.

среда, 18. август 2010.

Njegov orgazam

Moje riječi su bile supruge zvoni u ušima. Kao što je ona otišla kući, rekla je ona, - "Vi i one prokleto dobro PJS vjerojatno morati pokopati u njima" Ona je mislio na mekani kratkonog PJS da u ovom vrlo instant bio u ljušteno dolje iz moje bokove kao teška tijela njegov prijatelj ležao preko mojih leđa zapinjanje me licem prema dolje na moj alat prsa. Prsima samo tren prije, ja bih doći preko neke grane Pruners sa svakim namjeru rezanje i usitnjavanje nekoliko malih grana jele.

PJS? Pa joj je pravo, ja praktički živio u njima. Loose nogu, meka i besplatno kada se kreće, ali sam je volio bez njihanja osjećaj moje vencanje koturača kao što sam marljivo radio na bilo kojem zadatku bih zaključio je siromaštvo radiš. - "Krist Bert, mi imamo bonus ovdje" - Moje oči su ga slijedili iz ispruženom rukom. Oh Fuck sam pomislio, zašto ne jebi sam se da je još u nakon što bih ga je donio za mene primijeniti neke na ograđivati trimer noža drugi dan, uvijek me nikad bollocking o stavljanju stvari natrag u svoje mjesto. . Jebeni vasoline! to je sve što je potrebno.

Hej Bert, prvo smo dobili u i naći momak kad smo mislili da je uvijek žena u ovdje. To mora da je bio njegov gospođa smo vidjeli dopust. Sam vam rekao da je ulazna vrata na ovu natrag, vi jebeni pametni magarac "Ha! Ha! Hej drug, tvoj gospođa je vrlo pažljiv u potrazi za vas kao da, kako jebati nije ona zna da bih jebi se, ako ona nije bila 't ovdje kao i drugi put smo joj pas "- Bio sam zbunjen, on nije značilo po' pas joj 'da su redoviti posjetitelji naših skrovitih vrtu nazad, no ona ne može biti, on se činilo sigurni tko ili gdje je živio . Ako ona je se jebeno ova dva louts, oni bi prepoznali nju.

Sam znala što me čekalo kao što sam osjetio druge fucker iza mene tegljača moj PJ dna dolje off moje dupe i osjetio njegovu ruku protiv leđa od mojih bedara kao on je napravio prvi PJS ići dolje dok ne uhvati protiv moje koljeno's. Tada vruće kraju njegov penis dođe protiv moj magarac obraze. "Joe, nahrani magarca dobar trunka te masti, želim brzo skliznuti se na ovo ispucati svoje. To je kao mada to je bio netko drugi's magarca oni su automobil koji govori o kako sam gledao Joe uronite prst u sada otvoren jar i izvucite uz obilan iznos od vasoline lijepe za njega.

Otprilike svoj prst umočen moj pikavac rupu i wiggled okolo unutra. - "Hej korijenu, da ste imali dobru emp 'imate? Bert ne želim sranje zaglavi na njegov penis kad je završio jebu u guzicu, a ja kao skliska rupa, ali ne onaj pun sranja" - Stupidly.I površno potvrde moja utroba je prazna. - "Bolje da se nadam, a jezik ili će dobiti privelage od sisati vlastiti shit off našem cocks.

Ovaj crudness je izgubljen mi u trenu kao Bert punjene moj magarac pun penis. Ja grču i grunted koliko moje tijelo je u mogućnosti s ovim drugim životinjski polaganje poput kamenih ploča preko mojih leđa. To nije bio nježan jebeno, bio sam olakšanje pronaći svoj supak, odnosno mom rektumu bio dovoljno dubok za smještaj penisa, ali kao Bert pumped u mene, to je bilo samo ne više od minutu prije s mnogo zabadanje i grunting, osjećao sam se moj rektum dobiva toplu podmazivanje sperma.

On je prilijepiti na moj hips i koncentrira na njegov orgazam kao on sam završio s kratkim teško jabs svaki put njegov penis cum spurted više do mene. - "Jebi mi je trebalo da!" - Moj gasped kao napadač je izvukao njegov penis iz moje sperma napuni magarac. - "Zar vi jebeni pokretu kopile, a mi smo promjene mjesta ili da će biti najgora za vas drug. Ja još uvijek ležao na čekanju za moj iskušenja do kraja, u redu, što je jebeno, ako to znači samo još jedan jebeni tada oni su otišli, doći na i jebati mi da vam queer bastards!

Naravno, misleći ovo sam rekao ništa što drugi gumb pritisnut do u meni. Sada je tretirana u spor odugovlačeći jebeni koja na moje iznenađenje bio mi sišli. Znao sam da moj penis je visio u punom prikazu izvan moje PJs.because Joes sac je šamaranje rythmitically protiv svoje. Iako sada trnce u mom pipe cijevi mi je rekao moj precum je dolazio iz kraju ga. Nisam mogao vjerovati muškog silovanja bi mi uspaljen. Kao shafting mog magarca nastavila sam se pitao je li to razlog zašto žene su vrlo oprezni u silovanje, jer oni također sišli na nezamoljen jebeno se utvrdio na njih.

Ugodno sada drugi opterećenje od sperma pucao na mene i moj novi fucker bio istovara njegova vatom moj rektuma. Sa svojim pijetao i dalje duboko u moje dupe, - "Hej drug, koliko dugo prije nego što gospođa vrati, ona je vjerojatno uživati u onome što ste upravo imali, Gledala je lijep komad magarca, zar ne računajte Bert?" - "Da, lijepo tits i na temelju izgleda to!" - Kao što je mirno kao što sam mogao, sam je rekao, "You're out of luck tamo, smo imali samo Blinder za redom, a ona je otišao off joj majke, vjerojatno zauvijek" - "Ne drug, ostavite ju, ona će vratiti se. Hej Bert, nema smisla vješanje okolo, mi svibanj i fuck off. - Bert usitnjeno u, "Hej drug, zbijeno magarca lijepo da, bez sranje!" - On briznuti smijeha dok je nasmijao na vlastiti dosjetka. - "Čuj da je Joe, NO SHIT! i istina, nitko na penis i mina dolazi iz svoga magarca čišće nego kad sam ga shafted up njega "

Oni su samo neka mi se. - "Hvala Guy" - slap na moje dupe guzovi stung kao pakao, ali sam gledao ih. - "Budite kao da tada, zbijeno magarca! Čuti da Bert 'zbijeno magarca, jebanje magarca njegova široka je i sve, hej drug kladiti da ste lijenčina sada" - onda ih nema. Dva sata kasnije, moja supruga se vratio da mi pronađeš sjedio na prsima alat. - "Dan sanjao si? Što je to na tim PJS, te sjeo u nešto?" - Gledala me sumnjičavo, znam da stvari, to je sperma. Frank ćete dobiti je uhvaćen jedan od ovih dana, znam da keramika PJS jer možete flop da stvar tvoje o težak to izraditi mene Randy, ali sam rekao sebi rukovanja iz leđa iako nismo previdjeli, netko je dužan da vas uhvatiti jednog od ovih dana .

Nikako mi je idući u reći joj da je imao, a još manje da je sperma izlazi iz moje dupe ili da bih imao silovanje. Pa bi ti? - To me ostavio s dilemom tho '- Ako ili kada silovatelji povratka, bit Stella - moja žena - recite mi ona je bila silovana. nije bilo onako kako sam bio idući u reći policiji bilo, ali čak i žene stidljiv daleko od toga. - Mogao je biti, jer sam pronašao je prilično ugodno iskustvo?!

Нема коментара:

Постави коментар