac zatišje i prekrivena cum penis još uvijek stisnutu po njegovoj ruci. On role odmakne od mene kao komad tkiva magično pojavi na krevetu gdje je posljednji ostaci njegova sperma pokrivene penis sada se utrljati u nju. - Ja šunjati nazad vrata s mojim umom usmjereni na velike globalne sperma i dalje slinjenje dolje zid.

Znao sam da je to puno više nego što svršiš Len moj muž i njegov otac ikada pucao po mom trbuhu. Grešno sada sam mislio 'Te prljave krave, to je tvoj sin ste upravo gledali snimanje off - "Mama! Mama! Je li to vani, Chuck mi je par komada tkiva u, će vas" - "Da Tony, čujem vas , ja sam na čekanju za promjenu vaš krevet uma "- Je li to cerekati je napravio? - "Da! Samo ne uzeti predug preko toga tkiva, onda ću biti spreman" - sigurno on mora znati da ću staviti dva i dva zajedno zašto mu treba tkiva!

On mora biti pripremljeno da ga se mesingan razmišljanja Ja nikada ne bih previše hrabar spomenuti išta o sperma na svoju listova ili zid. Tako sam nevino ušao u svoju sobu kao mada sam bio potpuno naivna. Predaje mu dobar hrpa tkiva, - "Nije da puno mama, ja samo je potrebno nekoliko listova!" - "Oh, samo zadržati neke spasiti moje noge sljedeći put" - Je li to smiješiti? nije znao bih vidio što je radio? - Osjećao sam se bih sam sve vruće, ali prije nego sam napustio sobu, primijetio sam njegovo tijelo je polaganje na takav način, to potamnjenja njegove sperme lijepljenja na zid.

U nastajanju, on kao da se pokušava zadržati mene dolje, - Neki tost, sada čaj, drugi dio, drugi čaj. Na tokarenje daleko od njega, mislio sam, on je samo nada testom sperma drys prije nego što sam ići na promjenu njegova kreveta. - Onda je razvrstano mi dobro, - "Hej mama, jeste li pokušati promijeniti svoje krevet kad sam bila spava?" - Ja ne mogu to dokazati, ali siguran sam da malo svinjske znala bih gledao ga Cumming. Ja sam ostao zalijepljen na moje kuhinjski sudoper dok on nevoljko bi me ostavio. Taj znajući grin govorili više od riječi. Kako posramljujući vlastite sina znajući samo bih gledao ga cum sve više mjesta. Moje lice je još uvijek gori kao lud! Što je još gore moje gaćice su mokri! - On je moj sin za bogove zbog ... Morat ću ga opet lice kad se vrati!.

Нема коментара:

Постави коментар