.

понедељак, 8. март 2010.

debeli penis

Čovjek je glas odjednom je postao jasniji jer sam peered preko moje knjige, znatiželjan da vidim koliko je on želio. "Želite li nešto popiti?" on je pitao opet. Ovo je prvi put imao sam ikada imao upravitelj umjesto uobičajenih stjuardesa u moju uslugu (i raskošnih jedne do boot). Ja sam zatečen bulji u njega, postane neugodno kada me pitao da li je bilo nešto u redu. "Ne, ne ~ I'm sorry, Im 'pravedan ne koristi se za ... je, uh, što mislim reći je to, da ću imati koksa molim."

Ja topljeni dok je gledao u mojim očima, dajući mi vragolaste cerenje, onda dok je izlijevanje moje soda, on se okrenuo i pitao me gdje je moje konačno odredište bila. Rekao sam mu da sam bio idući u St. John. "Je li ovo tvoj prvi put?" on je pitao, pa sam mu rekao da, da sam oduvijek htjela ići tamo, ali s nekim posebnim. "Pa gdje je ovo sretan osoba?" on je pitao, a ja sam rekao da nisam našao ga još, a da nisam bio uzimajući bilo koji ~ mlađi i možda bih ga naći me čeka tamo.

On se nasmijao, i rekao mi da nikad ne odustati na svoje snove, a onda sam ga pitao da li je oduvijek bio njegov san da bude upravitelj zbog dopuštajući mu da putovanje oko svijeta. On se nasmijao i rekao da nema, zapravo je njegov san bio je pronaći sladak djevojka tko je volio putovati, i da je završila rad na avion jer je to jedini način na koji je mogao zadržati ih je uhvaćeno dovoljno dugo da bi ih pitati za datum . Sam sjedio promatrajući ga u šoku, on se nasmijao i nasmijao i rekao mi da on nikada ne bih dobio nikome da ga se tako ozbiljan i prije, ali da je to bio samo dio vremena rada i da je njegov pravi posao je pisanje članaka za tvrtke, te da je upravo uživao raznolikost.

"Oh!" Nasmijao sam se s njim, osjećaj prilično glup za bitak na taj način lakovjeran. Kao što mi je dao jastuk i deka, on je rekao mene taj JA treba probati i napraviti sebi ugodno, a zatim je napustio otići brinuti za sve ostale potrebe putnika. Ja naselili natrag u moj jastuk, i još jednom sebe pokopan u svojoj knjizi, sanjarenje o tome kako bi moglo biti lijepo da čovjek poput njega dijeliti sa svojim snovima, kada su sve njegove iznenadne niske umirujućim glasom postao previše jasno da bude u moje mašte.

Njegovo lice popped gore iznad moje knjige opet, i on nasmiješio, molba mene ako ima bilo što drugo JA koji je potreban prije nego što je otišao leđa to ispred ravnine. Ja preskočila, shvativši da mu govori da mi nije bio dio mog sna, i pokušavajući sebi mirno sam mu rekao da mi je trebalo ići u kupaonicu. On mi je rekao da ga slijedi, i kao što sam napustio svoje sjedalo, osjećao sam se vrlo nestašan razmišljati o svim načinima zabave ovog raskošnih komadeška čovjek me mogli zajebati.

"Evo ga", rekao je kako je otvorio vrata kupaonice, "bi li me kao da vam pokazati kako to radi ..." rekao je, Trepere iste vragolast osmjehhttp://sms--chat.blogspot.com/ mi je dao ranije. "Svakako", rekao sam u šetnju mala kupaonica, mišljenje nije bilo načina da stane više od jedne osobe u tako maloj sobi. Gledao sam u šoku kao i on me slijedio u i zatvori vrata da zaključavanje iza njega.

Mi smo stajali pritisnuta zajedno kao blizanci, moje lice na prsa jer je bio puno jači od mene I. Lifting pažljivo se na sudoper, on je meni rastopljeni s dugim, senzualna poljubac. Moja topla pička throbbed i ached kao što sam utrljava na ogroman čudovište raste u njegove hlače. On je izvukao moju bluzu, i gladno isisan na moje bradavice i otresit cradled moje pune grudi. I moaned panted i tiho kao što je kod mene tugged pamučne gaćice, težak je teško biti tiho, kako ne bi izazvati metež među bilo radoznali putnici.

On unzipped i oslobodio sebe kao što sam proširila moje noge mu dobrodošli u. Tada mi je rekla da bude strpljiv, i da će to biti dug let, i da je on kleknuo i počeo se klizanje jezik mu gore i dolje unutar moje razrez. Ja drmati kao što je klizila mu jezik u mojoj rupu, i ran to uz moju G-točke. Onda je ustao. Ja gasped pokazali kako je njegov dugi, debeli penis duboko u meni, hvatajući moj hips za moć, i zabadanje zlobno in i vanjska strana od moj pička dok sam mislio bih vrištati. Taj čovjek je dao mene najviše orgazam sam ikad letjeli na.

Vučenje njegov penis iz mene, počeo je snimanje sperma svi iznad mene, pa sam, naravno, savijena prema dolje uhvatiti neke od to ~ na moje lice i u mojim ustima, nadajući se da će uživati slatki okus od njega zauvijek. Kad je završio sam ga pitao što je njegovo ime. Imao sam barem zaslužio pravo da zna ime stranca koji je dao mene najviše orgazam sam ikada imao. On se nasmijao i rekao mi da mu je ime "Stjepan", te da se nada da ne bi bilo naše zadnje vrijeme kao i on me opet poljubi.

Onda mi je dao svoj broj telefona i rekao mi da ga zvati čim sam dosegla St. John. On je rekao da je St. John je bio gdje mu je dom bio, a da je htio da vidi koliko dugo mogao držati mi "lete visoko" s njim. Tada mi je rekao da nadamo se uz malo sreće da bi to moglo biti zauvijek. Smiješila sam na njega, je broj, i rekao mu: "danas je naš sretan dan ..."

Нема коментара:

Постави коментар