.

среда, 10. март 2010.

najbolji prijatelj

Kao što sam slajd u moje traperice, ja pogledati sebe u ogledalo i uzdiše. "To će činiti", Sam mislio to ja osobno. Sam to ići na ručak, a moj najbolji prijatelj, Emily. Kao što sam zgrabiti moj auto ključeve, a glave na vrata, moj telefon je zazvonio. Bilo je Emily.
"Drakes mi je odbačen", povikala ", kazao je još jedna djevojka, mogu li doći?"
"Naravno, loše bi se vino, doći iznad med." Odgovorio sam, žalostan osjećaj za nju. Drakes nikad nije bilo dobro za nju. Hes uvijek način čineći njezin vapaj, theyve bili zajedno skoro godinu dana, a oni se bore tako često, teško je ne želim joj reći da biste dobili osloboditi od njegove žao magarca.
JA dobiti vino, n 2 čaše za vino od njih, uključite stereo, i uključite na naš omiljeni sastav, Paramore. Nedugo nakon promjene na suknju i potkošulja, vrata pokuca. I trci za vrata, spreman za konzole moj najbolji prijatelj. "im je žao, Emily. Uvijek je to za vas." Rekao sam, kao što sam doći k njoj u zagrljaj. ja joj vodič za kauč, i prelijte ju vino. Sam mogao reći i onda tamo, ona wasnt here for chat n dječaka razgovor. Izgledala je kao divlja životinja, o ripati osim joj plijen.

"Jesi li ok, Emily?" ja aksed, malo umoran od onoga što će biti odgovor.
"Ive si htio, za tako dugo vrijeme, Scarlett". ona je odgovorila: gleda dolje, malo neugodno im guessing. JA mogao odgovor, bio sam zapanjen, ja mogao zanijekati da ive joj htio bilo, sve ona ima svoju top off to probati neki od mina na, napravio mi gaćice vlažne. Njeno tijelo je bila besprijekorna, a njezine grudi su bili idealni. Sve što sam mogao misliti o događaj, bio je njezin savijanje iznad, i prehrane maca joj odostraga. Prije nego što sam mogao odgovoriti, Shed pognut i lagano obloženi poljubac na moje usne. Ja returend gesta.

Ona poljubi me jače, ja potezanje na vrhu njoj. Sam mogao osjetiti njezin maca gher grindin na noge. Sam borio se da joj otkopčati košulju, ali prije nego što sam to znao, ona je ripped off. Kao što sam odsjaj dolje na dojkamahttp://smokva-upoznavanje.blogspot.com/, koje se uvijek čini da bi moja maca lupati. Ona me je pitao: "Hoćeš li me jebati.Će jesti jesti u moje maca ću doći sve na svoje lice?" Sa ja pokopan moju glavu u svoje grudi, uzimajući bradavicu u moja usta, moje trljanjem nogu protiv nje puccy. ja unbotton joj traperice, te ih gurnite off joj zglobovi, ja sam mogao osjetiti uzimajući namočena, na samo misao da mi glavu među njezine noge. I take off joj gaćice, pa im pozdravili najljepših, čisto obrijan, Tightest malo puccy, ive ikada vidio.

Нема коментара:

Постави коментар