.

понедељак, 23. август 2010.

Nudisticki kamp

Budući da sam bila mlada djevojka, sjećam se trošiti ljeta sa svojom obitelji i prijateljima samo nudisticki kamp u državi. To je bio velik. Postojale su 3 bazena za svakoga, i jedan za samo odrasle osobe. Postojale su 2 hot kace, veliki sauna, 6 teniskih terena, odbojka, sve što možete poželjeti. To je kao redoviti kampiranje, ljudi su došli sa svih vrsta kampera, šatora, sve. Tijekom tjedna, su obrti i ostale planirane događaje za djecu, zapravo, ako je pamćenje služi, bilo je uvijek nešto planira za pravedan o sve dobne skupine. Moji favoriti su škola plivanja i streličarstva. Što se tiče plivanja je bio zabrinut, kad sam okrenuo 16, bio sam angažiran na kao spasilačka služba.

Ovo je priča o mom trening da postane državni certificirani spasilačka služba.

Kao što sam rekao, moja stvar je plivala. Za jedan sat svaki dan, od ponedjeljka do petka, ja sam imao obrt, a potom u popodnevnim satima, imao sam sat vremena plivanja, nakon čega slijedi jedan na jedan trening za postaje spasilac. Za to smo dobili na korištenje odrasle bazen, unutar centra odrasle rec. Sada, osim što unutar zgrade, ovaj bazen je bio ništa posebno. Bio je olimpijski veličine, i imao je puno mjesta za sjediti. Također je imao puni pristup svim skladišnim prostorima za bazene, gdje se zadržao sve trening pomagala potrebna za vlak život čuvara. To je uključivalo resusci-annie, i rususci-beba jedinica. Također su imali ono što ja mogu opisati jedino kao lutke koje su bile nekako, spojeni zajedno, tako oni ne htjedoše doći osim u vodi. Ove stvari težio tonu, kunem se.

Moj instruktor za 2 godine bio je Becky. Ona je, u to vrijeme, u ranim 20's. Bila je stanje ovjerene i nudistički, tako da je savršen osjećaj za nju da podučava tečaja.

Dopustite mi da vam kažem o Becky. Becky je oko 5'4 ", možda i teži 130. Ona nije mršav, ali s njom mišićnog tonusa, izraditi nijedan greška, ona nije mast. I ona je proveo najveći dio svoje dan u bazenima, ako ne i učenje plivanja ili spasilac treninga , ona je također radila kao spasilačka služba i koordinator događaja. Ona je predvodio igre na bazenu. Ona je imala kovrčavu smeđu kosu i oči su gotovo crne. Kada je pogledao vas, tu je sada bio način da se vaše oči s njezinima. koža joj izgledao kao da je stalno bio preplanuo, savršeno diljem tan. Njene noge su, kao što je ostatak njenog tijela, prilično mišićav, stasit, ali kao dobro. Ona nije izgledao 'muški' od bilo koje se protežu. Uglavnom, Becky je bila prilično, i vrlo athletically izgrađena.

To je bio prvi ljeto moj spasilac treninga, i Becky i ja bili u zgradi odraslih rec. Ona je mala soba izdvaja za obuku tekst knjige. Uglavnom, to je knjiga polici, uz neke trofeje, gomila knjiga, neke slike na zidu, nekoliko klupa, 4 stolice i stol. Jer to je samo mene i Becky, uzeli smo stolice i sa njima sučelice, smo sjedili blizu, tako da smo mogli ići preko teksta zajedno. Becky je bio strpljiv, i stvarno je napravio siguran da sam razumio svaki aspekt onoga što ona je mene nastave. Predmet ovaj dan je CPR. Mi preterit od be koristeći lutku za odrasle, a ja sam bio vlasništvo tvrdo vrijeme uzimajući moj diše u nju. To mi se činilo jednostavno nije mogao dobiti dobar pečat. Becky pokazao mi je i pokazao mi je, ali mislim da mi usta bila premala. Nakon nešto vremena, Becky je dobio Baby doll van i nisam imao problema uzimajući pečat tamo, ali mislim da bi bio porazan Jadno dijete sa svojim kompresije. Toliko toga za naučiti. Nakon dobivanja pečata dobar na bebu, vratili smo se lutka za odrasle, ali ipak, nijedan sreća. Sam bio uzimajući stvarno frustriran, kad Becky predložio da pokušam na nju. Kao i ona je izvedena CPR prije, ona je znao što bi trebao osjećati kao pečat, i trebao bi biti u mogućnosti to shvatiti što sam bio radiš krivo.

Becky ležao na podu, a ja sam bio proći kroz proceduru. "Becky Becky, jesu li dobro?" ... nema odgovora, porinuti porinuti "Becky Jesi li dobro ?"... nikakav odgovor, itd itd itd. JA je uzeo moj prst da provjerite je li joj dišnih putova nije bio blokiran, tako da je poletan u usta njezina. Kao što sam trčao moj prst preko njezin jezik, ona osjeća kao da lizali moj prst, ali da ne može biti, tako da sam otišao na sa svojim provjeriti, a zatim je nastavila da joj pripreme za moj dah. Ja naginje glavu natrag na vrat, uzeo duboko udahnite i stavite moj usne njezinima.

Ne sjećam se da sam udahnuo u nju ili ne, jer mislim da moje tijelo ode utrnula, i moj mozak je glupo, i sve sam mogao zamisliti da sam joj poljubac. Njene usne meke ali čvrsto, i prije nego što sam znam što da mislim, moj jezik je sondiranje njezin.

Scared onkraj riječi, ja leđnu, i samo plakala. Becky sjede, i sama prekriven ručnikom. "Sve je u redu", rekla je "To je vrsta prirodne reakcije". Ona ode na to objasniti da smo bili u vrlo intimnoj situaciji, bili smo u svaki drugi prostor, a to nije prvi put ikada joj se dogodilo. Ja jednostavno nisam mogao prestati plakati, imao sam poljubio dječaka ili dva, ali nikada još jedna djevojka, i dobro, ja stvarno volio Becky, ona je pametna i ona mi je učenje nešto što sam stvarno htjela znati o,

Becky postignut na mene i samo me zagrlio dok sam prestala plakati. "Nalazimo se u jedinstvene situacije ovdje. Mi smo vrlo blizu jedan drugoga, mi smo gol, i to je sve u redu." , rekla je ona. "Kad sam bio prolazio kroz moj trening, bili smo u malim skupinama. Mi smo bili potaknuti da u našoj praksi off vrijeme, pa je jedan od mojih najboljih prijatelja i ja uparena i mi imao svaki noći, nakon večere. Jedna noć smo bili jako umorni . To je bio dug dan, a mi bili u mojoj sobi, i dobili smo sve vrste giggly, i jedna stvar dovela do drugoga, a ona nije točno istu stvar, završio ljubljenje mene. Pa, na prvi Nisam t sigurni što učiniti ili reći, tako da sam ležala tamo ga uzimati, kada je sve iznenada, odlučio sam da poljubac joj leđa. Pa, da ne duljimo, bili smo zajedno sve do danas. " "Misliš, ti si les?" JA je pitao. Bez pokušavate ispravite me, rekla "da, i tako, ovaj mali poljubac mi je nije mi uvrijediti, ili me smetaju ... OK?" Držala me me tješe, što mi se dobro.

Nakon stavljanja svih opremu daleko, JA je otišao leđa to naš kamp mjesto, obasuo, i nazvao ga rano noć. Nisam dobro spavati, iako, ne bih mogao dobiti moje srce te poljubiti, ili ono što mi je rekao Becky. Sada cijelu noć sve što sam mogao učiniti je zamišljate ljubeći njene neki više, i naravno, moje srce je otišao u njezino tijelo. Morao sam usnuše neko vrijeme, ali kad sam se probudio ujutro, bio sam natopljenom znojem. Bio sam iscrpljen, i stvarno nije htio ustati, ali sam stvarno želio vidjeti Becky opet.

Smo naletjeli jedni druge nekoliko puta tijekom dana, ali sve što sam mogao učiniti je pogledati svaki mladi žene tamo i pokušati shvatiti kojih je jedna s Becky. Ali, sve je izgledao kao svaki drugi dan, nema naznake bilo kakve vrste.

JA je otišao u centar za odrasle rec i susreo se Becky u sobi, i pravo nazad na CPR trening. Kao što je to bio slučaj dan prije sam bio vlasništvo problematika sa odrasle. Becky je došao i mene govorio kroz njega. "Sjetite se jučer, bili ste nježni, opušteni ste, čak se činilo, pokušajte da" i po prvi put, bio sam u mogućnosti da biste dobili dobar pečat na odrasle lutku.
Bio sam tako uzbuđen sam zagrlila Becky teško, i osjetio sam njezine grudi protiv mina, a ja sam ga volio, a ja ne želim pustiti, ali sam isto tako znala da je s nekim drugim. To me osjećam tužno, i da sam pustio njoj i zahvalio za bitak na taj način razumijevanja. Gledala je u mene, gotovo na pitanje razumijevanja o tome što, ali ona nije. Ona je samo neka idu s osmjehom na licu i klimanje.

Sljedeće godine, nadam se da naučiti, naravno, sada kada sam certificirani spasilačka služba, sve što morate učiniti je dobiti moj instruktori certifikat u CPR i kupanje i odmor. Ive 'već trenirao, s Amy. Amy i njezini roditelji imaju mjesto samo niz cestu od naše.

Amy je 13, a stvarno slatka, a ja ću ti reći ovo, ona može plivati kao da je no-body's business. Ona je brz, ona je jaka, i ona je izdržljivost, mislim, vidio sam ju jednog dana pliva krugova za sat i pol, bez uzimanja pauze. Kad su došli u logor, ona i ja ubrzo je postao bliski prijatelji, a sada je kao što nam je činiti sve zajedno. JA svibanj neće moći provesti vrijeme u bazenu s njom jer sam raditi, ali moram prakticirati 'spas njezine' na nekoliko navrata. Prvi put sam trenirao moju CPR na nju, ona stvarno činilo da ga vole, a ona mi je pomogao da se više nježna, ne samo sa mojim dahom šerif, ali sa mojim prsima kompresije kao dobro. Ona je takva spremni temu.

Нема коментара:

Постави коментар