.

уторак, 9. март 2010.

Moja picka

On je gledao u mene s tim očima lješnjaka. "Jeste li ga dobiti?" On se nasmijao. Sam nastavio primjenjivati moje crvene usne polako đavlu. "Ja oslanjao na šalteru pa je dobio dobar pogled na moju D kupova. Grešno sam namršti:" Želite li saznati? "On nasmijao i okrenuo se hladnjak, retriving nova limenka Reddi bič. Kad je podešen nazad , moj top je bio off i moje crne svilene grudnjak je golom protiv moje nauljen kožu. potrča moju stranu i mene poljubi passionatley, iz mog vrata, pa sve do leđa, gdje je unclasped moj grudnjak bez napora. Zagledao se u mene u moje pojednostavljeno nevinost. "Fuck me." On growled i ran za krevet. Zastao sam na vratima da ga gledati klizanje svoje Levi's i boxersoff otkriti svoj blistavim člana. "Ne", rekao sam jednostavno. On je gledao u mene, smeteni . I grabbed kul može kreme od njega. "Suck me." I moaned dok liže mu uho.

On je uzdrmao može nasilno i squirted neke od cool creaminess na moj unutrašnji bedro. On je tada nacrtao krugove arount moje vlažne klitoris i završio s pomoćnim grumen na moj prosjačenje maca. Počeo me ljubiti i lizati ikada tako malo na bedra. Oni drmati sa zadovoljstvom Kako je tekla svojim glatkim jezikom sve oko moje zdjelice. "O Bože, samo mi sisati! Želim da vaša usta na moja pička kaplje vas kurvin sin!" Vrisnula sam. On je odmah pokazali svoje lice u hrpu krema i klitoris. On lizali i dao slihtest iznos tlaka. Kako je trzanje svoj oštar jezik againt moje kaplje mokri maca, ja uhvatio njegov potpuno uspravan penis te ga squirted s vrhnjem. I slid obje ruke prema gore i dolje i on groaned u moja picka, šalje vibracije malo gore i dolje moju vaginu. Bio sam zadihan i oplakivanje i trčanje moje prste kroz svoju kosu kao on pokazali svoj jezik u moja maca i swirled okolo. "O Bože Im gonna CUM! MAKE ME SCREAM YOU MOTHERFUCKER! Turiti KOJI NA IN ME NOW!" I naredio. Kao što je rekao je tučeno svoju lupanje Ten Inch neuspjeh i gurnula ga duboko u meni. On je shoved in i out i ja vrisnula sa skoro 6 orgazmehttp://sajtzaupoznavanje.blogspot.com/. On je izvukao iz mene samo da se veći poniranje. "Im odlaska u sperma beba! Sam ga želim sve nad vama!" On je vikao. "FUCK NO CUM INSIDE ME BITCH!" I on nije objekt. Sa potiska čak i jači od ostalih, on pokazali svoje rock hard penis u tolikoj mjeri da se moja maca ja vrisnula kao pokoran kuja sam. On je eksplodirao u meni i uzbudljivom erotikom rogoz sshot preko mene, curling moje nožne prste. Odmah sam se uhvatio Reddi bič i napuni mi usta, samo da bi snagu svojih deset incher sve na putu niz moje grlo. Isisan sam ga sve dok nije došao opet dva puta i on mi je isisan dok smo oboje su propali heaping hrpa sperma i Reddi bič.

Нема коментара:

Постави коментар