.

недеља, 8. август 2010.

Devojka u skoli

Od tip koji je napisao s Kayla i Seks Alone in the Basement. Heresu moja priča o seksu s devojka u skoli.

Junior razredu srednje škole nije bilo cura u mom razredu zove matematike Courtney. Sjela je pokraj mene u leđa kutu klase i oh my god je ona slatka. Mi smo uvijek razgovarali kad god smo mogli u klasi i flirted sa svaki ostali. Bila je oko 5'7, 125 £. Zelene oči i ramena slojevitih crvenkasto smeđe kose sa 34B Boobs i kožu s nekoliko pjege. Razmijenili smo brojeve jedan dana kako bi mogla pitati mene o zadaću ali ispada ona je samo željela moj broj.

Jednog dana ona je ušao u razred i ona je nosio extra zbijeno niska reza zelena košulja koja stvarno krenula oči i uske traperice sa srcem u obliku krpa sašila na pravo leđa džep i crne razgovor. Ona pognut staviti njezine knjige svoje pod stol i iz kuta moje oči JA je uhvaćen jedan uvid u vrlo oskudan zeleni bič. Odmah je dobio moj kurac tvrd.

"Nice bič beba. Lol" ja texted joj.

"Im veseo u like it baby, ja ga nosili, posebno za u. lol" odgovorio je.

"Stvarno?" Rekao sam joj.

"Da, hej zašto ne možemo preskočiti razred a vi meni u susret u kupaonicu i bolesne vam pokazati kako to izgleda na mene."

"U redu".

Mi hodio iz razreda u hodnik i zauzeto radili naš način kupaonice. Ona je otišla u djevojke i ja otišao u dečke i smo čekali zvono. Nakon zvona zvonila i ušuljao na to djevojke i otišao u. Ona je gurnuo vrata zatvorena i zaključana iza mene. Sam okrenuo okolo i duboko je posađeno strastveni poljubac na mene.

"Hajde i uživajte u predstavi."

Sjeo sam na countertop te je počela stripping. Ona je dobila do svoje donje rublje i počeo trljati joj maca kroz njezin bič koji je namočena. Ona je hodio putem do mene i stavi ruku na izbočine u moje hlače.

"Daj mi ono što želim."

"Ja sam ustala i skinula svoju odjeću. Unhooked Ona joj grudnjak i skliznuo dolje mokro joj bič joj ankles i bacili u mom smjeru. Ona je hodio putem i uhvatio moj kurac i mene povukla prema šalter. Okrenula se oko sebe i nagnut nad . Ja gumiran moj penis protiv nje razrezan i gurnuo ga u.

"MMMMMMMMMMMMMMMMM"

"Želite da beba?"

"O, bog da, mi funta"

"Sranje Courtney vaš maca je tako zbijeno"

Ona je pokupila svoju nogu i staviti ga na šalter.

"Teže Derek. Tvrđi. Daj mi to"

"Oh fuck Courtney"

"AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH YEAH YEAH AAAAAAAAAHHHHHHHHH AH AH AH AH AH AH AH FUCK ME"

"Fuck Courtney baby im gonna cum"

"Cum U MOJIM Pusy. CUM Deep Inside utrobi."

"AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH FUCK YEAH"

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH Derek"

Ja lijevo moj kurac u njoj za nekoliko minuta a zatim ga izvadio i naše dvije cums polako oozed izvan nje. Mi poljubi za nekoliko minuta, dobio obučen i krenuli natrag u razred kao i mi održana ruke crnkica.

"Znaš Derek ja mogao stvarno koristiti matematičke staratelj. '

"Pa znaš, gdje me oreach."

"Ja svibanj biti pozivam vas vrlo vrlo brzo"

Нема коментара:

Постави коментар