.

недеља, 21. март 2010.

Fantazije grupni seks

Fantazije i pojmove grupni seks samozadovoljavanje imaju najviše trčao kroz naš um s vremena na vrijeme mogu zamisliti. Nakon čitanja Martha Spacey je članak o njoj iskustvo na grupnjak ili se stavi na blok Gang motocikl je mene ide, u stvari sam pročitao članak par puta više pa je morao priznati da pobudi određene tjelesne osjećaje u meni i ostavljajući vlažnost u moje hlače.
Bog ... kako bi ona su se svi oni momci ... koliko je tamo bio tamo te noći, dvadeset je rekla? Moj um ide u užurbano kao što sam to vidi sve događalo ... ... jedan po jedan. Ja bih imao grupu spol prije nego ja, ali ne i na skali Marte opisao. Tu je šest dečki i ja,. Bio sam toliko naivni da mislite da sam mogao otići na mirna plaža sa šest napaljeni momci, a ne doći na pounced. Mislim ovdje sam bio samo bikini, potpuno razvijeni ženski, pijenje piva i vina, dečki uzimajući hornier hornier i bulji u moje tijelo, koketiranje s njima, onda sam se pozabavila se na zemlju i sljedeća stvar je, moja Bikini Bottom je rastrgan od mene ... oh ja i nogama borili za početak sa, ali kada Mike je u meni, bio sam druga osoba. Nisam mogao prestati samo za jedan, morao sam to učiniti za sve njih ... ali tih šest je bio puno drugačiji od dvadeset. O Bože Morao sam prestati razmišljati o tome, to je jednostavno previše, moje srce i puls su utrke i moje tijelo je sve drhtati.

Pa je jedna stvar da su fantastični ... pravi život je još jedna stvar, a ja čudio ako dao priliku bih i mogao nositi ih sve. Mislim dvadeset dečki jebu vam jedna za drugom ... možda i više od tjedan dana ... ali sve u jednoj noći.

Mislio je to sve samo ne bi otići, on je nastavio uznemiravati moje misli i razmišljanja, da li sam bio kod kuće, na poslu ili van s djevojkama za piće našla sam i fantasying sanjarenje o tome. Stvar je više sam razmišljao o tome još sam htjela da se to dogodi, ali ako se daje mogućnost da ja zapravo ustati i nositi to preko ... ili bih držati u posljednji čas i ostane sigurna, sretna i zadovoljna u roku od moje mašte .

Pa tu je stara i istinito kazivanje. "Budite oprezni što želite za to ... samo svibanj ostvariti"

To je lijepa u srijedu ujutro dok sam vozio između Buxton i Grassmeads malo sam ja znam da je o to biti nadzor datum sa sudbinom. Bio je lijep dan, vruće i ne oblak na nebu, tip dana ste drago da je živ i pravedan ištanje to držati vožnje ... ići negdje ... bilo gdje, who cares? Sam bio idući u haljini u traperice i svjetlo vrhu, ali sam onda odlučio da će to biti gaćice i top. Uvijek sam volio moje traper šorc u tim prigodama i oni show off moje duge noge lijepog oblika ... nije da bih predviđeno ih prikazuje na bilo koji tip prije nego sam stigao na Grassmeads. Put sam izabrao bih bio slikovit jedan, on odšetao kroz neke od najboljih sela u županiji, uz rijeke, kroz šumu i grm, ponekad drveća tvore krović hladu sa vrućim suncem nad glavom ... to je jednostavno tako lijep i prekrasan. Moji prsti odvodom volan na vrijeme uz glazbu iz mog CD-a ... život pravedan nije 'dobiti bilo koji bolji od ovoga. Onda oko pola putne točke, to se dogodilo.

Vi ikada imao da se potonuće i odvratan osjećaj u jami želudac kad nešto pođe po zlu sa svojim autom ... i taj dan kad sam ga dobio, vjeran starim Tommy Toyota počeo se pregrijavati. Ja nemam pojma koliko dugo je to bilo događa. Upravo sam pogledao i vidio mjerila temperatura je jedan dobro iznad gdje je trebao biti i veći.

O, sranje ... sranje ... sranje. Onda sam vidio milostivo znak, mi govori da je piknik prostoru ispred, samo nekoliko metara. Samo oko sljedeći zavoj sam vidio i skliznula u i parkirani. Bilo je uobičajeno dobro čuva ostatak prostora, drvenim stolovima i klupama, sjenovitim stablima i uredno kontejneri za smece ... ništa drugo, naravno, to je bio samo izlet / odmor zaustaviti, ali barem mi je rekao da je na jednom neki će doći po.

Podigoh kapuljača na masu dima, pare ili nešto i ruglo. Upravo sam gledala na to, nisam faintest ideja što sam bio obličje at ili za. Osjećao sam se izgubljeno i napušteno, što je bio tako velik dan ne tren prije ... i moram reći da sam osjećao izgubljen. JA pokušao moj mobitel, ali ovo područje je izvan područja pokrivenosti ... sad sam osjetio čak i gore, ali ho ... čekati. Ja bih čuo auto pristupom i moje raspoloženje podiže, samo da se opet dashed kada automobil zadržao ide. Dva automobila i kamiona prošao i sam početak to panika malo, onda sam čula ono što sam mislio je helikopter ... nema ... nema ni helikopter, ali ono što. Zatim sam ih vidjela kako su došli oko zavoja. Cijelo moje biće bio je ispunjen sa strahom ... moja krv se pretvara u led, to je motocikl banda. Crni kožni odjeven pojedinci sjede uspravno, holding on to sjesti i moliti upravljači.

O Bože ne ... molim br. Vizije o silovanju i tamo su mi odmah misli ... otišli su moje fantazije se stavi na blok.

Oni su me vidjeli i ljušteno od autoceste, zaglušujući zvuk njihovih Harley-u kao što su kružila oko mene ... onda šutnja kao što su se zaustavili svoje strojeve.

Veliki bradat tetovirane sirovu, koji je bio njihov vođa, dođe k meni.

"Pa sad malo dama ... Čini se da ste u nekoj vrsti problema?" He asked.

Jedva sam mogao odgovoriti, vruća kao što je bio sam hladno sa strahom pravo zatim.

O Bože br. Please don't rape me ... please ... bila je jedina misao prolazi kroz moj um.

On nagne auto i uzeo pogledati motor.

"Nemam pojma što nije u redu s njim ... ja ... Upravo sam otvorio poklopac motora i iz svega ovoga je dim", rekao sam

"Parna ... malo dama to je para ... ... ne pušiti .... izgleda imate poprsje vodu i motor je pregrijan ... nadamo se zaustavio na vrijeme, a?

"Pa ... Mislim da sam učinio", odgovorio sam.

I uze gledati okolo kao drugi siđe iz svoje cikluse, neki ležanje na travi, što drugi prema nama.

Kao da čitate moje misli, rekao je šef momak. "Opustite se malo dama ... nitko neće vam naškoditi ... suprotno onome što vam reći ne idemo okolo molesting žene" onda mi je dao ulijeva osmijeh. Nekako sam njemu vjerovala i osjećala napetost odvoditi malo.

"Drago mi je to čuti ... mislim na vas tako čuti mnoge priče o bikie bandi i ono što im je činiti da žene", odgovorio sam.

"Ne ... ne vrijedi ... samo one koji pristaju da ga odgovori on.

"Oh vidim", odgovorio sam i blushed svijetli crveno na misli koje se upravo vratio na moje mišljenje i istovremeno izmjere svi vozači u ovom području.
"There's dvadeset nas malo dame ... ako je to ono što Vaše razmišljanje"

Bog mogao ovaj Gvido čitati moje misli. "Ne ... ne sam ... bila sam samo ...." Sam prekinula off ... trudim da mislim na nešto za reći

"Pa mislim sam čuo toliko priče, mislim o tome da stavi na blok i slično ... ne da se stvarno dogoditi se sa te momački?" Bog Nisam mogao vjerovati sam samo bih pitao da ... tko je taj tip , moj otac ispovjednik ... Samo sam trebao šutjeti prije nego što sam iskopao rupu previše duboko.

"Da i to je uglavnom istina, da mi imamo blok i da mi ne stavljaju žene na to"

"Oh Vidim"

"Ali kao što sam rekao ... samo one koji su suglasnost za to ... one koji ne postanu počasni članovi poglavlja"

"Oh pravo"

"Ne bi razmotriti postati član would you?" Je pitao s bezobrazan osmijeh.

"Oh ne ... ne ... hej ... Mislim da je dvadeset dečki strašno puno" sam bio idući u reći penis, ali samo kratko prestao. "To je strašno puno dečki" Onda okreće prostudirati dvadeset jahača. Moje misli i fantazije vraća na brzinu deformiranje, pa čak i uzbudljiv u moje bokove.

Njegove oči bile raking moje tijelo, svoje fantazije na umu i ono što želite učiniti za mene.

"Oh Siguran sam da bi nas mogao obraditi sve ... mi bi voljeli da vas je počasni član poglavlje malo dama ... what's your name ... ja sam Gus by the way"

"Oh ... Lisa" Ja ponuđenih

"Pa Lisa mi bolje bih vidjeti što možemo učiniti o tom auto od tvoje eh?"

"Pa ako bih mogao biti pravi zahvalan, ti si jedini koji su prestali", rekao sam

On je pitao par dečki pogledati i vidjeti ako oni mogu ništa učiniti sa automobilom. Dok oni tako da sam uhvatio moju vodu omot i sjede s Gus i prijateljima, razgovor i razgovor. Bio sam iznenađen sam se pitala kako mnoga pitanja o životu bicikl i kako su živjeli. U isto vrijeme moje misli ono što je čudnovato kako moje fantazije i upravo ovdje i sada sam bio na ulazu u priliku da moje maštarije ... fantazija koja bi mogla postati stvarnost, sve što sam morao učiniti bio je acquiesce na njihov poziv. Pogledao sam od jednog tipa u drugi, pokušavajući zamisliti da sam mogao uzeti njima na sve. Tu bih se malo ili nimalo vremena odnosno intervala između jedan tip i sljedeće, kao jedan završen sljedeći će biti spreman za mene.

Moje misli su iznenada pokvario u.
"Žao nam je što je to bilo?" Pitao sam

Gus je pitao pitanje.

"Pitao sam, ako ste mislili da bi nas mogao odvesti na sve ... to je ono što su mislili, zar ne"

Opet sam blushed svijetli crveno, kako bi ovaj tip pročitali moj najveći unutrašnji i intimne misli.

"Oh gosh ... ne ... ne ..." Počeo sam protestirati.

On je držao ruku mi je plomba dalje.

"Samo budi iskren prema sebi ... priznati da ste bili ... vidio sam da izgleda na mnogim drugim licima ... govori mi mnogo ... da ste bili razmišljam o tome nije bilo vas ... samo malo?"

"Pa, da ... da sam bila ... ali mislim, dvadeset dečki, ja stvarno ne mislim da bih mogao nositi sa tom puno?"

"Don't pod sebe procijeniti ... drugima prije nego što imate ... i nema sumnje da će se nakon druge ... samo mislim o tome kao davanje sebe noći smicanja zabave i užitka"

"O, sranje ... ne znam ... ja stvarno ne znam", moje srce sada utrka s uzbuđenjem.

Samo tada Red je došao na to nam stvarno nije mogao učiniti mnogo kako bi riješili problem par novih dijelova su bili potrebni, što oni nisu imali ... brzo krpa posao je bio najbolji, ali to ne svibanj prošle i malo više milja niz stazu, a ja bih imati jednak problem.

"Pa Lisa, zašto ne trzaj vožnja na leđa mog bicikla u Grassmeads. Ja ću ostaviti Crvena ovdje sa svojim autom da ga čuvaju, Jess pronalazi dijelove, vraća se s jednom od ostalih članova i donosi vaš automobil natrag do kuda ste borave za noć.

Mislio sam o tome i pristala na poziv za lift.

Bio sam dao šlem i napet sam nogu na sjedalo iza Gus. Hujanje Harley-ih bio je zaglušujući kao što smo otišli na piknik prostoru masa.

Ima nešto o tome na bicikl vrstu slobode je da ne dobijete od iza upravljača automobila. Jahanje druge polovice putu do Grassmeads bila ugodna iskustva i nisam mogla dobiti pozivnicu za ulazak tih dečki za zabavu i rekreaciju iz mog uma. Ja bih bio drži sve ove misli ... sve ove fantazije o njima i niske i gle: tu je bila prilika ... ja mogao pretvoriti maštu u stvarnost ... ali sad da sam imao priliku sam stvarno imati volje i hrabrosti da ga provesti . Uskoro periferiji Grassmeads je na nas i Gus signalizirao svoje sljedbenike da navući.

"Gdje želite da vas odvesti Lisa ... ili želite da nam se pridružite u noći?", Upitao je razvukao je osmijeh.

"O Bože ja ne znam Gus ... Razmišljao sam o tome, ali sam se uvijek rado vraćaju do dvadeset momački ... to je puno dečki"

"Pa to je na vama ... to je lako za mene reći skok u i to ne učinite, žive samo jednom i sve one druge kliše je ... na kraju to je do vas"

I malo mojih usana ... dno. težak to izraditi moj um gore. Ako sam rekao ne ja mogu požaliti tome kasnije ... isto tako, ako sam rekao da ja još uvijek može požaliti taj način ... odluke .... odluke.

"Da ... da .... Let's do it", rekao sam, sad moje srce lupa, sada ima donijela odluku i složite ga.

Ja visio na čvrsto kao bicikle upletena i okrenuo, što ima glasan putu prema njihovu sjedištu. Bio sam prilično iznenađen na veličinu imovine. To je bio na rubu grada i na velik dio više ... da samo kuća ... veliku kuću, baca, baca rad i visoku ogradu utvrđen ga okružuju. Oni su očito htjeli bez uljeza ... imao sam napravio pravu odluku? .

Oni su na malo izvan zaustavi, dva fortifies vrata otvorena.

"Pa Lisa ... jedan posljednji priliku reći ne ... jednom unutar vaše ...." On neka implikacije vožnju.

Ja se proguta i kimnula. "Ok ... ... Let's go Let's do it"

Bio sam brzo odvezao u preko ... kroz vrata u Lion's Den ... slijedi ostatak čopora. Kao jahači izrezati svaku od bicikla ... bilo je tišina i ja gledao kao dva velika vrata clanked zatvorena i teške vijci potisak na mjestu ... to je to ... nisam mogla okrenuti leđa ... večeras je meni bila je Lisa

Ja skinula kacigu Gus je mene posudili.

"Ok ... dopustite mi da vam pokazati oko mjesta ... naš skromni dom"

Moje noge osjećala poput gume, moje srce je kucalo, bio sam uzbuđen ... ožiljcima ili malo od oboje valjda. Znao sam što ležao ispred ... što se očekivalo od mene, ali kako bih to podnijeti. Ulazi kroz glavna vrata, bio sam u pratnji drugih vozača, ostali članovi, svaka soba je on meni pokazao, bilo je ostale članove o lounging, lonac pušenje, pijenje piva, njihove gazes sljedeće moj pokret.

"Er Mislio sam da je bilo samo dvadeset od vas Gus .... Tko su svi ti drugi momci?" Pitao sam

"Oh Zaboravila sam vam reći ... ima trideset nas u svim ... neki nisu danas ride"

"O Bože ... Ne ... ne Gus trideset ... molim recite mene to nije trideset I'm očekuje da ....?"

"To fuck you ... je da je ono što ste bili će se reći ... oh ne ... ne brinite, tako da ćete nam se obraditi sve ... vidjet ćete"

Ali bio sam zabrinut ... dvadeset, i ja bih obračunati i pomiriti se s ... ali odjednom sam sada imao još desetak momci boriti s ... po, broj zadržao trčanje kroz moju glavu ... trideset momački momački ... trideset, koliko dugo bi to uzeti trideset dečki da me jebati, O Bože ono što je sam učinio ono što je imao ... ja sam neka u za?

Gus me uzela iz jedne prostorije u drugu, jednog područja na drugo, kompleks je ogroman ... onda smo došli do njega. "Soba" sastanak kuća, soba za zabavu, što god vam je stalo da ga nazvati. Iznad vrata je bio znak. "Rats gnijezdo", a drugi znak proglašenje kod uredan haljinu ... ili svući god prigodom svibanj zahtjev. Bilo je ovdje dolje s jedne strane, najimpresivniji bar, bar da se ne bi gledati iz bilo kojeg mjesta u pub. Zidovi su bili ukrašeni s drugim suveniri, slike biciklista i bicikala, zastave, a družba zakrpe, bik rogovima, krava rogovima i bilo koje druge vrste materijala su smatrali prikladnima za prikaz.

"Imamo goste iz vremena na vrijeme ... tako da ćemo morati napraviti im dobrodošlicu i osjećati dobrodošao", rekao je Gus ukazuju na traci, ali nije bio bar da su moju pažnju. U sredini sobe bio je "The Block", mjesto gdje sam trebao biti žrtvovani. Bilo je o veličini ili možda veće od kralja veličine krevet i podložena sve više u crnoj koži. Gus je vidio mene gleda na to.

"Da med ... to je to ... to je tamo gdje je sve održat će se ... come on let's take a closer look"

Sam za njim do centra. Crna koža padding bio čvrst, ali mekan. I pritisne moju ruku u tkaninu, testiranje svojih mekoću.

"Ok med ... susret s you're odobrenje"

To je bio mekan, ali firma je koža bila topla od sunca dana koji je bio sjajan na njemu, neposredno iznad stropa je imao stakleni krovni prozori, dopuštajući i zrake sunca da padne na to, kinda naglasili cijeli blok, što ga čini centar atrakcija, koje nema sumnje da je ... dobro večeras da će to biti.

"Da ... da, mislim na taj način", rekao sam, prilično nervozno. Pogledao sam danas okuplja skupinu dečki kao proširila vijest da je žena imala dobrovoljno ići na blok večeras. Oni su svi zainteresirani da vidite tko je ova žena ... jedne su idući u biti jebeni u nekoj fazi.

Sada znam što trema mora biti kao što je, u nekoj fazi sam bio idući u biti pitan to obaviti ... za obavljanje svih ovih momački ... nije bilo linije za učenje ... ne proba obavezna ... sve što sam morao učiniti bio je ogoliti pred im i sve ostalo ... i ostatak će se pobrinuti.

"Želite li popiti ... ili nešto pojesti prije akcije Lisa?" Gus pitao

Ja bih izgubila apetit za hranom ... ali dobro žestoka pića bi ići dolje i upravo sada.
Sam odbio hranu, ali je prihvatio poziv na piće.

Prve dvije dvokrevetne Bourbons siđe brzo pravi, a nakon toga hladnom Lager. Kao što sam pio Gus napisao imena na Clipboard, oni su imena članova u redu starješinstvo ... onih koji bi mi prvi, drugi, treći i tako dalje. Onda kada su svi veterani su odabrani oni iznese kantu sadrže plastične diskove, svaki disk ima broj na njemu. Nitko stariji članovi trooped prošlo, izvadio disk i predala se Gus, naziv i broj stavljen na listu. Gus samo gledao u mene i nasmijala ... nije bilo potrebe za objašnjenjima. Do vremena list je bio ispunjen s imenima, Ja bih imao dosta nekoliko pića, kad Gus, rekao je
"Pa hajde Lisa ... Mislim da ste imali dovoljno da se pije ... vrijeme je za obavljanje"

Piće je pomogao otupio moja osjetila i sam stumbled malo jer je on vodio me na sredinu sobe i "Block"

"Želite li da vam pomogne razodjenuti ... ili možete sami upravljati"

"Ne ... ne ... ne mogu upravljati samo dobro", rekao sam, malo nejasno izgovaranje riječi. Gledajući na skupu mnoštvo leering grinning lica

Nije bilo mnogo za uklanjanje, svjetlo boje vrhu, par trapera gaćice, grudnjak i ne daj Bože par štedljiv gaćice, ja peeled off top i gaćice, ostavljajući ih ispustite na pod. Stalna polovine gol pred trideset požuda-oslobođenje dečki, osjećao sam se vrlo, vrlo osjetljiva, Skenirao sam leering lica po sobi. Ili alkohol je igranje varalica sa mojim vida ili .... bog postoji činilo više od trideset dečki pakiran u da me vidi. Bilo je murmurs odobrenja kao što sam maknuti moj grudnjak, otkrivajući čvrsto zaobljene grudi, ali još više promukao razgovor, vikanje i pljeskanje kad sam maknuti moje hlače i objaviti moje svježe obrijana maca ... zapravo mi je baš bih ga obrijati tog jutra. Ja stvarno ne znam gdje staviti na sebe. Osjećala sam nespretan .... zbunjen i htjela pokrenuti, sakriti, pobjeći sa scene, ali je znao da je nemoguće. Sam imao kamo otići i sakriti ... ovaj dio mi nije ušao u jednadžbi, u moju maštu. U mojoj fantazija sve je bilo tako jako jednostavan, samo bih ležala natrag i uzeti ih jedan po jedan i na kraju samo mirno hoda ... nekako sam imao osjećaj da je neće biti sasvim kao što je to.

"Na blok med ... kao što sam predsjednik poglavlju najprije dobiti ... onda je red funkcija", kazao je Gus

Sam zasadio moja guzica na crnom kožom blok zamahnuo moje noge okolo i ležao na leđima. Ona osjećala toplo protiv moje kože od sunca vruće ... nekako vrlo umirujuce i zaista udoban

"Hajde dušo ... ste bili prije nego jebeno, dobiti one lijepe noge od tvoje otvorene ... širiti ih široko razmaknute, preuzima poziciju kako oni kažu .... Ja želim vidjeti taj lijepi pička od tvoje"

Ja izvukao gore moj koljena i širi noge apart .... I uze duboko disanje i tiho reče: "Oh moj Bože".

"Još jedna stvar prije nego počnemo dušo ... I'm gona imati Jeff videokaseta prvi dio ... želim vam reći da je kamera radite ovo na vaše vlastite slobodne volje ... ne želim da vikanje silovanja kasnije ... . ok? ", kazao je

Нема коментара:

Постави коментар