.

петак, 26. март 2010.

djevojka iz komsiluka

Nakon svega što je na taj dan, i dugo razgovarati s Amy, nisam mogao spavati te noći. JA je otišao dolje u podrum i gledao TV, nadajući se da će zaspati na kauču. Ali sve što sam mogao misliti na bilo koji izgledaju na Katie lice i svoje oči. Nadao sam se ona je bila ok.

Bio sam zauzet sanjarenjem, misli i nije ni vidjeli Katie stoji tamo dok je govorila.

"Bok."

"Bok Katie. Što radiš gore?"

"Ne mogu spavati. Mogu li gledati TV s tobom?"

"Naravno. Vuci se rock."

Ona sjede pokraj mene. Imala je na kratke hlače i t-shirt. Izgledala je čisto, djevojka iz komsiluka pozuda svježe. Njezina duga kosa bila je u rep. Izgledala je tako slatko. Ona zbližili su se u blizini, ja stavio moju ruku oko nje, a ona položi svoju glavu na moje rame. Mi smo gledali neke gluposti za neko vrijeme. Bilo je očito ni jedan od nas htjeli gledati TV.

"Tako. Želite razgovarati, reci mi nešto o tome?" JA je pitao.

"Razgovarajte o tome što?" ona je zastao, s tim 'jelena u prednja svjetla' izgled.

"Oh, ne znam. O tome zašto vas mrze vaš tata, i nikad ne bih vratiti opet k njemu. O zašto bi se ubiti prije nego što bi se odmaknuti od Amy. O zašto ste skoro došli unglued kada ste saznali o Cindi je silovanje. Svi oni bi lijepo. No, krenimo sa ovaj neki, jedan JA stvarno ištanje to znati â € "o tome kako vi sami umetnete i popunio prazninu u Amy's umu da Cindi koristi za okupaciju." I nasmijala nježno, pokušavajući umetnuti sve ljubavi sam mogao u taj osmjeh i oči.

Očekivala sam reakciju. To je bila ideja. Nisam očekivao da će jedan sam dobio. Katie postala bijela i sva krv slijeva lice i gledati u oči je sada 'jelena u crosshairs' izgled. Ona je pokušala dva puta govoriti, ali nije mogao. Konačno, ona je pokušala da djeluje nijem.

"Što ... ne znam što govorimo." Ona tvrdi proguta. Ona je stvarno nije jako dobar glumac.

"Stvarno? Tada Ispričat ću vam ono što znam. Amy i Cindi imala mentalnu vezu od rođenja. Posjedovali određene mentalne sposobnosti koje donijeli su im mnogo bliže od dva normalno sestre. Mogli su smislu jedni druge prisutnosti i emocionalnih stanja. Mogli su ponekad komunicirati sa svaki ostali. Victoria i nisam znao to je bio događa, iako je bilo mnogo tragova. Zatim, Cindi je ubijen. Amy postaje patološki depresivni i gubi želju da žive, do te mjere da Victoria i bojim samoubojstvo. Amy je ovo područje u svom umu, gdje je uvijek mogao osjetiti Cindi, a sada je prazan. Kad sam je pokupila u tvojoj kući te noći, ona je već znao nešto nije u redu. Ne postoji mogućnost da bilo tko mogao joj je rekao. Došli trčanje vanjska strana od kuće, rekao je 'Žao mi je, je li nešto što mogu učiniti', i nikada jedanput upitao što je problem. Zašto? Budući da ste već znali. Nakon dva tjedna Amy raspadaju, ti hoda u našu kuću jednog dana; hoda u Amy u sobu, a šest sati kasnije Amy je natrag u svoju staru sebe. Postoji samo jedan način na koji bi se moglo dogoditi; netko popunio taj prazno mjesto u njenom umu. Ona te tretira kao Cindi sada, te voli upravo kako je voljela Cindi, iako ni ona ni Cindi su blizu vas i prije. Samo jedna stvar uzroci koji, Katie, te zauzimaju mjesto koje Cindi nekad okupirana. ja jednostavno ne mogu shvatiti kako ti je to. najvažnije, kako si učinio Internet bez blizanac. uma Ova veza postoji gotovo isključivo u blizanci. " Ja se nasmiješio i poljubio joj joj obraz.

Katie pogledao me u panici. Bila je bio toliko uplašena je zaboravila da laže.

"Tko si ti? Kako to znate?" je prošaptala, drhtavim glasom.

"Kako ja radim sada, dušo?" Upitao sam tiho. Ona je dao gore težak to zanijekati.

"Molim vas," molila. "Ne možete nikome reći o tome. Kako znaš sve to? Oni će me odvesti daleko, bit ću hir, i ja ću živjeti u vladinom objektu za ostatak mog života. Molimo Vas, JA dont ' t imati velik dio u mom životu, ali ne želite izgubiti ono malo što imam! " Suze joj se razlijeva niz obraz .

Moje srce otopi. Možda sam bio previše teško na nju. Međutim, nakon što je način na koji ona djelovala večeras, sam morao učiniti nešto da joj uzdrmati, bi joj razgovor. Bilo je jasno da mi nije mogla vratiti kako je bila poslije večeras. To je bilo uzbrdo ili nizbrdo odavde. JA nije 'idući u gubiti drugi kćeri, ili će uskoro biti kćer, ako sam mogao pomoći.

"Katie. Smiri se. Razmislite o tome. Amy je na isti način. Misliš li da ću učiniti nešto što će ju boljeti? Da ne spominjem činjenicu da ne bih ništa učiniti za vas povrijediti bilo kako."

Po prvi put večeras, vidio sam prvi tračak nade u očima. Možda je mogla vjerujte mi. Gledao sam kako je ona vidno sama prisiljena biti mirni. Konačno, ona je pogledala gore i nasmiješio uvjetno.

"Ok. Što želite znati?" pitala je.

"Kako ste to učiniti?" A kako vi to možete učiniti bez blizanac? "

Gledala je u mene svečano.

"Znate, za što stvarno pametne osobe, a otac najpametnijih osoba koje sam ikad znati, možete biti prilično glupo ponekad."

"Što misliš?" Nekako sam osjetio nešto traumatično dolazi.

"Rekli ste samo blizanci mogu to učiniti?" Ona je pitao.

"To je ono što ja razumijem."

"Pa ...?" Ona sobbed, glas joj drhti, suze tekle niz lice, usne joj drhti.

Odjednom me udario! Kako sam mogao biti tako glup i slijep?

"Ti si blizanac!" Rekao sam tiho.

"Je", ona sobbed, i pokopali svoje lice u moje grudi.

Sam je održao, stroked joj kosu, ju je pokušao smiriti. Osjećao sam se čak i jači sad da je govoriti o tome što joj je jedući gore, ali ono što je sam učinio da ovaj poseban djevojku? Osjećao sam se tako loše za nju. Kad je smirila neke, sam je pitao ako je htjela razgovarati.

"Nisam siguran da želim", rekla je žalosno.

"Katie, morate. To je te ubijaju. Nalazite se umire iznutra. Ako ne možete razgovarati sa mnom, naći netko imate povjerenja da razgovarati, ali ne možete ići na ovako."

"Ti si samo jedan da mogu razgovarati, samo jedan sam povjerenja, osim Amy, a ja ne mogu izvatkom ovaj na nju, ona nasmijala tiredly na mene. Čekao sam.

"Moje ime je blizanac Becky. Bili smo jednojajčani blizanci. Becky je najslađe osobi sam ikad sreo. Ona je postojala samo da bi ostali sretni. Da bi mi drago. Nije bilo ni srednja kost u svome tijelu."

"Kao Amy i Cindi, imali smo vezu od rođenja. Ours vjerojatno je jači, jer smo bili jednojajčani blizanci. Nismo imali bliski, prekrasna obitelj da ste ovdje. Tata je vjerojatno alkoholicar, a mama je ovisna o njemu i ne može napustiti. Stvari nisu bili dobri. "

"Bio sam jedanaest kad me tata silovao prvi put. Borio sam ga kao tvrdo kao JA mogao, ali sam bio još manji tada. Šest mjeseci, on me silovao gotovo svake noći, barem nekoliko puta svaki tjedan. On nije bio dobro, kakve čovjek kao i vi. Sve nas navijačice bi rado pustiti te voditi ljubav za nas, ako ste htjeli. Nije bio lijep čovjek. šest mjeseci, sam mu se borio kao tvrdo kao JA mogao, svaki put. Ja nikada dao u, nikada! Ne jednom sam ikad čak dolaze blizu uživati. sam ga mrzio.

"Jedne noći, ja jednostavno ne mogu to više podnijeti. Nije da noću. Sam rekla mama nekoliko puta što se događa, ali ona ne vjeruje, ili nije mario, nije želio da mu se bore. Imao sam napustiti. Becky mi je rekla da ide provesti noć u našem prijatelja u kuću. Ona bi otišao sa mnom, ali ona je imala gripu te je morao ostati doma. Ali ona je vidjela kako je očajna sam bio, i ona mi je rekao da ide dalje. "

"Bio sam tako lud, tako uzrujan te noći da to ometa moju sposobnost to čitanje Becky. Ja ne mislim ništa o njoj ne čitati, da se ponekad dogodilo kad je spavao. Znao sam da je otišao u krevet prije nego što sam otišao. Prema tome, ja nikad to osjetio kad je, nije mi nalaz, otišao u Becky se i učini da joj što je učinio za mene toliko puta. " Katie je otvoreno plakala sad, oči divlje.

"Ona mu se borili, baš kao što sam učinio. Ona mu se borili tako teško, joj je pokucao out i slomila nogu. Ona je imala unutarnje ozljede. Ja ne mislim da je on znao da ju ozlijedio loše. On ne bi mario svejedno. On je bio pijan. Nakon što je učinio s njom, on je ostavio tamo i spustili na traci za piće. "

"Nitko ne zna što se dogodilo nakon toga. Nekako, kuću uhvaćen na vatru. Do vremena Becky došao svijesti, ona je gotovo prevladati dima. Ona nije mogla pomaknuti anyway. Pozvala se da mi je u srcu. To je bio jedini put smo ikada bili u mogućnosti da se zapravo govoriti uma u um. Rekla mi je da ostanu mirni i pozvati vatrogasce. Znala je da neće doći na vrijeme. zove sam, a onda sam PANIČAN anyway. počeo sam running back home . Becky, da je slatka sestra od mina, u posljednjim trenucima njezina života, proveo sve svoje vrijeme boravka mirna, mi govori koliko me voli. nijednom nije ona paniku ili izraziti bilo strah za svoj život. Ona je napravio siguran taj posljednji misli kojeg sam ikad od nje su ljubavi. bio sam odgovoran za njezinu smrt, a ona mi je rekla koliko me voli. Kunem se Bogom, nikad ne bih joj ostavio tamo da sam znao da se može dogoditi! " Katie nije mogao pričati više. Ona je pokopana njezina glavu u mojim grudima i plakala joj malo oči out. Moje srce boli za nju. Nakon nekog vremena, ona je ponovno počeo govoriti.

"Tijekom istrage otkriveno je ono što je moj otac učinio Becky i što je bio događaj za mene za šest mjeseci. Moj je otac napustio grad jedne noći nestao i prije nego što su one odlazile da ga uhvate. Odveli su me od mojih majka. Moja majka sestra uzeo u udomiteljskim djece za državu. Rekli su mi postavljeni kao posvojeno dijete s njom. To je "majka" Bio sam s dok je prije nekoliko dana. Ona je ostalih pet djece, njen suprug nikada nije okolo. Oni su samo uzeti za djecu u novcu. On pokazuje se kada država dođe u posjet. Kad su došli sljedeći put, oni će vjerojatno ih samo reći da sam pobjegao. "

"Ako možete zamisliti što Amy je prošao kroz, moje je deset puta gore. Hodao sam off i ostavila moju sestru u istoj kući s tom čudovište. On ne bi je ozlijediti ako sam bio tamo. Isto tako, zamislite kako je bilo razgovarati sa tvojom sestrom u vašem umu, znajući ona umire. ja imao isti crni, prazan prostor Amy imala. Nakon dva tjedna trajnu prazninu, nema privatnoga života, krivnje da su odgovorni za njezinu smrt, odlučio sam ga nije bio vrijedan življenja više. odlučio sam okončati sve. "

"Ja ga dobro planirano. Ukrao sam tablete za spavanje od moje" majka ". Čekao sam dok nitko nije bio okolo. Sam ih imala u ruci, spreman da ih proguta, kada glas me zaustaviti."

"Kunem Čuo sam pravi glas razgovarati sa mnom taj dan. Ne samo u mojoj glavi, ali glasno, u sobi. Mogao sam vidjeti nitko ne postoji. Ona mi je rekla nisam mogao ubiti sebe još. Ona mi je rekla da ako Ja sam se ubio sad, netko poput Becky će umrijeti, jer ne bih se tamo da je spasi. glas je bio toliko uvjerljiv da sam se zaustavio uzimanja tableta. Molio glas da mi reći gdje, kada, tko, nego nikada nije razgovarao sa mnom opet. "

"Prije godinu dana smo se preselili u taj grad. Prvi put sam sreo grupu cheerleader, znao sam da Cindi i Amy su blizanke i povezani. Iako nisu izgledaju kao blizanci, znao sam. Ja bi ih smisla. Imao sam nikad nije bilo oko drugog para, tako da nisam znala da sam mogao učiniti. mislim da je razlog zašto oni uvijek bili neugodno oko mene i nikad se nismo bili bliski. Negdje duboko nesvjesnoj razini, mislim da su znala da sam poput njih i da sam moglo ih je osjećaj. "

"Kada Cindi umro, osjetio sam ju ugasiti s tog mjesta u Amy mislima, baš kao i ona. Znao sam prije nego što je dobio ima da je ona umrla. Upamtite, imao sam osjetio um umrijeti prije, Amy nije bio siguran što je to , ali sam znao. shvatio sam sljedeći dan sam napravio grešku kada sam izašao i razgovarao s vama, a ne postavljanje pravih pitanja. Upravo sam se nadao da ne će primijetiti. "

"Nakon nekoliko dana, znao sam da je Amy jednom sam trebao pomoć. JA nije 'znati što sam trebao napraviti, ali nekako sam znao bih znati kada dođe pravo vrijeme. To nedjelju sam se probudio i Znao je pravo vrijeme. " Gledala je u mene svečano. "Jeste li znali da Amy planira na sebi, ubivši nakon što je otišao u krevet te noći? Ona ne zna da je, ali sam. Sam to priznati. Mogla bi se ne više. Čak i tada, Amy je sladak i ljubio vas dvoje . Bila je tužna na koliko je bila te ranjavanje, koliko više je znala da će vas povrijediti. "

"Kada sam otišao u svoju sobu, smo sjeli i razgovarali. Bila je toliko boli. Kada je pokucao na vrata, i ona viknu na vas, to je dao mene otvor mi je trebalo." Prestala je govoriti za neko vrijeme, oči zatvorene. Mislio sam da je otišao na spavanje.

"Kako ste to učiniti?" Pitao sam, suze u mojim očima. Ovaj siromašan djevojka. Onda sam se zakleo da će mi nadoknaditi joj nekako. Ona je put previše sladak i lijepo da pate kao što je imala.

"Ne znam. Uzimao sam joj ruku na moje, a mi gledali jedno u drugo u oči. Ona je najljepše, duboke zelene oči." Ona pogleda u mene i nasmijala. "Baš kao što je tvoje. Upravo sam pogledao u njih za dugo vremena. Ja joj mogu osjetiti. Tada sam osjetio nešto ... kao mala vitica tok od mene do nje. Onda, nakon neko vrijeme, osjećao sam se vratio iz neke protok nju mene. to je to. bio sam u svom umu, gdje Cindi nekad bio, a ona je u rudnik, gdje je Becky nekad bila. olakšanje i radost cijele ponovno nas osvaja. Nismo znali što se dogodilo, ali mi je znao što je bio rezultat. "

"To je otprilike to. Prije nego što pitati, ne, nisam Cindi. Ja sam Amy's Cindi i ona mi je Becky, ali ja nisam Cindi. Ja bih da sam Cindi, za vas." Nasmiješila se toplo u mene.

Nakon što je maženje za dugo vremena, Katie sjeo, okrenuo malo, i na jednom atletskom potez, sama ljuljati na preko moj krilo, mi okrenut. Prije nego što sam mogla reagirati, ona je zamotan joj ruke oko mog vrata, nagnuo u, te me je poljubila.

Kada je razbio poljubac, sam počeo govoriti.

"Katie ...»

Ona me shushed sa svojim prstom, i opet me je poljubila. Duže. Softer. Čudan poljubac. Ako sam bio idući da se zaustavi ovo, morao sam to učiniti uskoro. Bila je previše dobar usta. Zatim, dok me ljubi, ona je počela unbuttoning moju košulju. Rad tipke s jedne strane, dok je nježno utrljati svakom novom izložene površine kože s njom druge strane.

Ovaj put sam prekinula poljubac. JA je govoriti. Ova slatka mala djevojčica bila zlostavljana, iskoristio tako često. Ja ne mogu to učiniti istu stvar za nju.

"Katie ... ne, ne možemo to učiniti. Ranjivi ste upravo sada. Ja ne mogu iskoristiti vam se sviđa ovaj, kao i svi drugi nema."

Smijala se, njezin glas vesele zveckanje koje su mi prsti nakovrčati.

"Da li mislite da je to nešto novo JA pravedan odlučio sam htjela, jer ste bili dobri prema meni večeras? Patrick ... Tata ... to je nešto što sam htjela od gotovo prvi put sam te upoznao. JA svibanj biti uzimanje prednost od te, ali nikad ne bi mogao iskoristiti za mene. " Ona oči pune suza, jer je okrenuo ozbiljnim. "Molim vas, Patrick. Pustiti mene popuštanje mene napokon netko zaista želim dati sebe. Ja sam bio uzeti toliko puta. Sam se dao tako mnogo dječaka, tako da mnogi stariji ljudi u potrazi za ime koje bi me osjetiti volio. Molim, daj mi te večeras, čak i ako je to jedini put, neka mi uživati u njoj za jednom, jer sam to žele. I love you so much. " Ona šapne tiho, suzama u očima.

Uza se je držala glavu na moje rame i šapnuo u moje uho.

"To je u redu, znam, je prošaptala. "Znam da te volim Victoria. Znam da nikada ne mogu te imati na taj način. Znam da sam previše mlad. No, na neki način ja sam prestar. Ja ulog no nema pravo na vas. Baš me voliš kad možete. On će biti naša mala tajna. Nitko neće znati. Molimo Vas. Nemojte biti samo jedan ikad me odbiti, samo jedan sam ikad slobodno želio. "

Volim svoju ženu toliko! Bila sam tako drago joj je već dao mi je dozvolu za to, jer nije postojao način na koji sam mogao odbiti molbu ovaj slatki stvar je bila odluka za mene. Osjećao sam ovo je bila pogreška, kao što sam osjetio je bio s Cindi. Bio sam u krivu onda, a ja sam se nadao bi pogrešno sada. Molim te nemoj me povrijediti ovaj slatka djevojka više. Nisam mogao stajati donijeti joj još više boli.

Gledala je u mene, nadu na svom licu. Ona je s oduševljenjem squealed kad sam ju poljubio. Ona whimpered kao ona mene nagnutom prema naprijed i uzeo moju košulju ostatak način. Zatim je nagnutom prema natrag i povukao joj shirt preko glave, uzimajući ga isključite. Počela mi je ljubiti opet, polako izvodi rukama po grudima. Ona gasped kao što sam cupped njezine grudi, nježno milovati svoje male bradavice. Sjeli smo tamo za dugo vremena, njezine ruke oko moga vrata, mi ljubljenje, ljubeći mi vrat, šapće slatko malo stvari u uho. I stroked joj kosu, i poljubio joj vrat previše. Ja savijena moje glave dolje i isisan jedan od njenih bradavica u moja usta, što joj jaukanje.

Ona je slomila kontaktu sa mnom, ustao i uzeo joj gaćice i gaćice off. Zatim je skliznuo moje gaćice off. Nasmiješila se dok je sjedila nazad dolje na moje krilo. Nasmiješila se još više kada je i sama spušta prema dolje na mene, uzimajući me sve do unutar nje. Ona je polako sama potresle naprijed i natrag. Moj bože, ova djevojka je dobro! To samo je nekoliko minuta prije nego oba od nas su bili iscrpljeni, zbližili su se zajedno s Katie i dalje sjedi na mom krilu. Katie osvijetlio cijelu sobu sa svojim prekrasnim osmijehom kao ona pogleda u mene.

"Oh moj, nisam ni znala bi to moglo biti tako!" ona dahnu.

"Katie, je da prvi put ikad ... uživao toliko?" Iz nekog razloga, iznenada sam bio zbunjen.

Ona mi se nasmiješio sramežljivo i kimnula glavom da.

"Oh draga, vi ste u za vrijeme ugodnijim, mlade dame. To je ništa."

Ona blushed ljupko. "Oh, snaša! Nadam se da preživjeti!" Nasmiješila se sramežljivo. "Dakle, ja sam dobra zamjena za Cindi?" Kikotati. Sam zamrznuo u panici. Znao sam, dok sam gledao na nju da je nisam mogao zavarati moj način iz ove.

"Kako ... Kako ste znati o tome?"

"Nisam", kazala giggled. "Vi samo mi je rekao. Upravo sam shvatio da Cindi sigurno dobila utjehu od vas nakon silovanje kao što sam učinio. Bio je to dobar pogodak, ipak. Sam mogao reći usput vas dvojica djelovao posljednjih nekoliko tjedana da je bila oko . Ne brinite, ja ne mislim da bilo tko drugi tko je uhvaćen. siguran sam da Amy ne zna. " Ona je bitna njezina donja usna, pokušavajući odlučiti da li ona treba mi nešto reći. "Osim, ja sam prilično siguran Victoria zna."

Ljubio sam je. "Volim te, Katie Marie."

Bio sam jako iznenađen kad je počela plakati.

"Žao mi je, draga, ja ne bi trebali imati je rekao da".

"Ne! Zar se ne usuđuju uzeti natrag. Vi jednostavno ne znam koliko dugo sam htio da čujem ti kažeš da je." Ona je dirao moje obraz nježno. "To je u redu, znam da ne znači da način na koji bih, ali ću se svejedno volim ja mogu. Volim vas previše."

Katie i ja vodili ljubav nekoliko puta te noći, prije nego što je otišao u svoju sobu u 5:00 prije Amy probudio. Posljednji put, bili smo tamo gdje leži u međusobnim oružja, odmara.

"Mogu li vam nešto reći, bez te dobivanje uznemireni?" upitala je uvjetno. Mrzim pitanja poput da se od žene! To je ne pobijediti poziciju. Sam klimnuo glavom da.

"Vi stvarno vole Amy puno, zar ne?" I nodded opet, koliko je bio da će me uzrujani? "Znam, posljednji put kad je imao orgazam Ti si me zvao Amy. It's ok, ja ne smeta." Ona je `vakati svoje dno usne ponovno. "Znate, mogli biste imati Amy ako ju htjela."

O Bože, JA nije 'trebate znati da!

"Yeah, right. I kako bi ste znali da, maleni?"

"Rekla mi je. Mi smo bili igrajući Truth or Dare i ja joj se usudio reci mi svoje najdublje, najmračnije, većina uzbudljivi fantasy. Okrenula crveno i rekao ne. Rekla sam joj da ne može promijeniti igru u srednji tok, ona je morala reći mene. Ona napokon mi je rekla da je željela da bude prvi koji će voditi ljubav s njom. " Katie mi se nasmiješio impishly. "Želite li mi reći joj da ste zainteresirani? Sam mogao reći da vas je pozvao iz svoje ime kad ste bili vođenje ljubavi za mene, ona giggled.

"Katie! Obećali ste da ne bi nikome reći! Ja bih se u velikoj nevolji. I onda Victoria i ne bih vam moći usvojiti."

"Bio sam samo šalite. Ja ne bih ..." njen glas zašiljen off. "Što si rekao?"

"Rekla sam da bih se u velikoj nevolji."

"Nije taj, te doping! Si rekao ... mene usvoje? Bi ti dečki ... stvarno to učiniti?" Gledala je u mene sa suzne oči i drhtanje usana.

"Da. Sada uzmite dupe stepenicama pred Amy nas hvata i ubija nas oboje. Razgovarat ćemo o tome ovaj vikend." Ona poljubi me i scampered stepenicama.

Ležala sam na kauču za neko vrijeme, sretni. Victoria, što ste mi se u? Amy me htio? Bojala sam se čak i razmišljati o tome jednom. Zašto moj život uvijek doći tako komplicirano?

Нема коментара:

Постави коментар