.

петак, 6. август 2010.

Odlican seks

"To ne bi trebao biti ovaj tvrdi" Ja mrmljaju sebi dok sjedi za mojim stolom. Naravno, želim da je netko tamo pa sam mogla reći, "to je ono što je rekla" - ali nije. Sjedim sama u moj ured, gledajući sunce sjaji na Puget Sound. Ja sam komercijalne Realtor - i obično rade jako dugo tjedna. Općenito - vrijeme prolazi toliko brže. Postoje transakcija pregledati, u susret s klijentima, i ubi od požara ugasiti. Ali danas mi um je negdje drugdje. Ja sam uzbuđen o uzimajući daleko sa svojom ženom za vikend. Ali ja sam imala bolne uzbuđenja večeras da ću je imati svi večeras noć. To je dugo vremena otkako smo imali bilo vremena za sebe, a mi smo oboje to znao. Pokušavam teže da se koncentriraju na osobito teško datoteku, nadajući se da ću dobiti tako da su uključeni dan će biti više uskoro. Ali sam shvatio to je bio još sredinom ujutro i imala sam davno to ići. Naravno - sam mogao tek završili i ran kuće - ali ona mi je dala konkretne upute čekati najmanje 5 - i da joj je potrebno vrijeme da se pripreme .. Sam uspio staviti zajedno pola sata aktivnosti vezanih za rad prije mog uma neizbježno nanosa natrag na njoj, i večeras.


Ona je moja žena Jenna. Ona je lijepa, smiješne (jako pametna smiješno - ne mnogi ljudi su dovoljno inteligentni da bi joj smisla za humor - ali to ju čini još više poželjno za mene). Ona je seksi na način da djevojka koja je samo izvan vašeg dosega, ali nekako je završilo pada teško za vas. Sjećam se kako sam sretan svaki dan. Na vrhu je sve - ona je moj najbolji prijatelj. Ona je briljantna uma i razvija povjerenje pokazati svoj rad na svijetu. Nikad nisam sreo nikoga poput nje. Ona mi je netko. To je tako jednostavno. Ona zna što to znači. Kako pjesma ide:

Želim nekoga tko brine za mene strasno, svakim misao i sa svakim dahom, netko tko mi pomaže vidjeti stvari, u drugom svjetlu, sve one stvari koje sam mrziti, skoro sam će ovako ... ..

Imamo filozofske razgovore koje može trajati satima. Ponekad nismo baš na rubu otključavanje tajne svemira zajedno. Mi smo veliki zajedno. To je jedna od stvari koje nas čine veliki par, i veliki ljubitelji. Uvijek smo imali odlican seks - a vrednuje kvaliteta nad količine. Također ne mislim da je potrebno imati Kineski košaru visi sa stropa u našoj spavaćoj sobi. Ali nemojte me pogrešno shvatiti, da smo imali neke iskustva koja sam još uvijek osvrnuti na gotovo svaki put sam brinuti o sebi. Sure - kao i svaki bračni par koje smo imali našeg vremena kad stvari nisu bile savršene. Ali, bez obzira što smo se kroz - Ja sam volio nju svaki dan. Volim joj lice, njeno tijelo, s kosom, malim njezina leđa. Ja također obožavam ju "dijelova" - iznutra vic iz naše daleke prošlosti - ali to nije previše teško shvatiti.

Ja ne mislim da čak ima indicija o učinka ona ima na druge ljude - i bez sumnje neke zene, kao dobro. Ona je brzo mi raspravi i pokušati ukazati na svaki njezin percipiraju nedostatak. Mene i ostali dečki ne vidi ništa osim jako vruće djevojke. Ona ne misli da sam se ljubomorni - ali sam definitivno ponekad. Smo igrali u kockarnici druge noći - i ovu grupu od tri (jedan momak - dvije djevojke) - sve u svojim kasnim 20-ih i atraktivan) zadržao gleda preko na nju. Sam mogao reći da su svi oni imali "otvoreni" odnos - i da bi volio da joj dodati na njihove grupe. Kad ona izađe, ona se uvijek čini da ona izgleda odlično. Ona je uvijek odevena slatka guza, a uvijek čini da je sve kako treba biti kad ga nosi. Ona uglavnom nema slutty dress - osim ako smo u Vegasu.

Нема коментара:

Постави коментар