.

петак, 20. август 2010.

Vaginalni sokovi

"Dođi sa mnom," Nina šapnuo u moje uho na kraju partije. Ja bih bio razgovor s njom ranije kao što je bila tako lijepa i ja imam nešto od opsjednutost Indijski djevojke, a ona bi izgledalo jako lijepo. Svi ostali su bili ili su propali pijana gomila, spava, u parovima ili kombinacija tri, ali niti jedna od nas popio ništa te večeri.

Pratio sam ju pitate gdje je ona mene uzimanje i diviti joj simetričan oblik pod joj zbijeno bijelu majicu, kratke crne suknje i ono što se činilo kao bijela tajice. Ona me je uveo u rezervni sobu s bracni krevet i zaključana vrata. Tada sam bio ugodno iznenađen, jer je staviti ruke oko mog vrata i nježno me poljubio u usta. Osjećao sam se svojim vrućim jezikom gurnuti svoj put u moja usta, pa sam se vratio naklonost moj jezik i poljubio. Nakon što smo završili ona izdvajali daleko i pogledao me s sramežljivi osmijeh i njene velike lijepe smeđe oči.

"Ja ga uzeti te me kao onda?" pitala je. I nodded polako. "Biste li ... um, da li bi željeli imati spolni odnos sa mnom? Sada? I mislim da, ja se ne šalim ili ništa. Mislim da sam povjerenje da budete oprezni i sve, a ja sam stvarno očajan za neke koje ne brinem se da ne znaš da je dobro još, novu ženu, a sve to, ali ako ne želite onda ja ne smeta ...?"

"Pa", odgovorio sam, zaprepašteni na djevojku sam upoznao bih samo nekoliko sati prije žele spavati sa mnom i priznali da su očajan za shag. Također sam malo zbunjen joj čudan način govorenja, unatoč naglasku da gotovo sigurno iz Londona. "Ako ste sigurni da onda fino. Ti si prekrasna seksi djevojka, tako da ako želite voditi ljubav da mi onda sam jedva 'idući u reći ne. Ja ću učiniti sve što reći, i sam obećanje da bude nježan . "

"Hvala vam, da ste vrlo slatko. Ćemo morati biti miran jer ipak ne želim čuti druge ljude. Imaš li kondom, jer sam pretražio cijelu kuću, a nije mogao pronaći? "

"Ne, žao mi je." Odgovorio sam, počinju brinuti da bi to moglo potući večeri planovima.

"Nisam mislim da bih imati jedan. Nema veze. Ne smeta me jebeni settle umjesto magarca ti, samo ja ne uzeti tabletu, a ja ne želim da se trudna."

"Er, ne, zapravo da bi bilo fantastično! Ali mi trebati jaka maziva ..."

"Ja sam mislio na to," odgovori ona i ukazao na plastičnu bocu ulja po krevetu. "U redu, dozvoljava 'dobiti pokrenut."

Nina otkopčan moju košulju, a zatim kao ona crouched dolje za otvoriti moju hlače sam iščašenje off joj majicu, otkrivajući joj čokolada smeđa ramena. Nakon što je završio bih svlačenje mi je pao joj suknju na tlo da bi se otkrilo da je ono što sam mislio su tajice su u stvari seksi čarapa će dvije trećine putu prema gore joj bedra s vješalica naramenice će čipkasti pojas oko njezina struka, bijeli za svu svoju rublja kontrastnim lijepo s njom tamne kože. Ona undid vješalica trake i skinula gaćice dok sam skinula grudnjak i počela milovanje joj pravilan tvrtka smeđe grudi. No, kad je počela ukloniti tregere sam prestao nju i, radi backup trake joj je rekao da su daleko previše seksi da skinu i ona je sretno nasmijala na ovo.

Sam je podigao na krevet i legao pored nje, njezin ljubljenje u usta onda napreduju prema dolje vrata ljubiti njezine grudi. S jedne strane sam milovala i lagano stisnuo joj tits i grickaju bradavice i druge, zatim zamijenili više dok je ustao i istaknut. Onda sam se preselio dolje da joj poljubim pupka i onda po njoj crne stidne dlake na mokro joj maca ružičasta, okružen smeđim kože. Našao sam njen klitoris sa svojim jezikom i lizali na to vrijeme, slušajući zvukove joj drago, a zatim je počeo lapping na njoj vaginalni sokovi, njih degustacija i lizanje usne njoj pizda.

Sljedeći je bio moj red. Nina grickaju i lizali moje bradavice, a onda masira moju stražnjicu, a ona je uzeo moj kuglice u usta i nježno isisan na njima, prije nego lizanje moje osovine i sisa malo na glavu dok sam bio hard rock. Onda je ona pokupila boce i izli ulje na neki joj ruku i masturbirao mi malo kao ona pijan moj kurac u sebi. Kada je jednom bih staviti dosta na ona predao mi bocu, sišao s kreveta i nagnut nad njom sama potporu svojim rukama, nudeći joj dupe.

Sam ustao i stajao iza nje, zalivši veliki čabar između nje stražnjice i širi okolo sa mojim prstima, povremeno ulazi to ispravno podmazivanje, iznenađen at kako joj šupak čist je. Nakon što ga je dobro podmazani pozicionirani sebi da da se vrh moj penis oslanjala na njega, moje noge sa svake strane njezine noge tako da joj dotaknuo tregere i sam ju je držao čvrsto iznad pojasa. Prije početka sam je pitao da li je spremna, a kad je odgovorio da sam stegnuo moje držanje.

Nježno sam prisiljen moju masnu kroz penis joj zbijeno sfinkter, prsten mišića pružanja prve moje glave, a zatim se vratilo u moj kurac čvrsto masažu. Kad sam bio na pola puta u sam joj rekao: "Reci mi da prestane ako dobiva bolno", na što je ona grunted sporazum, pa sam nastavio prodire joj zabranjeno rupa, hotness joj magarca cijeđenje moj penis krut i proizvodi fantastične senzacije u njega.

Kada bih otišao tako daleko u tople smeđe tijelo svoje stražnjice su pritisnuta obje strane moj kurac, ja polako povukla opet, nehotice joj mišići me poduzetan vanjska strana. Moj penis skliznula strana, a ja prodrli je opet, ovaj put malo lakše što joj je počeo da se opustite mišiće. Nakon što je ovaj drugi ponavljajući nekoliko puta sam pognut nad njom i preselio se moje ruke do provući joj boobs, odmarajući glavu na nju glatkim leđima s moje lice među njezine duge, crne, svilenkasta dlaka, dok je moj hips i dalje vučenje moj penis unutra i van joj hot anusa.

Njezina sfinkter je postala relativno opušteno sada, pa iako je još uvijek vrlo uskoj formi je bilo lakše ponovno ući u nju, pa sam napravio moj tempo mog jebote malo mirniji, ljubeći joj leđa i slušajući svoje otežano disanje. Nakon tri minute sam krenuo brže i teže ulazi, trenja uzrokovana brzinom izgradnju lijepim topline između našeg tijela, ali ne uzrokuju bol zbog nafte.

Nina je počela jako zadihan, i samo se mali potisnute Squeaks, glave arching leđa. Moj disanje postaje teža, a ja tako brzo kao što sam mogao, moj kurac što ugodan mokri šamaranje, squelching zvuk svaki put kad sam ga zabili do magarca. Nina pustiti uzdah kao ona orgazma približavali, i osjetio sam pritisak izgradnji za orgazam, pa sam se povukla u potpunosti i sjeo na krevet pokraj nje, ljubeći joj strastveno na usne, ostavljajući moj penis objesiti slobodan za neko vrijeme da se odgoditi orgazam.

Nina je kleknuo na krevetu pored mene dok smo ljubila, a ja skliznuo svoju ruku prema dolje da joj pojas i polako skinula joj naramenice. Zatim je sjeo na krevet s njom širiti noge na prstima joj klitoris za vrijeme, gledajući me sa svojim velikim smeđim očima i čekati da bude spremna. Kao što je moja erekcija počela malo ublažio, ja izdvajali kožice natrag i naprijed preko nje da ga opet otvrdne, a ona je otišao dolje na koljena, licem legao bočno na jastuk, njezine crne kose raspoređeno na leđima, jastuk i njezin obrazu, rukama rasporediti na obje strane lica, pozivajući polovina osmjehom na licu. Ja gumiran malo više ulja na moj kurac i magarca, a zatim nagnuo joj da drži svoje ruke, dok nadzor moj glavu gore.

Prstima stegnuo oko minski su opet sam polako ušao u uskoj hotness od magarca, koji su napeti gore opet malo, iako ne onoliko koliko na početku. Moj pumpanje joj dupe uskoro postao mirniji, i sa svaki unos koljena iščašenje natrag malo, tako da nakon nekoliko minuta ona je bila ravna njoj prednja strana sa mnom shagging joj anus kao da je njoj pizda, čvrsto držeći joj grudi.

Nina prevrnuo, tako da je ona ležala na vrhu mi je, kosa joj pokriva donji dio mog lica i punjenje mojih usta, a zatim i sama podizanja nogu i jednu ruku ona se koristi moj hard penis kao dildo, podizanje njezine stražnje gore i dolje uz pomoć moje ruke na nju stražnjice dok je fingered joj klitoris i gumiran joj kaplje mokri maca. Iz ove pozicije nije mogla sama podigne dovoljno visok za moj kurac za izaći, pa je to učinio što je brže moguće, uske vruće mekoću unutar magarca kliznih čvrsto iznad njega.

Ona nije mogla zadržati ovu gore dug ipak, tako da je ležala leđa s glavom preko mog ramena, a mi poljubio u usta, a ona je odmoran za nekoliko sekundi. Tada sam se povukla od nje i preselio se s donje. JA postaviti glavu na jastuk, a onda podigla koljena do njezine grudi, širi se što je više moguće, joj noge na mojim prsima kao što sam kleknuo gore. Sam je ušao još jednom, ovaj put jednostavno, i sa prekrasnim pogledom na moj bijeli pijetao se proguta njezina smeđa magarca, njen graciozan prste guranja kroz nju stidne dlake kako bi joj maca i drhtanje u vrlo lijepu grudi.

Nagnuti nad nju sam bio u mogućnosti da potisak jače i brže, tijelo iznad moj kurac u lupanje joj ruku joj maca i moja bedra šamaranje svoje stražnjice. Nina je još uvijek drži leđa joj jauk teško, iako ne bi trebali imati smeta, kao da bilo tko drugi bio budan da će pogoditi što smo radili iz škripa krevet i lupanje u uzglavljem uza zid.

Odjednom, sa jedva bilo koji upozorenje, sve to postalo previše za mene. Prekrasna princeza Indijski writhing blizu vrhunca ispod mene, joj tits trese svaki put kad sam prestala ih sisa, smeđe prste jedne od njezine ruke jebeni joj vagina dok je druga clutched na moje stražnjice da me povući na magarca, da ne spominjem nevjerojatno osjećaj njezina donedavno djevica sfinktera je proizvodila kao što je stisnuo moj svaki pokret osovina sa sam napravio. S jednom zadnji potisak, došao sam, pada u njezine grudi, male udari me trese i dalje kao što sam ispraznio mi lopta u magarca.

Kao posljednja kapljica i dalje su bježale, ja još uvijek mogao osjetiti prstima kreće u njoj maca i čuti njeno disanje Brzo, njezine noge zategnuti oko mene, a onda je ona opuštena previše. Nekoliko trenutaka kasnije i njezin nježno ali čvrsto spustio nogu, mene poduzetan vanjska strana, off i da spavam kod nje tako da je moj ljepljiva, masna pijetao ne bi otići na nju maca. Nina pustiti zadovoljan uzdah, i okrenuo mi se, joj lice rumenilo, ali osmijeh na svoje oči i na usne.

"Pa," rekla je tiho, "To je bilo čak i bolje nego što sam očekivao kad sam bio trenirao."

"Prakticiranje? Rekao sam, moje podizanje obrve i još uvijek pomalo nejasne od orgazma.

"Oh, daj! Zapravo ne mislim da sam bio idući u imati strancima penis kao prva stvar u moje dupe do you? "

"Pretpostavljam da ne ..."

"Ali, pravi penis je puno bolje nego krastavac, mogu vam reći."

"Stvarno?"

"Da. Oh, i ja još uvijek mogu osjećati vrstu svršiš iznutra, to je lijepo. Kako Vam se sviđa? "

"Hmm? Er, bilo je jako lijepo. Mislim, bilo je fantastično, da ste bili fantastično! "

"Hvala vam. Ja sam to vec planiramo dobi. "

"Stvarno? Ali samo mi večeras sastali, rekao sam, znatiželjan, a ne uvrijediti.

"Pa jednostavno, te su šećer na kraju, bio sam u nadi za OK momak stvarno, ali ti si stvarno lijep."

"Hvala."

"Vidi, to je ispunjenje dva fantazije u isto vrijeme."

"Dva? OK, jedan će biti analni seks-"

"Ne, ne. Prvi fantasy bio za vas uglavnom: mi se nevini Indijska djevojčica prepala uzimajući trudna, ali toliko uspaljen da ona pita dječak lijepo se zajebavati joj dupe. Jeste li kao da je jedan? "

"Definitivno. I fantazije broj dva? "

"To je uglavnom jedan za mene: Ja sam takva očajne, da sam perverzan djevojčura pokupiti slučajni bijeli dečko i stvarno ga pitati da me zajebati uporište."

"U redu ..."

"Bilo je zabavno iako je pravo?"

"Da. Da, to je bio velik. Dakle, da li vi imati više fantazije ste htjeli djelovati van večeras? "

"Možda", odgovorila, odjednom postaje stidljiv. "Ali, dok sam lagao o ne bitak na pilule za fantaziju, a ne od mojih maštanja uključuju infekcije, pa ići u kupaonicu oprati. Ne brinite, ja ću i dalje biti ovdje kada se vratim. "

Nevoljko, ja lijevo udobnosti kreveta, pogledala natrag na njeno lijepo smeđe tijelo raširena na krevetu, gledajući me, a tiptoed se vrata za kupaonu.

Нема коментара:

Постави коментар