.

петак, 27. август 2010.

Matrurbirati zajedno

JA je bio kod kuće za jedan sat poslije posla, kada sam dobio poziv. To je bio moj prijatelj je bivša supruga Jenni, koji je pitao mene ako sam bio dobar u popravljajući vodovod problem. Budući da sam bio prilično dobar u majstor stvari, JA je otišao preko.
To se topli dan, Jenni pozdravio me nosi vrlo lagana letna haljina, kako je pojasnio ona ne nosi nista ispod nje. JA navedeni alat, i zamijeniti dotrajale pranje. Jenni mi je ponudio pivo, koje sam prihvatio zahvalno. Moramo govoriti, i postupno je dobio oko na spol. Jenni priznao mi, kako, budući da njezin bivši suprug i njoj su se razveli, ona je donekle bio frustriran. Pitao sam ako ona masturbirao. Priznala je da je pokušao, ali uvijek osjećao krivim nakon toga.
Rekao sam joj da sam masturbirao redovito kada nisam bio u stalni odnos. Uzimajući poniranje, sam je pitao da li bi voljela masturbirati zajedno! Uzimajući njen osmijeh kao da, ja se brzo vučenje niz moje gaćice, a neka moj penis brzo raste proljeće besplatno! Jenni oči proširena, i to nije dugo prije toga plavuša kose, ljepota ljeto haljina joj je na podu, bez nje u njoj!
Sjedeći u velikim fotelja, Jenni draped njenih nogu preko ruku. Njezina svjetlost čuperak plavuša stidne dlake rastanka, i dobio sam zaviriti u njezine unutarnje lucious roza bojom, sve bezazlen i mokro sa željom. Sam stavio stol za kavu ispred nje stolica, draped ručnik preko nje, i kleknuo iza. Počela sam polako moždanog udara moj penis, što je Jenni postignut dolje. Ona je trčao prstiju nad njom blistavim mokri otvor, iznajmljivanja niskom jecati od zadovoljstva, oči uprte u moj penis povlačiti. Kao što mi ruka Pomilovala moje lupanje pijetao, mogla sam osjetiti potrebu izgradnje! Njezina ju je pronašao prste uzbudjeni klitioris, te je počela nježno trljanje pokretu. Ubrzo, ona je skliznula dva prsta gore joj maca, i njezina pokreta pokupila brzina, kako je mahnito fingered joj klitoris! Sam mogao osjetiti moj penis kreten i nabubri gore uske, spremni eksplodirati! Odjednom Jenni noge počela grč.
Raggedly, ona povika: "Ja sam Cumming, oh moj bog, da, da!"
Ona zakrivljeni leđima, praktički zabada svoju lijepu plavu kutiju u moje lice, a ja bi mogla joj maca ugovaranje mahnito na dva prsta imala gura svoju ljubav tunel, njezina drugog prsta za poliranje joj klitoris mahnito da urliče vrhunca!
Ja grunted, sam mogao osjetiti sperma rastom moj vratilo! Moj penis počeo mahnito pulsira, i Jenni otvori oči na vrijeme da vidi moj penis eksplodirati! Cum flew out, šiklja divlje, ja squirted 6 hot užad za hrabrost, njih splattering u ručnik na kavu stol, moje tijelo trese od sile!
Jenni sagged leđa protiv stolicu, i sam sjedio leđa kao moj orgazam počeo to povući.
Ona se nasmiješi i reče: "To je bilo super! Možda Ja mogu masturbirati više sada, to vrijeme, nisam osjećam se krivim na sve!"
Odgovorio sam: "Točno. Nismo napravio za život frustracije i deprivacije, bili smo trebali uživati u životu. Pa zašto ne uživati u našoj seksualnosti. Samo zato što mi se ne seksa s partnerom, nema razloga za celibata."
Ona mi je dala poljubac kao što sam lijevo, opet zahvaljujući mi za otvaranje oči.
Nekoliko dana kasno, sam pokupila moj prijatelj Jerry na aerodromu. On je bio u gradu za nekoliko dana na posao, a borave na moje mjesto. Kao što smo napustili aerodrom, dobio sam poziv na moj mobitel. Bilo je Jenni, ona je potrebna moja pomoć, svom automobilu ne bi početi. Mi rulja oko, i to je bio relatvely jednostavna stvar pooštriti se baterija kabele, koji je raskliman gore, i da joj se automobil natrag u radni nalog. Ona nas je pozvala unutra, i uz pivo, ponovno je dobio oko na spol. James je rekao da kad je bio izvan grada, i koji je potreban kako masturbira, imao je pomoć od svoje supruge. On je uzeo iz portfelja iz svoje aktovke, i dade za nas. Otvorio sam mapu i WOW! Što očima! Jerry je prekrasan riđ žena, Victoria, bio je sve to raspoređeno, joj maca prekrivena kitom crvene stidne dlake! Ona je predstavljala veliki krastavac na ulazu u njoj maca! U velikim 10x12 palac pun boja ispisa, sam mogao vidjeti svoju ženu guraju, guraju da su velike zelene dildo dublje i dublje. U posljednji film, imala je gotovo sve odgurnuo unutar nje, izgled orgazmički zanos na njezinu licu. Vidjevši joj maca riđ Splitu otvoren s tim velikim zelenim dildo je napravio moj prick kamena teško! Jenni je grafike, i gledao ih napeto.
"Onda Prolazeći kroz slike, moram zaustaviti pred posljednja slika, početak gore opet, i puhati moj teret sve više!", Rekao je Jerry.
Nakon Jenni je trčanje kroz slike, njezine oči su široke, njezino lice je ispran, a bila je disanje teže nego normalne.
Jerry chuckled i reče: "Kladim se da ne možete učiniti!"
Jenni je dobio rožnat sjaj u njenim očima. Ustajanje, ona nam je rekla da je prati. U kuhinji, ona rummaged oko u frižider, a producirao je krastavac koji je barem stopalo dugo! Ona ran neke toplom vodom da ga zagrije. Kao što smo gledali, naš cocks kaljenje brzo, Jenni dovelo do preko na stol. Njezina kratke hlače i gaćice pogodak poda, ona oguljene off joj tanke ular vrhu, a naša plavuša kose, ljepota je bila prije nas, u njoj gol, prirodnim, lijepim države! Ona je krastavac popušiti, da biste dobili Internet lubed s njom sline za nju! Ona je ležala leđima na stol, i rekao nam da širiti apart joj maca usne. Ona je stisnutu protiv njezina otvaranja, i gurnuo pomalo i. Polako, polako, sa kratkim pumpanje Jabs, Jenni guraju krastavac u pickicu unutra i van, unutra i van!
Jerry i ja sebe smješten uz stol, naše kratke hlače i donje rublje hit podu! Naši cocks su hard rock, a mi naše Pomilovala lupanje uboda, Jerry's penis lebdeći samo pješice od lijeve strane Jenni lice, a ja sam bio pješice od desne strane naše Jenni lice!
Jenni je grunting što je radila da zeleni čudovišta i izlaziti! Ona je imala sve, ali palac unutar nje, jebote sama glup s tim čudovište!
Jenni odjednom povika: "Im Cumming, oh jebati, da, da da!"
Najam od shreik užitka, njeno tijelo bucked i tučen mahnito oko, kao svoje orgazma udario u njoj! To je to učinio za Jerryja, a njegov probadanja eksplodirao! Pucao 3 debelih užeta od cum diljem Jenni je sladak lice, i 3 debelih konopa splattered nad mojim pijetao i loptice! Osjetiti njegov vruć opterećenja splattering cijele moj penis je bio divlji, a ja mogao osjetiti moje loptice sastaviti zbijeno! Jenni je jezik bio na mom liže dugme, kao što je moj penis lurched, a popeo gore uske, Jenni stegnute oko usta moj penis, pa joj zbijeno usne klizila niz moje ubosti! Očima Jenni lice, splattered s debelim hrabrost, i dojam joj zbijeno usne mužnju moj vratila mi je preko ruba, a sperma skočila je moj vratila, moj penis vulkan, ubrizgavanje debela užad za hrabrost diljem Jenni 'jezik, punjenje joj usta! Ona je isisan svaku kap iz mene, i progutala sve to s osmjehom na licu!
Jerry's penis je potvrdio gore opet, i ode do kraja tablice. Povlačenjem iz krastavac, Jenni ga je pozvao na! JA je uzeo njegov penis, i gore i dolje gumiran Jenni je vruće, sparno ulaz, lubing se njegov penis glavu! pozicioniranje sebe, on gura polako u Jenni je vruće maca, šireći otvorite zbijeno rosebud usne joj maca. On je skliznula in i out, in i out, njegov penis lupanje! Njegov penis počela poskakivati gore-dolje, a on neka se zadovoljno groktanje kao njegova sperma tekla u Jenni je željan vagina!
Jenni mi se nasmiješio i rekao: "Na tebi je red sada meda, ispuni me up!"
Kao što je Jerry povukao, sam brzo zauzeo njegovo mjesto! Stavljanje moj penis protiv nje, ja skliznula u effortlessy! Ja grunted sa zadovoljstvo osjetiti vruće, plameni zamotajte uske njezina maca oko moje vratilo! Bila je puna Jerry's sperma, i osjet od moj penis jebeni joj pička s drugog čovjeka učitavanje u njoj samo stado mene divlje! Ja skliznula unutra i van, snaga joj jebeno dok ona ispušta urlik zadovoljstva kao što je došla! Brzo sam joj se pridružio, a moj vapaj zadovoljni pridružio njezin, kao što sam pucao debeli pijesku toplom sperma duboko unutar joj maca ošta

Нема коментара:

Постави коментар