.

четвртак, 5. август 2010.

Moja zena sa trojicom

Uvijek sam imao Fantasie promatrajući moju zenu kako se jebe sa 3 muskarca.Moja zena sa trojicom.Da li je vruće zadovoljstvo gledajući zajebavati joj ostalih ljudi, kao i nas dvoje seks s drugim parovima. Ali oduvijek željeli gledati svoje sisanje off drugih ljudi bez seksa koji su uključeni. Sam vrlo sretan da kažem ja napokon je dobio gledati moju ženu učiniti upravo to.

Nekoliko tjedana smo smješteni dodati na stranicu za odrasle na internetu tražeći 3men spremni na to da moja supruga sisanje ih se dok sam gledao. Nije trebalo dugo i imali smo nekoliko odgovora, nakon nekoliko dana pisanja na sve njih i onda sortiranje wannabee i one koji su ozbiljni, izdvajamo tri dečki i odrediti datum da im u susret.

Sinoć je bila noć, a mi ih sreo u klubu imao nekoliko pića s njima i razmijeniti neke male razgovor. Oko sat vremena kasnije smo svi otišli do naših soba. Nakon što se u sobi smo imali još jedno piće, a neki više chat. Tada Ivan stajao moja supruga se iz kreveta i počeo da je poljubi i da se osjeća gore. Ona nije bila dugo, a druga dva (mic i Tom) joind u na zabavu. Sve tri su od njih svoje ljubljenje u usta vrat i uši lobs, kao i njezin osjećaj se gdje god su mogli.

Gledao sam nekoliko minuta, kao i sve tri od njih počeo svlačiti ženu. Mic i tam je uzeo od svoje bluzu i grudnjak te joj zbijeno hlače. John je uzeo oppturnity poništiti njegove hlače i neka padne na pod. moja žena onda je otišao na koljena i počela sisati na John's penis. Moj penis je bio tvrd kao kamen i ja sam ga uzeo iz moje hlače i počeo da udara. Mic i Tom učinio isto. Trish na odojak Ivana za malo zatim odlazi u mikrofon, a zatim na Toma.

dok je ona isisan na drugim Gvido će igrati s njom izložena 38C tits i druge mi se pridružio u promatranje i milovati. Trish rotira između tri od njih nekoliko puta. Dok je Trish Mic's penis u usta te ga sisa Ivana počela jaukati, Trish znao da je bio o to sperma, tako je prestala sisa mikrofona i preuzeo John's penis u usta i počela ga sisati. nije bila dugo i John pustiti opterećenje od sperma u moje žene u usta. Njezina glava bobbing gore i dolje i gulping u svakoj kapi od Ivana sperma.

Jednom je bila zadovoljna da je isušen Ivana svake kapi svoje cum ona ode na Tom's penis. Site gledanja Ivana sperma u mojim ustima žena mora je od vruće učinak na uzrokovati Toma ga je uzeo samo kratko vrijeme mog supruga ga sisa i on eksplodirao i opterećenje sperma. Tom's opterećenje mora od bio ogroman kao mnogo toga seapted iz cornors Trish iz usta. Trish završio Tom off sisanče u svim je mogla i lizanje njegov penis čistu sa svojim jezikom .. (nije da je bilo jebeno vruće) Mikrofon mora misli isto kao on izdvajali moje žene usta preko na njegov penis. Holding leđima glavu on je počeo zajebavati joj usta. Nedugo Mic bačena opterećenje od sperma u usta, kao dobro. Mic izvukao njegov penis i pustiti zadnjih nekoliko spurts pucati iz njegov penis na moj supruga 'tits.

Нема коментара:

Постави коментар