.

уторак, 17. август 2010.

Golo dupe

Ja sam samo zajednički vrt ili djeda. Ja sam gledao moj granchildren preraste u pubertet, a neke sad u odrasloj dobi. Ovaj grandaughter zatečen moj pažnja, a ja bih primijetio je bila mlada kuja Randy kada bilo momci bili su oko. Ona se pojavila prilično napadan kao ona fondled svoje sredine i sam napomenuo na tim prilikama je uživala dobivanje fingered thro 'joj odjeću. Ona je tada bih odgurnuti na više skrovitih području često s dva ili tri momci oko nje kao pčele okrugli pička.
Izgubio sam site od njih onda! To bi bilo sve previše obviousif bih uzeti dobar pogled, ali na jednom prilikom sam vidio nju squatted ispred dječaka, dok je njegov kolega sub uz njih ukazivanje joj maca. Također sam primijetio njezine traperice bile porušene prošlosti koljena i imao sam dobar pogled na svoje golo dupe kao ona napeto sisao s druge momci hard penis.
Samo kratak pogled na stranu prema njoj, mi je rekla da bih shvatio - kao što sam izdvajali off u moj auto - Mislim da sam vidio ono što je gore previše. Ništa nije rekao idući put sam je vidjela, ali ona siddled izbliza i zamolio me ako bih joj novčanica od pet funti ili dolara. Naravno da to nije novo, ali 'te-znati-kez "na lice ove sedamnaest godina star nešto u lice, imala zavjere napisao upravo preko njega! - "Ne rekoh ništa mama" - Ponudio sam. Cerenje kao širok kao pismo kutija transpired. Novčanica od pet funti ili dolara bio zaboravljen i ona na čelu off na misiju koliko sam bio zabrinut.
JA sumnja da je bio isključen za neke dječaka zabave mirna luka, ali kao što sam je uzeo pogledati vani na cesti, nije bilo znak svoje ili bilo tko drugi. "Hej Liz 'gdje-ya ide?" Gdje god je bila, filtrirani kroz odgovor "-" Natrag! " - Sam se preselio na drugu stranu kuće i pogledao nešto veliki vrt. - Ništa! - Tako sam stajao gledajući vidjeti bilo kakve pokreta, - još uvijek ništa! - Da je, osim za Jasper.their pas, koji je lijeno sprawled i valjani na leđima kao mada je to mnogo problema da gnjaviti da se presele.
Na kraju clambered na noge i sauntered prema onome što je služio kao 'Wendy kuća' kada su bili mlađi, preselio i do niske vrata i stade u potrazi sa svojim repom kreće se polako kao trava na vjetru. Zaustavio kako je njuškala vrata greda i opet wagged somemore. - Moj um klik nazad vrijeme i prisjetio sam se, Liz 'proveo mnogo vremena u ovom skrivanje. Punjenje mozak neki više sam shvatio, ona je posebno sakrila tamo kad je bila sama kod kuće, njena braća i sestre udaljen iz bilo kojeg razloga. Općenito o misiji sa svojim i njena majka.
Danas je bio takav dan! Gledao sam i malo se događa pa sam pomislio bih pogledati propustite! Tijekom godina, dok uživajući u svim djeca igraju bilo, ja bih naći dobro mjesto za gledati ih kada su bili na ovom mjestu proliti. To je bila samo igra normalno da razumijete. - No, o aktualnim događanjima nisam bio uopće siguran što Liz "je bilo oko, ali Internet činiti malo sada za ovu malu 5'-6" za teen u Crouch. Nije problem sjedi ili leži, naravno, ali nije bila stalna u svom planu kao što sam saznala.
JA je otišao tiho do mjesta gdje sam znao bih biti u mogućnosti vidjeti. Naravno, tu je bila, sjedio na velikoj jastuku zurio u svemir. Ništa se događa, ali Jasper još uvijek ležao na vratima promatrajući joj i ja sam naseljavaju dolje za više udoban pogled. Još uvijek ništa! Zatim osmijeh, znala sam da smo bili sami, tako da sam se pitao zašto osmijeh? Gledala je u svoju ručni sat i nasmiješio se opet. To pao na pamet da je netko očekivao da dođete, ali onda ga sinulo mi je, ako bilo tko je, nisu imali ni na koji način u! Nema stražnji entance i nas se samo jedan kod kuće da bih se vani u ulici.
Ona je pomaknuti svoje dupe ponešto o ublažava i gledao sam hipnotiziran kao ona podigla svoju suknju i fiddled s njom panty's. To je loše, jako loše! Moj penis je trzanje za ono što bi moglo uslijediti. Osjećao sam se krivim što je kao pakao špijunirajući na moj teen grandaughter što ona kao da namjeravaju vrlo privatni masterbation joj maca. Bila je namjera sada povlačenjem svoje knicker je po strani i moj penis grču kao što sam vidio obilje iznosu od maca krzna pojavljuju iznad nje šlic. Natrag na njoj glazirano izgledaju kao što sam gledala je njezina igra, najprije škakljanje, zatim klizna prst gore i dolje proreza. Na kraju je ona pokopana prstima u njoj i izvukao ih gleda na ono što sam znao bio bi joj maca ljubav soka. Nasmiješila se očito zadovoljni sok stvorio, kao da bih zamislio.
Puzavica na noge u visini ograničenom kolibe, ona borila da joj hlače desno kao što sam se borio za dobiti moj hardon u udobniji položaj gore moj stomak. Kao što je sjedila i opet klik prstima, znala sam da ono što je o to dogoditi, da! Jasper joj prišao i leže između njenih bedara. Ona je lagano ošamario joj bedro, a ja čula govoreći - "Hajde, dobar dječak, do it!" - On se lizali i wriggled nešto više prema naprijed i postavljen na lizanje joj maca. Ona je, pak, povukao u torove i otvaranje njoj pizda usne, mogao sam vidjeti roza bojom i kako joj emflamed stidnica je kao pas rastao pubes i njegova slina zaglavi njih previše joj bedrima i trbuhu.

Ok! Sam podnio, ja to priznajem. Ja izdvajali u moje zujanje i popped out ove umirovljenika penisa. - Počeo sam wanking u vrijeme sa psima poteza i postao enthrolled još dok je klizila prema dolje u položaj za polaganje, dok joj noge duge tanke podigao i preko njenih leđa izlažu joj šupak i pička rupa za Jaspis se pjeniti se sa svojim vrućim vlažnim jezik. Fuck, ja gurnula natrag u moj penis moje hlače na to da moja sperma puca u boksači, bio sam Kockajući se na to ne ispijanje thro 'na moj izvan hlača.

Obično bi to učinio za moj stari penis, ali ne i danas. Ja lijevo moj sada flacid penis, a studirao je svakog groove i smanjenje od vagine da mladi, i oh tako rožnat tijela kao što sada grču na svaku lizati ga je primao. Ona je htjela da se zaustavi, ja mogao reći, osjećaj Jaspers je dugo toplo jezik puzanje sada oh tako duboko u njezinu vaginu jasno je vozeći joj lud. - "NE! NE! Pas! Za fucks sake no more! - Znao sam da nije bio faul nad Inocent jezika, ali osjećaj hitnosti je mene pitate ako sam trebao ići na svoju pomoć. - FUCK THAT! Sam htjela vidjeti vrisak joj svitak okolo i pod excitemant od Jaspers jezika, u stvari, htjela sam vidjeti njoj svitak okolo u Jaspersa trbuha!

Youve 'je dobio Internet, moj penis je sad čekaju kao tvrdo kao stijena za konačan, - Bi li se jebeno uspaljen kopile, za rožnat je bio, njegov gumb je vise kao prijeti palicom između nogu. O, da! Bila je Cumming sada joj orgasn contorted joj lice kao šok nakon udara dosegao svakog živca završavaju joj trbuh. - "NE! Jasper NE! Zaustavi zatim te karanje omamljen pas, što ste to učinili za mene. Redu! OKAY ja kažem! STOP IT!"

Ona borili na koljena da biste dobili daleko from njoj pizda mu jezik dok je, pak, bio težak to lizanje i montiranje joj dvijuina okrenuo tijela. - "NE! Dođi ovdje, neka mi to učiniti za vas. - Ona shvacaju pod svoje tijelo za početak mu wanking. U sekundi je bio humping ruku i kao tekućina pucao iz kraju je pokušao ga je stalan. -" Čekaj! Rekao sam WAIT! Dozvolite mi da se pravo! - Ona je i sama preselila do sada polovine pod Jasper ona ga wanked s osvetu. Tada mu hrabrost pucao posvuda na njoj Quim gore joj trbuh, širom je otišao, nasmijana-grinning, "Vi prljavi pas, ja znam što ste bili u nadi, ali NE! Djed je ovdje i on će nas uhvatiti kao što je učinio druga noć s Alan i njegov drug.

Bilo je sve prekasno, još jedna od mojih opskrbe sjemena je u moje hlače, - ja mrzim mokro sperma na svoju odjeću, ali ipak to je bio samo kao Liz 'je na nju's. On ostavi me pitate ako Jasper je bio uzimajući njegov kraj i dalje s njom? - Hej! Djed, da je vrijedno da se novčanica od pet funti ili dolara onda? U trenucima Ja bih bio obličje dolje na kojoj moj drugi zamotuljak letio je da bih se preselio na prozor i bio grinning na moja sperma pokrivena penis dok sam gledao sad opet na psu sjemena diljem joj trbuh i pička .. Ova djevojka zna nije ni sram! - Ja to glupo kimnula novčanica od pet funti ili dolara zahtjev.

Natrag u kući ona je mirno aparat za nas oboje imaju oduzeta i očišćena sve znakove sperma psa i pas dlaka. - "To je naša tajna? Zar ne?" - "Da, u pravu!" - "Dobro, ovaj dan je dobar dan, oni uvijek idu od danas, a osim Jaspera i mene su tajnim" - Ja gledati čeznutljivo da se javi tajna. - "Ne! To je za dva puta daleko i da je dobio biti vrijedno cener" - Pokušavam zanat - "Kako to mogu cijenu ne znajući što je to što vrijedi cener. Ako si kao pametna što mislim da se, vi ćete ga riješiti po dva tjedna. Kao i za cener, znam da ćete platiti, mogu računati na to! "

"Oni će se vratiti u bilo koje vrijeme sada, reci mami, Alan moraju razgovarati" - rekao je smiješiti se sve to, Alan potrebne njegov penis isisan ili se ona kao i jebati? "- Prije nego što sam otišao u dom, ja bih radio ono što je planirano. biti pristojan, dva tjedna od danas, da bih biti u sezoni, a Jasper je bio idući u dobiti svoju zla puta s njom. Fuck! JA moć ravan dobiti sretan sam! nadam se

Нема коментара:

Постави коментар